Pro Warehouse | zakelijk

47 producten en 173 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Pro Warehouse | zakelijk

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Klantenservice:

Vandaag een Macbook uit 2008 ingeruild voor een zeer nette prijs en een nieuwe macbook pro meegenomen. Deze laatste ook onder de adviesprijs. Kortom voor een mooie totaal prijs heb ik een mooie nieuwe macbook en ben ik gelijk ook van de oude af.

In Amsterdam Zuid-oost de laptop opgehaald bij een zeer vriendelijke man. Kopje koffie en ondertussen eea afhandelen.

Algemeen

Heb voor het werk en prive een nieuwe iMac 27 inch aangeschaft bij Pro Warehouse. De prijs was zeer goed in vergelijking met andere winkels. Daarnaast was de service in het verkooptraject erg goed geregeld. Offerte van het gevraagde product was binnen no-time op de mail. Daarbij is de levertijd ook erg goed en het pakket werd keurig in een ongemarkeerde doos bij mij thuis afgezet. Top!

Verzending

Keurige verpakking, op de beloofde tijd geleverd en met een dag of twee.

Algemeen

Altijd snel geholpen, nette prijzen. Maar zodra ik dus aftersales nodig had, toen ging het dus mis...

Allemaal prima

Klantenservice

Goede ervaringen met ze gehad in het verleden, maar nu een enorm slechte. Ik heb ook nooit aftersales nodig gehad tot nu, misschien dat het daar door komt. Mijn time capsule is net zoals vele, vele andere time capsules doorgebrand. Ipv een nieuwe of een reparatie, kreeg ik een offerte van ze voor een nieuwe met 2 tientjes korting. Alsof ik nog een nieuwe zou kopen en hier op zat te wachten. Ze gaven zelfs toe dat een router die nonstop in een hoekje staat en na 2 jaar sterft, een ondeugdelijk product is. Maar toch een offerte sturen.
Ik ws vaste klant, nu geen klant meer.

Algemeen

Mijn huidige iMac 24-inch is 3½ jaar oud en uit de AppleCare garantie. Ik had al eerder nagedacht over een MacBook Pro met Cinema Screen zodat ik de computer zowel als desktop als mobiel kan gebruiken. Pro Warehouse deed een zeer aantrekkelijk inruilbod op mijn oude iMac waardoor de keuze heel wat makkelijker werd. De email met de inruilwaarde was al na een half uur binnen. Alle andere emails met betrekking tot de uiteindelijke configuratie werden tijdens kantooruren binnen een kwartier tot een half uur beantwoord - heel netjes.

De uiteindelijke configuratie (MB Pro 15-inch met 8 GB / 27 inch Thunderbolt scherm) werd op de website van een andere Apple leverancier goedkoper aangeboden dan de adviesprijzen die Pro Warehouse op de website vermeldt. De uiteindelijke offerte lag echter beduidend lager dan het aanbod op de website van de andere leverancier. Het loont om Pro Warehouse te benaderen met de vraag of ze iets van de standaardprijzen kunnen afwijken. Dit lukt niet bij de gemiddelde authorized Apple reseller.

Na bestelling en betaling werd de bestelling binnen een dag in order gemaakt. Hierbij dient vermeld te worden dat het om het nieuwste model MacBook Pro in custom uitvoering (extra memory, high-res glossy screen). Kennelijk heeft Pro Warehouse genoeg voorraad of zeer goede leveringskanalen zodat de besteltijd zeer kort is.

Overall is het contact met de medewerkers van Pro Warehouse zeer plezierig. Ze reageren snel, nemen de tijd, zijn kundig en denken mee. En uiteindelijk is het product ook nog eens goedkoper dan de gemiddelde Apple reseller en Apple Store. Need I say more?

Verzending

De levering wordt verzorgt door Mikropakket. Pro Warehouse stuurt een keurige email met tracking URL, pakketnummers en telefoonnummer voor verdere vragen. Het pakket werd de dag volgend op ontvangst van de leveringsbevestiging geleverd, keurig op tijd. Al met al heeft het gehele process van bestelling tot levering 48 uur in beslag genomen. Heel netjes !

Klantenservice

Bij de bestelling van de vorige iMac 24 inch had ik geen AppleCare afgesloten, mede door de hoge prijs. Na een week heb ik Pro Warehouse benaderd of dit alsnog kon. Dit was geen probleem en Pro Warehouse leverde AppleCare tegen een bedrag dat ongeveer gelijk was aan inkoopsprijs. Het argument was dat ze het belachelijk vonden om aan garantie te verdienen.

Algemeen

Mijn voornemen was een nieuwe iMac te kopen, maar had reeds vernomen dat ik via het iCentre een hele lage inruilprijs voor mijn 'oude' iMac zou krijgen. Daarom via internet op zoek gegaan naar andere bedrijven waar ik mijn iMac kon inruilen. Al vrij snel kwam ik bij Pro Warehouse uit, waarover ik veel positieve reviews tegenkwam. Allereerst via het formulier op de website een opgave van de inruilprijs gevraagd. Hierop kwam een snelle reactie per e-mail met een uitstekende inruilprijs. Daarna een opgave gevraagd voor een nieuwe iMac met toebehoren, waarop ik binnen een paar minuten een reactie met offerte kreeg. Ook dit was een scherpe prijs. Op deze wijze een aantal keren mailcontact gehad, waarbij ik steeds binnen een paar minuten antwoord kreeg van dezelfde contactpersoon. Binnen de kortste keren was de bestelling geregeld. De betaling ging per bankoverschrijving, waarbij de inkomende betalingen elk uur door het bedrijf worden gecheckt. Hierdoor werd mijn betaling nog diezelfde dag geregistreerd en per e-mail bevestigd en kreeg ik de toezegging dat de bestelling meteen de volgende dag gratis per waardetransport geleverd zou worden. En inderdaad had ik mijn nieuwe iMac meteen de volgende dag al in huis!
Kort gezegd, concurrerende (inruil)prijzen, zeer snel/correct/vriendelijk contact per e-mail en uitstekende afhandeling met constante statusopdates.
Zeer prettig te maken te hebben met een bedrijf die de klantvriendelijkheid zo hoog in het vaandel hebben staan.

Dit was mijn eerste kennismaking met het bedrijf en mijn ervaringen daarbij zijn zeer positief. Ik zou niet weten hoe het beter kan. Ik kan Pro Warehouse dan ook van harte aanbevelen!

Verzending

De bestelling is meteen de volgende dag gratis op het opgegeven adres afgeleverd via waardetransport. Verpakking zag er als nieuw uit en had de juiste inhoud. Via e-mail een trackcode ontvangen en op de dag van levering kan je mailen/bellen met de koeriersdienst voor een indicatie van de aflevertijd. Deze werd gegeven met een marge van een uur en binnen dit uur werd de bestelling daadwerkelijk afgeleverd.
Zeer blij met deze snelle en uitstekende service!

Klantenservice

Mijn ingeruilde iMac kon meteen bij aflevering van de nieuwe worden meegenomen door de koeriersdienst en werd keurig de volgende dag bij Pro Warehouse afgeleverd. Ik heb voor deze optie gekozen, omdat ik alles al op mijn externe harde schijven had gezet, maar het is ook mogelijk je oude iMac nog een paar dagen te houden, om zo je gegevens rechtstreeks van de oude op de nieuwe te zetten.
Nadat Pro Warehouse mijn oude iMac ontvangen had, kreeg ik daarvan meteen een bevestiging per e-mail. De inruilprijs werd, zoals toegezegd, de volgende werkdag op mijn rekening gestort.
Keurige en snelle afhandeling. Laten ook duidelijk merken dat ik voor verdere vragen altijd contact met ze op mag nemen.

Algemeen

Offerte aanvraag binnen 30 minuten beantwoord. Aanvullende vragen en meerdere varianten van de offerte net zo snel, vriendelijk en correct.
Wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en duidelijk wat wanneer gedaan wordt.

Verzending

in de ochtend betaald, 's middags geleverd. Petje af.

nvt

Algemeen

Prima ervaring met Pro warehouse.
Goede inruilprijs voor mijn iMac 24 bij aanschaf van een iMac 27 I5.
Mails worden per omgaande beantwoord en de mensen zijn zeer klantgericht en behulpzaam
snelle levering en prompte status updates.

Verzending

voor de verzending wordt Mikro Pakket ingezet.
Ook perfecte afhandeling.
Omruilactie goed afgestemd en ook hier prompte status updates.
Track en Trace en telefonisch contact over bezorgtijd

Klantenservice

Ook vol lof over aftersales.
De nieuwe iMac bleek probleem te hebben ( brom) en is keurig omgeruild voor een nieuw perfect exemplaar, ook weer via omruilactie op 1 dag door Mikro pakket

Algemeen

Op vragen en offertes word erg snel correct geantwoord vaak binnen 15 min. Vragen in wijzigingen in het voorstel zijn geen probleem en worden vrijwel meteen foutloos verwerkt en opnieuw verzonden per email. Contact per telefoon is ook ideaal. Je belt ze tegen een lokaal tarief en vrijwel direct heb je iemand aan de telefoon.

ProWarehouse is in een makkelijk te bereiken net ogend bedrijfs pand op industrieterrein Amstel Business gevestigd. 3 enthousiaste jongens zijn voor zich zelf begonnen. Een vriendelijk welkom en heerlijke bakkie koffies geeft gelijk een vertrouwd gevoel als consument.

Ik heb mijn 2 maanden oude imac daar omgeruild voor een sneller model. De prijzen zijn scherp en ik heb op mijn imac naar mijn mening weinig afgeschreven. Koopjes jagers via tweakers en marktplaats kan je beter naast je neerleggen en in mijn optiek kan je ProWarehouse beter een inruilvoorstel laten doen. Je moet dan wel geld bijleggen natuurlijk maar je krijgt weer een volledig nieuw product. Zij verkopen zelf niet meer de ingeruilde apparatuur. Zij dragen dit over aan een goede partner.

Heb je achteraf een verkeerde keuze gemaakt, zoals ik had gedaan (Core 2 Duo 3,06Ghz maar toch liever een quadcore) denk niet langer na en laat prowarehouse een inruilvoorstel doen ! Ze hebben bijna alle apple producten standaard op voorraad en ze zijn op apparatuur boven de 1000 euro in de applestore altijd ca 50 euro goedkoper. Mooi meegenomen toch ?

Verzending

Ik heb mijn nieuwe imac daar opgehaald maar ik weet dat ze binnen een straal van 65km zelf bij je thuis je nieuwe apple product leveren. Daar buiten gaat het via een koerier. Dit alles gratis. Ook als je buiten de straal van 65 km woont zijn de verrzendkosten gratis. Daarom waardeer ik het als zeer goed.

Geen ervaring mee.

Algemeen

Heb al vaker bij Pro Warehouse besteld. Heb er nu een 27" iMac i7 besteld. Er wordt zeer snel op offerte aanvragen en emails gereageerd.

Heb betaald via vooruit betaling. Verder kreeg ik voor mijn oude 20" iMac nog een goed bedrag terug. Dit zorgde ervoor dat ik zeker bij Pro Warehouse de iMac wilde bestellen.

Na de betaling werd de iMac direct verstuurd. Ben zeer tevreden over de service!

Verzending

De verzending was gratis. Verder was de iMac verpakt in een stevige neutrale doos. Ze versturen met Mikropakket en de levering was te volgen met een track&trace code.

Klantenservice

Heb ik nog niet nodig gehad.

Algemeen

Na een offerte aan gevraagd te hebben, zr snel de offerte gestuurd gekregen. Daarna een mail gestuurd dat ik akkoord ging met de offerte, volgende dag orderbevestiging gehad.
26 januari bericht dat de iMac (27", i7, 4GB) binnen was, ik kon hem komen ophalen. Wel een beetje verwarring, want ik dacht dat de iMac werd verzonden, maar kreeg een mailtje dat ik hem kon komen ophalen. Toen maar gelijk opgehaald.

Er wordt altijd zr snel geantwoord op mail (binnen paar minuten al antwoord, mits onder werktijd), en ervaringen met telefoon zijn ook zeer goed.

Kortom: Heel erg tevreden met Pro Warehouse, zal komende Apple producten zeker bij Pro Warehouse kopen!

Verzending

Heb de iMac opgehaald. Dus hier kan ik geen oordeel over geven.

Klantenservice

(Nog) Geen gebruik van gemaakt.

Algemeen

dat Pro Warehouse voor klant tevredenheid gaat was me natuurlijk al bekend, maar de aftersales!

Mijn adapter van de MBP ging stuk, 134 dagen na de officieele garantie van Apple. Apple zelf geeft weinig thuis in zo'n geval, maar bij Pro warehouse werd mijn adapter zonder morren en snel vervangen. De heren zijn dus goed op de hoogte van consumenten recht en lossen dit soort zaken keurig op. over kosten werd van hun zijde niet gesproken, en mijn aanbod om een deel te betalen werd vriendelijk afgewezen.
In een woord SUPER!

Eenvoudigweg SUPER!!!!!

Algemeen

De site werkt wat onlogisch met betrekking tot het bestellen, maar ik heb gebruik gemaakt van de optie om een offerte aan te vragen. De site bevat voldoende informatie. Per mail wordt erg snel gereageerd, statusupdates worden verstuurd bij order geplaatst/betaling/verzending. De prijzen zijn scherp.

Verzending

Zodra het geld binnen was, is er meteen die dag verzonden. Het pakket wordt bezorgd door een pakketdienst, die zelf goed bereikbaar is per mail. In overleg heb ik zelf een nieuwe afleverdatum kunnen aangeven, dat vond ik bijzonder prettig! Pakket wordt neutraal ingepakt afgeleverd, altijd fijn met grote aankopen als deze.

Algemeen

Mijn algemene indrukken zijn goed; duidelijk productaanbod op site. Site heeft wel een wat onlogische manier wat betreft opties toevoegen op systemen.
Bij aanvraag offerte wordt er zeer snel gereageerd (lees: binnen 1 uur).
Status opdates per mail, reageren snel, komen vriendelijk en behulpzaam over. Prijstechnisch volgens mij de beste in zijn soort.

Ik miste voor mijn gevoel een apple remote (zit bij nieuwe lichting niet std bij) bij mijn nieuw bestelde MB418; werd keurig gratis nageleverd.

Ook bij vragen over extra opties werd er snel gereageerd.

Kortom, een zeer goed gevoel; bestel evt. volgende Apple producten ook bij Pro Warehouse

Verzending

Levering duurde helaas langer dan toegezegd (1,5 toegezegd, 3 weken werkelijke levertijd).
Levering door Micropakket; keurig op tijd, track-and-trace ondersteund.

Artikel discreet en goed verpakt. Helaas was originele doos al open geweest, maar dit kan komen door of mijn upgrade op de iMac of de losse geheugenmodules die ik erbij had besteld.

Ondertussen is het btw niet meer mogelijk om producten af te halen; ditributiepunt wordt nu extern verzorgd.

Klantenservice

Zoals al eerder vermeld; ik had geen apple remote; is kosteloos nagestuurd. Toppie!

Helaas nu wat problemen met mijn wifi mighty mouse; bluetooth verbinding verbreekt spontaan (fora staan er vol van; deze muis schijnt 1 van de weinige WAN producten te zijn die apple geproduceerd heeft.). Ga hier nu maar eens contact over opnemen met Pro Warehouse; ben benieuwd hoe zij deze zaak afwikkelen.

Algemeen

De website is duidelijk en up-to-date. Ik heb eerst een offerte opgevraagd en aan de hand daarvan besteld. Reacties op de email gaat supersnel. Je krijgt netjes alle updates mbt verzenden en tracking code per email doorgestuurd.

Verzending

Alles is afgeleverd volgens planning en zat netjes (neutraal) verpakt. Doordat ik wat wijzigingen in de configuratie had aangebracht is de doos wel open geweest. Maar alle beschermfolie etc zit weer netjes op zijn plek.

Klantenservice

De aftersales verdient een pluim. Na 1 dag gebruik kwam ik erachter dat ik liever wilde upgraden naar een MBP ipv een MB. Dit is snel en correct in orde gemaakt en alles is weer netjes opgehaald en omgeruild. Een bewijs dat de service niet minder hoeft te als de prijzen lager zijn!

Algemeen

Een Imac 24" / 4 Gig / 500 Gig HD/ 8800 GS via Mac-DIscout (veiling) gekocht. Leverancier was in dit geval Pro Warehous.
De bieding had ik op een zaterdag gedaan. Daarom was het eerste contact pas op de maandag. Heel snel een mail van hun gehad met de offerte, ik had zelf nog aanvullende wensen en binnen een 30 minuten waren deze ook verwerkt. (telefonisch) . Gelijk een nieuwe offerte via de mail. Betaling geregeld en de volgende dag is de Imac afgeleverd.
Super klantvriendelijk en snel geholpen. Wat mij betreft een echte aanrader. Daarbij prijstechnisch zijn ze ook interessant. Ook omdat ik 3 uprades heb in een standaard Imac.

Verzending

Dag na betaling, wat valt er meer over te zeggen. Netjes in een neutrale doos. Zonder schade wat dan ook afgeleverd.

Klantenservice

Dat was natuurlijk niet nodig, maar vanuit mijzelf even een mailtje gestuurd van goede ontvangst. Daarop kreeg ik gelijk een leuke reactie.
(samenwerking komt van 2 kanten <> Toch?)

Algemeen

Dit was mijn tweede bestelling bij Pro Warehouse. De eerste bestelling is allemaal prima verlopen en ook deze keer weer supergoed en snel geregeld. Op vrijdagmiddag het artikel (Macbook Pro) besteld door een offerte op te vragen en te bevestigen en meteen betaald via iDeal. Dezelfde dag is alles in orde gemaakt en verstuurd per post.

Website is overzichtelijk en gewenste systemen kunnen geconfigureerd worden naar keuze. Offerte opvragen lijkt overigens (iets) goedkoper te zijn dan direct te bestellen via de website.

Verzending

Alles netjes en goed verpakt in een neutrale doos. 9 uur 's ochtends stond de koerier van Mikropakket al aan de deur. Chapeau !!

Nog geen ervaringen mee.

Algemeen

Goede feedback geleverd nadat ik wat speciale wensen aangaf over een iMac 20". Samen met dat de machine snel geleverd moest worden en een aantal onderdelen niet op voorraad waren de configuratie iets aangepast en samen tot een alternatief gekomen.

Verzending

Binnen 48 uur was hij bezorgt, in een neutrale doos waarin de iMac doos zat. Alles netjes afgesloten en alle hoesjes weer over de iMac heen na het uitbreiden van het geheugen. Pakket bezorgt door Mikropakket met tracecode waar ik het proces kon volgen.

Algemeen

De site van pro warerhouse is duidelijk en overzichtelijk. Het assortiment is niet de groot, de prijzen altijd gunstig. Ook het contact verliep heel goed, altijd binnen een uurtje response op e-mail. Ze zijn flexibel en tonen zich welwillend.

Verzending

De verzending is gewoon goed. De iMac zat in zijn originele doos, met daaromheen een blanco doos, vermoedelijk voor de discretie. Verzending vandaag verwerkt, betekent morgen in huis. Mits de chauffeur het natuurlijk kan vinden

Ook het contact met de transporteur (Mikropakket) verliep gesmeerd.

Klantenservice

Ook over de aftersales niet dan lof. De dag na de melding stond micropakket weer aan de deur voor een pick-up. Na wat onduidelijkheden bij de (vermoedelijk externe) repair nam pro warehouse het heft in eigen handen, en loste het probleem op een gepaste manier op.

de aftersales was ook geweldig, Ik had een probleem met een kapotte geheugen module, die was binnen een half uur en zonder morren vervangen,

Algemeen

Goede website, duidelijke prijzen. Helaas hebben ze een beetje last van de nukken van Apple. levering van mijn MBP134 met 4 gig duurde even omdat ze simpel weg geen nauwelijks voorraad houden. Apple trekt hun "eigen" premium resellers nogal flink voor in de supply chain. Daarintegen scheelde mijn mbp wel tegen de 400 euro met de apple store....
Zonder zeuren wist ik dat levering niet een kwestie van tien minuten was, hun eigen inschatting was 1.5 a 2 weken. het werd iets langer.
om de pijn van het wachten wat te verzachten ( je wil per slot van rekening je nieuwe computer liefst gisteren geleverd hebben) kreeg ik een mooie skin van ze.
Zou ik er weer bestellen? Zeker weten... ik zorg er dan wel voor dat ik kwa werk iets meer tijdsmarge kan nemen.

Verzending

afgehaald, het is btw geen wit geschilderde mac shop....

Scorekaart voor Pro Warehouse | zakelijk

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie