Polar Bytes

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Polar Bytes

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Uit s t e k e n d e zaak! Echt een winkel die het waar maakt. Je kunt uitgaan van eerlijk advies en leveren geen rommel. Ik koop er nu ongveer 10 jaar computers (ongeveer 8 a 9 st) voor mijn gezin.

ps. Ik haal het altijd zelf op/ breng het daar.

Klantenservice

Als er problemen zijn hebben ze altijd een goede oplossing(software, hardware etc), het klinkt bijna niet realistisch als ik het lees, maar je kunt er werkelijk op vertrouwen dat het gewoon goed komt.

Algemeen

zeer snelle reactie op iedere mail , altijd vriendelijk , correct en ter zake doende .
ik kijk nu regelmatig op hun site voor aanbiedingen

Verzending

ik vermoed dat ze Superman in dienst hebben om de pakjes te bezorgen ,. zeer snel

Klantenservice

geen ervaring mee , alles was dik in orde , dus niet nodig gehad

Algemeen

Ik werd op deze webshop gewezen door een medeTweaker. Ik was opzoek naar een AM2+ Quad core processor en kon deze niet eenvoudig vinden... Deze shop had nog een exemplaar in de snuffelhoek (gebruikt artikel).

De website zelf ziet er niet slecht uit en is vrij overzichtelijk. Ik heb de snuffelhoek even doorgespit en wat artikelen in de winkelmand gezet. Vervolgens nog wat nieuw spul erbij en klaar was ik (handig dat je nieuw en gebruikt kan combineren).

De prijzen van de gebruikte hardware zijn gemiddeld (rond de prijzen hier op de V&A). De nieuwe hardware is soms lager dan die in de pricewatch of zit rond het gemiddelde (prima prijzen dus).

Wat mij betreft een aanrader.

Verzending

Ik kreeg mijn hardware zeer goed verpakt aangeboden door PostNL. Ik hoefde niet te tekenen en dat vind ik zeer fijn (dan leveren ze tenminste bij mijn buren en kan ik het daar eenvoudig ophalen \'s avonds).

Toevallig werkt de Tweaker die mij op de site wees bij het bedrijf (wat je toevallig noemt). Hij heeft mijn hardware persoonlijk ingepakt. Voor elke klant gebeurd dit zeer grondig (erg goede verpakking).

Algemeen

Ik kwam in contact met deze webwinkel via Vraag en Aanbod. Zij hadden een Silverstone Mini-ITX kast wel heel scherp te koop staan. Dit zou een demo model zijn geweest. Het is er niet aan af te zien en ziet er nog superstrak uit. Bij de verzending heb ik zelfs nog 2 gadgets gekregen. Een opwind ledlampje en glow in the dark veters. Niet verwacht en super leuk!

Verzending

Wat kan ik zeggen, supersnel! Dezelfde dag toen ik het besteld had was het al opgestuurd! Vanmorgen het pakket mogen ontvangen en de kast was goed en solide ingepakt. Echt een aanrader.

Klantenservice: Score: 0

Mijn vrouw of ik hebben hier wel eens iets opgehaald. Heerlijk klein winkeltje met persoonlijke bediening; en die het niet erg vinden om even iets extra's te doen aan een systeem zoals het overzetten van een harddisk. Ik hou ze in de gaten voor als ik weer wat moet kopen. Ook hun leuke aanbiedingen per email lees ik en soms ga ik er op af.

Algemeen

Al verscheidene malen besteld/gekocht bij Polarbytes.
Altijd vakkundig en behulpzaam geholpen.
Zeer overzichtelijke website. Als er iets niet opstaat, gewoon even bellen!!
Betalingen: gewoon pinnen of contant.
Zeer goed bereikbaar via mail en telefoon.
Vaak leuke aanbiedingen waar ik gretig gebruik van maak ;-)

Kortom, de beste winkel om je computerspullen te kopen!!

Klantenservice

Nog maar enkele malen gebruik van gemaakt, maar het wordt allemaal netjes en zo snel als mogelijk afgehandeld. Geen gezeur over originele verpakking oid. en als je de rekening niet hebt wordt dit in mijn geval in het systeem opgezocht.
De aftersales krijgt van mij daarom een dikke 10.
Jongens, ga zo door!!!!!

Algemeen

Mij werd me deze winkel aangeraden omdat ik in de buurt woont,en omdat ze goedkoper zouden zijn dan de eerste winkel waar ik zou gaan bestellen en de service/Garantie.ze hadden alles netjes besteld ook al hadden ze het niet op voorraad maar 2 dagen en hoppa alles was binnen en in elkaar gezet.

Klantenservice

Geweldige service die ze hebben. stel er gaat iets binnen je jaar garantie Dan is het hun service om dezelfde dag het nog te vervangen/te fixen en dan keken hun later wel of ze een vervang onderdeel zouden krijgen of het geld terug heb gelijk nog jaartje erbij gekocht ivm vanalles wat erin zat.

Ga regelmatig wat halen in deze winkel.
Heeft veel op voorraad, en is het er niet dan ligt het meestal binnen 2 dagen in de winkel.
Service oké, aftersales oké, reageren heel snel op e-mail.
Heb altijd de spullen afgehaald, maar gezien de service in de winkel doet het me vermoeden dat het met bestelling via de website en de levering ook wel goed zit.
Regelmatig nieuwe aanbiedingen voor een leuke prijs, een tweedehands-hoek, genoeg kennis van zaken.
En last but not least: eerlijk zaken doen. Een besteld onderdeel krijg je gewoon voor de oude prijs, ook al is het produkt ondertussen duurder geworden.

Ik ben inmiddels goed voorzien van computerapparatuur maar als ik iets nodig heb, ga ik als eerste naar Polarbytes.

Algemeen

Geweldige service. Lekker persoonlijk, maar wel vakbekwaam.
Kleine winkel, maar voldoende keuze. Ligt hetgeen wat je zoekt er niet bij dan hebben ze het vaak binnen enkele dagen op voorraad.

De heren daar weten exact waar ze het over hebben en helpen je graag wanneer je er zelf niet uitkomt. Prijzen zijn over het algemeen prima in orde, goedkoper als de grotere ketens zoals Dynabyte en MyCom. Deze winkel is echt een aanwinst voor Tilburg.

Verzending

Heb nog nooit spullen laten verzenden. Ik ga altijd bij ze langs in de winkel

Klantenservice

Zoals ik al zei is de hulp van de winkel prima in orde. Ze testen je systeem uitgebreid en helpen je eventueel met het configureren van een nieuw systeem of bij de keuze van nieuwe onderdelen hebben ze vaak een goed advies. Als een onderdeel kapot is wisselen ze het vaak gelijk voor je om en kun je met tevredenheid weer naar huis.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

ik heb een tijdje geleden bij PolarBytes een Envision beeldscherm aangeschaft (zie vorige shopreview)
Aangezien ik de vorige shopreview niet meer kan aanpassen, maak ik gewoon even een nieuwe aan.

Klantenservice

Ik heb nu uiteindelijk een vervangend beeldscherm gekregen, aangezien het nog langer zou gaan duren. Toch fijn van PolarBytes.
PolarBytes heeft een topservice, alleen deed de leverancier moeilijk. Geen probleem, want ik heb nu gewoon een andere gekregen.

Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Ik heb hier al meerdere componenten gekocht voor mijn systeem, en heb hier nog geen enkele keer problemen mee gehad. De website is vrij simpel, en aardig overzichtelijk. Het personeel heeft voldoende kennis, is altijd vriendelijk, en weet meestal de vraag wel te beantwoorden. Het personeel doet ook altijd goed hun best om samen met je naar een oplossing te zoeken. In de winkel ligt alles netjes in vitrines, en als je iets niet ziet liggen en je vraagt er naar heb je grote kans dat ze het toch hebben liggen. Zo niet, dan wordt er gewoon gekeken of dat ze er aan kunnen komen via de leverancier, en wordt dit eventueel besteld. Dit heb ik laatst ook gedaan met mijn 60Gb OCZ Vertex II SSD. Betalen in de winkel kan gewoon contant en per pin. De prijzen zijn behoorlijk goedkoop vergeleken met andere computerwinkels in Tilburg. Een goede computerwinkel waar ik graag kom!

Verzending

Ik haal altijd alles op dus hierover geen oordeel

Klantenservice

Mijn 24 inch envision beeldscherm is circa 7 weken geleden defect gegaan. het duurde 2 weken voordat ze bij de winkel goedkeuring hadden gekregen van de fabrikant om het op te sturen. Intussen is het opgestuurd naar de fabrikant, maar bij PolarBytes hebben ze er niets meer van gehoord sindsdien. Het is denk ik gewoon een kwestie van afwachten. de reden dat ik toch een voldoende heb gegeven is omdat ze er bij PolarBytes niets aan kunnen doen, aangezien ze afhankelijk zijn van de fabrikant/leverancier

Algemeen

Het is jammer dat ze geen iDeal betaal optie hebben. op het moment dat ik eerder wou gaan bestellen bij hun was de optie "Vooruit betalen" niet meer zichtbaar.

Dus ik heb ze even opgebeld en gevraagd hoe dit zat. deze meneer aan de telefoon vertelde me dat de eigenaar (die ook de bank rekening controleert) op vakantie was. en dat deze eind augustus weer actief werd.

Het zijn echt mensen die je netjes op de hoogte houden en ook moeite voor je willen doen. Mijn aankoop was mijn 1e aankoop bij Polar Bytes maar zeker niet de laatste.

Verzending

Goed ingepakt in een mooi passende doos gevuld met plastic lucht bellen.
Helaas geen track&trace nummer gekregen maar wel een status via de email. de bon zat netjes in de doos en niet op de doos vast geplakt zoals ik al vaker heb meegemaakt.

Klantenservice

Ik had 2 producten besteld op de website en er bleek er 1 nog maar op voorraad te zijn. Hier werd ik direct over gebeld of ik de order wou cancellen of alvast 1 wou laten leveren.

Ik wou graag alvast kunnen spelen dus heb deze meneer gevraagd hoe dit dan met de verzend kosten zit. Deze meneer heeft op dat moment 1 product gestuurd en het bedrag + verzend kosten weer terug gestort op mijn rekening.
Als dan de andere product weer op voorraad zou zijn zou ik een belletje krijgen.

Op het moment dat ik weer zag dat ze er waren heb ik deze direct besteld maar zag opeens dat deze duurder was (wel 5 hele euro's) dit heb ik toen niet gemeld alleen wel het verhaal dat ik er al 1 had besteld.

Opeens kreeg ik tot mijn verbazing een email dat vanwege me eerdere bestelling ze het duurdere bedrag hebben terug gestort op mijn rekening zodat ik weer de "oude" prijs zou betalen.

De volgende dag werd het direct verstuurd en kreeg er zelfs nog een klein cadeautje bij.

Zulke behulpzame webwinkels die wat extra's voor de klant willen doen zie je niet veel meer. daarom is mijn beoordeling voor deze webshop een dikke duim omhoog.

Ik hoop dat ze dit nog heel lang kunnen volhouden

Algemeen

Ik had de bestelling geplaatst en geld overgemaakt (jammer dat ze geen Ideal optie hebben) en daarna gebeld wanneer het geleverd werd. Ze waren toen al de bestelling klaar aan het maken... TOP!

Communicatie was prettig. De bestelde koeler was niet voorradig, maar een alternatief was snel gevonden en die voldoet prima!

Heerlijk zo'n computerzaak waarbij je niet zelf je best moet doen om mensen aan het werk te krijgen, maar die met je meedenken!

Verzending

Was netjes verpakt in een grote doos met veel, heel veel luchtzakjes. Ontvangen binnen 1 dag is natuurlijk ook netjes.

Algemeen

website is duidelijk en komt overeen met de winkelprijs, scherpe aanbiedingen en prijskwaliteit goed.
Voor een goede prijs een perfecte PC , waar je nog jaren mee vooruit kan!
service goed en zeker ook kennis van zaken is prima!!!

Verzending

in de winkel afgehandeld en opgehaald geen enkel probleem, heb je vragen je krijgt direct een oplossing, of is er iets niet goed, het onderdeel wordt gelijk vervangen of omgerolen!
Je kunt erop wachten.

Klantenservice

direct in de winkel af te halen

Algemeen

- ik vond de website een leuke ontdekking
- de info komt overeen met de prijzen in de winkel
- het bestelsysteem werkt goed en vlot
- voor buitenlandse kopers is er een probleempje met de registratie cq betaling, dat kan volgens mij beter
- de zaakvoerder reageerde snel genoeg...
- ...en met een adequaat antwoord (mbt geheugen)
- de prijzen zijn scherp: een DVD DL +/- brander voor € 26, waar vind je dat zomaar?

afgehaald
degelijk verpakt in meer dan voldoende noppen-folie

Klantenservice

ik heb enkele vragen gesteld waarop ik een goed en werkbaar antwoord kreeg: ik werd helemaal niet behandeld als de zoveelste dommerik of sukkelaar die eens flink moet ingepakt en uitgekleed worden

alle geleverde items werkten meteen, ik heb geen klachten of retours

Algemeen

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe videokaart was mijn oog gevallen op de MSI 7600GT die volgens de price watch voor 110 euro leverbaar was bij polarbytes, dit was toch enkele tientjes goedkoper dan bij de concurrent. De website kwam op mij wat rommelig over en het duurde ook even voordat ik doorhad dat de kaart niet bij de videokaarten stond maar bij de aanbiedingen.

E-mail met vragen over de dimensies van de kaart en de leverbaarheid ervan werden snel en correct beantwoord.

Verzending

Maandag bestelt en donderdag in huis. Ik vond dit snel genoeg aangezien de winkel zelf op maandag gesloten is.

De kaart kwam in een grote doos met meer dan voldoende beschermmateriaal. Erg leuk is dat er naast de kaart een kleine gadget werd meegstuurd. In dit geval een usb snoertje met adapter voor verschillende usb poorten, niet alleen leuk maar ook nog handig.

Klantenservice

Nog niet mee te maken gehad, en dat zou ik graag zou willen houden.

Algemeen

Deze shop had de MSI 7600GT voor een erg scherpe prijs in de aanbieding. Vanwege kerstvakantie was deze gesloten toen ik op 4 januari de bestelling deed maar zoals op de site vermeld stond werd de bestelling op 5 januari verwerkt en kreeg ik mail dat ik hem 6 januari (zoals ik had aangegeven) kon ophalen. Leuke winkel en vriendelijke man.
De site is overzichtelijk maar er staat verder weinig informatie over de producten bij.

Opgehaald

Nog niet nodig gehad.

Algemeen

Na bestelling van een portable 60 GB HDD á 49 euro, werd ik er op gewezen dat de afbeelding van de behuizing afweek van die op de site. Vervolgens kreeg ik twee fototjes van 2.5" behuizingen via de mail opgestuurd met de vraag welke ik wou hebben.
Site zit er duidelijk en overzichtelijk uit. Aanbiedingen zijn zeer scherp.
Die heb ik telefonisch door gegeven en werd goed en vriendelijk te woord gestaan.

Verzending

Zending zat zeer degelijk verpakt in een iets wat "oversized" doos en vooraf keurig een track & trace nummer opgestuurd gekregen.

Nog niet nodig gehad

Algemeen

Voor de eerste keer dat ik een winkel tegenkom die goedkoper was dat menig webshop. Toevallig door een tip van een mede-tweaker hoorde ik dat hij hier goedkoop de MSI 7900GTO gekocht had.

De volgende morgen heb ik meteen de winkel gebeld om er eentje te reserveren. 's Middags ben ik hem gaan afhalen, omdat ik zelf in Tilburg woon.

Tevens had hij ook nog een Asus A8N-E liggen, die ik voor 60euro mocht meenemen, (10 goedkoper dan goedkoopste webshop)

Al met al een zeer goede winkel! Tis dat ik komende tijd weer vooruit kan met mijn systeempje, anders zou ik hier zeker vaker bestellen

Verzending

Opgehaald dus geen gebruik van gemaakt

Klantenservice

Ook geen gebruik van hoeven te maken

Verzending: Score: 4
Algemeen

De website is wel goed. (stond alleen een foutje op want ik kreeg andere kaarten dan op de site stond in de orderbevestiging stond het weer wel goed) Heb wel mooiere gezien maar hij voldoet. Het gaat een beetje appart dat betalen vergeleken bij andere sites. Je kunt betalen op de volgende manieren:

Vooruitbetaling
Rembours
Betalen bij afhalen.

Ik heb gekozen voor vooruitbetaling omdat dit het goedkoopste is. Kreeg direct een mailtje waar de gegevens in stonden zodat ik kon betalen. Toen ik vroeg of hij mss een 2e kaart kon leveren (voor SLI) was dat geen probleem en alles werd snel geregeld. Ook op mijn mailtjes werd snel gereageerd. Je krijgt ook niet steeds van die automatische mailtjes.

Toen ik problemen had met de kaarten in sli hielp de winkel ook denken een gaf ook tips. Ook waren het weer snelle reacties dus dat is zeer goed want bij andere winkels krijg je vaak automatische mailtjes en een echte mail laat vaak lang op zich wachten.

Ik heb ook een keer gebeld en die werd ook gewoon goed opgenomen.

Verzending

De verzending was ook goed in orde. Op woensdag was de 2e kaart besteld en het geld overgemaakt. Vrijdags had ik het in huis dus dat was dik in orde.

Het was allemaal goed verpakt. In een stevige doos ( met veel karton snippers)De naam en adres waren uitgeprint op een sticker dus het adres was duidelijk.

Klantenservice

Heb ik gelukkig geen gebruik van hoeven te maken.

Scorekaart voor Polar Bytes

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie