BatteryKing.nl

Gebruikers over webshop BatteryKing.nl

Review toevoegen
ijdod Karma 33,9K
Algemeen

Alles verlopen zoals je zou mogen verwachten. Enige puntje van aandacht is de voorraad indicatie; dit kan duidelijker. Het is nu (te) makkelijk over het verschil tussen 'op voorraad' en 'op voorraad bij leverancier' heen te kijken.

Klantenservice

Vragen werden snel en accuraat beantwoord

Algemeen

Goed verzorgde en snelle website met groot assortiment. Concurrende prijzen (in mijn geval 10 LR44 batterijen voor de prijs van 2 batterijen in de winkel).

Verzending

Snelle en verzorgde levering door PostNL. Geen verzendkosten boven de § 20,-.

Klantenservice:

Twee accus voor mijn toch wel bejaarde metabo accuboormachine gekocht. Binnen twee werkdagen geleverd, netjes verpakt. Prijs was ongeveer de helft van die van de concurrent. Moet nog kijken hoe ze het op termijn houden t.o.v. de originele maar tot nu toe ben ik tevreden met de bestelling

Algemeen

Eenvoudig te bestellen, even zoeken waar je registratie staat, maar daarna prima. Na e-betaling mailtjes van nieuwe status bestelling, andere dag geleverd.
Geen kritiek van hier. Klantenservice gaf snel antwoord op vragen (chat)

Verzending

Omdoos en daarin doos met artikel in bubbeltjes envelop.

Klantenservice

Op chat binnen de minuut antwoord.

Algemeen

De bestelling verliep zonder problemen. Betaling ging ook vlot en veel keus qua betalingsverkeer mogelijkheden

Verzending

Verkeerd product geleverd. Het door mij bestelde product was niet meer leverbaar.

Klantenservice

Na bestelling van 4 Eneloop 2000mah (14,95 euro) batterijen krijg ik 4 Eneloop 1900mah (13,50) geleverd. Verkeerde levering gemeld met als antwoord dat de 2000mah niet meer leverbaar zijn en dat dit nog niet op de website is verwerkt. Ik krijg wel 5% korting op een volgende bestelling. Op de vraag of ik ook het prijsverschil nog terug krijg wordt geantwoord: op de website staat dat de 1900mah 14,95 kosten: dus nee. De prijs is inmiddels snel aangepast en ik wordt voor leugenaar uitgemaakt. Terwijl iedereen kan weten dat de 1900mah en 2000mah niet voor dezelfde prijs op de website stonden (zou raar zijn, toch? ). Op verdere mail wordt niet meer gereageerd. Onbetrouwbaar bedrijf waar ik nooit meer iets zal kopen.

Algemeen

Ondanks dat de website aangaf dat het product op voorraad was, bleek deze toch niet direct leverbaar. Hopelijk was dit een incident. Er zijn web bedrijven waar dit standaard praktijk is, hopelijk hier niet.

Klantenservice:

Redelijk overzichtelijke website, je krijgt veel mailtjes met de nieuwe/huidige status waardoor je weet waar je aan toe bent. Geen negatieve punten gezien

E65 Karma 26,2K
Algemeen

Heldere en overzichtelijke website, zoekfunctie werkt prima. Keurig tijdens het bestelproces op de hoogte gehouden via e-mail.

Verzending

Degelijk verpakt en ontvangen binnen de aangegeven periode (24 uur).
Artikelen in prima staat ontvangen.

Algemeen

Altijd goede ervaringen ondervonden m.b.t. informatie over product, advies, bestelling, levertijd, aflevering, naservice... Kortom: Geweldig!

Verzending

Altijd goede ervaringen ondervonden m.b.t. informatie, advies, bestelling, levertijd, aflevering... Kortom: Geweldig!

Algemeen

Er is een duidelijke website met veel informatie. Er wordt snel gereageerd op vragen via mail.

Klantenservice

Ik had enige problemen met een batterijlader. Deze tot 2x toe kostenloos terug kunnen sturen. Ze konden het probleem niet vinden en hebben zonder problemen het aankoopbedrag teruggestort.

Klantenservice:

Snelle levering en degelijke A producten! Ik zal zeker terug nog een aankoop hier doen.

Algemeen

De bestelde batterijlader was niet meer leverbaar. Er werd voorgesteld om een ander merk met dezelfde eigenschappen op te sturen. Deze is iets duurder doch werd voor de prijs van de eerste aangeboden. De dag erop reeds geleverd!

24 u levering

Klantenservice

Bij twijfel is steeds een online chat mogelijk.

Klantenservice:

Al 1 maal batterijen besteld. Groot aanbod en vlotte afhandeling.

Nog geen problemen gehad en bijgevolg nog geen contact gehad met klantendienst.

Algemeen

Makkelijk te vinden en precies wat ik nodig heb. Kan zelfs kiezen welk merk je wilt als je dara voorkeur voor hebt.

Verzending

volgende dag in huis zoals beloofd, lekker snel

Algemeen

Goede productinfo (Jupio Intelli AA/AAA lader), artikel op voorraad, weekend bestelt en dinsdag in huis.

Verzending

Zoals beloofd afgeleverd, prima verpakking

Algemeen

's Avonds besteld volgende smiddag in huis.
Ik ben heel tevreden. En ik ben niet omgekocht met die RFID pas beschermer ofzo.

Verzending

Eneloop Pro's maken dat mijn Bluetooth tobo beter verbonden blijven.
Die goedkope batterijen geven geen constante spanning af - zo lijkt.

Klantenservice

Kreeg persoonlijk mailtje dat ze onderweg waren.

Algemeen

Ik wist exact welke batterij ik hebben wilde, namelijk een vervangende accu voor mijn AEG accuboor machine. Hier heb ik vaker besteld, ze zijn vaak een van de goedkoopste, dus de keuze was snel gemaakt

Verzending

Helaas kwam de accu pas net na het weekend. En ik wilde hem juist dat weekend gebruiken. Besteld op woensdag, verwacht op donderdag. kwam niet op vrijdag, pas dinsdag na het weekend.
Het spul zit wel netjes ingepakt, daar is niets op aan te merken.

Waarschijnlijk door de staking van PostNL vertraagd, daar kan batteryking natuurlijk niets aan doen...

Algemeen

Heb op woensdag 3 juni een pakje gp accu's besteld en is nog gereed gemaakt op de zelfde dag volgende dag heb ik het netjes binnen gekregen erg snel top service een tip voor het bedrijf vermeld bij de verzendkosten vanaf wanneer welk bedrag er gratis word verstuurd is gunstiger voor de klant en voor het bedrijf bestel je nog wat extra!

Verzending

Was netjes verpakt in bubbeltjes envelop!

Algemeen

Wat een rommelpot bij dit bedrijf. Binnen 5 minuten helpen ze je van je geld af, maar als de levering niet in orde is dan is het een gemartel om je geld terug te krijgen. Dat moet dan ineens weken duren. De ene smoes na de andere. We hebben het product niet terug ontvangen, de ontvangstafdeling is vergeten door te geven dat het wel ontvangen is, de testafdeling is bezig met het testen van het teruggestuurde product, de betaling ligt bij de financiŽle afdeling. En ik maar bellen. Dit is geen voorbeeld hoe je met je klanten omgaat, schimmig bedrijf in mijn ogen. Oppassen dus!

Verzending

Producten niet op voorrad. 2 Besteld 1 geleverd en dan wachten. En nog een slecht product ook.

Klantenservice

Ze blijven wel aanspreekbaar maar lossen niks op. Bellen en wachten dat zijn de sleutelwoorden.

Algemeen

Levering van geoxideerde accu's Li-50B, weliswaar degelijk verpakt. BK wil de accu's bij terugkomst van mijn vakantie in Suriname over 3 maanden bekijken en houdt vol dat er niets aan de accu's mankeert. Twee foto's opgestuurd met zelfde ontkenning, na plaatsing van recensies een aanbod de accu's via een kennis te laten opsturen naar het buitenland waar ik geen gebruik van maakte wegens een motor ongeval. Persoonlijke retournering van de accu's in Nederland leverde loze beloftes op dat de klacht in behandeling zou worden genomen...Slechter als deze webshop ben ik nog niet tegengekomen...

Klantenservice

BatteryKing.nl geeft aan op de website dat we alleen binnen Nederland en Belgie kunnen verzenden. Dit door afspraken met onze verzender PostNL. We hebben accu's uit dezelfde batch vergeleken met de accu's van de klant. Onze conclusie: De accu's zijn waarschijnlijk vochtig vervoerd richting Suriname, waarna oxidatie van de contactpunten is ontstaan. Na terugkomst in Nederland zijn de accu's bij BatteryKing retour gebracht door de klant en is het door hem betaalde aankoopbedrag volledig op zijn rekening terug gestort.

Scorekaart voor BatteryKing.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg