×

Help Tweakers weer winnen!

Kijkshop

478 producten en 647 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kijkshop

Review toevoegen

Algemeen

Na enkel slechte reviews gelezen te hebben toch maar besteld bij Kijkshop. De prijs was fantastisch en met bestellen en verzenden heb ik geen problemen ondervonden.

Verzending

Het product kwam op tijd aan. Ik kwam er echter achter dat de doos al geopend was.

Algemeen

Personeel denk niet mee als je voor garantie komt. Verder reageert de klantenservice ook niet heel adequaat.

Klantenservice

In december een muis gekocht. Kostte elke week een batterij. Muis geruild voor een andere. Deze bleek tijdens het gebruik steeds weg te vallen. Na 14 dagen terug naar de winkel. Terugbrengen kon niet, want ik had de plastic folie niet meer. De eerste 16 dagen moet je de verpakking hebben. Ruilen voor een nieuwe muis wel. Maar ik had niet zo'n vertrouwen meer in dit merk muis. Dan helaas pindakaas. Over een week terugkomen was wel mogelijk, dan zijn de 16 dagen om. Heel bijzonder

Mail gestuurd naar de klantenservice. Na maar liefst 8 dagen reactie. Vonden het ook vreemd. Hebben mijn mail doorgestuurd naar de winkel. Daarna nooit meer wat van gehoord.

Dus prima winkel zolang je er niets koopt. Mocht je die fout toch maken, is het te hopen dat het niet stuk gaat.

Algemeen

Via internet besteld, had hier geen problemen mee, betalen was ook super makkelijk. Dat dan weer wel....

Verzending

Printer deed het niet! Kijkshop stuurt mij een waardeloos artikel op.

Klantenservice

KLOTE! Printer deed het niet en moest het naar een winkel brengen ipv opsturen. Daarna ging ik de klantenservice bellen en de mevrouw die opnam praatte door me heen en begon te schreeuwen tegen mij. U bent gewaarschuwd, koop hier niks!

Algemeen

Bestellen gaat vlot en soepel, geen overbodige stappen, account aanmaken niet verplicht. Maar een webwinkel moet wel doen wat ze beloven..

Verzending

De grootste zonde als webwinkel is natuurlijk als je iets belooft en dat niet doet. Ik bestelde een product dat op voorraad was, met in grote letters erboven 'voor 23:00 besteld, volgende dag in huis!' Betaling afgerond om 22:48. Maar niet de volgende dag geleverd dus, zonder uitleg pas een dag later. Als dit niet waargemaakt kan worden zeg het dan niet!

Klantenservice

Een email hierover naar de klantenservice wordt binnen '2-4 werkdagen beantwoord'. Daar heb je in dit geval natuurlijk niets aan..

Algemeen

Tweetal producten besteld, zou de volgende dag in huis moeten zijn. Dit kwam niet dus ik heb gebeld met de klantenservice. Het product was zoekgeraakt, of ik vijf werkdagen wilde wachten voor het plaatsen van een herhaalorder. Na vijf dagen geen product ontvangen, nog geen bericht over de status. Zelf gebeld en nieuwe bestelling geplaatst. Verder onduidelijkheid over de factuur. Ze kon mij niet vertellen of de afterpay order hoorde bij de eerste of tweede order ('dat houden we niet bij').

Verzending

Kwijtgeraakt, dus niet bijster goed. Kan gebeuren natuurlijk maar je wordt als klant niet op de hoogte gehouden en moet dan maar wachten tot het pakketje mogelijk gevonden wordt.

Klantenservice

De laatste keer dat ik de klantenservice heb geprobeerd te benaderen moest ik 45 minuten in de wacht staan. Bovendien was het inmiddels tegen het einde van de dag (vanwege de extreme wachttijd). Het was duidelijk dat het meisje aan de telefoon maar al te graag naar huis wilde en totaal geen boodschap had aan mijn probleem. Een manco geraakte zending. Totaal geen oplossing geboden en zelfs abrupt onderbroken 'of ik nog verdere vragen had'. Reden genoeg om hier niks meer te bestellen.

Kijkshop quote: ''snelle levering''
8 dagen wachten op een geur. Klantenservice bellen eerst 15minuten in de wachtrij, daarna aan de lijn, legt ze de schuld op mij dat ik eerder had moeten bellen, gaat ze het uitzoeken ''iemand bellen'', weer in de wachtrij 15minuten, krijg ik te horen dat het de volgende dag wordt geleverd. Afschuwelijk echt waardeloos mens aan de lijn & late verzending. Nooit meer iets bestellen bij kijkshop.

Algemeen

Als er een product in een winkel in de buurt is kan je het daar gelijk ophalen. Ook is de verzending als die niet in de winkel aanwezig is heb je hem binnen een dag.

Klantenservice:

Op dinsdag een aantal borden besteld, kon het product vervolgens op woensdag ophalen. Bestelproces werkt goed. Website mag iets duidelijker.

Algemeen

Overzichtelijke website, zoekopties mogelijk, bestellen en betalen gaat makkelijk. Er zijn Verschillende opties mogelijk qua betalen.

Verzending

Bezorging via DHL. Bij niet thuis ergens op te halen bij een DHL vestiging buiten de stad.

Klantenservice

Schandalig slecht. Kijkshop is een prima winkel als je precies weet wat je zoekt en geen hulp nodig hebt. Het personeel in winkels is ondeskundig en kan geen vraag beantwoorden. Ik WAS dan ook een tevreden webshop klant. Totdat mijn stofzuiger het niet meer deed en ik te maken kreeg met de garantie service van de kijkshop...
Wat een slechte service, zowel van de klantenservice als het betreffende filiaal waar ik mijn stofzuiger ter reparatie gebracht heb.
Ik kan niet begrijpen dat je als winkel keten zijnde je klanten niet koestert en ze helpt op alle mogelijke manieren. In plaats daarvan kiest kijkshop ervoor om een klant met een niet werkende stofzuiger twv 140 te laten zitten die net een half jaar oud is.
Dat de klant geen koning is bij de kijkshop is me bekend, daar kies ik als consument voor. Het gemak, merken en de prijs gaat boven een 'Royal service'. Maar op het moment dat er een artikel kapot is (binnen garantie) vind ik dat je als klant zijnde op z'n minst als prinses behandeld kan worden, zelfs dat is de kijkshop teveel. Het ziet er naar uit dat het de kijkshop niets kan schelen maar ze zijn in ieder geval een klant kwijt want ik koop daar niets meer.

Algemeen

Het is geen moderne shop, qua voorwaarden, maar verder prima winkel. Soms ook wel prettig dat je het product in een winkel af kan halen.

Verzending

Vooralsnog is mijn ervaring met Kijkshop goed qua verzendingen. Ze sturen hem met DHL en is er netjes op de afgesproken dag (de volgende dag dus). De procedure van als je niet thuis bent is bij DHL helaas wel wat minder fijn dan bij PostNL. Het duurt vaak wat langer voordat ik het pakket daardoor in handen heb.
Wel erg fijn vind ik dat je aan kan geven dat de bestelling niet bij de buren afgeleverd mag worden!

Klantenservice

Wat ik echt superirritant vind zijn de mailtjes (ik heb er nu al twee bij n bestelling!) van "Win als klant 100 shoptegoed bij Kijkshop!". Hou toch op, zeg! En je kunt je er niet van afmelden, want, zo schrijven ze: "Let op: u ontvangt deze service e-mail n.a.v. van uw bestelling bij Kijkshop.nl. U bent nu niet ingeschreven op onze nieuwsbrief.". Ik vind dat gewoon spam!

Cis Karma 37,9K
Algemeen

Site is redelijk duidelijk. De site wekt de indruk dat je potentieel belangrijke info kan missen. Verder is wel duidelijk wat dat er boven x bedrag geen verzondkosten in rekening gebracht worden.
Bij ontvangen van het product kreeg ik een Wincode, waarbij ik "altijd prijs" zou hebben. Ik had niet verwacht dat ik serieus in een doolhof van spam terecht zou komen. Serieus? 2015? Dat een (web)winkel zich verlaagt tot dit soort acties is, waardoor ik nu vermoedelijk mijn leven lang aan extra spam vastzit... werkelijk ongelooflijk

Verzending

Artikel werd 1 dag te laat geleverd. Goed genoeg verpakt.

Algemeen

Website is duidelijk, goede prijzen en je kunt met Freebees betalen. Betaal en verzend opties zijn allemaal inorde.

Verzending

Verzending is snel, zoals geadverteerd.

Klantenservice

De klantenservice in de winkel was waardeloos. Het product was DOA dus terug naar de winkel, vroegen om een factuur maar had ik nog niet ontvangen (pas 10 dagen later). Daardoor konden ze het product niet innemen. De volgende dag klanten service gebeld, keurig geholpen en hadden een screenshot van hun systeem naar de winkel verzonden. Dus de volgende dag weer terug naar de winkel. Dag later lag het nieuwe product al klaar. Ik heb een beetje een nare nasmaak gekregen van dit alles.

Algemeen

bestellen en betalen gaat makkelijk totdat je een defect artikel hebt en het gerepareerd moet worden!

Verzending

verzenden ging goed totdat bij mijn nokia lumia 735 spontaan het glas los liet. naar de kijkshop gebracht en zou gerepareerd worden onder garantie, 3 weken! later kon ik hem ophalen en wat denk je, niks gerepareerd kreeg hem terug zoals ik hem had opgestuurd. tja.... dan moeten we hem weer opsturen was het antwoord, weer 3 weken! wachten zeker! ben ik hem al langer kwijd aan reparatie als dat ik hem heb gebruikt. heb klantenservice gebeld en naar veel gezever zou ze de leverancier (?) bellen, wacht nog op mijn antwoord. durf nu al te zeggen dat het weer opsturen word! 1 x en nooit meer kijkshop!

Klantenservice

bieden geen oplossing! zeiden ook dat het glas niet onder garantie valt terwijl de lijm gewoon loslaat.

Algemeen

Goede prijzen, artikel op voorraad. Bij de kassa wordt gevraagd of er nog interesse is in de aanbieding, dit mag wat mij betreft achterwege blijven. Verder kloppen de specificaties op de website niet altijd. Was op zoek naar een scheerapparaat met trimmer, volgens de website had het model wat ik voor ogen had een trimmer. Bij thuiskomst openmaken en.... geen trimmer! Product dus teruggebracht.

Tip: Bij aanmelden voor nieuwsbrief krijg je 5 korting (bij bestelling vanaf 20). Snel verdiend

Klantenservice

Product was niet zoals verwacht (had verwacht dat er nog een trimmer op zou zitten, dit was niet zo). Kon het product (ongebruikt) zonder problemen terugbrengen en m'n geld terugkrijgen. Werd wel goed gecontroleerd of het scheerapparaat niet gebruikt was. Wel fijn om te weten.

Algemeen

Tevreden met de webwinkel van Kijkshop. Door aan te melden op de nieuwsbrief krijg je een waardebon van 5 euro te gebruiken bij een volgende bestelling. De gedane bestelling werd dezelfde dag nog verzonden (zonder verzendkosten).

Verzending

Bezorging van het pakket ging via Selektvracht. Online was de pakketbezorging via track-en-trace te volgen. Pakket was prima verpakt en kwam onbeschadigd aan.

Algemeen

Nieuwe scheerkop besteld bij de kijkshop, aangezien ik deze hier het snelste gevonden had. Duidelijke product omschrijving, duidelijke communicatie.

Verzending

Verzending verliep goed, het product lag binnen 2 werkdagen op de mat.

Klantenservice

Product was jammer genoeg binnen 1 maand alweer kapot. Heb het toen ingeleverd bij de Kijkshop bij mij in de buurt aangezien het niet via internet geregeld kon worden. Werd in de winkel goed geholpen en zou worden gebeld zodra de reparatie was gedaan en het product weer terug in de winkel was. Nu 2 maanden later had ik nog steeds niks gehoord. Contact opgenomen met kijkshop via het contactformulier op de website. Sturen ze me enkel een simpel antwoord terug dat ik heb product gewoon kan komen ophalen in de winkel. Fijn, dat ik niet ben gebeld en ook geen enkele reden krijg waarom dat niet is gebeurd.

Algemeen

Ik had een muurbeugel nodig voor mijn nieuwe Samsung UE46F6770.
Ik had de Newstar led w240 op het oog en wilde deze snel hebben. In de winkel in Alkmaar helaas niet voorradig, in de webshop wel wist de dame me daar te vertellen en als ik niet tevreden was mocht het bij haar in de winkel retourneren. Keurig.

Verzending

Voor 21.00 besteld de volgende dag geleverd was de belofte. Om 20.40 de bestelling geplaatst. Na 21.00 de bevestiging van de bestelling ontvangen en keurig de volgende dag geleverd.

Algemeen

Omdat ik een Huawei G615 wilde aanschaffen (Ibood aanbieding gemist ;-) , en deze bij de Kijkshop beduidend goedkoper was heb ik de telefoon besteld. Ik had wat twijfels door onduidelijke reputatie van de kijkshop, maar samen met de 3x3 deal van Huawei leek het risico beperkt.

Verzending

Het bestelproces en de verzending waren prima in orde

Algemeen

k had op 5 juni een Tom-Tom lentepack besteld via Kijkshop.nl.

Toen het pakketje aankwam bleken divers accessoires te missen.
Ik moest van Kijkshop de accessoires naar hun terug sturen.
Later bleek na diverse mails dat het pakketje op het distrubtie centrum van Kijkshop was zoekgeraakt.

Kijkshop wil mij niets vergoeden, of de juiste accessoires sturen. wat ik al zeer laag vindt.
Maar daar komt nog bij dat ik door Kijkshop er van wordt beschuligd dat ik de accesoires niet had opgestuurd, en dat ze zich elke keer niet houden aan het door hun gestelde termijn van reageren op mails.

Ik heb dus dik betaald voor accessoires, die ik nooit heb gehad!

Dit is en zeer onbeschoft bedrijf, waar ik nooit meer iets koop!

Klantenservice

Heb dik betaald, en maar de helft gehad!
Voor Kijkshop is het probleem opgelost, maar voor de klant niet!

Algemeen

Eenvoudig bestellen en betalen. Account aanmaken is niet nodig. Keuze tussen 100% of 10% vooruit betalen is prima.

Verzending

Gekozen voor afhalen in de winkel. Bestelling was beschikbaar, legitimatie werd netjes gecontroleerd vr afgifte van de reeds vooruitbetaalde bestelling.

Scorekaart voor Kijkshop

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie