GSMpunt.nl

1.489 producten en 2.112 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen

Geachte Gsmpunt,

Drie weken geleden heb ik verschillende artikelen bij jullie besteld. Er zijn een aantal dingen misgegaan met mijn bestelling. Doormiddel van dit bericht, wil ik dit graag nog even onder de aandacht brengen.

Twee van de drie de artikelen hadden een levertijd van 3 tot 6 dagen en één artikel had de volgende dag uitgeleverd moeten worden. Na het verstrijken van de levertermijn, heb ik contact gezocht met Gsmpunt. Hieruit bleek dat twee van de drie artikelen een langere levertijd hadden dan eerst aangegeven. Ik heb specifiek moeten verzoeken om het artikel dat wel op voorraad was te verzenden. Uiteindelijk heb ik 18 dagen moeten wachten op artikel 2. Het laatste artikel (3) konden jullie helemaal niet meer uitleveren.

Ik ben erg ontevreden over de geleverde service. De door mij genoemde klachten zijn niet opgevolgd door jullie klantenservice. Hopelijk zijn andere klanten beter over jullie te spreken.

Algemeen

Via bol.com meermalen screenprotectors besteld bij GSMPunt. Bevestiging van de bestelling via de email, evenals verzendbevestiging.

Verzending

Snel geleverd, goed verpakt.

Algemeen

Betaling was goed, geen commentaar. Duidelijke website. En de voorraad indicatie is correct. Dat wil wel eens anders zijn is mijn ervaring.

Verzending

Verzending snel en correct. Alles was netjes verpakt.

Klantenservice

Het geleverde product, (zagg ipad keyboard) ging helaas binnen de garantie stuk. Het artikel retour gestuurd. De volgende dag had ik al bericht dat de garantie was geaccepteerd en een vervangend artikel zal worden opgestuurd. De volgende dag was het nieuwe keyboard geleverd.

Algemeen

Bestelde onderdeel is bezorgd binnen het korte beloofde termijn. Helaas met een kleine beschadiging, de afhandeling hiervan verliep zeer positief.

Verzending

Accu is met een kleine beschadiging bezorgd.

Klantenservice

Bij deze winkel heb ik een accu besteld voor mijn mobiele telefoon. Helaas zat er een kleine beschadiging op. De winkel heeft zonder een probleem te maken een nieuwe accu toegestuurd, nog voordat de oude accu retour is gegaan.

Algemeen

Sinds 2016 heb 4 x een telefoon accessoire bij deze winkel gekocht. Steeds tegen de laagste prijs en alles netjes en correct geleverd. De bestelling gaat in 4 fases orderbevestiging, bevestiging betaling, gereed maken voor verzending met factuur en daarna bevestiging verzonden product. Al mijn producten heb ik de andere dag ontvangen.

Verzending

Alles oke, behalve bij de voorlaatste keer. Er was een USB kabel in een papieren envelop verstuurd, waarbij de envelop was gescheurd. Ik heb hier melding van gemaakt. Bij de laatste bestelling zat mijn kabel keurig in een doosje verpakt. Ik heb steeds producten gekocht van hooguit enkele tientjes, deze werden per brievenpost verstuurd. Zelf vind ik dit een voordeel, omdat ik er niet voor thuis hoef te blijven en steeds mijn voordeur in de gaten moet houden, of naar een afhaalpunt moet gaan.

Klantenservice

Ik had een mooie USB C kabel (merk: Ringke) besteld voor mijn Samsung S8.
Een geweven kwaliteitskabel met USB 3.1 voor 11.95¤. Met de kabel kon ik wel laden maar geen dataoverdracht naar mijn PC. Dit zelfde probleem heb ik ook ervaren met een USB C kabel van de Action, maar dat was maar een kabel van een paar euro, maar dan nog. Na een telefoontje met de klantenservice is men het type kabel gaan testen met een Samsung S8. Ik werd teruggebeld dat het ook bij hen niet werkte. Vervolgens is de kabel kosteloos omgeruild voor een originele Samsung kabel (die nu gelukkig wel werkt). Ik vind dit heel netjes omdat ze dit niet hoefden te doen. Met de bestelde Rinke kabel was niets mis. Ik had zelf een verkeerde kabel besteld. Hij werkte, net als de kabel van de Action, niet bij de Samsung S8.

Algemeen

Prijzen lager dan de concurrentie met sommige producten, echter komen ze hun beloftes qua levertijd niet na. Bestelling niet binnen 1 dag ontvangen.

Verzending

Voor 18 uur besteld zou de volgende dag bezorgd worden. Heb wel een verzendbevestiging gehad, echter zonder track en trace. De volgende dag mijn bestelling echter niet ontvangen.

Algemeen

Met deze webshop moet je geen zaken doen, heb voor een paar weken geleden een bestelling gedaan voor een iphone hoesje voor een iphone 8, tot aan de dag van vandaag nog niets binnen, eerst pakken ze te telefoon niet op, daar na krijg ik iemand aan de telefoon die de ballen verstand heeft, moet het even navragen, komt volgende week binnen, vorige week weer gebeld, wordt er gezegd dat er iets fout is gegaan, maar volgende week 5 december kunnen wij het hoesje versturen, vervolgens nu 7 december nog niets binnen, weer gebeld vanmorgen, er is weer iets fout gegaan ,volgende week komt het hoesje binnen, ik ben boos geworden tegen die medewerker, hij gaf aan komt goed hoor , heb aangegeven dat ik daar nog op gaat wachten. tot mijn grote verbazing krijg ik net een mail van annulering. wat een grof schandaal dit bedrijf
ik geef het advies geen zaken mee doen met dit bedrijf. nu moet ik het geld nog terug krijgen dat zal ook wel weer een lijdensweg worden.

Verzending

Geen zaken mee doen met dit bedrijf is niet verstandig !!

Klantenservice

geen zaken mee doen met dit bedrijf, is niet verstandig!!

Algemeen

In de verpakking van de telefooncover die besteld had bleek een verkeerd model te zitten (of er zat een verkeerd stikkertje op). Ze hebben het heel keurig en vlot in orde gemaakt. Ook de screensaver die ik zelf in de verkeerde maat had besteld kon probleemloos retour en werd kostenloos vervangen. Ik heb de indruk dat die voorraadfout een incidentje was, dit is volgens mij een heel goed en betrouwbaar bedrijf.

pruduct prima,
product geleverd op zaterdag, terwijl op site staat volgende werkdag. dus in mijn boekje een pluspunt

Verzending

snel en prima verpakt. ze houden je goed op de hoogte over je zending [per mail]

Algemeen

Het proces om te bestellen was eenvoudig te bestellen en de bestelling werd sneller dan verwacht afgeleverd

Algemeen

Goede winkel, na 18:00 besteld (zondag) dinsdag in huis. Prima communicatie over verzending. Aleen geen mail wanneer hij daadwerkelijk geleverd is ( geen t&t)

Verzending

Netjes in een envolopje door de brievenbus

Algemeen

producten snel in huis, best wel veel aanbod en normale prijzen, gewoon een goede webwinkel.

Algemeen

Zaterdagavond besteld maandag in huis! Betrof een LED cover voor mijn Samsung S8 en ook nog eens de laagste prijs die te vinden was op dat moment.

Verzending

Degelijk verpakt in doosje.

Algemeen

Vooraf telefonisch contact i.v.m. onduidelijkheid mijnerzijds. Duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Volgende dag juiste hoes in huis.

Algemeen

Hoesje mooi in de brievenbus bezorgd. Pasvorm prima. Enige nadeel, door de aluminiumfolie aan de binnenzijde van het hoesje werd het netwerksignaal nogal geblokkeerd. Gelukkig is dit na verwijderen veel beter. - betrof hoesje voor Moto G5S Plus

Verzending

Hoesje mooi in de brievenbus bezorgd. Hoef je er niet op te wachten en blijft het goedkoop.

Algemeen

Rosso HTC U11 Ultra Clear Screen Protector Duo Pack besteld bij GSMpunt. Erg snel en goed verpakt verzonden.

Verzending

Snel en goed verpakt verzonden.

Klantenservice

Ze sturen je youtube filmpjes hoe je het beste schermfolie kunt plakken. Thanks hiervoor. scheelt mij weer zoeken.

Algemeen

Het ging slechts om een telefoonhoesje, maar heb hier al diverse slechte ervaringen mee gehad.
Bij GSMpunt ging het gelukkig anders. ik heb gekregen wat ik besteld heb nl. een ECHT leren hoesje en geen nep. De afhandeling bestellen, betalen en bezorgen ging gewoon erg goed. Had het bewuste hoesje binnen 24u. in de bus.

Algemeen

Duidelijk bestelproces en overall website. Daarnaast is er goede informatievoorziening vanuit GSMpunt van het bestelproces, via e-mail.

Verzending

Verzending was keurig verpakt, en ook de verzendinformatie vanuit GSMpunt via e-mail was goed. Enig minpunt is dat de zending niet te volgen was. Daardoor was het voor mij onduidelijk waarom de zending wat langer duurde dan verwacht en uiteindelijk pas di 3 oktober geleverd werd. Maar dit zou kunnen komen doordat het pakketje gestuurd moest worden naar België.

Algemeen

De bestelling plaatsen ging soepel incl. de betaling via Ideal. Het hoesje was precies zoals verwacht. En geen verzendkosten!

Verzending

Ik werd van ieder stap in het proces nauwlettend op de hoogte gehouden, top! 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Algemeen

goed en snel,met de af gesproken producten. prijs kwaliteit is uitstekend en de na zorg met beschrijving voor montage even eens goed. volgende aan koop weer bij GSMpunt

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8