Nanoking

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Om administratieve redenen worden er voor dit bedrijf geen prijzen in de Pricewatch weergegeven.

Gebruikers over webshop Nanoking

Review toevoegen

Meer dan een maand geleden een jetway/via bord met powersupply besteld en vooruitbetaald. Toen ik een mail stuurde over de status van mijn levering, kreeg ik een mail terug dat er niet meer geleverd gaat worden. Ik werd verzocht om mijn rekeningnummer te geven zodat hij het geld terug zou storten. Inmiddels is de site van Nanoking uit de lucht en vrees ik dat ik naar mijn geld kan fluiten.

ik heb daar een maand geleden een bestelling geplaast waarvan ik mail heb van ontvangen. Daarna niets meer van gehoord,nu is zelfs de website offline. En op mail antwoorden ze niet en telefoon is uitgeschakeld blijkbaar. Slechte service vind ik.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

TV-kaart bestelt die uiteindelijk niet meer leverbaar bleek. Goede informatievoorziening, vriendeljke afhandeling en binnen een dag het geld weer teruggestort na annulering.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

De website was wel okay. Soms waren de beschrijving aleen onduidelijk. Zoals dual lan moest zijn dual gigbit lan.

Helaas geen ideal wat ik wel jammer vind sinds elk site dat nu wel bijna heeft. Dus moest het via de ouderwetse manier.

Verzending

bijna 3 weken gewacht. Zelfs na een mail van 30 mei en een belofte nog niks. Pas na een belletje werd het gelijk verstuurd.
Plus na 3 weken wachten was nanoking mijn geheugen vergeten dus moest ik weer een belletje maken voor het geheugen

Oh ja geen tracking nummer via mail.

Klantenservice

De man die ik aan de telefoon had klonk onervaren en twijfelachtig. Het leek wel of hij zenuwachtig was voor schuldeisers.
Het geheugen zou via de brieven post opgestuurd worden dus deze verwacht ik morgen gelijk.

Ik moet wel toegeven dat de man achter de nanoking druk bezig was met orders en misschien net was begonnen of in zijn eigen succes verdrinkt of hij doet het er naast.

Mijn advies zou ook zijn kies eerst even rembours als het de eerste keer is met bestellen. Dan heb je wat meer zekerheid.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Duidelijke website. Uiteindelijk met een open vraag Nanoking aangeschreven voor advies. UItgebreid en afgewogen advies teruggekregen. Dat en prijspeil gaven doorslag om daar behoorlijk wat E's uit te geven voor een Epia EX15000G met alles er op/aan.

Het ging uiteindelijk mis op een Morex plaatje voor de slimline DVD (IDE adapter). Nanoking zei oeps en gaf aan dit duidelijk op de site te gaan opnemen (een "let op, voor dit product heeft u nodig"). Bovendien zonder verzendkosten nagestuurd.

Verzending

TPG is je vriend. Goed ingepakt en goede trackingnummers. Persoonlijke email dat het op transport was gesteld.

Klantenservice

Draait vooralsnog als een lier.

Scorekaart voor Nanoking

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie