SnelShops

2.916 producten en 3.055 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SnelShops

Review toevoegen
Algemeen

Goed telefonische informatie gekregen voor mijn aankoop, kreeg verkoper ook snel aan de lijn !

snelle levering, goede verpakking

Klantenservice

heb te horen gekregen dat ik het product ook kan retour kan sturen wanneer het niet bevalt

Algemeen

Scherpe prijs (zonder extra's die er later bij kwamen), bestelling snel rond. Weinig op aan te merken.

Verzending

Voor 4 uur besteld en volgende dag bezorgd helaas niet waargemaakt, had een dag vertraging.

Algemeen

Leveren zeer snel en als ergens anders goed koper dan gaan ze ook echt daar in mee en leveren ook voor de zelfde lage prijs.
De linkje met verrekende korting ging niet helemaal goed .
Maar na 1 emailtje hebben ze zelf de bestelling met ptijs aangepast
Dus prima service

Eefko

Binnen twee dagen geleverd

Algemeen

Eenvoudig via de website bestellen en betalen, werd keurig bevestigd. Heb dat elders wel anders meegemaakt.

Verzending

1 dag later werd het product, keurig verpakt al geleverd.

Klantenservice

Aanvankelijk een probleem met installeren. Werd na 1 mail snel opgelost, zels s'avonds om 23.00 uur ! Topservice.

Algemeen

Plaatsen van een bestelling gaat gemakkelijk. Het kiezen van verschillende betalingsmethoden gaat ook soepel. Nieuw account maken gaat ook makkelijk.

Verzending

De levering is erg snel en stipt als aangegeven. Track en Trace code wordt ook doorgegeven. Eerste maal duurde het iets langer, door een fout in het adres bij de leverancier, maar dat was zo opgelost.

Klantenservice

Een product werkte niet goed. Deze terug gestuurd, helaas werkte het nieuwe product ook niet. Ligt niet aan de webshop, maar aan de producent. Opnieuw teruggestuurd en om kunnen ruilen voor een vervangend product zonder moeite. Bij een van de retourzendingen ging het fout van mijn kant, met hun hulp toch de zending kunnen terug vinden. Daarnaast was de communicatie per mail snel en goed.

Algemeen

Het gehele bestelproces is prima en naar alle tevredenheid verlopen. Ben geen onduidelijkheden tegen gekomen.

Verzending

Artikelen via webshop besteld. Levering de volgende dag. Goede eerste ervaring.

Klantenservice

Eerst per telefoon ge´nformeerd naar levering c.q. afhalen en goed geholpen.

Algemeen

Ik zocht een HDMI switch met optische uitgang. De HQ 4-poorts schakelaar scheen een goede te zijn. Via Tweakers' privewatch kwam ik terecht bij SnelShops. De website ziet er niet modern of professioneel uit. Maar de shopreviews waren goed. De bestelling ging snel en de betaling eenvoudig. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de afhandeling van de bestelling.

Verzending

Account aanmaken is mogelijk, maar niet noodzakelijk.

Pakketje werd een dag later, keurig verpakt, bezorgd. Goede eerste ervaring.

Algemeen

Het product was erg goed verpakt en service was ook prima. Tevens de voordeligste shop om de Hirschmann Moka 32 aan te schaffen!

Verzending

De levering was er eerder dan in eerste instantie werd aangegeven. 5 sterren dus

Klantenservice:

Goede niet dure webwinkel, ook na al meer dan 7 jaar tevreden gebruiker te zijn van de Roomba stofzuiger (ook daar besteld) kan ik nog steeds daar aan onderdelen komen.

Algemeen

De betaling verliep zoals alle normale betalingen, gemakkelijk via PC banking te betalen. Niets speciaals op aan te merken.

Verzending

Er stond op de website 'volgende dag geleverd'. De volgende dag kreeg ik inderdaad een mail dat het verzonden was, maar het heeft nog 8 dagen geduurd vooraleer het afgeleverd werd. Na contact via mail bleek dat ze blijkbaar niet alle dagen verzenden vanuit het magazijn.

Klantenservice

Via mail 2 keer contact gehad. Altijd heel snel en correct antwoord gekregen, ook in het weekend en 's avonds.

Algemeen

Navigatie voor de motor besteld op vrijdag. Zou volgens de website de volgende dag geleverd worden. Helaas had ik de volgende dag nog geen verzendbevestiging. Navraag bleek dat het verkeerde type op voorraad was. Uiteindelijk dinsdag verzonden en op woensdag geleverd gekregen.

Verzending

Product was netjes en onopvallend verpakt.

Klantenservice

E-mail gestuurd met de vraag of ik de factuur digitaal opgestuurd kon krijgen (was die van mij kwijt, waarschijnlijk bij oud papier beland). in 30 minuten al antwoord met de factuur in PDF bijgevoegd.

Algemeen

Ging allemaal goed, site is overzichtelijk en bevat voldoende informatie over de producten. Dus daarom tevredeb

Verzending

Ben iets teveel verwend met levering de volgende dag daarom geen uitstekend, artikel moest besteld worden daarom leertijd niet bekend

Algemeen

SnelWebShop doet z'n naam eer aan!

Het is snel, gemakkelijk en overzichtelijk alles wat je er ook van verwacht.

Verzending

Levering ging goed via PostNL, gelijk de volgende dag in huis.
Product zat ook erg goed verpakt! Dat is altijd een plus punt.

Algemeen

Absoluut de goedkoopste, en ook snel een persoonlijk antwoord op mijn vraag of er vandaag nog verstuurd kon worden (ja, dat kon).

Verzending

Zoals beloof werd de bestelling de volgende dag meteen bezorgd. Top!

Klantenservice

Voor de zekerheid had ik gemaild of het artikel op voorraad was en nog vandaag kon worden bezorgd. Er kwam snel een antwoord met een persoonlijke benadering. Prima!

Algemeen

Een manchet gekocht voor de wasmachine die hier veel goedkoper was dan bij andere verkopers. Helaas niet uit voorraad op te halen in Gouda, maar zelfs met verzendkosten was deze de goedkoopste.

Verzending

Snel verzonden in een normale doos zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

Algemeen

De bestelprocedure verliep zonder moeilijkheden. Jammer alleen dat ik geen gebruik kon maken van "Pakjegemak" bij dit artikel.

Verzending

Zondagavond besteld, dinsdagmiddag afgeleverd.

Klantenservice

We hadden eind november een weerstation gekocht (Balance Meteo RF-WS98= Ventus W266). Enkele weken na ingebruikname brak het steuntje van de monitor zo maar af. Bovendien waren de windmetingen verre van accuraat en de kijkhoek van de monitor viel tegen. Gemaild met Snelshops, die snel met een antwoord kwam (inclusief info van de leverancier van het weerstation). Omdat er geen nieuw steuntje te leveren was en er aan de metingen verder niets te verbeteren viel, wilde ik het apparaat liever retourneren. Dat bleek geen probleem, ik kreeg netjes een RMA nummer en mocht het terugsturen. Het geld is een paar weken nadien teruggestort. Mijn mails zijn steeds eerlijk en heel snel beantwoord door Snelshops, 's avonds en ook op zondag. Prima service dus.

Algemeen

Zeer snelle levering. Mooie zeer scherpe prijs voor het product. Alles heel erg netjes verpakt. Daar kunnen vele webshops nog wat van leren.

Verzending

Het ging hier om Konig UTP FTP CAT 6 netwerkkabel 100 m rol (CMP-FTP6R100). Bij snelshop veruit het goedkoopst. Zelfs in combinatie met de (geringe) verzendkosten.

Klantenservice

Ik heb nog geen directe ervaring met hun klantenservice. Maar het feit dat er geen extra kosten voor het betalen in rekening worden gebracht zegt mij al voldoende. Veel webshops hebben hier een extra melkkoe gevonden. Zo...van betaald u met PayPal...? Ok... minstens 3% erbij. Dat is hier niet het geval. Hulde!

Algemeen

Ik wilde een apparaat waarmee ik mijn wifi kon gebruiken in het buitenland. Alleen de Snelwebshop had dit product, dus daarom ging ik hier een bestelling doen. Alles ging vlot en gemakkelijk, en de volgende dag had ik het product al in huis (wat overigens mij zeer goed is bevallen). Ik ben erg tevreden over de webshop.

Verzending

De verzending ging via PostNL. Dit verliep prima.'s Avonds had ik het product in mijn handen, geen problemen dus. Misschien is het een minpuntje dat de verzendkosten er nog bij kwamen, maar eigenlijk is dat wel normaal.

Klantenservice

Na levering nog een keer contact geweest via email en dat is prettig.

Algemeen

De website maakte op mij een wat rommelige indruk, maar dat is een kwestie van smaak.
Op dinsdagochtend rond 11:00 de Qstarz BT-Q1000XT besteld en direct per Ideal betaald.
Pas 17:00 kreeg ik per mail een bericht dat de betaling was geaccepteerd. Dat vind ik erg laat voor een bevestiging dus dat schepte al niet veel hoop op levering in 24 uur zoals de webshop vermeldt.

Verzending

Inderdaad geen levering of berichtgeving de volgende dag. Aan het eind van de dag naar Snelshops gemaild met de vraag waarom de bestelling niet is geleverd en waarom ik niet ben ge´nformeerd over de vertraging in de levering. Later op de avond kreeg ik een i.m.o. het klassieke excuus dat het item niet op voorraad was. Terwijl op dat moment zelfs nog de website aangaf dat het item op voorraad was. De uiteindelijke levering vond plaats op vrijdag.
Teleurstellende webshop naar mijn mening.

Algemeen

Prima website, kende ik nog niet, was wat huiverig, echter veruit de goedkoopste voor een Cardo Bluetooth setje voor op de motor. De shopreviews waren prima, dus de aankoop gedaan op een zondag, dinsdag is het verstuurd en woensdag aangekomen in goede staat.

Verzending

Goed verpakt, niet herkenbaar van buitenaf wat er in zat.

Scorekaart voor SnelShops

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk