T-Mobile

Gebruikers over webshop T-Mobile

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Volgens website direct leverbaar, later aangepast naar 4-5 weken. Geen mogelijkheid de bestelling te volgen (zakelijke bestelling). Esim (code) zou meegeleverd worden, is niet gebeurd.

Verzending

Op 23 oktober een iPhone 12 Pro telefonisch besteld, volgens de website direct leverbaar. Volgens de medewerker levering op 26 of 27 oktober. Later is de levertijd aangepast naar 4-5 weken. Geen mogelijkheid om de bestelling te volgen (zakelijk).
Tevens bij de bestelling aangegeven dat een esim gewenst was. Volgens de (volgende) medewerker zou een code meegeleverd worden om de esim te activeren. Dat zat er uiteindelijk net bij en moest (na levering telefoon) nog gedaan worden.
Vanaf het moment dat de iPhone leverbaar was, ging alles wel goed. Levering via de AMP groep etc.

Klantenservice

Na 3 weken gebeld voor de status van de bestelling. In eerste instantie kom de bestelling niet worden gevonden. Daarna kreeg ik door dat de telefoon de volgende dag leverbaar was. Wat dus niet het geval was.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

de telefoon werkt nog prima en batterij hoewel deze niet zomaar te vervangen is
is die nog oke

Verzending

in goede orde goede ontvangen

goed geholpen altijd

in de winkel gekocht met een abonament in de bogaard in reiswijk in ik denk 202

altijd goed geholpen

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

met abonament gekocht herder al heel lang in de kast maar doet het nog goed ik ga er maar een nieuwe voor batterij kopen

prima

Klantenservice

altijd goed geholpen bij de over namen van duthtone van t mobile alleen 700euro beltegoet kwijt.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

In de nacht van 16 op 17 oktober de Huawei P20 Lite besteld en 17 oktober in de ochtend op kunnen halen. 5 minuutjes moeten wachten en daarna werd de bestelling afgerond. Aardige medewerker waarmee ik nog even heb gebabbeld over waarom ik ging verlengen met een nieuwe telefoon. Uiteindelijk was ik met 15 minuutjes weer weg. Alles was vlotjes afgehandeld. Inmiddels al flink wat jaren klant bij T-Mobile en eigenlijk nooit problemen gehad.

Algemeen

Het duurt veel te lang voordat er een monteur langskomt. Er moet een optie zijn om zelf de modem aan te sluiten! Sommige mensen weten wel wat ze doen. Activeren van de aansluiting hoort ook niet langer dan een paar dagen te duren. Vooral niet als het om een aansluiting gaat welke van Reggefiber/T-Mobile is.p

Verzending

Verzending wordt pas gedaan nadat er een afspraak is gemaakt met Guidion(de monteur). Dit zorgt ervoor dat er in mijn geval 2 weken kan worden gewacht. Verzend aub die modem gelijk nadat er een overeenkomst is.

Klantenservice

50/50 kans dat je een bekwaam persoon aan de telefoon krijgt. Als je er dan een hebt dan doen ze (in mijn geval) goed hun best om oplossingen te bieden.

Verzending: Score: 3

Algemeen

gekocht in de winkel en grootste gedeelte vooruit betaald slechte ervaring heb ik nog niet dus kan er niets over zeggen.

Algemeen

Op 11 april 2017 werd mijn vriendin gebeld door medewerkers van Provider Adviseur.
-Of we interesse hadden in T-Mobile. -
Zij gaf mij aan dat T-Mobile en KPN (huidige provider) blijkbaar samen zijn gegaan en dat ze aanbieding kon doen voor T-mobile thuis. Tijdens dit gesprek heeft ze meerdere keren aangegeven dat ik alleen vrijblijvend informatie wil ontvangen en dat ze absoluut geen vast contract wil.
De medewerkster heeft toen aangegeven dat het puur om een offerte ging en dat we in de mail op een roze balk moest klikken zodat de aanbieding in ieder geval voor 2 weken bleef staan. Helaas werd toen op een slinkse wijze een contract aangesmeerd.

Ik heb direct geprobeerd deze bestelling te annuleren met de door hun aangegeven telefoonnummer. Deze werd gewoon niet opgenomen en na enig wachten ook gewon opgehangen! Via Mail, Facebook en telefoon heb ik het geprobeerd op te zeggen, maar dat was ook al niet voldoende.
Ik moest een aangetekende brief sturen wilde ze het eindelijk snappen dat ik echt geen klant wilde worden!

Een aangetekende brief kost zo'n 8 euro. ik vroeg een tientje schadevergoeding. Vind ik niet meer dan redelijk. Helaas heb ik deze nooit ontvangen.

Klantenservice

Dat er fouten gemaakt worden, dat kan gebeuren. Een misverstand is nu eenmaal menselijk. Maar dat hoor je wel netjes op te lossen. En precies hier is T-Mobile verwijtbaar nalatig. Vandaar dat ik dit verhaal ook openbaar zet. Hebben ze aan zichzelf te danken.

Algemeen

telefoon bij afhalen (en betalen) 60 euro duurder.. nee sorry meneer, niets aan te doen..

Verzending

telefoon laten verzenden naar winkel, maar bij afhalen (en betalen) daar ineens veel duurder.

Klantenservice

klantenservice kon het alleen oplossen als ik een abonnement zou hebben bij t-mobile (maar heb sim only)

Uiteindelijk later terug gebeld door winkel met excuses, medewerker had niet goed gehandeld. Dat kan gebeuren.. Had telefoon toen al ergens anders aangeschaft.

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

In een paar muisklikken besteld. Keurig overzicht van wie, wat, wanneer aflevert op een door mij gekozen datum

Verzending

Niks op aan te merken. Ontvangen in neutrale doos.

Algemeen

Er stond zaterdag een pre-paid pakket met Microsoft Lumia 640 zwart te koop voor €129,95 en wilde deze aanschaffen. Besteld, zou binnen enkele minuten een mailtje krijgen, na twee dagen niets, nog maar eens besteld, zelfde verhaal, ook niet terug te vinden via bestellingen.

Eerst contact opgenomen met de T-Mobile online chat, wordt doorverwezen naar een hoger iemand die mij weer doorverwijst naar een 071-2032075 nummer, blijkt dat een accesiore onderdeel te zijn!

Dan maar even bellen met het 0800-7123 nummer, wordt me aangeraden naar de winkel te gaan, ik vraag nog voor de zekerheid of ik hem dan ook voor die prijs mee ga krijgen, ja 100% zeker, in de winkel aangekomen, nee hoor dat kan niet!

Weer bellen, wordt doorverwezen naar de klantenservice, die zegt me weer dat ze niets kunnen doen, of ik nogmaals wil bellen naar het 0800 nummer. Volgende persoon zegt de bestelling dan maar met mij te doen, klinkt als precies dezelfde methode als via de website en werd mij verteld dat ik binnen enkele momenten een email krijg, niets! Vijf minuten later bel ik, nee hoor meneer, die staat helemaal niet in ons systeem, is de aanbieding stiekem van de website gehaald, dus jammer joh!

Wat een waardeloos bedrijf, houdt zijn klanten aan het lijntje, geeft verkeerde informatie door en ziet je dus echt als een nummertje, nou, dat lijkt me niet de bedoeling, NOOIT iets kopen daar dus, als klant stel je totaal niets voor.

Verzending

Levering geschiedt dus niet, bestellen van een product wat op voorraad is, is dus geen garantie van ook daadwerkelijk je product krijgen.

Klantenservice

Wordt totaal niet geholpen en constant doorgestuurd, als er dan blijkbaar een prijs niet klopt, wordt de aanbieding ineens verwijderd en doet men alsof hun neus bloed.

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Wat echt niet kan is: eerst de betaling netjes afronden en dan melden dat het toestel voorlopig niet leverbaar is. Dat is natuurlijk belachelijk slecht. Wel gaf T-Mobile aan een seintje te geven wanneer het toestel weer op voorraad is. Zeg dat dan voordat je moet betalen.

Verzending

Prima aan huis gebracht door AMP-logistics. 1 minuutje werk om alles te regelen en binnen de afgesproken tijd. In mijn geval tussen 11:30 en 14:00 uur. Kijk, dit bedrijf maakt alles wat T-Mobile fout doet weer een stuk beter.

Kortom: T-Mobile gewoon waardeloos en AMP prima.

Algemeen

Op 13-10-12 een verlenging abonnement afgesloten ivm defect toestel.
verlening is afgesloter per 4 maart 2013.

toestel direct mee gekregen

Klantenservice

al met al abonnement ingegaan per 20-12-12. tevens nog tegen een duurdere prijs dan afgesproken. Bericht gestuurd om te annuleren word niet gehonoreerd.
Dekkingsklachten die sinds verlenging optreden genegeeerd.
Rekeningen niet gepubliceerd op website om kosten te controleren

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Omnia II besteld bij een verlenging. Ten tijde van mijn bestelling stond er bij de specs van het toestel dat er 8 Gb intern geheugen in het toestel zit. Bij levering bleek het echter om een 2 Gb exemplaar te gaan. Zie voor het gevolg de aftersales. Bestelling was gemakkelijk en snel gedaan op de overzchtelijke website.

Verzending

De bestelling is goed afgehandeld. Levertijd liet echter te wensen over. Ruim een week levertijd is niet van deze tijd. Het toestel was zeer snel bij de leverancier, maar deze had het blijkbaar zeer druk waardoor de eerst mogelijke leverdatum een week later was. Levering was verder wel op de afgesproken datum en tijd.

Klantenservice

Meerdere malen contact gehad per telefoon en correct en vrij snel te woord gestaan.
Gezien de levering van een ander exemplaar dan gewenst telefonisch contact gehad en werd mij uitgelegd dat zij enkel een 2 Gb exemplaar kunnen leveren, maar dat er naar een oplossing gezocht werd. Dit bleek om een geheugenkaartje van 8 Gb te gaan. Hier ben ik niet mee accoord gegaan en heb vervolgens te kennen gegeven gebruik te willen maken van mijn recht mijn bestelling ongedaan te maken. Dit was geen probleem. Doorverbonden met een andere medewerker en toestel kan zonder problemen kostenloos teruggestuurd worden.

Algemeen

Ik heb op vrijdag een Samsung Omnia II besteld als onderdeel van een contractverlenging. Op de website was alles goed te vinden en de bestelling kon ik zonder problemen plaatsen + betalen via Ideal. Ook keurig statusmailtjes gekregen + een link waar de status online te volgen was.

Verzending

Levering gaat via AMP. Telefoon was op dinsdagavond (ongeveer 18.00 uur) bij hun aangekomen, hiervan kreeg ik keurig een email + sms'je. Dus gelijk via internet een afspraak gemaakt voor aflevering wat op zich natuurlijk een prettig systeem is. Minpuntje was wel dat er weinig keuzemogelijkheden waren wat betreft data. In mijn geval kon ik eigenlijk enkel nog kiezen voor de volgende dag (woensdag), anders was het pas de week erop weer mogelijk te leveren. Uiteindelijk toen dus toch maar gekozen voor woensdag en gelukkig is het goed gekomen. Na 21.00 uur nogmaals netjes een sms + email gekregen met nu een globale tijd van aflevering op woensdag.

Op woensdag is de bestelling vervolgens keurig binnen de aangeven tijd geleverd.

Klantenservice

Er was belooft dat bij de bestelling een 8 GB Micro SD kaartje zou zitten. Deze zat er echter niet bij. Dus hierover gebeld met de T-mobile klantenservice en ze zullen deze nasturen. Kaartje tot nog toe niet ontvangen maar dat kan ook bijna niet. Tot nu toe dus een nette afhandeling dus zeer goed. Uiteraard kan dit nog worden aangepast omdat het nog niet helemaal is afgehandeld.

Update 28-1
Oordeel overgezet naar zeer slecht, nog steeds niks ontvangen namelijk en helpdesk kan ook geen indicatie geven hoe lang het nog gaat duren. Dramatische aftersales als het zol lang duurt om simpel een kaartje na te sturen.

Uiteindelijk kaartje ontvangen, blijkt het kapot te zijn. Dus maar weer gebeld en nu kan ik dus weer weken wachten op een nieuw kaartje.

Dramatische service.

Algemeen

Ik heb een tijdje geleden (17 December) mijn contract vernieuwd bij T-Mobile. Ik ben gegaan voor een abonnement met een iPhone 3GS 16GB. Via de website heb ik mijn abonnement verlengd, en meteen voor de iPhone een "starters pack" erbij gekocht.

Nou ging dit samen met de betaling erg gesmeerd. Ik kreeg de rekening per email waarbij stond dat mijn bestelling ontvangen was, waarna ik het geld overmaakt en ik een email kreeg dat de status was veranderd naar "Bestelling Verwerkt".

Nou duurde het een aantal dagen voordat mijn bestelling naar het magazijn werd verstuurd. Ik heb toen contact opgenomen met T-Mobile hierover, omdat mijn huidige telefoon (een LG Viewty) niet meer naar behoren werkte, en ik dus zo snel mogelijk mijn iPhone wou hebben.

Toen hoorde ik (tot mijn verbazing) dat er voor de iPhone 3GS een wachttijd van 4 weken was! Dit stond nergens aangegeven, en dit was ook niet aan mij gemeld toen ik de bestelling maakte. Op dit punt was ik al meer dan geïrriteerd. Na dit gesprek had ik een vraag gestuurd naar T-Mobile waarin ik vroeg of het mogelijk was om mijn bestelling eerder afgeleverd te krijgen. Hier heb ik pas 8 Januari antwoord op gekregen.

Op dezelfde dag dat ik dit gesprek had werd de status van mijn bestelling nu aangepast op "Verzonden naar magazijn". Ook kreeg ik de melding via e-mail dat ik mijn bestelling op 24 december ging krijgen.

Nou vond ik dit al raar. Tenzij het systeem helderziend is kan het toch helemaal niet weten wanneer het inderdaad verzonden word, en ook werkelijk op die datum afgeleverd word? In ieder geval kwam het niet de 24ste aan.

Nog een aantal dagen later kreeg ik een email die zei dat de status wéér was aangepast, en dat hij nu in verzending was. Ik was erg opgelucht om mijn iPhone te ontvangen, en heb zelfs een aantal afspraken van die dag verzet zodat ik thuis was wanneer de bestelling aankwam, zodat ik niet een afspraak hoefte te maken als de bezorger niemand thuis aantrof.

Meerdere dagen gingen voorbij, geen bestelling. Uiteindelijk besloot ik wéér de klantenservice te bellen, dit keer vanwege het feit dat er nog niks was aangekomen. Tijdens dit gesprek bleek dat er nog helemaal niks naar míj was verzonden, maar naar de leverancier. Daarnaast werd mij verteld dat ik een afspraak moest maken om de aflevering te regelen.

Op dit moment was ik gewoon ziedend, op de website van T-Mobile werd expliciet aangegeven dat alleen bij het aangaan van een nieuw contract een afspraak noodzakelijk was, en níet bij de verlenging van een contract. Nadat ik dit doorgaf aan de telefoniste kreeg ik te horen dat "de backend en frontend niet helemaal up to date zijn", wat natuurlijk flauwe kul is.

Kort daarna kreeg ik een email van de leverancier die aangaf dat ik een afspraak moest maken voor de aflevering. Ik heb er maar braaf eentje gemaakt, maar toen aan de leverancier gevraagd hoe het hier nou mee zat. Er werd mij verteld dat de vereiste voor een afspraak niet door hun was gemaakt, maar door T-Mobile.

Na weer een aantal dagen wachten kreeg ik uiteindelijk mijn iPhone binnen. Ik weet al waar ik heenga als ik mijn abonnement weer ga verlengen ...

Verzending

Was na vertraging (zie eerdere stuk) netjes op tijd geleverd.

Klantenservice

Zoals al vermeld in het eerste gedeelte kwamen er meerdere telefoontjes aan te pas om achter informatie te komen die gewoon beschikbaar had moeten zijn op de website en medegedeeld zijn aan mij voordat mijn bestelling was geplaatst. Daarnaast hebben ze het lef om een vraag meerdere weken te laat te beantwoorden, en dan vervolgens niet echt antwoord te geven omdat de vraag niet meer van toepassing is.

Zodra ze je geld hebben, mag je alles zelf doen!

Drukke dag, voor zowel klant als T-Mobile zelf. Maar zodra het personeel tegen je zegt dat ze je niet helpen omdat het te druk is en ze alleen nieuwe klanten willen helpen, dan verpest je alles.

Ik werd eerst keurig geholpen door een jongeman, maar zijn bazin kwam hem verbieden de iPhone handmatig te activeren omdat dat teveel tijd kostte. Letterlijk werd er gezegd dat ik volgende week wel eens gebeld zou kunnen worden. Ze hielpen op koopavond alleen nieuwe klanten die 50 euro kwamen betalen om de iPhone te reserveren. Had je hem al gekocht, dan heb je pech en moet je wachten.

Ook al zegt de telefonische klantenservice dat handmatige aanmelding mogelijk was. En de jongeman die mij wilde helpen werd tot driemaal toe door de collega verboden mij te helpen ...... geld geld geld moest er binnen komen van nieuwe klanten.

~9.5 jaar klant van T-mobile, maar dat zal snel ophouden. Dat personeel naar eigen zeggen al "72 uur" achtereen werkt is geen reden om klanten af te blaffen en weg proberen te sturen.
---------------------
Verzending:
Opgehaald in de winkel
---------------------
Aftersales:
Zeer slecht. Zodra het geld binnen is kan opeens niets.

Scorekaart voor T-Mobile

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie