Kabels en Meer

473 producten en 476 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabels en Meer

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Algemeen

Prima service. Extra artikelen die zij normaliter niet leveren toch kunnen mee bestellen. Reageren snel.

Verzending

Leveringstijd was wat langer, maar dat komt doordat producten bijbesteld moesten worden. Verzending netjes ingepakt. Bezorging was ook goed.

Klantenservice

Reageren snel. Extra producten die zij normaliter niet leveren kunnen op aanvraag (van dezelfde fabrikant die zij voeren uiteraard) toch besteld worden. Super service! Ik kan geen enkele klacht bedenken. Alles ging gewoon goed. En zo hoort het ook te gaan!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

Snelle website en overzichtelijk. Snel reactie op vragen en snelle levering. geven ook ongevraagd goed advies als je twijfels hebt voor wat je wilt gebruiken

Verzending

snelle correcte levering en ook snel reactie als er een besteld deel later komt (met uitleg waarom! en eventueel alternatief wat wel sneller te leveren is)

Klantenservice

Geven snel antwoord op vragen en advies over wat je beter wel of niet kan gebruiken

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

Vooral onder de indruk van de nazorg: zonder blikken of blozen wordt het geld van een defect product teruggestort.

Verzending

Artikel is netjes op tijd geleverd, niks op aan te merken.

Klantenservice

Ik had een kabel besteld en door allerlei omstandigheden kon ik hem pas na enkele maanden proberen. Toen bleek echter dat ie stuk was. Ik heb contact opgenomen met Kabels en Meer en zonder dat er moeilijk gedaan werd kreeg ik m'n geld terug nadat ik de kabel gratis terug had gestuurd. Iets wat je tegenwoordig niet vaak meer meemaakt en vandaar een pluim waard.

Scorekaart voor Kabels en Meer

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg