Kabeltje.com

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een aantal (netwerk) kabels besteld bij kabeltje.com
Er miste helaas 1 kabel, volgende dag gebeld en meneer gaat er nog voor zorgen dat die vandaag nog op de post komt.
Zelf vind ik dat een foutje moet kunnen, en dit is dus prima opgelost.
Top dus!

Klantenservice

Werd keurig te woord gestaan.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik bestel al jaren spullen bij kabeltje.com. Kabels zijn, als je goede kwaliteit wil, goede kwaliteit. Soms heb je iets minder moois nodig, maar ook die kabels doen het prima. Site is duidelijk, klantenservice snel, levering idem.

Één defecte iphone laadkabel gehad, direct een nieuwe zonder de oude te hoeven toesturen.

Verzending

Komt altijd netjes verpakt binnen

Klantenservice

Had een defecte kabel na een week of 3. Gemaild: snelle response (25 minuten), en direct omgewisseld, zonder oude te hoeven opsturen.

Algemeen

Een rol besteld van 50 meter cat6 een krimptang en een aantal rj45 connectors erbij. Alles was goed te vinden via de zoekfunctie en de beschrijving is prima.

Verzending

Verzending was erg snel en alles netjes geleverd!

Klantenservice

Een aantal keer contact gehad met de klantenservice via Facebook. Erg snelle en vriendelijke reacties. Ik had bij mijn bestelling helaas een typefout gemaakt in mijn mailadres waardoor ik geen verzend/bestelbevestiging kreeg maar via Facebook werd ik op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, erg prettig en zeker aan te raden!

Klantenservice:

twee usb -> micro-usb kabels besteld.
beiden zijn volkomen waardeloos.
De micro-usb kant zit veel te los en als gevolg is er dus geen verbinding. opladen werkt niet en data transfer kan je helemaal op je buik schrijven.

kortom, product(en) die ik heb ontvangen zijn waardeloos.

De kabels horen van goede kwaliteit te zijn, dus dit is niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak.

Mocht u nog geen contact met ons opgenomen hebben over deze defecten, dan zou u ons kunnen mailen of bellen hierover. Als u uw ordernummer doorgeeft dan zorgen we voor vervangende kabels of uw geld terug.

Algemeen

De webshop is erg overzichtelijk en het navigeren gaat makkelijk. De artikelen die ik bekeken heb, zijn alle goed geprijsd in vergelijking met de concurrenctie.

Verzending

Artikel op de aangegeven dag geleverd; het was goed en zonder onzinnig veel verpakkingsmateriaal verpakt.

Klantenservice

Meerdere malen snel en vriendelijk een reactie; alle vragen naar meer dan tevredenheid beantwoord.

Algemeen

Prima overzichtelijke website, genoeg betalingsmogelijkheden en een prima aanbod qua producten. De mobiele website kan nog iets beter.

Verzending

In een week drie bestellingen geplaatst, allemaal binnen 24 uur geleverd. Helemaal top.

Klantenservice:

Had een nieuw RCA/3.5mm kabeltje nodig voor een stel speakers die ik op Marktplaats had gekocht. Bij Kabeltje.com een bestelling geplaatst (voor 22:00), en had het de volgende dag in huis. Erg tevreden over de snelle levering. Product was ook netjes verpakt. Top!

Algemeen

Moest snel en goedkoop een paar verloopstukjes hebben. Wel orderbevestiging gekregen, maar geen verzendbevestiging. Pakketje lag vandaag in de bus. Apart!

Verzending

Order zelf was prima verpakt in een stevig doosje wat makkelijk door de brievenbus past.

Algemeen

Lekker groot assortiment en prima prijzen, door de lage verzendkosten heb je ook niet snel dat je meer aan het betalen bent voor verzending dan voor je product bij een kleine bestelling.

Verzending

Op woensdag om 19:15u besteld en betaald met iDEAL, de volgende dag in goede staat geleverd zoals verwacht. Uit eerdere reviews maak ik op dat er normaliter een verzendbevestiging verstuurd wordt, die heb ik zelf echter nooit gekregen (incl. check in spambox).

Algemeen

Had twee SATA kabels besteld, welke werden aangegeven als "Voor 22:00u besteld, morgen in huis". Ik had ze die dag erna ook hard nodig, maar helaas kreeg ik de dag erna pas de verzendbevestiging.
De kabels kwamen dus één dag te laat. Normaal is dat geen drama voor mij, maar ik had ze hard nodig.

Wel was het redelijk goed verpakt, dus dat is goed

Verzending

Goed verpakt in een bubbeltjesenvelop. Pakketje kwam wel één dag te laat.

Algemeen

Hele prettige winkel , groot assortiment en geen gelul ! Zou deze winkel aan iedereen aanraden ! En snelle levering etc

Klantenservice

Super service , kabel stuk gegaan , net buiten de garantieperiode ... Zonder problemen kunnen opsturen en een nieuwe gehad ! Voorbeeld winkel !!!!

Algemeen

Op de website van kabeltje.com wordt geadverteerd met de tekst "Morgen in huis indien op werkdagen voor 21:30 besteld". Dit is ook de reden waarom ik gekozen heb om bij kabeltje.com mijn bestelling te plaatsen, ik had het product de volgende dag écht nodig. Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende dag in de middag pas een verzendbevestiging toegestuurd. Nadat ik hier zelf achteraan ben gegaan kreeg ik een mail dat dit uitgezocht ging worden. Jammer genoeg pas een dag later antwoord gekregen nadat ik er zelf naar gevraagd had. Oorzaak: Technische storing. Kortom, ze adverteren met teksten die niet waargemaakt worden en het had op zijn minst even naar de klant gecommuniceerd kunnen worden.

Verzending

Verpakking was oké, alleen de tekst waarmee op de website geadverteerd wordt is niet nageleefd.

Klantenservice

Ik moest zelf vragen waarom ik de verzendbevestiging pas een dag later kreeg, het zou uitgezocht worden maar vervolgens is er niet met mij gecommuniceerd waarom het pakket te laat geleverd werd. Hier moest ik zelf wéér een mail voor sturen.

Algemeen

De website is helder en goed te navigeren/gebruiken. Ook zijn de betaalmogelijkheden en informatie over het bestelproces en verzendkeuzes gemakkelijk te vinden, iets waar mindere websites in mijn ogen nog wel eens mee door de mand vallen. De updates tijdens het bestelproces en de orderafhandeling zijn niet zo frequent en uitgebreid als sommige concurrenten, maar de informatie die je krijgt is afdoende.

Verzending

De verzending was via de gewone briefpost, nou kan een USB kabeltje in originele verpakking dit goed hebben, maar voor 4 euro verzendkosten verwacht ik persoonlijk op z'n minst een stevige bubbeltjesenvelop, niet zo'n slappe plastic zak. Dat is dus voldoende, maar ze zetten niet de norm wat dit betreft.

Algemeen

Groot assortiment en er worden goede prijzen gehanteerd. Ik heb een subwoofer kabel en bananaplugs van prima kwaliteit ontvangen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en er wordt zeer snel geantwoord op berichten.

Verzending

Tijdens het bestellen kan er gekozen worden om de order in Warmenhuizen bij het kantoor op te halen, dat is bij mij in de buurt dus dat leek me een goed idee. Het duurt iets langer dan het verzenden en dat staat ook prima vermeld op de website, maar dat was voor mij geen probleem.

Helaas is dit uiteindelijk niet gelukt, de order bleef (ondanks de producten volgens de website op voorraad zijn) op status 'Wordt verwerkt' staan. Na gemaild te hebben is er beloofd dat de order maandag op te halen zou zijn. Helaas was er op maandag nog niets veranderd in de order status, dus weer contact opgenomen.

Volgens de vriendelijke medewerker ging het ophalen in Warmenhuizen die zelfde dag niet meer lukken door logistieke redenen. Er is voorgesteld om de order (kosteloos) alsnog dezelfde dag op de post te doen, hiermee ben ik akkoord gegaan en de order is verstuurd.

Helaas wordt er bij het verzenden een ander (of minder compleet) adres gebruikt dan vermeld is in de order, hierdoor is het pakket nog blijven liggen op de postafdeling omdat er geen naam vermeld was.

Uiteindelijk heb ik dus mijn onder binnen en kan ik de boel installeren, helaas heeft het wat langer geduurd dan ik en de medewerkers van Kabeltje.com hadden voorzien. Het is geen ramp maar er kan nog het een en ander gestroomlijnd worden aan het (afwijkende) logistieke proces die zij bieden.

Algemeen

Zocht mini-displayport naar displayport kabel voor mijn Dell U2711 monitor, en die heb ik hier gevonden (Accell UltraAV Mini DisplayPort to DisplayPort 1.2 kabel 2 meter). Wilde een kabel die ruim genoeg was voor de resolutie van mijn monitor en deze is gespecificeerd voor 4K. Kabel werkt naar behoren.

Verzending

Was niet op voorraad, levertijd was 2 tot 6 werkdagen, kabel ontvangen op 6e werkdag, dus op tijd.

Algemeen

groot assortiment, redelijk goede zoekfunctie en duidelijk productbeschrijving waardoor je goed te weten krijgt of het product inderdaad het juiste is

Verzending

de verwachte wachttijd was 2 tot 3 werkdagen, na een week had ik nog niks ontvangen en een mail gestuurd waarin werd gezegd dat binnen 3 dagen het product daadwerkelijk geleverd zou worden. Nog een week later had ik mijn bestelling echter nog niet binnen en na een nieuwe kritische mail te hebben gestuurd is mijn bestelling simpelweg door de medewerker geannulleerd. Schandalig dat een bedrijf zijn klanten niet als eerste prioriteit stelt.

De inhoud van uw laatste mail naar ons is niet wat wij scharen onder normale omgangsnormen. Wij doen helaas geen zaken met onbeschofte mensen. Zodoende is uw bestelling direct geannuleerd en het bedrag direct teruggestort op uw rekening.

Algemeen

Zeer overzichtelijke website, producten zijn gemakkelijk te vinden, het assortiment is heel uitgebreid. Voor elke soort pc/tablet/telefoon etc. is er wel een kabeltje te koop. Super!

Verzending

Op zondag besteld en dinsdag stond de postbode al voor de deur met het pakketje. Pakket was zorgvuldig verpakt. Netjes!

Klantenservice

Deze webwinkel heeft een Super Geweldige Service. Iets meer dan een jaar geleden had ik een Smartcard reader besteld. Van het 1 op het andere moment deed deze het niet meer. Ik had contact opgenomen met Kabeltje.com en ze sturen mij direct een nieuw exemplaar toe.

Jullie behoren tot mijn favoriete webwinkel! Bedankt!

Algemeen

Overzichtelijke site, vond direct wat ik nodig had. En zelfs met verzendkosten nog goedkoper dan mediemark. Betrof overigens een voedingskabel voor een laptop met 3punts aansluiting.

Verzending

Op zaterdag besteld en dinsdag geleverd. Had niet sneller gekund.

Algemeen

duidelijk informatie op de site zelf en de zoek functie op de site is prettig om mee te werken
goede navigatie

---

duidelijk email informatie over order nr verzendstatus en andere info

Verzending

netjes verzorgd , duidelijk informatie over de manieren en mogelijkheden van verzending, en veilige betaalmogenlijkheid

Algemeen

Ik heb reeds meerdere malen producten bij kabeltje.com besteld en deze bestellingen zijn altijd tot mijn volle tevredenheid afgeleverd. Ze leveren kwaliteit voor een redelijke prijs en ze hebben tot nu toe altijd wat ik zoek.

Verzending

Het verzenden van de artikelen mag wel sneller, als ik voor een project bij diverse leveranciers onderdelen bestel heb ik bij de meeste leveranciers de volgende dag de spullen al in huis, bij kabeltje.com kan het zo twee tot drie dagen langer duren, ondanks dat ik van tevoren betaal en de bestelde artikelen geen rariteiten zijn.

Scorekaart voor Kabeltje.com

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg