GSMpunt.nl

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2

Algemeen

Website is overzichtelijk. Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Tot zover het goede nieuws.

Op de site staat dat als je een voorradig product voor 19u besteld, dat het de volgende dag wordt geleverd. Helaas is dat bij mij niet het geval. Ik kreeg pas 2 dagen later een bevestiging dat de bestelling verwerkt werd. Nog een dag later zou deze zijn verstuurd, maar de postbode van PostNL had ook vandaag geen pakketje voor me. Dat betekent dat ik met een beetje geluk de bestelling pas dinsdag binnen heb. Dat is niet de volgende dag. Dikke onvoldoende dus.

Verzending

De beloofde levertijd is al met enkele dagen overschreden en ik heb het bestelde product nog steeds niet binnengekregen. Volgens de T&T zou deze vandaag worden bezorgd door PostNL, maar de postbode is al geweest en had geen pakketje. Dat betekent dat deze wellicht pas volgende week dinsdag wordt geleverd. Dit was de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik bij GSMpunt.nl heb besteld.

Edit: Zoals ik al had verwacht is in de T&T de bezorgtijd nu opeens aangepast naar dinsdag tussen 8:00u en 18:00u. De bestelling is dan al bijna een week onderweg ipv levering binnen 24 uur.

Winactie

Algemeen

De bestelling was gemakkelijk te verrichten. Zoals beloofd, de volgende dag in huis. Helemaal niks op aan te merken!

Stevige verpakking

Algemeen

Mijn bestelling is nooit aangekomen, alhoewel de status staat geleverd !
Het zal misschien wel ergens geleverd zijn maar nooit op mijn adres.
Heb inmiddels besteld bij Amazon 4voor de prijs van 1 !!! En zijn inmiddels geleverd.
Nu bestaat mijn account bij gsmpunt niet meer en kan niet meer reageren.
Zonde van deze nutteloze investering bij gsmpunt.

BLIJF VAN DEZE WINKEL AF
heb een cover besteld werdt beloofd levering volgende dag, op de site staat geleverd, heb gebeld en ze kwamen met de excuses dat bopst maar 3 keer per week naar Belgie leveren,en dat ik Nu 7 dagen moet wachten

---

---

Verzending: Score: 2

Algemeen

Veel te late levering maar rekende er wel op levering maar dat interesseert niemand... toch maar dat interesseert niemand

Verzending

Veel te laat in huis maar wel benodigd but Who cares

Klantenservice

Dramatisch te gek voor woorden maar geen sympathie toch #gsmpunt?? Maar wel betalen

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Bestelling van telefoonhoesje. Zag er op de website prima uit. Moet het alleen nog ontvangen.... Ik zet review op voldoende, voornamelijk omdat het proces van bestellen prima was, communicatie via emails (status) duidelijk. Alleen de het belangrijkste deel ervan... de uitvoering moet ik maar afwachten

Verzending

Bij artikel staat: Op werkdagen voor 18:00 uur besteld en betaald, zelfde dag GRATIS verstuurd! (op voorraad), betaling gister om 15:41 verwerkt (kreeg email dat betaling ontvangen, bestelling in verwerking) en om 21:42 een track en trace... waarbij PostNL, op dit moment (dus een volle dag later) het pakket nog niet heeft ontvangen... Dus zeer trage verzending

Verzending: Score: 4

Algemeen

Snel en een mooie prijs. Duidelijke emails.
Ruim assortiment en duidelijke website.
Netjes en georganiseerd.

Spigen hoesje

Algemeen

Prima website met een groot aanbod aan accessoires. Het productoverzicht is erg uitgebreid en de verzending is zeer snel.

Klantenservice

De door mij bestelde Imak screenprotector voor de Pixel 6 Pro zorgt ervoor dat de vingerafdrukscanner onbruikbaar wordt.
Oftewel, een ondeugdelijk product. Als ik dit aan gsmpunt laat weten, komt als reactie droog terug 'Ja dat klopt'. Inmiddels staan er dan ook al twee andere reviews bij de screenprotector die over hetzelfde klagen.
Een week later voert gsmpunt nog steeds diezelfde screenprotector op de website. Een fatsoenlijke webshop zou direct aanbieden om de kosten te vergoeden en het product uit het assortiment halen. Jammer dit, want verder is het een prima zaak.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

20 maand geleden heb ik een Otterbox Strada Folio Case voor de S10+ gekocht, blijkbaar was GSMpunt de goedkoopste ;-)
Nu is de aan/uitknop in de hoes kapot, die gebruik ik ook wel heel vaak.
Ik was op zoek naar dezelfde hoes omdat hij toch wel heel erg goed bevalt, blijkt er 24 maand garantie op te zitten.
GSMpunt stuurt binnen drie dagen een nieuwe op, deze heb ik vandaag binnen gekregen.

Verzending

Hoesje van de telefoon zat in een briefpakket, dus past door de brievenbus, scheelt weer een vrije dag.
Daarnaast was hij gewoon goed/stevig verpakt

Klantenservice

Mijn verzoek tot garantie werd diezelfde ochtend beantwoord met de melding dat de nieuwe hoes onderweg was.

Algemeen

Een aantal originele merkproducten voor een telefoon via Bol.com Plaza bij GSMpunt gekocht. Voor het gemak en prijs via daar ivm anders overal accounts. Ik kan dus niet beoordelen hoe goed de site van GSMpunt zelf is. Producten zijn goed aangekomen en geen problemen met aanbrengen oid. Wellicht hebben ze zichzelf wat verbeterd (?)... getuige andere reviews van een jaar geleden.

Verzending

Snel verzonden en voldoende verpakt. De spullen waren licht en kwamen in een brievenbusdoos.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik had een product gehaald wat na afloop niet bleek te functioneren. Dit kon mogelijk deels wel aan mij liggen. Hierop nam ik direct contact op met het bedrijf en werd ik snel geholpen en kreeg ook een vervangend product gestuurd.

Klantenservice

Snelle reactie en direct een nieuw product mogen uitzoeken.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Jammere is dat wij een scherm protector kochten van ruim €20 en deze bij het aanbrengen (volgens beschrijving) gelijk barstte onderin. Dit gemeld en men gaat er gelijk vanuit dat je zelf iets verkeerd doet. Terwijl het ook kan voorkomen dat er een broos stukje in het glas zit wat de barst veroorzaakt als er druk op komt dus bij het aanwrijven. Ik had echt mijn geld niet terug hoeven hebben maar een tegemoetkoming van 20% korting BIJ EEN VOLGENDE AANKOOP vond ik onacceptabel. Ze reageren nu gewoon niet meer. 50-50 of een nieuwe protector was mijn voorstel maar zij vonden de bovenstaande regeling meer dan billijk en gaven mij echt het gevoel dat ik aan het liegen was over het ontstaan van de barst. Dit terwijl ik foto’s mee stuurde van de protector die met aanbreng stickers en al gebarsten te zien was. Ik bestel wel weer in China want voor €20 verwacht ik wel betere kwaliteit en zeker ook meer service!

Klantenservice

De manier waarop je behandelt wordt. Er wordt in twijfel getrokken of je de waarheid wel spreekt en niet zelf het scherm kapot hebt gemaakt. Erg jammer want als ze een nette klantvriendelijkere oplossing hadden geboden was het prima geweest en hadden we beiden ons verlies gepakt

Winactie

Algemeen

Ik zocht een hoesje voor een Samsung Galaxy A51 en had twijfels over of dit hoesje wel automatisch het scherm in- en uitschakelde bij openen en sluiten van het cover. Op vrijwel geen elke website stond dit duidelijk vermeld, en op sommigen stond zelfs dat dit feature afwezig was. Bij GSMpunt was dit duidelijk aangegeven. Daarbij was de prijs aanzienlijk lager dan bij elke andere internetshop.

Verzending

Verzending was supersnel, gratis, maar desondanks prima verpakt.,

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Levering duurde in vergelijking met andere bedrijven redelijk lang, hier werd ik verder niet over geinformeerd. Verder was de verpakking niet heel gebleven tijdens de verzending, gelukkig het product wel.

Verzending

De verzending duurde erg lang. En de verpakking was flink beschadigt.

Klantenservice

Ik, als klant, werd niet geinformeerd over de lange verwerkingstijd.

Algemeen

snelle levering, goed verpakt en geen enkel probleem ondervonden. al meerdere keren bij GSMpunt besteld en zal dat zeker nog doen.

Verzending

was heel snel geleverd, geen beschadiging, goed verpakt.

Algemeen

De shop gebruikt een overzichtelijke site, de prijs (hoesje voor Pixel 3a) was heel redelijk en ik had het product op het verwachte tijdstip in de brievenbus liggen.

Verzending

Product werd verzonden in een nette envelop, wat prima was omdat het product niet breekbaar was. Bovendien een net flyertje erin met informatie over de klantenservice.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op 22 maart een hoesje besteld, voor 18u besteld is de volgende dag in huis. Dinsdag zou dit toekomen, helaas is dit beloofd maar niet nagekomen. Als je hen erop aanspreekt, krijg je daar een reactie waar ik als betaler niet van gediend ben. Diegene die achter de pc zat, is niveau beschutte werkplaats.
De helft van de hoesjes die ze verkopen is Chinese rommel voor veel te veel geld.
Ik bestel hier NOOIT meer, Ik zal terug naar smartphonehoesjes.nl gaan, daar hebben ze mij nooit teleurgesteld en doen ze dit wel, dan staat er iets tegenover

Verzending

Ze beloven om de dag te bezorgen maar dit is een leugen.

Klantenservice

Klantenservice is waardeloos. Vriendelijkheid laat te wensen over. Maar er is genoeg concurrentie.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Samsung Galaxy buds bij deze aanbieder besteld vanwege de laagste prijs in de pricewatch en de indicatie dat het product op vooraad was.

Verzending

29 december heb ik de bestelling geplaatst.
Na 1 dag kreeg ik de mail dat het product niet op voorraad was, en dat het doorgaans 3-6 werkdagen duurt voordat ze het product van de leverancier ontvangen.

6 januari heb ik bericht gekregen dat het product nog steeds op backorder stond.

Ik heb daarna geen bericht meer ontvangen, uiteindelijk heb ik op 14 januari gebeld om te vragen naar de status van de bestelling waarna ik te horen kreeg dat het product niet meer leverbaar is. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd.

Algemeen

GSMpunt is een prima site waar je prima spullen kan bestellen. Ik zocht een USB-C naar 3,5mm Jack adapter van Samsung. Via de mail, welke bij mij in eerste instantie in de spam folder kwam, wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Op zich prima, maar het werkt niet helemaal op tijd. Verder was de levering snel genoeg. Het bestelde product heb ik zo ontvangen als ik had verwacht en werkt uitstekend.

Verzending

De verzending was snel genoeg.

Algemeen

Zocht een keyboard cover voor de Tab S6. Deze was hier niet op voorraad maar wel een heel stuk goedkoper dan andere websites. Website zelf is overzichtelijk en bestellen ging eenvoudig. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status en bestelling werd goed verpakt en met track en trace verstuurd.

Verzending

Regelmatig status updates ontvangen omdat product niet op vooraad was en bestelling was goed verpakt en met track and trace ontvangen.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg