Bax Music Nederland

704 producten en 948 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax Music Nederland

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb bij deze winkel Mopads (Monitor isolatie pads) besteld om mijn speakers te isoleren van de ondergrond (mijn bureau). Ik bestelde ze vorige week donderdag en een dag later had ik ze al in huis.

Levertijd: Zeer snel (5/5)
Service: Heb ik niet veel mee te maken gehad aangezien ik geen advies heb gevraagd en geen problemen met mijn bestelling heb gehad waardoor ik het moest retourneren o.i.d (N.v.t)
Website: Goed (4/5)
Aanbod: Voldoende (3/5)
Prijs: Goed, (4/5) over het algemeen zijn weinig tot geen winkels goedkoper

Ik ben tevreden met mijn ervaring bij Bax Music en zou u dan ook aanraden om daar een product te bestellen.

Verzending

Op de website staat "Vóór 23.00 besteld, morgen in huis." en dat klopt. Een dag nadat ik mijn bestelling plaatste ontving ik het product in de middag.

Ik geef Bax Music een 5 voor verzending omdat de bestelling niet veel sneller afgeleverd kan worden dan de volgende dag. Bij veel winkels heb je je bestelling binnen een paar dagen in huis, maar vaak nog niet de volgende dag.

Algemeen

Ik moest voor een optreden nog een crash bestellen. De site was overzichtelijk en snel en dat kwam goed uit. Ik had de crash namelijk de dag erna nog nodig en rond 22:30 ging er iets fout met betalen. De telefonische klantenservice hielp gelijk efficiënt en ik had mijn bestelling de dag erna nog ontvangen. Super!

Verzending

Op tijd geleverd, meer kan ik er niet aan kwijt.

Zie eerdere uitleg.

Algemeen

Goede spullen en op het juiste moment verstuurd. De gitaren die we gekocht hebben zaten goed verpakt. Snelle service en alles netjes geregeld

Verzending

(DHL) Speciaal aangegeven dat de bezorging op zaterdag moest plaats vinden. Het zou tussen 11 en 15 geleverd worden. Om half 10 werd echter al aangegeven dat er niemand thuis zou zijn geweest en dat de levering doorgeschoven zou worden naar maandag, dit zonder briefje in de bus. Op Facebook gevraagd waarom, helaas geen antwoord tot maandag in de loop van de ochtend. Op maandag wel netjes afgeleverd.

Algemeen

Ik hoefde niet veel te googlen, Bax bleek de juiste gear te hebben. Supersnel in huis en prima verpakt. Prijs in orde en verzenden met PostNL, dat is precies hoe ik het wil

Algemeen

Service was top. In de winkel uitleg gekregen over de verschillende dj-controllers. Met een zelfverzekerd gevoel de winkel verlaten en die avond nog de draaitafel gekocht!
Mede doordat de webshop makkelijk te begrijpen is, kun je goed vinden wat je zoekt!
Geen minpunten

Verzending

Had avondlevering als voorkeur aangegeven, dus tussen 18:00 en 21:00. 19:15 werd het pakket keurig en wel geleverd dus uitstekend!

Klantenservice

Goed geholpen in de winkel, waardoor ik uiteindelijk de juiste keuze heb gemaakt, qua product!

Algemeen

Beste webshop van Nederland! Kom super graag op deze site, goede kwaliteit spullen. En zeker super betrouwbaar, ze houden je heel precies op de hoogte over de verzending van een paketje

Verzending

Goed verpakt. Super levering! lekker snel en werd per mail op de hoogte gehouden waneer mijn paketje zal arriveren.

Algemeen

Service en levering van Bax zijn uitstekend!
Producten zijn kwalitatief erg goed en voor elk budget zeer aantrekkelijk.
Kortom, zoek een betrouwbaar adres voor muziekinstrumenten en alles wat daarmee samenhangt, ga dan absoluut naar Bax.

Verzending

Voor 23:00 uur besteld en de andere dag al meteen in huis.
Wat kun je nog meer wensen!

Klantenservice is uitstekend.
Heel vriendelijk te gestaan en duidelijk antwoordt op mijn vragen gekregen.
Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Algemeen

De service die je krijgt als er iets mis is met het gekochte product is top.
Wat je wilt hebben kun je makkelijk op de site vinden.

Verzending

Product was perfect op tijd

Klantenservice

Je wordt vrijwel meteen geholpen

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling plaatsen gaat soepel. Snelle levering en ruime keus van producten op voorraad. Volgende keer weer bij BAX

Verzending

Snelle levering. Verzenden naar ophaalpunt mogelijk.

Algemeen

Zeer goede winkel. Al veel dingen besteld en bijna altijd alles op vooraad en goede service.

Verzending

Bestelling was zeer goed verpakt en werkt naar behoren.

Algemeen

Zeer duidelijke en overzichtelijke web-shop! Aanmaken van een account is zo gepiept. Of een product op voorraad is, wordt duidelijk aangegeven. Indien niet op voorraad, wordt er een indicatie gegeven wanneer het product wel weer leverbaar is. Als je met Bax-shop belt, kom je in een duidelijk menu terecht, waarna je een keuze kunt maken. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam, denkt met je mee en werkt daarmee probleemoplossend. Indien men geen antwoord op een vraag heeft, neemt men de moeite om bij de fabrikant informatie in te winnen. Zodra men antwoord heeft, ontvang je een bericht via e-mail. Kortom, je wordt eerlijk geïnformeerd. Daarom voor dit bedrijf 5 sterren en beveel ik dan ook aan iedereen aan.

Verzending

Het artikel werd de volgende dag bezorgd, conform de vermelding in de Bax web-shop. Artikel was in een Bax-shop omdoos verpakt en met luchtkussentjes geklemd ter voorkoming van beschadigingen. Zending werd hierdoor in perfecte conditie afgeleverd.

Zie algemene beoordeling.

Algemeen

Makkelijk en overzichtelijk te bestellen. Goede service en uitstekend geholpen met mijn productspecifieke vragen. Site was helder en goed doorklikbaar.

Verzending

Snelle en transparante levering. Kon kiezen voor een avond tijdvenster dus dat was top!

Klantenservice

Ik belde met een aantal vragen over de headphone die ik wou bestellen. Dit is allemaal netjes voor me uitgezocht en teruggekoppeld per mail. Top service!

Algemeen

Super snelle levering!! Altijd alles op voorraad!! Hele duidelijke productinformatie en uitstekende veelzeggende product fotos.

Verzending

Heel verzorgt ingepakt netjes met bubbeltjesplastic ed. De verzend doosjes zijn heel herkenbaar.

Klantenservice

Ik wordt altijd correct en snel geholpen,

Heel erg goede winkel,

Zeer overzichtelijke website en alles is snel en makkelijk te kopen.
Niks om op aan te merken

Personeel in de winkels is ook erg vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen als je hulp nodig hebt.

Verzending

Verzending is altijd goed gegaan bij mij. Nooit problemen mee gehad.
Altijd netjes op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Goede service altijd erg vriendelijk, en reageren zo spoedig mogelijk op je email.
der is niks om op aan te merken.

Geweldige winkel
Snelle levering, geen onzin producten en een lage prijs. Mijn lievelings muziek winkel is bax. Als je hier iets aanschaft weet je zeker dat je goed zit. Komt er een product kapot aan thuis? Stuur hem terug en je krijgt een nieuwe. Meestal als ik een product kocht op bax was hij de volgende dag binnen, nog voor 11:00! Bax is echt een aanrader

Verzending

De levering was super snel

Algemeen

de usb elicenser is netjes verpakt en snel geleverd. Uitstekende service wederom van Bax. De dongle doet prima zijn werk

Verzending

verzending was snel kon het pakket volgen en werd netjes op afleverpunt afgeleverd

Klantenservice

geen contact nodig geweest voor deze bestelling maar als je Bax iets vraagt krijg je altijd netjes antwoord

Algemeen

De keuze om deze bestelling te plaatsten was eenvoudig door de andere positieve recensies die er waren over de gitaar. Achteraf een mailtje ontvangen met de vraag of ik tevreden was. Heel zeker!

Verzending

De gitaar was uitstekend en heel goed ingepakt.

Klantenservice

Het mailtje achteraf met de vraag of ik tevreden was, is wel leuk.

Algemeen

Eerlijke prijs en snel geleverd. Als je hardware of software nodig hebt wat met audio te maken heeft is dit echt een aanrader.

Algemeen

Heel goed, zoals altijd bij Bax. Alles is super strak geregeld en is heel overzichtelijk.

Verzending

Hat pakket zou de volgende dag tussen 11.00 en 15.00 geleverd worden, dus ik heb beneden zitten wachten, maar hij werd niet bezorgd. Toen ik op de tracking site keek zij hij dat ik de bezorger gemist had. Ik heb geen briefje gekregen en twee dagen langer moeten wachten op het pakket. Dit is helemaal de schuld van DHL, en niet Bax.

Klantenservice

Het is altijd erg duidelijk en ze reageren vrij snel. Geen problemen mee.

1 2 3 ... 66

Scorekaart voor Bax Music Nederland

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg