GSMpunt.nl

2.602 producten en 3.296 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

Een aantal originele merkproducten voor een telefoon via Bol.com Plaza bij GSMpunt gekocht. Voor het gemak en prijs via daar ivm anders overal accounts. Ik kan dus niet beoordelen hoe goed de site van GSMpunt zelf is. Producten zijn goed aangekomen en geen problemen met aanbrengen oid. Wellicht hebben ze zichzelf wat verbeterd (?)... getuige andere reviews van een jaar geleden.

Verzending

Snel verzonden en voldoende verpakt. De spullen waren licht en kwamen in een brievenbusdoos.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik had een product gehaald wat na afloop niet bleek te functioneren. Dit kon mogelijk deels wel aan mij liggen. Hierop nam ik direct contact op met het bedrijf en werd ik snel geholpen en kreeg ook een vervangend product gestuurd.

Klantenservice

Snelle reactie en direct een nieuw product mogen uitzoeken.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Jammere is dat wij een scherm protector kochten van ruim €20 en deze bij het aanbrengen (volgens beschrijving) gelijk barstte onderin. Dit gemeld en men gaat er gelijk vanuit dat je zelf iets verkeerd doet. Terwijl het ook kan voorkomen dat er een broos stukje in het glas zit wat de barst veroorzaakt als er druk op komt dus bij het aanwrijven. Ik had echt mijn geld niet terug hoeven hebben maar een tegemoetkoming van 20% korting BIJ EEN VOLGENDE AANKOOP vond ik onacceptabel. Ze reageren nu gewoon niet meer. 50-50 of een nieuwe protector was mijn voorstel maar zij vonden de bovenstaande regeling meer dan billijk en gaven mij echt het gevoel dat ik aan het liegen was over het ontstaan van de barst. Dit terwijl ik foto’s mee stuurde van de protector die met aanbreng stickers en al gebarsten te zien was. Ik bestel wel weer in China want voor €20 verwacht ik wel betere kwaliteit en zeker ook meer service!

Klantenservice

De manier waarop je behandelt wordt. Er wordt in twijfel getrokken of je de waarheid wel spreekt en niet zelf het scherm kapot hebt gemaakt. Erg jammer want als ze een nette klantvriendelijkere oplossing hadden geboden was het prima geweest en hadden we beiden ons verlies gepakt

Winactie

Algemeen

Ik zocht een hoesje voor een Samsung Galaxy A51 en had twijfels over of dit hoesje wel automatisch het scherm in- en uitschakelde bij openen en sluiten van het cover. Op vrijwel geen elke website stond dit duidelijk vermeld, en op sommigen stond zelfs dat dit feature afwezig was. Bij GSMpunt was dit duidelijk aangegeven. Daarbij was de prijs aanzienlijk lager dan bij elke andere internetshop.

Verzending

Verzending was supersnel, gratis, maar desondanks prima verpakt.,

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Levering duurde in vergelijking met andere bedrijven redelijk lang, hier werd ik verder niet over geinformeerd. Verder was de verpakking niet heel gebleven tijdens de verzending, gelukkig het product wel.

Verzending

De verzending duurde erg lang. En de verpakking was flink beschadigt.

Klantenservice

Ik, als klant, werd niet geinformeerd over de lange verwerkingstijd.

Algemeen

snelle levering, goed verpakt en geen enkel probleem ondervonden. al meerdere keren bij GSMpunt besteld en zal dat zeker nog doen.

Verzending

was heel snel geleverd, geen beschadiging, goed verpakt.

Algemeen

De shop gebruikt een overzichtelijke site, de prijs (hoesje voor Pixel 3a) was heel redelijk en ik had het product op het verwachte tijdstip in de brievenbus liggen.

Verzending

Product werd verzonden in een nette envelop, wat prima was omdat het product niet breekbaar was. Bovendien een net flyertje erin met informatie over de klantenservice.

Algemeen

Op 22 maart een hoesje besteld, voor 18u besteld is de volgende dag in huis. Dinsdag zou dit toekomen, helaas is dit beloofd maar niet nagekomen. Als je hen erop aanspreekt, krijg je daar een reactie waar ik als betaler niet van gediend ben. Diegene die achter de pc zat, is niveau beschutte werkplaats.
De helft van de hoesjes die ze verkopen is Chinese rommel voor veel te veel geld.
Ik bestel hier NOOIT meer, Ik zal terug naar smartphonehoesjes.nl gaan, daar hebben ze mij nooit teleurgesteld en doen ze dit wel, dan staat er iets tegenover

Verzending

Ze beloven om de dag te bezorgen maar dit is een leugen.

Klantenservice

Klantenservice is waardeloos. Vriendelijkheid laat te wensen over. Maar er is genoeg concurrentie.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Samsung Galaxy buds bij deze aanbieder besteld vanwege de laagste prijs in de pricewatch en de indicatie dat het product op vooraad was.

Verzending

29 december heb ik de bestelling geplaatst.
Na 1 dag kreeg ik de mail dat het product niet op voorraad was, en dat het doorgaans 3-6 werkdagen duurt voordat ze het product van de leverancier ontvangen.

6 januari heb ik bericht gekregen dat het product nog steeds op backorder stond.

Ik heb daarna geen bericht meer ontvangen, uiteindelijk heb ik op 14 januari gebeld om te vragen naar de status van de bestelling waarna ik te horen kreeg dat het product niet meer leverbaar is. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd.

Algemeen

GSMpunt is een prima site waar je prima spullen kan bestellen. Ik zocht een USB-C naar 3,5mm Jack adapter van Samsung. Via de mail, welke bij mij in eerste instantie in de spam folder kwam, wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Op zich prima, maar het werkt niet helemaal op tijd. Verder was de levering snel genoeg. Het bestelde product heb ik zo ontvangen als ik had verwacht en werkt uitstekend.

Verzending

De verzending was snel genoeg.

Algemeen

Zocht een keyboard cover voor de Tab S6. Deze was hier niet op voorraad maar wel een heel stuk goedkoper dan andere websites. Website zelf is overzichtelijk en bestellen ging eenvoudig. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status en bestelling werd goed verpakt en met track en trace verstuurd.

Verzending

Regelmatig status updates ontvangen omdat product niet op vooraad was en bestelling was goed verpakt en met track and trace ontvangen.

Algemeen

Screenprotector merk Pinwuyo besteld voor Xiaomi Mi9T Pro. Duidelijke website, vlotte bestelling en levering. Bij montage bleek dat de randen niet plakten. Dit gemaild aan GSMpunt.nl ter info want bij bestelling was duidelijk vermeld dat screenprotectors, eenmaal gemonteerd, niet konden worden geretourneerd. Tot mijn verbazing kreeg ik gratis een nieuwe screenproctector van Nillkin. Helaas had ook deze dit probleem. Op het forum zag ik later dat dit een vaak voorkomend probleem is bij de Mi 9(T). Helaas dus geen werkende screenprotector maar een 10 voor de snelle beantwoording van mijn mails en voor het meedenken en helpen.

Algemeen

Ik heb op GSMpunt 2 weken geleden een Iphone hoesje besteld waarbij een levertijd van 3-6 dagen was aangegeven.

Verzending

Na 1.5 week had ik nog steeds niet het bestelde hoesje binnen. Na gebeld te hebben met een passieve onbehulpzame klantenservice bleek het hoesje helemaal niet op voorraad te zijn.

Klantenservice

Volgens klantenservice bleek het hoesje helemaal niet op voorraad te zijn en wisten ze niet wanneer ik het hoesje zou binnen krijgen. Ze konden me ook verder niet helpen.

Algemeen

Prima snelle levering en geen op of aanmerkingen eigenlijk! Dag 1 besteld en zelfde dag nog verstuurd via post NL.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Het online bestellen gaat prima, site is niet altijd even duidelijk. Verpakken is matig. VERGOED GEEN RETOURKOSTEN

Verzending

Bestelling werd een dag te laat bezorgd, daarnaast was de product matig verpakt

Klantenservice

LET OP: GSMpunt vergoed geen verzendkosten. Dit omdat ze ook geen “verzendkosten” rekenen omdat dit al bij de prijs in zit

Algemeen

Ik had een UAG Monarch Cover besteld bij Gsmpunt. Deze zou de dag erna geleverd worden (Zaterdag) Gedurende de zaterdag ochtend zag ik in de Post.nl (mijn briefpost) app een foto van het te leveren briefpostpakketje. Echter werd deze bestelling nooit geleverd. Gedurende de 4 werkdagen die Post.nl als maximale bezorgtijd aangeeft heb ik twee maal gebeld. De vrijdag de week erna heb ik GSMpunt gebeld om aan te geven dat de bestelling nooit is geleverd. Hier werd niet moeilijk over gedaan. Resultaat was dat er direct een neiuwe cover toegestuurd werd. De dag erna had ik dus de bestelling in huis. Prima werk.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Prima contact met klantenservice, financiële afdeling handelt netjes, ruim assortiment. Verzending volstaat maar is niet optimaal.

Verzending

Verzending is goedkoop maar geschied wel per briefpost zo veel mogelijk waardoor een pakket niet te traceren is en in mijn geval heeft PostNL het initiële pakket 4 werkdagen weten te vertragen op de een of andere manier dus dat was maar gewoon afwachten.

Klantenservice

Goed contact met klantenservice. vlotte reacties op de mail. Terugstorting netjes de volgende dag op de rekening mogen aantreffen terwijl ze zeiden dat het maximaal een week kon duren.

Na melden van de fout (een kabel die weigerde mijn telefoon snel op te laden) hebben ze meteen een ander opgestuurd. De tweede kabel werkte ook niet en de klantenservice zou na ontvangst terug uitzoeken waar het aan lag. Dit onderzoek is er niet van gekomen maar ze hebben wel meteen een terugstorting uitgevoerd die de volgende dag meteen op mijn rekening stond.

Met eigen onderzoek er achter gekomen dat dit type kabel geen fast charge ondersteunt, alleen flash charge. De klantenservice was niet op de hoogte van het verschil dus ze hebben me voor niets een tweede kabel opgestuurd bleek toen. De dag van de retoursbevestiging meteen een ander besteld. Die werkt prima en kwam ook meteen de volgende dag binnen.

Algemeen

Op 1 april 4 artikelen besteld op site, 2 waren pas leverbaar na 3-5 werkdagen. Ondertussen 25 april en nog steeds 2 artikels niet ontvangen.

De info op de site over de wachtdagen klopt niet. Ondertussen zouden alle artikels verstuurd zijn, maar nog geen ontvangen. Terug contact opgenomen via mail, nu zou het aan PostNL liggen.

Totaal geen actie ondernomen op rechtzetting, slechte communicatie. Absolute afrader! Ongelooflijk dat zoiets anno 2019 nog bestaat! Zeker voor een online shop.

Verzending

Verzending is nog steeds niet terecht. De artikelen die wel zijn verzonden waren goed verzonden.

Klantenservice

Klantendienst geeft enkel vage antwoorden. Ze stellen me voor geduld te hebben en dat het product zal komen. Maar ze kunnen het niet traceren, geven geen uitleg over de levertijden de niet kloppen op de site of over het gebrek aan communicatie.

Algemeen

Bestelproces is goed. Enige kanttekening hier is dat er geen mogelijkheid is om het product bij een PostNL punt te laten bezorgen. Dit is voor mij meestal een vereiste om bij een webshop te kopen. Omdat GSMpunt de enige zaak was die de cover op voorraad had, heb ik toch mijn bestelling hier geplaatst.
Na betaling is het "opeens" niet meer beschikbaar. Erg frustrerend omdat ik bij Belsimpel hiervoor een bestelling heb geannuleerd.

Verzending

Dat was nu net het hele probleem, er was niets om te vezenden!

Klantenservice

Voor mijn nieuwe Galaxy Tab S5e zocht (zoek) ik een goede cover. Ik had een bestelling uitstaan bij Belsimpel. Deze geannulleerd omdat GSMPunt de cover op voorraad had. Na betaling op zondag blijkt dat op maandag opeens niet meer het geval te zijn.
De klantenservice reageerde met een hele snelle correcte oplossing, dat was dan wel weer goed.
Ik hou er niet van om voor de gek gehouden te worden, dus voor mij eens maar nooit weer GSMpunt,

Algemeen

Bestelde een Nillkin-screenprotector bij GSMpunt via Bol. Ding had binnen de kortste keren een barst terwijl hij niets geks had meegemaakt. Vervelend natuurlijk, maar GSMpunt stuurde kosteloos een nieuwe op. Da's wel nais, dus.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg