Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Bax Music Nederland

678 producten en 916 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax Music Nederland

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alles wat je i.v.m. muziek nodig hebt vind je bij Bax Music.
Er is dan ook nog de heel snelle en verzorgde levering en je hebt een klasse e-winkel.
Met andere woorden bestel bij bax-shop en je bent altijd tevreden

Verzending

Ik heb onlangs snaren besteld en die waren heel verzorgd verpakt en heel compact zodat de postbode deze in de bus kon steken en ik niet per se thuis moest zijn.
Andere dingen worden dan wat groter verpakt maar met de nodige veiligheid rondom het product.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

De bestelling ging makkelijk met betaling via PayPal. De bestelling werd keurig geleverd op de aangegeven dag en op afgesproken locatie.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Ruim assortiment, duidelijke bestelmethodes, concurrerende prijzen, uitstekende afhandeling. Eigenlijk alles wat je wilt van een webshop.

Verzending

Zeer snelle levering. Ik werd volledig op de hoogte gehouden via mail.

Klantenservice

Vragen aan klantenservice snel en correct beantwoord.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Er werd snel geleverd, voor een goede prijs, er werd duidelijke informatie verstrekt Al met al prima service zo.

Verzending

Het betrof een kleine zending welke de volgende dag meteen Weerd geleverd, voor lage verzendkosten.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wat is Bax Music toch een waardeloze organisatie!
Eind oktober een audio interface ter reparatie naar ze opgestuurd. Krijg ik na een aantal weken de melding dat ze de fout niet kunnen ontdekken (terwijl ik genoeg info over hoe het te reproduceren heb meegestuurd). Uiteindelijk sturen ze het verkeerde artikel naar mij terug. Mijn artikel wordt pas opgestuurd als ik de foutieve teruggestuurd heb. Dit afgelopen vrijdag gedaan.
Deze week elke dag meerdere malen aan de telefoon gehangen met de vraag waar mijn zending blijft. Ze zijn deze kwijt en zijn dit druk aan het uitzoeken. Terugbelverzoeken worden niet nagekomen en de desbetreffende afdeling is niet bereikbaar. Ze begrijpen al mijn frustraties en doen hun uiterste best. Ik weet niet voor wie, voor mij in iedere geval niet. Ik weet nu even niet meer wat te doen en ben daar behoorlijk ziek van. Mijn apparaat zijn ze kwijt en doen vervolgens niets......

Klantenservice

Het woord "service" in klantenservice kun je beter weglaten. Deze is er gewoon niet!

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. En onze excuses dat het verkeerde artikel naar je opgestuurd is in plaats van je reparatie. Momenteel is onze retour-afdeling inderdaad druk bezig met een oplossing voor je. Zodra wij meer weten, dan wordt er uiteraard contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 4
Motivatie

Winactie

Algemeen

Batterijen mooi verpakt, met rubber dopjes om contact met stroom te voorkomen. Batterijen in de gitaren gedaan, nu maar kijken hoe lang ze mee gaan.

Verzending

Snelle levering zoals gewoonlijk, goed verpakt, in een speciaal doosje met uitklap deksel

Klantenservice

Ik heb geen contact gehad met de klantenservice want alles was in orde

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Super groot aanbod, altijd correcte leveringen aan de laagste prijs en dan nog is de snelheid ervan! TOP

Verzending

De levering was perfect optijd.. Het was goed ingepakt dat niks beschadigd kon graken dus meer moet da niet zijn!

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

- 24-09-2014 een hoofdtelefoon ter waarde van 1469.00,- Euro aangeschaft. Goed onvtangen.

- 25-02-2016 een verzoek geplaatst voor 2 paar vervangende oorkussens omdat de originele al versleten waren ondanks zorgvuldig gebruik.

- 27-02-2016 gewoon moeten betalen voor 2 paar oorkussens ter waarde 39.00,- Euro was niet mogelijk om foto te sturen als bewijs en te laten vallen onder garantie. Diezelfde week heb ik maar 1 paar oorkussens ontvangen ondanks dat ik voor 2 had betaald. Na contact opgenomen te hebben bleken ze niet in staat te zijn een tweede paar te leveren en zelfs niet de helft van het geld te kunnen vergoeden ondanks dat dit hun fout is dat gewoon te zien is op de betaal- en leverfacturen.

- 06-07-2017 een retour aanvraag moeten doen. De oorkussens wederom versleten, de hoofdband versleten, een van de oorcups kon 360 graden ronddraaien, en de bevestigingen tussen de oorcups en de hoofdbanden was geknakt dus de hoofdtelefoon was niet meer bruikbaar. Volgende dag op de post gedaan en netjes verpakt en verzonden.

- 11-07-2017 een ontvangstbevestiging gekregen plus bevestiging voor actie tot reparatie.

- 15-08-2017 (meer dan een maand later) heb ik een vraag gestuurd omdat ik nog niks gehoord had.

- 16-08-2017 bericht terug dat de onderdelen binnen 1.5 weken zouden arriveren en het dan zo gemaakt zou zijn.

- 14-09-2017 (twee maanden later) nog niks gehoord dus opnieuw een bericht gestuurd. Bericht terug gekregen dat de reparatie was misgelopen en de onderdelen voor de hoofdtelefoon van een ander klant met hetzelfde model waren gebruikt. De onderdelen zouden nu een week later binnen komen.

- 30-09-2017 (3 maanden na retouraanvraag) nog niks, wederom bericht gestuurd.

- 03-10-2017 bericht terug dat onderdelen volgende week zullen binnen komen!

- 27-10-2017 ik heb geprobeerd te bellen maar na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen werd er opgehangen omdat er een storing bleek te zijn. Een mailtje heb ik wederom maar moeten sturen.

- 28-10-2017 ze zouden contact opnemen met de leverancier.

- 01-11-2017 eind deze week zouden de onderdelen binnen komen en ik zou zo snel mogelijk op de hoogte gesteld worden.

- 10-11-2017 (4 maanden na retour) niet op de hoogte gebracht, en dit is wederom het eind van de week dus in ieder geval alweer twee weken verder na de vorige belofte.

Tot dusver heb ik dus nog steeds mijn hoofdtelefoon waar ik 1469 + 39 Euro in heb gestoken nog niet terug. En de hoeveelheid tijd die ik hier in heb moeten steken is zeer jammer. Hopelijk met deze review heb ik iemand anders een vergelijkbare frustratie kunnen besparen.

Verzending

De levering zelf was niet veel op aan te maken. Al zijn er wel verbeter punten qua verzendingskosten en de snelheid van de levering.

Klantenservice

Zoals bij de algemene beoordeling beschreven is de klantenservice ronduit waardeloos. Nooit komen ze hun afpsraken en beloftes na en stellen je niet zelf op de hoogte. Als ik zelf niets zou hebben gevraagd dan zou er niks hebben plaatsgevonden. Sterker nog na meer dan 4 maanden is er nog geen enkele vooruitgang en heb ik mijn hoofdtelefoon nog niet terug en geen compensatie.

Voor een product uit deze prijsklasse is dat niet acceptabel. Ook is het belachelijk dat een fout die ze zelf hebben gemaakt (het leveren van slechts 1 paar oorkussens na betalen voor 2) ze er niks aan willen doen. Ze leveren geen tweede paar na en krijg de helft van het bedrag niet terug. Dat ik überhaupt moest betalen voor de oorkussens is al schandalig genoeg.

Beste Alicia,

Zo te lezen zijn er een aantal dingen foutgelopen. Onze excuses hiervoor! We begrijpen ook dat het je het nogal lang vindt duren. We hebben gelijk navraag gedaan en het artikel komt volgende week weer retour naar ons. Hierna wordt het artikel direct naar jou verstuurd. Je zult uiteraard nog een e-mail ontvangen met een bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer tevreden na meerdere aankopen. Prima website (ik word er wel hebberig van) en snelle levering.

Verzending

Binnen 24 uur zoals beloofd.

Klantenservice

Ik heb ze een keer gebeld voor advies. Ze hebben er tijd voor genomen en goed beantwoord.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Super handige en een goed overzicht op de website en gemakkelijk en veilig te betalen!

Verzending

Zeer snelle levering van je aangekochte producten

Klantenservice

De klantenservice is top, zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. 👍🏼

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Alles werkt helemaal uitstekend alleen soms iets te onduidelijk wat je precies qua aansluiting er voor nodig hebt

Verzending

Ik heb een nieuwe gitaar besteld en hij werkt perfect met een prachtig geluid, dus geen minpunten

Klantenservice

Nog niet veel in aanmerking gekomen er mee, maar als het erop aankomt, doen ze er alles aan om je te helpen

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Duidelijke website, product voorraad status staat goed aangegeven op de website. eigenlijk niks mis mee. het is zoals het hoort te zijn

Verzending

Aangezien drummen toch een hobby is met veel lawaai en ik graag een goed contact wil houden met de buren heb ik deze silent stroke vellen gekocht, ik twijfelde nadat ik aan aantal youtube video's had gezien aangezien ze daarin in toch redelijk hard klinken. toch de gok gewaagt en ze zijn echt super. niet hard en voelt super aan.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

recentelijk een gitaar gekocht welke in Goes stond, vrijdags besteld en zaterdag 's morgens al in Amsterdam kunnen ophalen. Superservice en zeer klantvriendelijk personeel.

Verzending

Bestellingen altijd op tijd geleverd, staan achter hun beloftes, AANRADER!

Klantenservice

Aan de telefoon een luisterend oor, deskundig en motiverend personeel.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 4
Motivatie

Winactie

Algemeen

De site is duidelijk en overzichtelijk. Bezorgtijd wordt duidelijk genoemd. Genoeg producten. Kwaliteit van de producten ook goed.

Verzending

Producten altijd netjes verpakt met beschermend materiaal en optijd geleverd.

Klantenservice

Nooit problemen mee gehad

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Bax Music is the best online webshop for you musical equipment. Met dank aan een goed logistiek management. S.U.P.E.R.!

Verzending

Snelle levering.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

geweldige service. snel geleverd, de volgende dag al. goed verpakt en goed en stevige bureau. vooral het geluid op die twee plateaus dat is echt een wereld van verschil dan gewoon zonder verhoging.

Verzending

snel geleverd en goed verpakt. zag wel dat de dozen wat ingedeukt waren maar verder niks mis met de producten die ik besteld heb.

Klantenservice

geen toepassing omdat ik niet met hun in aanmerking hoefde te komen omdat het echt goed was, in een woord geweldig !

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Al een aantal bestellingen gedaan bij Bax voor zowel mijn elektrische gitaar als de akoestische gitaar van mijn dochter. 
Super veel voorraad en uitgebreide productomschrijving, ondersteund met demonstratie video's. 
In prijsvergelijk in mijn ervaring absoluut de goedkoopste. 
Na bestelling ook een heldere afhandeling en snelle levering. Producten zijn met zorg verpakt. 
Mijn Bol.com op het gebied van muziek!

Verzending

Na bestelling en duidelijke orderbevestiging ontvangen via de mail. Vlugge levering daags erna.
Producten zijn degelijk en met zorg verpakt.

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling geplaatst via gast account. Door koppeling emailadres aan bestaand account pakket verstuurd naar een oud adres zonder dit aangegeven te hebben tijdens de bestelling. DHL en Bax gecontacteerd over dit probleem, toegekend dat het hun fout was en belooft actie te ondernemen. Helaas niks gebeurd, na een week zelf actie ondernomen om het pakket op te halen bij het oude adres wat 25 euro extra reiskosten heeft gekost + de tijd en de moeite.

Verzending

Ik had een bestelling geplaatst via een gast account, alleen bleek mijn emailadres aan een account gekoppeld te zijn wat al bestond bij bax. Hierdoor werd mij pakket verstuurd naar een oud adres zonder dat ik dit had aangegeven. Toen ik erachter kwam heb ik dhl en bax gebeld over het probleem. Het pakket kon niet meer naar het juiste adres worden verstuurd en moest dus retour. Bij dhl en bax gemeld dat dit pakket retour moest gestuurd worden. Krijg van beide een bevestiging dat ze er achteraan gingen. Helaas zonder resultaat aangezien dhl nog steeds een week lang geprobeerd heeft het pakket op het oude adres te versturen. Uiteindelijk uit eigen initiatief de bewoners gecontacteerd of ze het pakket konden aannemen (wat ze al meerdere keren hadden geweigerd gelukkig) zodat ik het vervolgens kon ophalen. Dit heeft mij bij elkaar 25 euro reiskosten gekost om het pakket op te halen. Ik ben niet tevreden met de communicatie en de valse belofte. Hier had een betere oplossing voor moeten komen. Ik liep ook nog het risico dat de nieuwe bewoners op het adres het pakket hadden aangenomen en ik het niet terug kon krijgen bij hun.

Klantenservice

Geen actie ondernomen om probleem op te lossen, daarnaast het risico lopen dat het pakket aangenomen wordt op het oude adres gezien het pakket minstens 4 keer werd aangeboden en de bewoners 2 keer al aangaven dat ik verhuisd was.

Beste klant,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is erg onhandig dat de bestelling naar het adres is verstuurd dat aan het andere account is gekoppeld.
We begrijpen dat je contact met ons hebt opgenomen zodat wij het pakketje retour konden vragen, alleen deze actie is niet juist opgevolgd.
Graag kijk ik voor je na hoe het kan dat het pakketje niet retour werd gezonden, maar meerdere malen is aangeboden op het oude adres. Wil jij hiervoor jouw ordernummer en verwijzing naar deze review sturen naar webcare@bax-shop.com ? We nemen jouw review graag verder in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer makkelijk een bestelling te plaatsen, en direct na bestelling kreeg ik een bevestigings mail. Ook bericht vanuit Bax, i.v.m. track & trace, zo dat ik helemaal op de hoogte werd gehouden van alles wat er gebeurde, tot mijn product bij mij was.

Verzending

Producten waren goed verpakt, geen schade,
Alles op tijd aangeleverd.

Klantenservice

Dit is het leukste gedeelte, ik hou van praten dus communiceren, en BAX heeft de perfecte klanten service, Klant is echt Koning!, Bax is the best

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Super snelle levering en een Top product met een A-klasse afwerking. Geweldige prijs. Daar hoef je geen duur merk voor te kiezen

Verzending

Prima online te volgen.

1 2 3 ... 59

Scorekaart voor Bax Music Nederland

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*