Bax Music Nederland

747 producten en 1.012 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax Music Nederland

Review toevoegen

Algemeen

Producten worden snel geleverd en is goede kwaliteit. Ook hebben ze goede klantenservice. Dus bij elkaar goede webshop.

Verzending

Meestal komt de bestelling een dag later binnen maar heel af en toe wat later

Algemeen

Zoals van een professionele zaak te verwachten: Doen wat ze beloven. Goed spul leveren en zo.
Gelukkig heb ik nog geen ervaring met terugzenden of garantie maar helaas daardoor geen beoordeling van dat traject.

Verzending

Het product, een pick-up voorversterker is stevig, degelijk en goed geconstrueerd. Het enige nadeel is dat het niet vanuit een versterker of zoiets gevoed kan worden. Tegenwoordig zou ik een voeding via usb wel handig vinden. Door een usb-aansluiting te gebruiken als voeding kost het geen extra adapter en schakelt het met de versterker mee.

Algemeen

Maken loze beloftes over levertijd, komen tot 5 maal toe hun afspraken niet na.
Zit nu al een maand later nog steeds zonder product

Verzending

tot 2 maal toe verkeerde track en trace code ontvangen, kreeg ook een mailtje dat ik iets had teruggestuurd had terwijl ik dat nooit had gedaan en liegen over verzendingen niet nooit verstuurd zijn

15min wachten voor een telefoontje waar je niets aan hebt

Beste klant,

Bedankt voor jouw review. We hebben ook reacties gegeven op jouw andere berichten. Nogmaals onze excuses voor de afhandeling van jouw bestelling.

Algemeen

Via Google producten gevonden, het werkte verder gewoon zoals het moet. Mijn algemeen oordeel komt vooral door de snelle verzending.

Verzending

Voor 23.00 besteld was inderdaad echt de volgende dag geleverd. Ik had last minute een microfoon en statief nodig en bestellen bij Bax Music was een snelle en niet al te dure manier om dit geregeld te krijgen.

Algemeen

Prima website en duidelijke procedure van BaxMusic. Is m.i. vergelijkbaar met de beste online webwinkels in NL

Algemeen

Shop is overzichtelijk en goed ingedeeld, er zijn legio reviews en de prijzen goed. Doorgaans ook goede ervaringen mee.

Verzending

Verzending kwam in eerste instantie wel aan volgens DHL tracking maar deze was niet op ons adres bezorgd. Uiteindelijk lag het in de brievenbus van de buren terwijl er volgens mij voor getekend moest worden (schuld van DHL maar ik kon helaas niet kiezen voor het bij mij betrouwbare postnl).

Klantenservice

Nadat het pakket wel was 'bezorgd' maar niet op het juiste plekje heb ik contact gezocht met bax.

Twee maal.

Twee maal geen antwoord, dit kan echt beter jongens. En dan wel vragen of alles bevalt...hmm... nee.

Beste klant,

wat vreemd dat de bestelling in de brievenbus van de buren is bezorgd. Dan had het natuurlijk ook wel gewoon bij jou worden bezorgd.
Op dit moment lopen wij wat achter met het beantwoorden van de e-mails. Dat kan verklaren waarom je nog geen antwoord hebt ontvangen. Kun je de e-mail doorsturen naar webcare@bax-shop.com? Dan kunnen we je van een reactie voorzien.

Algemeen

product een dag later verzonden zonder mail of reden, product verpakking beschadigd ondanks dat het in een enorme doos zat. Helaas was de doos te laag voor de koptelefoon (Sennheiser HD 650). Daarnaast duidelijk gebruikssporen op het product. Ik bestel hier niet weer.

Verzending

Bestelling zonder communicatie een dag later verzonden. De koptelefoon zat in een zeer ruime doos die helaas toch te laag was om goed in te passen. Productverpakking was dan ook niet onbeschadigd. Gelukkig heeft Sennheiser een stevige door met schuim voor de koptelefoon gemaakt.

Beste klant,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Allereerst onze excuses dat jouw pakketje met een dag vertraging is verstuurd en dus ook geleverd. Normaliter stellen wij onze klanten wel op de hoogte hiervan. We begrijpen dat de hoofdtelefoon ook niet naar wens is geleverd. We bieden een zestig dagen zichttermijn, dus je mag de hoofdtelefoon naar ons retour zenden en omruilen voor een nieuwe. Dit kun je in orde maken via www.bax-shop.nl/retour.
We kijken graag voor je na waarom je niet op de hoogte werd gesteld dat het pakket een dag later is geleverd. Wil je een e-mail sturen naar webcare@bax-shop.com o.v.v. deze recensie en jouw ordernummer? We kijken uit naar je e-mail.

Algemeen

Website is prima overzichtelijk, bestellen gaat simpel. Toen mijn bestelling een dag vertraagd was kreeg ik netjes een mailtje.

Verzending

Netjes verpakt met voldoende bescherming.

Algemeen

Bax Shop is een prima webshop en voldoet aan de eisen die klanten stellen, goed webshop systeem en gewoon een goede levering zoals het hoort.

Verzending

Het product dat besteld was, was nog best groot verpakt, al met al alsnog goed bezorgd zoals het hoort.

Algemeen

Prima web shop. Ik heb een Audio Technica ATH-M50x koptelefoon bij hun gekocht. Levering was de volgende dag op tijd binnen. Product is in goede staat. Voor herhaling vatbaar.

Algemeen

Ik bestel al een aantal jaren regelmatig spullen bij Baxshop.nl vanwege het zeer ruime assortiment, de prijs/kwaliteit verhouding en de super snelle levering de volgende dag.

Verzending

De volgende dag in huis in een goede verpakking.

Geen opmerkingen.
- Stipte levering
- Product werkt zoals het hoort
- Geen schade

Een tevreden klant!

Verzending

De buitenste doos was vrij groot voor de verpakking die er in zat.

Algemeen

Op 27 juli heb ik een Tokai UALC55 gitaar retour verzonden naar Bax gedaan. Gitaar is (volgens UPS) 28 juli om 14.01 bij Bax afgeleverd.
Vandaag is 11 augustus en tot dusver is het bedrag niet op mijn rekening teruggestort. In de afgelopen weken heb ik Bax regelmatig gebeld met een vraag over de voortgang, steeds wordt gezegd 'Wij lopen achter', dat is niet mijn probleem maar een probleem van Bax. Tip: zeg nooit tegen een klant 'wij lopen achter' probeer maar 'er wordt aan het probleem gewerkt'.
Vandaag ( 11/8) twee keer gebeld, 1e keer met de bekende vraag. 2e keer met de vraag waarom de gitaar opeens te koop staat als het niet in de systeem staat?? Wordt later op de dag ge´nformeerd. Het is nu 21.30 nog steeds niets van Bax gehoord.

Bax is in principe mijn eigendom aan het verkopen !!!!!

Bij Bax gaat het ene keer goed maar dan gaat het opnieuw fout. Het is al jaren zo.

Bij Thomann gaat het ALTIJD goed, klantenservice neemt altijd snelle actie (communicatie) richting klant.

Verzending

Twee producten , een bestelling. GLS besluit op twee aparte dagen de bestelling te leveren dag 1) gitaar dag 2) versterker. Blijkbaar denk GLS dat ik niets anders te doen heb dan thuis op hen wachten.

Klantenservice

Geen enkele actie in ruim 2 weken. Steeds 'wij lopen achter', niet mijn probleem maar een probleem van Bax.

Beste Bruce,

We zagen dat we nog niet op jouw review hadden gereageerd op Tweakers en we vonden het wel netjes om dit alsnog te doen. We hebben al eerder gereageerd op jouw reviews op Kieskeurig en Trustpilot. Inmiddels is jouw klacht ook opgelost en heb je ook jouw aankoopbedrag terug mogen ontvangen. Nogmaals onze welgemeende excuses dat dit verkeerd is gelopen, dit is niet onze bedoeling geweest. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Overzichtelijke site, groot aanbod en goede prijzen. Uitgebreide en nagenoeg altijd correcte productinformatie en technische specificaties.

Verzending

Waardeloze verzending door DHL, meerdere zendingen vertraagd van een dag tot bijna een week.

Klantenservice

Vriendelijk en veel kennis over hun producten. Geen reactie gekregen op vragen na vertraging van pakket.

Beste klant,

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen over jouw ervaring met het bezorgen minder positief is geweest. Heb je hier ook contact met ons over opgenomen? Wij kunnen hier namelijk melding van maken bij hen. Je kunt alsnog contact met ons opnemen via helpdesk@bax-shop.nl. Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het ook graag!

Algemeen

De website is vrij duidelijk en de betaling ging goed.
Ik had alleen eerst een product toegevoegd en daarna voegde ik een combinatie toe die mij gesuggereerd werdt en stond dat product er toen dus dubbel in (1x los en 1x in de suggestie).

Verzending

Terwijl ik alles savonds pas had besteld kreeg ik het alsnog de volgende ochtend al binnen.
Het enige was dat bij de basgitaar een tas zou zitten, deze ontbrak. (Na contact de volgende dag alsnog ontvangen)

Klantenservice

Ik had gebeld over de ontbrekende tas en hoorde aan de man dat hij het erg vervelend vondt dat deze ontbrak. Hij zocht gelijk uit wat er mis had kunnen gaan en heeft toen een nieuwe tas verzonden. Een die er zelfs nog beter uit zag dan die op de foto.

Algemeen

Al meerdere keren wat besteld bij Bax-shop en iedere keer weer een geweldige service. De site is overzichtelijk en mooi vormgegeven, de helpdesk staat altijd voor je klaar en de betaling verloopt soepel en snel.

Verzending

De levering was stipt op tijd en bovendien waren de producten met grote zorg verpakt.

Klantenservice

De klantenservice van Bax-shop staat altijd voor je klaar. Tot zo ver zijn al mijn "klachten" snel en netjes opgelost.

Algemeen

Goede snelle levering, goede service.
Product op zondag besteld en ik kreeg hem maandag middag al binnen

Verzending

Ik heb meerdere producten besteld, zelf eentje op zondag. En ik kreeg het gewoon de volgende dag (niet altijd binnen de beloofde tijd maar het verkeer kan soms tegenzitten) in huis. Prima levering dus

Algemeen

Voor muziekgerelateerde artikelen ga ik meestal naar bax. Ze hebben een uitgebreid assortiment, doorgaans de laagste prijs en snelle levering. Ben al jaren een tevreden klant.

Verzending

artikel was volgende dag geleverd

Algemeen

Easy to try and gear in the shop. Online details help in narrowing down the choices with great detail in descriptions.

Verzending

Evening delivery available, precise and easy to track.

Klantenservice

Friendly eager to help staff, always nice chats.

Algemeen

bax is een prettige website met een groot assortiment elke keer weer mijn redders als ik een snaar breek. de levering is overigens ook razend snel

snelle levering

1 2 3 ... 56

Scorekaart voor Bax Music Nederland

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg