Afuture

35.772 producten en 41.723 uitvoeringen
Afuture.nl
Producten, computers en diensten

Hoi daar, wij zijn Afuture. Je vindt bij ons de aantrekkelijke combinatie van een enorm aanbod (computer gerelateerde) producten, snelle en stille computers van ons eigen merk en de beste diensten om jou en je bedrijf te ondersteunen.

Waarom Afuture?

Klinkt allemaal leuk, maar waarom zou je daarvoor bij ons moeten zijn?

Hulp waar je het nodig hebt

Een advies of antwoord op je vraag is bij ons slechts een telefoontje (tegen lokaal tarief) of mailtje bij je vandaan. Kom je er even niet uit dan kun je rekenen op mensen die weten waar ze over praten bijvoorbeeld bij onze eigen technische dienst.

Je hebt de keuze

Met keuze uit ruim 1700 merken en 200.000 componenten, randapparatuur en heel veel meer heb je bij ons een wel heel grote kans van slagen. Sla lekker zelf aan het knutselen of laat juist ons jouw droomsysteem voor je bouwen. Kies je één van de snelle en stille computers van ons eigen merk dan zit je altijd goed.

Vind en krijg snel wat je zoekt

Met duidelijke categorieën en relevante filters vind je makkelijk het product dat je zoekt. Veel producten zijn bij ons zelf op voorraad en worden daarom vaak nog dezelfde dag verzonden of kun je direct afhalen. Andere artikelen leveren we uit de voorraad van onze leveranciers en ontvang je binnen hooguit enkele werkdagen.

Ontvang je bestelling hoe en waar je wil

Laat je bestelling door ons verzenden naar een adres of afhaalpunt naar jouw keuze. Kies, tegen een kleine meerprijs, zelf wie je pakket mag afleveren of laat ons de optimale vervoerder bepalen voor gratis verzending. Natuurlijk kun je ook gezellig bij ons langskomen om zelf je order af te halen.

Klantenservice

Scorekaart voor Afuture

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 41723 producten, 170721 unsorted producten
Prijsindex Nederland 103,0 (3,0% boven gemiddeld)
Prijsindex België 103,3 (3,3% boven gemiddeld)

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True