×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Wallabie Computers

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wallabie Computers

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Klantenservice:

Als enige had hij de videocard nog op voorraad
Versturen naar Nederland ook geen probleem
Ook een 0% btw bon voor mijn bedrijf was geen probleem
Allles netje verpakt en binnen een dag in huis vanuit BelgiŽ
Echt super netjes en professioneel

Algemeen

Eerste ervaring met een aankoop bij Wallabie Computers is zeer positief, zowel op klantvriendelijkheid als op het gebied van dienst na verkoop bij garantieproblemen. Dikke aanrader!!!!

Klantenservice

Uitstekende dienst na verkoop!!!!! Klachten werden op professionele, klantvriendelijke manier verholpen waarvoor dank

Algemeen

Na enkele mails over en weer heb ik hier mijn printer besteld. Staat ondertussen geinstalleerd en alles werkt naar behoren.

Verzending

Dag na de bestelling online werd de printer geleverd.

Klantenservice

Aangezien ik vooraleer te bestellen nog enkele vragen had, heb ik eerst enkele mails gestuurd met Wallabie. Deze werden altijd zeer snel beantwoord.

Algemeen

Eerst de website geconsulteerd. Deze heeft heel wat producten in de database zitten. Enkel vervelend dat de foto's van de producten linksboven komen bij een mouse-over en dat deze niet zichtbaar zijn na het scrollen.

In de winkel een D-Link router (DI-604) gaan halen. Er bleek echter enkel nog eentje beschikbaar te zijn zonder verpakking. Mij geen probleem (weer minder karton om te recyclen) en router meegenomen. De service in de winkel was correct.

Thuis aangekomen bleek deze niets te doen. Contact opgenomen met winkel om het voorval te regelen. Het begin van een hele reeks telefoons.

Verzending

Afgehaald in de winkel dus niet van toepassing.

Klantenservice

Telefonisch contact opgenomen met de Mechelse winkel om dit euvel te regelen. De router met De Post aangetekend naar hen opgestuurd.

Na twee weken wachten eens geÔnformeerd: bleek enkel de adapter stuk te zijn. De nieuwe lag klaar en alles zou verzonden worden. Dit relaas hebben we talloze malen moeten aanhoren, soms met variaties dat de verzendman er niet was en zelfs tot echte leugens toe: "Dit werd gisteren verstuurd". Nonsens natuurlijk.

Nadat de telefoonlijn dood bleef de laatste tijd, de website geraadpleegd en ontdekt dat de Mechelse vestiging er niet meer opstaat. Contact gezocht met de winkel in Lokeren die eigenlijk niets met de Mechelse te maken heeft, buiten de naam dan. Daar werd ik wel vlot en vriendelijk verdergeholpen. Zij gaven ook zonder verpinken toe dat de service in Mechelen ondermaats was.

Update: Waar de Mechelse vestiging weken voor nodig had, is door de Lokerse winkel op minder dan 24 uur geklaard. Het pakket werd per Taxipost bezorgd na simpel telefonisch verzoek. Mocht Lokeren niet zo ver zijn, zou ik er nog kopen. Jammer dat het verzenden zo duur is, anders zou ik die optie zeker overwegen.

Prachtig!
Nieuwe winkel, in tegenstelling met de winkel in Mechelen wel een zeer goede opvolging van mails en bestellingen. Snelle leveringen, goede RMA opvolging, flexibele uren en zeer goede dealerconditities.
Te mooi om waar te zijn? Laat ons hopen dat dit zo blijft!!
Dan hebben we er in Lokeren een winkel bij die gerust de concurrentie van de kaart mag vegen!

Score: 1.5

Ik heb negatieve ervaringen met wallabie's bestellingen. Ik heb een tijdje geleden geheugen besteld voor mijn laptop aan 57Ä ... ik hoorde na 4 weken nog altijd niets over dit geheugen... dan ben ik maar gewoon de shop binnengewandeld en ernaar gevraagd. Ze hadden mijn bestelling blijkbaar nog openstaan, maar het geheugen was nog altijd niet binnengekomen... Ze raadden mij aan om het opnieuw te bestellen en dan gingen ze het zogezegd beter opvolgen... ze probeerden mij er mooi in te luizen natuurlijk aangezien het geheugen in prijs verdubbeld was en als ik het dus opnieuw zou bestellen betaal ik veel meer. jaja ... ik voelde me echt wel bedrogen daarmee. Ik heb ondertussen mijn geheugen ergens anders gekocht uit voorraad en tegen een schappelijke prijs. De enige troef die ik in Wallabie nog zie is het feit dat ze een uitgebreid assortiment hebben waar je vaak producten aantreft die je nergens anders vindt.

Score: 3.5

Ik werk al met wallabie van in den beginne. Nooit problemen gehad. Enkel is hun manier van orders afhandelen niet dat wat het moet zijn. Maar als je van te voren ff belt en dan besteld, kan je meestal zelfde dag nog afhalen. Ik denk dat ze een beetje slachtoffer van eigen succes zijn. Het grote voordeel is het grote aanbod, ook tweakdingen. Buiten de afhandeling van bestellingen geen klagen. Aan de telefoon zijn ze altijd vriendelijk en gewillig. Als je een hele hoop besteld en er is 1 ding niet binnen bieden ze altijd een gelijkaardig of beter aan tegen dezelfde prijs, zoals het moet dus.

Score: 4.5

Zeer tevreden over wallabie Lokeren. Jongen staat er hellemaal alleen maar weet toch zijn klanten zeer tevreden te stellen. De uitbater is zeer goed op de hoogte van alles en weet overal een antwoord op.
Verder worden de bestellingen zeer goed en voooral snel afgehandeld. Wat heeft een mens nog meer nodig dan dat ?

Aanrader !!

Klantenservice:

Ik was al weken op zoek naar een Samsung 191T TFT scherm, en kreeg overal te horen dat deze in backorder stond. Toen ik dezelfde vraag hier stelde kreeg ik hetzelfde te horen, maar werd ik nog dezelfde dag gecontacteerd door de zaakvoerder dat hij deze toch gevonden had en binnen de week kon leveren. Tot mijn grote verbazing stond deze zelfs twee dagen later al bij mij thuis!

Kortom uitstekende service, klantgerichtheid en zeker niet te duur. Zeker niet het laatste dat ik er besteld heb!!

Score: 3.5

Heb hier een aopen kast besteld maar deze was niet meer leverbaar. Ben correct en snel te woord gestaan hierover. Ik had de kast inmiddels al ergens anders te pakken toen ik nog een mailtje kreeg dat alle leveranciers afgebeld konden worden om te kijken of de kast nog te verkrijgen was. Helaas was dat niet meer nodig maar wel een heel mooi aanbod dat betuigd van goede service.

Overigens wel te merken dat het belgen zijn Hoofkantoor heet daar ineens ene hoofdzetel

Klantenservice:

Had woensdag een fUnc surface besteld en 2 pakjes mouse skates. Ik kreeg meteen dezelfde dag nog een (persoonlijk) mailtje dat ze de mouse skatez niet in huis hadden maar dat hij ze mee zou nemen vanaf een andere vestiging en de dag erop de boel zou versturen. Volgende dag kreeg ik wederom een (persoonlijk) mailtje met de mededeling dat ze de boel op de post hadden gedaan. Vrijdag had ik mijn pakje binnen.
Opzich qua snelheid natuurlijk niet perfect, maar ik vond de manier waarop ze de klanten op de hoogte houden toch wel erg goed! Daar kunnen een hoop online winkels nog een puntje aan zuigen!

Score: 2.5
Score: 1.5

Had een Func muismat besteld vorige week (6-12-'02) en vandaag heb ik hem eindelijk.

Ze hadden problemen met UPS terwijl het met TPG is bezorgd

Ook de kosten waren niet totale kosten, de muismat kost 27,- euro en ik dacht daar komt wel 5 euro bij maar het was veel meer namelijk 11,11 euro
Dat zijn de hoogste rembours kosten die ik ooit in m'n hele postorder leventje gezien heb.

Maar ik moet toegeven het is een heel lekker matje...

Score: 4.5

Ik heb nog nooit last gehad met die mannen van Wallabie, hun leveringen duren misschien een tijdje, maar ik vind dat ze zeer veel aanbieden voor een redelijke prijs. Nog nooit problemen gehad met hun materiaal. Service vind ik goed.

Score: 2.5
Klantenservice:

Ik had een window kit plus een aantal rounded kabels besteld. Aangegeven dat ik het met rembours wilde (of taxipost zoals dat in BelgiŽ heet). Kreeg netjes een reply mail, "uw order is bevestigd etc."
Maar er werd verder niks afgeleverd.

2e keer besteld. Hetzelfde verhaal. Een 6 is voor de website, die ziet er wel goed uit. En ze hebben veel mooie dingen. Maar ja, als je niks stuurt...

Af te raden dus, behalve als je in BelgiŽ zelf woont er even heen kan gaan misschien.

Klantenservice:

* Er wordt niet/zeer zeer slecht gereageerd op emails.
* De bestelpagina geeft fouten.
* Na 3/4 weken geen reactie, enkel een standaard mailtje dat mijn order is binnen gekomen.

Al met al is deze winkel zo slecht dat je er niet iets kan bestellen.
Jammer dat de beoordeling niet onder de 4 kan komen anders was hij lager geweest.

Score: 3.5

Ik moest ff een paar zaken regelen in de buurt van Mechelen en had dus de dag ervoor een bestelling geplaatst bij hun, met de vraag mij ff te op tijd te mailen als ze het niet hadden. Mij niet gemailt dus ik ging er vanuit dat ze het niet hadden. Ik in Belgie opgebelt wat ze wel hadden, bleek dat ze alleen een etch die ik had besteld niet hadden, dus ik daar naar toe. Was een echt winkeltje met een rommelige indeling, veel dozen opgestapeld en de mensen achter de balie moesten overal overheen stappen. Maar goed ik mijn bestelling gegeven (had het orderformulier uitgeprint) hun de spullen gepakt waaronder de artic silver 3 . Alle spullen goed gekregen en afgerekent, prima zaakje maar rommelig

Klantenservice:

gvd, heb 6 weken geleden een hele meut coolers besteld, zijn nog niet binnen, verschillende mailtjes verstuurd met vragen etc, in het begin vriendelijk maar later (na 1 maand) liep ik een beetje rood aan en hier zit ik dan nog steeds zonder spullen

mijn motto is 'doe iets goed of doe het niet'
deze winkel kan beter niks doen

Klantenservice:

Heb al verschillende zaken bij Wallabie gekocht.
Onlangs vroeg ik naar een offerte voor een volledige pc (via e-mail: 4x, ICQ: 3x). Antwoord gekregen na 3 weken. Veeeeel te laat.

GoldWing

Scorekaart voor Wallabie Computers

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie