GSMpunt.nl

1.598 producten en 2.243 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

Apple Earpods gekocht. Om 14:00 besteld, de volgende dag in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling door een aantal mailtjes. Hele scherpe prijs.

Verzending

Netjes verzonden in een doosje. Levering was snel!

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Retourkosten zijn voor de koper. 30 dagen retourgarantie kost geld bij deze firma. Ze weten niet waarover ze het hebben, blijkt uit een antwoord op een vraag van een mail die ik stuurde. Het slaat op niks. Slechte service want je betaalt een dubbele prijs voor je product als je retourneert.

Verzending

Ik heb de OnePlus 6 Hybride Back Cover ontvangen na 4 dagen. Voor 23u besteld, morgen in huis bestaat niet. Hoes in een nieuwe staat, mooi verpakt in een kleine blauwe kartonnen doosje van GSMpunt.
Hoes blijkt niet origineel te zijn, waarschijnlijk nep of namaak.
Na 2 dagen testen ondervind ik dat de back cover teveel gewicht toevoegt aan mijn OP6 en dus besluit ik om het te ruilen of te retourneren. Ik stel mijn vraag over het retourneren via het contactformulier en krijg een antwoord dat totaal naast de kwestie is.
Het komt er dus op neer dat GSMpunt hun producten gratis verstuurd naar België & Nederland en dat men '30 dagen Retourgarantie' geeft.
Maar als puntje bij paaltje komt mag de klant wel opdraaien voor de verzendkosten. Hun antwoord is: wij leveren een goed product dus bij omruiling moeten wij dit niet vergoeden'. Op wat slaat dat antwoord eigenlijk???!!! Waarom geef je dan 30 dagen Retourgarantie??!!!
Garantie betekent toch dat je de waarde van je aangekocht product waar jij niet tevreden van bent, kan terugkrijgen. Bij jullie dus niet.
Als ik 10¤ verzendkosten moet betalen om mijn pakket naar Nederland te sturen en mijn product kostte 11,95¤, dan betaal ik dat gewoon dubbel. Zo is het makkelijk! Wat een slechte service is dat zeg!

Klantenservice

Stel je als klant een simpele vraag, dan krijg je een antwoord die totaal naast de kwestie is.

Algemeen

Had bij GSMPunt een batterij voor de oude One plus One gekocht. Deze kwam helaas met een beschadiging binnen. Dus defect.(lag aan postnl die te ruig met zending om gegaan is)

Verzending

Werd in een enveloppe gestuurd. Hier is een batterij dus kwetsbaar in, dankzij de vervoerende postbezorger (postnl) kwam de batterij dus ook defect aan.

Klantenservice

Mailtje gestuurd en erachter aan gebeld. Geen enkel probleem met stuurde gelijk een nieuwe batterij op. Tot mijn verbazing hierna nog een mail met weer een order nr dat er nog een batterij opgestuurd werd. Dus kon kiezen welke batterij ik erin kon doen de ene kwam weer in een enveloppe en de andere in een doos met retourenveloppe gelijk gefrankeerd voor retourzending. Heb defecte en nieuwe batterij erin gedaan met toelichting. Uitstekende aftersale! kan menig bedrijf nog wat van leren.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Alles prima, totdat ik het product had uitgepakt, dit totaal niet aan de verwachting en de inschrijvingen op de website bleek te voldoen en ik vervolgens bij de klantenservice werd afgewimpeld alsof ik gek was.

Klantenservice

Screenprotector besteld voor mijn OnePlus 6. Op de websitevan gsmpunt staat vermeld dat de screenprotector mooi zou aansluiten bij de randen van het toestel. Behalve dat er in de verpakking geen schoonmaaksetje zat bleek de screenprotector ook aan alle kanten een paar millimeter tekort te komen om het hele scherm te bedekken. Toch gemonteerd, niet slim natuurlijk maar goed gedane zaken... Uiteindelijk besloten toch maar eens te mailen. Mijn klacht werd helaas absoluut niet serieus genomen. Nee, deze screenprotector sluit juist heel mooi aan bij de randen... En helaas kunnen ze niets voor me betekenen. Ik had zelfs foto's meegestuurd waarop duidelijk te zien is hoe de randen van mijn scherm onbeschermd zijn.

Algemeen

Bestelling van een pakket van 4 screenprotectors ging via Bol.com, waarvan GMSpunt.nl een partner is. Volgens de beschrijving van de Oneplus 3/3T screenprotectors zou 1 van de 4 voor de achterkant zijn, maar alle 4 bleken voor de voorkant te zijn. De betaling en verzending gingen allemaal uitstekend, maar uiteindelijk bleek de screenprotector ook niet goed te passen op de telefoon. Over de fout in de beschrijving en het niet passen heb ik contact opgenomen met de klantenservice van GSMpunt.nl. Zij waren direct heel meewerkend, hebben de beschrijving aangepast en vroegen mij een foto te sturen van de screenprotector op mijn scherm. Hierop boden zij mij direct een ander merk aan, waar zij goede ervaring met hadden en kreeg ik deze niet alleen gratis toegestuurd, het verschil in prijs tussen de vorige screenprotectors kreeg ik ook nog eens terug gestort. De niet passende screenprotectors die ik over had mocht ik houden.

Verzending

Verzending was gratis en ging via de gewone post. Geen track and trace, maar voor een screenprotector was dit prima. Wel had ik iets meer verpakkingsmateriaal verwacht dan enkel een wat dikkere envelop, zonder bubbelplastic of iets dergelijks.

Klantenservice

Zoals in de korte toelichting al verteld ben ik goed geholpen door de klantenservice. Dit ging allemaal erg snel en de klantenservice was uiterst meewerkend en stelde zelf een betere oplossing voor dan ik voor ogen had. Wanneer je hier je bestelling doet, hoef je niet bang te zijn dat de klantenservice je in de steek zal laten. De reactiesnelheid was ook zeer goed, waardoor het allemaal snel afgehandeld was.

Algemeen

Onlangs heb ik een Motorola Moto G5 Plus gekocht. GSMpunt bood deze het goedkoopst aan. Betaling lukte niet in m'n smartphonebrowser, dus braaf de link in de bevestigingsmail gebruikt. Levering geschiedde vlekkeloos.

Vervolgens naar de beste bescherming voor deze nieuwe smartphone. De keuze viel op een screenprotector van het merk Ringke en de Urban Armor Gear cover. Ik was gecharmeerd van een extra mail die ik van GSMpunt kreeg over het toepassen van de screenprotector, met video tutorial links. Fijn stukje aftercare, ze hebben er een vaste klant bij.

Verzending

Bestellingen arriveerden binnen aangegeven levertijd. Met de trackingcode kan je de bestelling volgen.

Aganim Karma 16,9K

Algemeen

De website oogt in eerste instantie wat druk, maar desondanks toch gevonden wat ik nodig had. Bestellen ging zonder problemen en er wordt duidelijke terugkoppeling gegeven over de status van je bestelling.

Over de bestelde schermbeschermer kwam nog een apart mailtje met specifieke uitleg, o.a. over de mogelijke aanwezigheid van inkepingen ten behoeve van sensoren, waar nog weleens vragen over binnenkomen. Hierover zo meer.

Verzending

De verzending was goed verpakt, gewoon zoals het hoort. Verder netjes op tijd verzonden en ontvangen.

Klantenservice

De eerder genoemde glazen schermbeschermer bevatte helaas een extra inkeping, eentje die overduidelijk daar niet hoorde te zitten (afgebroken scherfje). Dit gemeld via het contactformulier, waarop verzocht werd een foto te sturen. In dit geval vind ik dat acceptabel aangezien er, getuige de al eerder verstuurde extra uitleg, nog weleens verwarring is of het om een 'bug of feature' gaat.

Mail verstuurd met een korte toelichting waarom dit echt een defect is (scherpe rand, onregelmatig van vorm, etc) en binnen 20 minuten de vraag in de mailbox of ik een nieuw product of het aankoopbedrag terug wilde. Aangezien in dit geval de beschermer ook tegenviel gekozen voor het laatste, dit was geen probleem en wederom binnen 20 minuten bevestiging dat dit geregeld ging worden. Tevens nog netjes een bericht ontvangen dat de terugstoring uitgevoerd was.

Tijdlijn: zondag het defect gemaild, maandagochtend bericht ontvangen met verzoek een foto op te sturen. Dit om 16:17 gedaan en nog voor 17:00 uur bevestiging gekregen van de terugstorting van het aankoopbedrag.

Prima service, zo zie ik het graag!

Algemeen: Score: 3

Geachte Gsmpunt,

Drie weken geleden heb ik verschillende artikelen bij jullie besteld. Er zijn een aantal dingen misgegaan met mijn bestelling. Doormiddel van dit bericht, wil ik dit graag nog even onder de aandacht brengen.

Twee van de drie de artikelen hadden een levertijd van 3 tot 6 dagen en één artikel had de volgende dag uitgeleverd moeten worden. Na het verstrijken van de levertermijn, heb ik contact gezocht met Gsmpunt. Hieruit bleek dat twee van de drie artikelen een langere levertijd hadden dan eerst aangegeven. Ik heb specifiek moeten verzoeken om het artikel dat wel op voorraad was te verzenden. Uiteindelijk heb ik 18 dagen moeten wachten op artikel 2. Het laatste artikel (3) konden jullie helemaal niet meer uitleveren.

Ik ben erg ontevreden over de geleverde service. De door mij genoemde klachten zijn niet opgevolgd door jullie klantenservice. Hopelijk zijn andere klanten beter over jullie te spreken.

Algemeen

Via bol.com meermalen screenprotectors besteld bij GSMPunt. Bevestiging van de bestelling via de email, evenals verzendbevestiging.

Verzending

Snel geleverd, goed verpakt.

Algemeen

Betaling was goed, geen commentaar. Duidelijke website. En de voorraad indicatie is correct. Dat wil wel eens anders zijn is mijn ervaring.

Verzending

Verzending snel en correct. Alles was netjes verpakt.

Klantenservice

Het geleverde product, (zagg ipad keyboard) ging helaas binnen de garantie stuk. Het artikel retour gestuurd. De volgende dag had ik al bericht dat de garantie was geaccepteerd en een vervangend artikel zal worden opgestuurd. De volgende dag was het nieuwe keyboard geleverd.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelde onderdeel is bezorgd binnen het korte beloofde termijn. Helaas met een kleine beschadiging, de afhandeling hiervan verliep zeer positief.

Verzending

Accu is met een kleine beschadiging bezorgd.

Klantenservice

Bij deze winkel heb ik een accu besteld voor mijn mobiele telefoon. Helaas zat er een kleine beschadiging op. De winkel heeft zonder een probleem te maken een nieuwe accu toegestuurd, nog voordat de oude accu retour is gegaan.

Algemeen

Sinds 2016 heb 4 x een telefoon accessoire bij deze winkel gekocht. Steeds tegen de laagste prijs en alles netjes en correct geleverd. De bestelling gaat in 4 fases orderbevestiging, bevestiging betaling, gereed maken voor verzending met factuur en daarna bevestiging verzonden product. Al mijn producten heb ik de andere dag ontvangen.

Verzending

Alles oke, behalve bij de voorlaatste keer. Er was een USB kabel in een papieren envelop verstuurd, waarbij de envelop was gescheurd. Ik heb hier melding van gemaakt. Bij de laatste bestelling zat mijn kabel keurig in een doosje verpakt. Ik heb steeds producten gekocht van hooguit enkele tientjes, deze werden per brievenpost verstuurd. Zelf vind ik dit een voordeel, omdat ik er niet voor thuis hoef te blijven en steeds mijn voordeur in de gaten moet houden, of naar een afhaalpunt moet gaan.

Klantenservice

Ik had een mooie USB C kabel (merk: Ringke) besteld voor mijn Samsung S8.
Een geweven kwaliteitskabel met USB 3.1 voor 11.95¤. Met de kabel kon ik wel laden maar geen dataoverdracht naar mijn PC. Dit zelfde probleem heb ik ook ervaren met een USB C kabel van de Action, maar dat was maar een kabel van een paar euro, maar dan nog. Na een telefoontje met de klantenservice is men het type kabel gaan testen met een Samsung S8. Ik werd teruggebeld dat het ook bij hen niet werkte. Vervolgens is de kabel kosteloos omgeruild voor een originele Samsung kabel (die nu gelukkig wel werkt). Ik vind dit heel netjes omdat ze dit niet hoefden te doen. Met de bestelde Rinke kabel was niets mis. Ik had zelf een verkeerde kabel besteld. Hij werkte, net als de kabel van de Action, niet bij de Samsung S8.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Prijzen lager dan de concurrentie met sommige producten, echter komen ze hun beloftes qua levertijd niet na. Bestelling niet binnen 1 dag ontvangen.

Verzending

Voor 18 uur besteld zou de volgende dag bezorgd worden. Heb wel een verzendbevestiging gehad, echter zonder track en trace. De volgende dag mijn bestelling echter niet ontvangen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Met deze webshop moet je geen zaken doen, heb voor een paar weken geleden een bestelling gedaan voor een iphone hoesje voor een iphone 8, tot aan de dag van vandaag nog niets binnen, eerst pakken ze te telefoon niet op, daar na krijg ik iemand aan de telefoon die de ballen verstand heeft, moet het even navragen, komt volgende week binnen, vorige week weer gebeld, wordt er gezegd dat er iets fout is gegaan, maar volgende week 5 december kunnen wij het hoesje versturen, vervolgens nu 7 december nog niets binnen, weer gebeld vanmorgen, er is weer iets fout gegaan ,volgende week komt het hoesje binnen, ik ben boos geworden tegen die medewerker, hij gaf aan komt goed hoor , heb aangegeven dat ik daar nog op gaat wachten. tot mijn grote verbazing krijg ik net een mail van annulering. wat een grof schandaal dit bedrijf
ik geef het advies geen zaken mee doen met dit bedrijf. nu moet ik het geld nog terug krijgen dat zal ook wel weer een lijdensweg worden.

Verzending

Geen zaken mee doen met dit bedrijf is niet verstandig !!

Klantenservice

geen zaken mee doen met dit bedrijf, is niet verstandig!!

Algemeen

In de verpakking van de telefooncover die besteld had bleek een verkeerd model te zitten (of er zat een verkeerd stikkertje op). Ze hebben het heel keurig en vlot in orde gemaakt. Ook de screensaver die ik zelf in de verkeerde maat had besteld kon probleemloos retour en werd kostenloos vervangen. Ik heb de indruk dat die voorraadfout een incidentje was, dit is volgens mij een heel goed en betrouwbaar bedrijf.

pruduct prima,
product geleverd op zaterdag, terwijl op site staat volgende werkdag. dus in mijn boekje een pluspunt

Verzending

snel en prima verpakt. ze houden je goed op de hoogte over je zending [per mail]

Algemeen

Het proces om te bestellen was eenvoudig te bestellen en de bestelling werd sneller dan verwacht afgeleverd

Algemeen

Goede winkel, na 18:00 besteld (zondag) dinsdag in huis. Prima communicatie over verzending. Aleen geen mail wanneer hij daadwerkelijk geleverd is ( geen t&t)

Verzending

Netjes in een envolopje door de brievenbus

Algemeen

producten snel in huis, best wel veel aanbod en normale prijzen, gewoon een goede webwinkel.

Algemeen

Zaterdagavond besteld maandag in huis! Betrof een LED cover voor mijn Samsung S8 en ook nog eens de laagste prijs die te vinden was op dat moment.

Verzending

Degelijk verpakt in doosje.

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg