Go4inkt

1.290 producten en 1.344 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Go4inkt

Review toevoegen

Algemeen

Verkeerde printer besteld (mijn eigen domme fout niet goed opgelet). Maar na melding hiervan hoor je niets terug. Je hebt recht op retourzending binnen 14 dagen.

Verzending

Naast de printer ook inktpatronen besteld voor de printer. De doos was open gemaakt en de inkt werd daarbij in gedaan.
Doos was niet echt stevig te noemen.

Klantenservice

Twee keer mail gestuurd, vraag gesteld via Facebook maar helaas 0,0 antwoord.

Mij zijn ze kwijt als klant. En ik stuur niemand meer door naar hun voor goedkope inkt. Een bedrijf met zo'n waardeloze service wil je geen zaken mee doen.

Algemeen

Vanwege de beste prijs koop ik hier al geruime tijd mijn inktcartridges. Bestellingen verlopen tot op heden altijd vlekkeloos.

Verzending

Alles altijd prima, zorgvuldig verpakt. Vlotte verzending.

Klantenservice

Order wordt ook netjes in delen geleverd, mocht er onverhoopt een deel van de bestelling niet op voorraad zijn.

Algemeen

Aantal SD kaarten besteld bij dit bedrijf. Niet lang daarna kreeg ik bericht dat ze de kaarten verzonden hadden. (Verzonden en Afgerond).

Echter heb ik nooit iets ontvangen. (We zijn inmiddels bijna een maand verder) Volgens de orderbevestiging hebben ze de kaarten per brievenbuspost opgestuurd, dus ik kan ook niets tracken.

Gezien ik nooit iets ontvangen heb en niet eens weet of er ooit iets verzonden is, ook geen mening over verzending.

Klantenservice

Net als leoBO kan ik ook geen contact met dit bedrijf krijgen. M'n 'ticket' staat nog altijd op openstaand en de telefoon nemen ze niet op.

Algemeen

geheugenkaart besteld, zou op voorraad zijn. Na vier dagen kreeg ik echter een automatisch gegenereerd bericht dat het product niet op voorraad is, zonder verwachte termijn. Hierna stuurde ik een e-mail met de vraag wanneer de verwachte leveringsdatum zou zijn, maar hierop kreeg ik geen reactie. Na 10 dagen ontving ik een automatisch gegenereerd bericht dat annuleren mogelijk is omdat het zo lang duurt (>10 dgn).

Het lijkt er echter op dat het product nooit meer leverbaar wordt (verwijderd uit pricewatch) het zou de winkel sieren om dit gewoon te melden en zelf te annuleren.

Na mijn annulering wel snel een reactie gekregen met mededeling dat geld is overgemaakt.

Al met al dus geen positieve ervaring.

Klantenservice

Een keer geen reactie, bij annuleren dan weer wel snel respons.

Algemeen

Via Tweakers bij deze Webshop gekomen, het bestellen tot en met de betaling via iDeal verliep vlekkeloos, en op de verzending wordt goed vervolg gegeven.

Klantenservice

Telefonisch zeer goed bereikbaar !!
Had voor de tweede keer een bestelling geplaatst maar per ongeluk één artikel vergeten bij te voegen, direct gebeld en mijn probleem/vraag voor gelegd waarop een nieuwe order werd aangemaakt, via iDeal kon ik het resterende bedrag overmaken. Super geregeld.

Zonder meer een reden om deze webshop niet te vergeten.

Algemeen

Duidelijke website, product snel binnen in prima verpakking. Duidelijk informatie via de mail over de verzending, helemaal prima!

Verzending

Levering was snel, verpakking kon in dit geval door de bus. Prima en netjes verpakt.

Algemeen

Prima website (en hebben als het goed is ook een winkel) tegen scherpe prijzen. De site is meer gericht op printer artikelen maar volgens de pricewatch hadden ze de goedkoopste SD kaart (in mijn categorie).

Verzending

Mijn (micro)SD-kaart werd netjes verzonden in een stevige kartonnen enveloppe. Binnen 1 werkdag was het al bezorgd.

Algemeen

Super prijs. Mooi om bij een kleinere winkel tegen de scherpste prijs te bestellen. De goede reviews maken ze waar.

Verzending

Levering zoals beloofd (6 dagen, want inclusief weekend).

Klantenservice

Goede service: de usb printerkabel die ik er apart bij bestelde op hun advies zat toch al bij HP erbij en mag via antwoordnummer teruggestuurd worden. Bedrag voor de kabel komt retour.

Algemeen

Goede service en prijzen. Op de website is alles goed en makkelijk te vinden. Het assortiment word regelmaat aangevuld met nieuwe producten.

Klantenservice

Klantenservice is goed bereikbaar en er word uitstekend naar je geluisterd.

LET OP!
Bij de registratie wordt je wachtwoord plaintekst naar je toe gemaild! En dit doen ze al meer dan ANDERHALF JAAR! https://tmblr.co/ZwRzdx1TuSnju

Algemeen

Ik was op zoek naar een labelprinter, ook omdat Dymo een interessante cashback actief had. Terecht gekomen bij Go4inkt omdat de labelprinter hier het goedkoopste was. Voorwaarde voor de cashback was dat er een losse printer werd aangeschaft, het bundelpack (3 rollen labels + gratis labelprinter) kwam volgens Dymo namelijk NIET in aanmerking voor de cashback. Bij Go4inkt waren beide items te koop, ik heb bij het bestellen expliciet voor de losse printer gekozen zodat ik van de cashback gebruik kon maken. Helaas bleek na ontvangst pakket dat ik toch het bundelpack had ontvangen. Hierover contact opgenomen en aan de telefoon snapte men het probleem. Via telefoon nog geverifieerd of het ook echt om een doos met andere aanduiding en barcode ging, de barcode werd mij voorgelezen en was ook daadwerkelijk anders. Ik had dus goede hoop.
Helaas na ontvangst van dit pakket ook weer exact dezelfde bundelpack gekregen.

Heb het toen maar opgegeven en beide printers retour gestuurd (gelukkig hebben ze een gratis antwoordnummer, anders kostte het mij nog verzendkosten ook). Op donderdag printers retour gestuurd, op Track ’n Trace zag ik dat pakket vrijdagochtend bij ze was aangekomen. Helaas op dinsdag nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Hierover contact opgenomen en kreeg de mededeling dat het pakket nog niet ontvangen was? Dit vond ik een beetje vervelend, op de Track 'n Trace van PostNL zag ik namelijk dat het pakket was afgeleverd.

Toen kwam er ineens een fijne mail, Go4inkt had de printers gelukkig ontvangen EN bood aan om mij een bundelpack (3 rollen labels + printer) op te sturen en de helft van het aankoopbedrag terug te storten! Zeer nette oplossing! Hierdoor had ik eigenlijk gewoon de cashback van Dymo, maar dan ook nog eens 3 rollen labels voor nop.

Al met al is het uiteindelijk goed afgelopen, maar de klantenservice vind ik ietwat knullig, dat kan beter. Zeker omdat aan de telefoon duidelijk was dat ze het goede artikel voor zich hadden, maar dat ik dan toch nog weer een verkeerd artikel opgestuurd krijg. Daarom als algemene beoordeling een 'goed' i.p.v. 'uitstekend.

Ze hebben scherpe prijzen en verzenden wel lekker snel dus als je een simpel item (inktpatronen/toner o.i.d.) nodig hebt kun je hier gerust bestellen.

Verzending

Artikel zat in een omdoos, netjes voorzien van luchtzakjes e.d. Levering verliep via PostNL. Terugsturen kan via een gratis antwoordnummer, ideaal! Pakket werd snel geleverd, volgende dag al in huis.

Klantenservice

Zie hierboven voor uitgebreidere uitleg. Uiteindelijk is het probleem verholpen door prima oplossing van Go4inkt, maar het kwam in eerste instantie een beetje knullig op mij over, dat ik een verkeerd geleverd artikel krijg en na contact hierover opnieuw het verkeerde artikel krijg toegezonden. Ik twijfelde tussen de score 'voldoende' en 'goed', maar vanwege de gulle oplossing heb ik gekozen voor 'goed'.

Algemeen

Duidelijke en snelle site, alles makkelijk te vinden. Goeie prijzen en zeer, zeer goede service.

Verzending

Binnen de afgesproken tijd product binnen.

Klantenservice

Zeer goed. Heb april 2013 een Canon printer gekocht. Daarna ook een aantal keren inktpatronen. Afgelopen maand problemen met het afdrukken van foto's. Kreeg een volledige reiniging set en een extra set cartridges toegestuurd. Gratis.
Ook was ik 'n keer 1 cartridge vergeten bij mijn bestelling. Na een mailtje werd deze zonder verzendkosten nagestuurd. Zeer goeie service dus.

Algemeen

Toner was makkelijk te vinden op de site op typenummer van printer, je kon kiezen uit originele samsung of huismerk, beide erg scherp geprijst en de gok genomen voor de huismerk variant.De toner werkt uitstekend en je ziet geen verschil met origineel.

Verzending

De toner kwam uitstekend verpakt aan in een plastic seal met speciaal luchtkussenomhulsel in een kartonnendoos.

Algemeen

Heb de Canon MG5550 met extra set cartridges bijgekocht. mooie prijs!
Duidelijke site, hier ga ik zeker vaker klant zijn.

Verzending

Verpakking was goed en optijd

Klantenservice

Uitstekende service, de Canon MG5550 kreeg ik niet op mijn wifi netwerk, na het weekend Go4inkt opgebeld en het probleem voorgelegd. Ze begrepen het probleem. Kreeg een vervangende vergelijkbare HP photosmart inc. extra opgestuurd. Een stikker met een antwoord nummer en de cartridges die ik bij de canon heb gebruikt. Tjah dat hoort bij de service.

Helemaal top!

Algemeen

Canonprinter MG5550 was het doel, en via de link van pricewatch hoef je niet veel meer te doen dan op 'bestellen' te klikken.

Verzending

Zondag besteld, maandag geen postbezorging, dus dinsdag in huis. Perfect

Algemeen

Prima website, lekker snel en overzichtelijk zonder poespas. Zeer scherpe prijzen en mooi aanbod van printers die met hun eigen cartridges nog goedkoper zijn.

Verzending

Keurige ontvangstbevestiging van mijn Canon Pixma 5350 en updates van betaling, in behandeling en verzonden. Ik had 's avonds laat besteld, bestelling is de dag erna keurig ingepakt en verzonden en werd de dag erna netjes bezorgd.

Klantenservice

Nu komt het voor mij grootste pluspunt. Gelukkig heb ik niet zo heel vaak te maken met aftersales bij webshops, maar dit is de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Na 7 maanden begaf de Pixma het van het ene op het andere moment. Ik zet de printer aan en krijg een error in het display. Na zoeken in de handleiding en op internet, blijkt de enige remedie stekker erin en eruit en als hij het dan niet doet, opsturen voor reparatie.

Contact met Go4Inkt opgenomen ivm garantie. Tijdens het weekend nog een reactie dat ze de komende week direct een nieuwe zouden opsturen. Op maandag kwam er direct een mail overheen dat de nieuwe printer eraan kwam en dat ik de oude niet hoefde te retourneren. Kijk dat is nog eens service!

Ik snap ook wel dat met de huidige prijzen een printer repareren eigenlijk geen optie is en een nieuwe opsturen voordeliger is, maar hoeveel winkeliers maken het niet vreselijk ingewikkeld?

Algemeen

Bij Go4inkt een vervangende inktcartridge voor mijn chronisch dorstige printer besteld. Go4inkt was ¤0,10 duurder en beloofde een langere levertijd dan de goedkoopste leverancier, maar had wel aanzienlijk betere reviews, dus ben ik uiteindelijk voor Go4inkt gegaan.

De website ziet er hier en daar wat rommelig en verwarrend uit, en als je de zoekfunctie gebruikt en daarbij wat ongeduldig bent, dan kan het wat moeilijk zijn om het juiste product te vinden. Desondanks werkt alles verder wel prima, alleen was het me aanvankelijk niet helemaal duidelijk of er nou wel of geen verzendkosten in rekening gebracht werden, aangezien er op http://www.go4inkt.nl/verzenden niets staat over gratis verzending.

Verzending

Zoals Go4inkt beloofd had, trof ik twee dagen na mijn bestelling geplaatst te hebben de inktcartridge zonder 'originele kartonnen omverpakking' (maar wel in een plastic zakje in een kartonnen envelop) aan op mijn deurmat.

Het fijnste aan verzending per brievenpost is waarschijnlijk nog wel dat je er niet voor thuis hoeft te blijven!

Algemeen

Duidelijke site, handig dat je je printers kan toevoegen zodat je vanuit je account snel naar de goede producten kan klikken en niet hoeft te bedenken welke printer je ook alweer hebt.

Prijzen zijn goed.

Verzending

Bestelling kwam niet aan omdat PostNL het adres niet kende. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ze hebben de bestelling een tweede keer verstuurd en uiteindelijk is het aangekomen.

Klantenservice

Omdat ik snel inkt nodig had en de verzending niet lukt heb ik de bestelling geannuleerd. Geld was zonder problemen binnen een dag teruggestort. Mooier was dat ik voor de moeite de bestelling mocht houden.

Bestelling kwam een dag later toch nog binnen en bleek van elke kleur een 2x een cartridge te bevatten in plaats van alleen twee zwarte. Ook deze mocht ik houden voor de moeite.

Wat mij betreft dus perfect opgelost.

Algemeen

Het was de voordeligste winkel op pricewatch. De bestelling ging zeer vlot. Het winkelkar gedeelte was heel 'basic', maar het doet wat het moet doen.

Verzending

De printer was sneller geleverd dan verwacht. Deze moest naar België verstuurd worden net voor het weekend. De volgende maandag was de printer al geleverd.

Klantenservice

Bij de printer zat een inktpattroon die niet werkte, bij het uitlijnen van de printer werd deze niet herkend. Ik heb een email naar hen gestuurd en ze hebben direct een nieuwe inktpattroon opgestuurd, zonder dat ik de defecte moest terugsturen. Perfecte service! Alles werkt nu naar behoren!

Algemeen

Duidelijke website, je krijgt status updates via email en de laagste prijs. Via ideal betaald. Als je via www.inktvergelijker.nl/ besteld betaal je geen verzendkosten.

Verzending

Binnen 40 minuten was de bestelling al verzonden, de voldende dag een grote envelop in de bus met daarin de 5 inkttanks waarvan er al drie uit de kartonnen verpakking waren. Dus geen trackandtrace.

Niet nodig gehad.

Scorekaart voor Go4inkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie