GSMpunt.nl

2.664 producten en 3.242 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

snelle levering, goed verpakt en geen enkel probleem ondervonden. al meerdere keren bij GSMpunt besteld en zal dat zeker nog doen.

Verzending

was heel snel geleverd, geen beschadiging, goed verpakt.

Algemeen

De shop gebruikt een overzichtelijke site, de prijs (hoesje voor Pixel 3a) was heel redelijk en ik had het product op het verwachte tijdstip in de brievenbus liggen.

Verzending

Product werd verzonden in een nette envelop, wat prima was omdat het product niet breekbaar was. Bovendien een net flyertje erin met informatie over de klantenservice.

Algemeen

Op 22 maart een hoesje besteld, voor 18u besteld is de volgende dag in huis. Dinsdag zou dit toekomen, helaas is dit beloofd maar niet nagekomen. Als je hen erop aanspreekt, krijg je daar een reactie waar ik als betaler niet van gediend ben. Diegene die achter de pc zat, is niveau beschutte werkplaats.
De helft van de hoesjes die ze verkopen is Chinese rommel voor veel te veel geld.
Ik bestel hier NOOIT meer, Ik zal terug naar smartphonehoesjes.nl gaan, daar hebben ze mij nooit teleurgesteld en doen ze dit wel, dan staat er iets tegenover

Verzending

Ze beloven om de dag te bezorgen maar dit is een leugen.

Klantenservice

Klantenservice is waardeloos. Vriendelijkheid laat te wensen over. Maar er is genoeg concurrentie.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Samsung Galaxy buds bij deze aanbieder besteld vanwege de laagste prijs in de pricewatch en de indicatie dat het product op vooraad was.

Verzending

29 december heb ik de bestelling geplaatst.
Na 1 dag kreeg ik de mail dat het product niet op voorraad was, en dat het doorgaans 3-6 werkdagen duurt voordat ze het product van de leverancier ontvangen.

6 januari heb ik bericht gekregen dat het product nog steeds op backorder stond.

Ik heb daarna geen bericht meer ontvangen, uiteindelijk heb ik op 14 januari gebeld om te vragen naar de status van de bestelling waarna ik te horen kreeg dat het product niet meer leverbaar is. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd.

Algemeen

GSMpunt is een prima site waar je prima spullen kan bestellen. Ik zocht een USB-C naar 3,5mm Jack adapter van Samsung. Via de mail, welke bij mij in eerste instantie in de spam folder kwam, wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Op zich prima, maar het werkt niet helemaal op tijd. Verder was de levering snel genoeg. Het bestelde product heb ik zo ontvangen als ik had verwacht en werkt uitstekend.

Verzending

De verzending was snel genoeg.

Algemeen

Zocht een keyboard cover voor de Tab S6. Deze was hier niet op voorraad maar wel een heel stuk goedkoper dan andere websites. Website zelf is overzichtelijk en bestellen ging eenvoudig. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status en bestelling werd goed verpakt en met track en trace verstuurd.

Verzending

Regelmatig status updates ontvangen omdat product niet op vooraad was en bestelling was goed verpakt en met track and trace ontvangen.

Algemeen

Screenprotector merk Pinwuyo besteld voor Xiaomi Mi9T Pro. Duidelijke website, vlotte bestelling en levering. Bij montage bleek dat de randen niet plakten. Dit gemaild aan GSMpunt.nl ter info want bij bestelling was duidelijk vermeld dat screenprotectors, eenmaal gemonteerd, niet konden worden geretourneerd. Tot mijn verbazing kreeg ik gratis een nieuwe screenproctector van Nillkin. Helaas had ook deze dit probleem. Op het forum zag ik later dat dit een vaak voorkomend probleem is bij de Mi 9(T). Helaas dus geen werkende screenprotector maar een 10 voor de snelle beantwoording van mijn mails en voor het meedenken en helpen.

Algemeen

Ik heb op GSMpunt 2 weken geleden een Iphone hoesje besteld waarbij een levertijd van 3-6 dagen was aangegeven.

Verzending

Na 1.5 week had ik nog steeds niet het bestelde hoesje binnen. Na gebeld te hebben met een passieve onbehulpzame klantenservice bleek het hoesje helemaal niet op voorraad te zijn.

Klantenservice

Volgens klantenservice bleek het hoesje helemaal niet op voorraad te zijn en wisten ze niet wanneer ik het hoesje zou binnen krijgen. Ze konden me ook verder niet helpen.

Algemeen

Prima snelle levering en geen op of aanmerkingen eigenlijk! Dag 1 besteld en zelfde dag nog verstuurd via post NL.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Het online bestellen gaat prima, site is niet altijd even duidelijk. Verpakken is matig. VERGOED GEEN RETOURKOSTEN

Verzending

Bestelling werd een dag te laat bezorgd, daarnaast was de product matig verpakt

Klantenservice

LET OP: GSMpunt vergoed geen verzendkosten. Dit omdat ze ook geen “verzendkosten” rekenen omdat dit al bij de prijs in zit

Algemeen

Ik had een UAG Monarch Cover besteld bij Gsmpunt. Deze zou de dag erna geleverd worden (Zaterdag) Gedurende de zaterdag ochtend zag ik in de Post.nl (mijn briefpost) app een foto van het te leveren briefpostpakketje. Echter werd deze bestelling nooit geleverd. Gedurende de 4 werkdagen die Post.nl als maximale bezorgtijd aangeeft heb ik twee maal gebeld. De vrijdag de week erna heb ik GSMpunt gebeld om aan te geven dat de bestelling nooit is geleverd. Hier werd niet moeilijk over gedaan. Resultaat was dat er direct een neiuwe cover toegestuurd werd. De dag erna had ik dus de bestelling in huis. Prima werk.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Prima contact met klantenservice, financiële afdeling handelt netjes, ruim assortiment. Verzending volstaat maar is niet optimaal.

Verzending

Verzending is goedkoop maar geschied wel per briefpost zo veel mogelijk waardoor een pakket niet te traceren is en in mijn geval heeft PostNL het initiële pakket 4 werkdagen weten te vertragen op de een of andere manier dus dat was maar gewoon afwachten.

Klantenservice

Goed contact met klantenservice. vlotte reacties op de mail. Terugstorting netjes de volgende dag op de rekening mogen aantreffen terwijl ze zeiden dat het maximaal een week kon duren.

Na melden van de fout (een kabel die weigerde mijn telefoon snel op te laden) hebben ze meteen een ander opgestuurd. De tweede kabel werkte ook niet en de klantenservice zou na ontvangst terug uitzoeken waar het aan lag. Dit onderzoek is er niet van gekomen maar ze hebben wel meteen een terugstorting uitgevoerd die de volgende dag meteen op mijn rekening stond.

Met eigen onderzoek er achter gekomen dat dit type kabel geen fast charge ondersteunt, alleen flash charge. De klantenservice was niet op de hoogte van het verschil dus ze hebben me voor niets een tweede kabel opgestuurd bleek toen. De dag van de retoursbevestiging meteen een ander besteld. Die werkt prima en kwam ook meteen de volgende dag binnen.

Algemeen

Op 1 april 4 artikelen besteld op site, 2 waren pas leverbaar na 3-5 werkdagen. Ondertussen 25 april en nog steeds 2 artikels niet ontvangen.

De info op de site over de wachtdagen klopt niet. Ondertussen zouden alle artikels verstuurd zijn, maar nog geen ontvangen. Terug contact opgenomen via mail, nu zou het aan PostNL liggen.

Totaal geen actie ondernomen op rechtzetting, slechte communicatie. Absolute afrader! Ongelooflijk dat zoiets anno 2019 nog bestaat! Zeker voor een online shop.

Verzending

Verzending is nog steeds niet terecht. De artikelen die wel zijn verzonden waren goed verzonden.

Klantenservice

Klantendienst geeft enkel vage antwoorden. Ze stellen me voor geduld te hebben en dat het product zal komen. Maar ze kunnen het niet traceren, geven geen uitleg over de levertijden de niet kloppen op de site of over het gebrek aan communicatie.

Algemeen

Bestelproces is goed. Enige kanttekening hier is dat er geen mogelijkheid is om het product bij een PostNL punt te laten bezorgen. Dit is voor mij meestal een vereiste om bij een webshop te kopen. Omdat GSMpunt de enige zaak was die de cover op voorraad had, heb ik toch mijn bestelling hier geplaatst.
Na betaling is het "opeens" niet meer beschikbaar. Erg frustrerend omdat ik bij Belsimpel hiervoor een bestelling heb geannuleerd.

Verzending

Dat was nu net het hele probleem, er was niets om te vezenden!

Klantenservice

Voor mijn nieuwe Galaxy Tab S5e zocht (zoek) ik een goede cover. Ik had een bestelling uitstaan bij Belsimpel. Deze geannulleerd omdat GSMPunt de cover op voorraad had. Na betaling op zondag blijkt dat op maandag opeens niet meer het geval te zijn.
De klantenservice reageerde met een hele snelle correcte oplossing, dat was dan wel weer goed.
Ik hou er niet van om voor de gek gehouden te worden, dus voor mij eens maar nooit weer GSMpunt,

Algemeen

Bestelde een Nillkin-screenprotector bij GSMpunt via Bol. Ding had binnen de kortste keren een barst terwijl hij niets geks had meegemaakt. Vervelend natuurlijk, maar GSMpunt stuurde kosteloos een nieuwe op. Da's wel nais, dus.

Algemeen

Alle bewijzen van een retour gezonden artikel, blijven volhouden niets te hebben ontvangen en willen daarom het aankoopbedrag niet terugstorten. Dat je slecht wilt zijn voor €12, ik begrijp het niet.
EEN K*T ZAAK!

Verzending

Zelf met brievenbus post verzenden en indien je het op de zelfde manier terug stuurt hebben ze inééns niets ontvangen!!!

Klantenservice

Zoals hierboven beschreven lijkt me meer dan voldoende, zie boven.

Algemeen

Ik had per ongeluk het originele HTC hoesje die ik nog maar enkele weken had stuk gemaakt bij het uithalen van mijn telefoon. Na een mail op nieuwjaarsdag kreeg ik dezelfde dag nog een reactie dat er een nieuwe opgestuurd word.
Op 3 januari lag deze in de bus met een retouretiket incl postzegel voor het terugzenden van de kapotte. Ik vind dit echt klasse service.

Algemeen

GSMpunt biedt een ruime keus aan hoesjes. Ik had een Oneplus 6 aangeschaft en direct een hoesje daarvoor besteld bij GSMpunt. Het bestelproces verliep zonder problemen en je krijgt vervolgens genummerde e-mailberichten (1. orderbevestiging; 2. betaling ontvangen; 3. op voorraad en klaar voor verzending; 4. verzonden).

De Oneplus 6 beviel uiteindelijk niet (toch voor de 6T gegaan), dus deze geretourneerd. Ook het hoesje geretourneerd en een dag later al het aankoopbedrag op mijn bankrekening. Ook de communicatie rondom het retourneren was supersnel en erg vriendelijk.

Complimenten voor deze webshop. Ik kom er graag nog eens terug.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Deze winkel heeft een prima website waar je producten makkelijk kunt vinden en bestellen. Het lijkt een beetje op de andere grote blauwe webwinkel, maar dat deert niet.

Ik heb twee accessoires voor mijn telefoon besteld op 20 november. Levertijd is 3-6 dagen, dat vond ik prima.

Een van de artikelen is op tijd geleverd, de ander heb ik geannuleerd omdat die niet op voorraad bleek te zijn, en voorlopig niet leverbaar lijkt te zijn. De annulering op 14 december gedaan, het geld is op 17 december op mijn rekening terug. Keurig dus.

Ik had dit keer geen haast, heb je dat wel, houd dan rekening met 3-6 werkdagen levertijd.

Verzending

Al snel werd de bestelling uit eigen beweging gesplitst, omdat 1 product niet op voorraad was. Het andere product werd verzonden op 26 november, keurig binnen de 6 werkdagen dus. Het was een screenprotector, netjes in een bubbelenvelop door de brievenbus.

Het andere product bleek niet direct leverbaar te zijn. Op de website stond op een gegeven moment "pre-order", en dat is die vandaag (1 maand later) nog steeds. De verwachte levertijd was 12 december, vandaag is dat 27 december. Geen idee wat ik met die informatie moet. Ik heb die order dus geannuleerd.

Ik heb tussentijds statusupdates gekregen per e-mail, van "betaald" via "bestelling gesplitst" tot "verzonden". Helaas nooit een bericht gehad over de vertraagde levertijd van het andere product, daar heb ik zelf achteraan moeten mailen.

Klantenservice

Over de vertraging heb ik contact gehad met de klantenservice. Netjes een antwoord op de vraag terug de volgende dag, met de vermelding dat het product op 12 december weer geleverd zou worden. Helaas was op 12 december nog niets nieuws. Ook geen nieuws op 13 en 14 december. Ik vond een winkel die het wel op voorraad had, dus heb de bestelling hier geannuleerd en het daar besteld.

Algemeen

Apple Earpods gekocht. Om 14:00 besteld, de volgende dag in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling door een aantal mailtjes. Hele scherpe prijs.

Verzending

Netjes verzonden in een doosje. Levering was snel!

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg