GSMpunt.nl

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen

Tegen beloning

Algemeen

Batterij voor Nokia Lumia besteld. Kwam zoals beloofd op tijd binnen en voldeed prima aan de omschrijving.

Algemeen

Top service! Gratis retour vanwege verkeerde bestelling.

Geleverde product (TPU backcover voor Moto G5S) bevalt ook prima.

Verzending

Snel, zowel oorspronkelijke bestelling als nalevering vervangend product.

Klantenservice

Telefooncover besteld, verkeerde werd geleverd, maar ik bleek zelf een fout te hebben gemaakt. GSMpunt stuurde toch per direct de goede op, met een gratis retour mogelijkheid voor het verkeerde hoesje. Echt top.

Algemeen

Alles als verwacht. Heb hier een batterij voor de Nexus 4 besteld, en die binnen 48 uur in de brievenbus ontvangen.

Verzending

Midden in de nacht besteld, verzending gebeurde die zelfde dag nog, via de post..
De LiPo batterij zat netjes verpakt in een bubbel-plastic zakje.

Algemeen

Bestellen goed, afrekenen goed, verzenden goed, track&trace goed, aflevering goed, verpakking goed, product prima, kortom alles naar wens

Verzending

laat besteld, toch de volgende dag ontvangen

Algemeen

Ik had zlf de verkeerde maat screen protector besteld en vroeg GSMpunt.nl via hun contactpagina online, of ik deze wellicht kon ruilen voor de juiste maat. Hun antwoord was snel en geweldig: de goede maat was al naar mij onderweg, die verpakking kon ik meteen gebruiken voor het - kostenloze - retoursturen van de foute protector, PLUS de Eur 3,-- die de goede protector minder kostte, was al op m'n rekening gestort: super service!

Algemeen

Draadloze lader besteld. Kwam zonder aansluitsnoer. Verwachting dat wanneer je een oplader besteld dit een compleet geheel is.

Verzending

Snelle levering en binnen genoemde tijdvak

Klantenservice

Gemeld dat op website niet staat dat er geen laadsnoer mee geleverd wordt. Kreeg de melding dat Samsung standaard snoeren heeft. Lastig mijn telefoon heeft type c aansluiting en de lader heeft micro USB. Alsnog een snoer moeten bestellen.

Algemeen

Aankoopproces verliep prima, maar zeer ontevreden over het product nl:
Fietshouder hoes voor Smartphones spatwaterdicht van 19,95. De ritsen zijn van slechte kwaliteit, maar vooral de bevestiging op de houder is slecht omdat er geen borging is. Je kunt je smartphone hierdoor heel makkelijk verliezen. Ik vind dat GSMpunt verantwoordelijk is voor de kwaliteit van haar assortiment en geen slechte producten moet aanbieden.

Klantenservice

Geven geen gehoor aan mijn klacht en mijn verzoek om terugstorten verzendkosten.

Algemeen

Snel, accuraat. Prima. Ik zocht een specifiek hoesje. Zij konden mij dit leveren.. Ben heel tevreden.

Algemeen

Ik had per abuis een verkeerd type hoesje besteld. Een mailtje later kreeg ik de mogelijkheid hem kosteloos terug te sturen en om te ruilen. Echt super service!!!

Prima!

Algemeen

Bestellen en vinden van een backcover was niet moeilijk. Betalen kon ook achteraf, dus dat is zeker een pluspunt. 's Avonds kreeg ik een mailtje dat m'n bestelling was verzonden, en de volgende dag had ik 'm in huis.

Verzending

Gewoon in een brievenbuspakketje, genoeg beschermd voor dit soort producten. Daarnaast was het gratis verzenden, en dat is altijd mooi, ook bij vrij goedkope producten.

Algemeen

Heb hier een hoesje besteld dat niet op voorraad was, levertijd 3 tot 6 werkdagen.
Besteld op 11 aug ontvangen 17 aug. Dus ja binnen de 6 dagen haha.

Keurig up to date gehouden per email. Wanneer het product weer op voorraad was en werd verzonden.
Binnen het ontvangen van de email van verzending en het ontvangen van het product thuis was nog binnen 24 uur.

Verzending

Werd via de brievenbus bezorgd. Geen extra bescherming om de verpakking van het product. Maar dat is niet zo erg.

Algemeen

Website werkt vlot en duidelijk, communicatie na bestelling is prima en ook duidelijk. Wat ik handig vind is dat de bestelling in 4 stappen gaat en dat je bij elke stap een mail krijgt met het stapnummer in het onderwerp. Dat maakt het makkelijk om in je mailarchief de goede mail terug te vinden.

Ik heb al een paar keer iets besteld bij GSMPunt en het ging steeds goed, geen klantenservice nodig gehad dus daar kan ik niet over oordelen.

Verzending

Levering was op tijd en in een goede verpakking.

Algemeen

Screenprotector was makkelijk te vinden. Bestelling ging vlot en de bestelling was al de volgende dag in huis.

Algemeen

Er staat geen belangrijke informatie bij, bij de producten. Hierdoor een miskoop gedaan die makkelijk verholpen kon worden als deze informatie erbij zat en als zij hun SEO op orde hadden (ik had namelijk gezocht op USB-C verlengsnoer en waar ik opuit kwam was dus GEEN USB-C verlengsnoer, maar een USB-C naar USB snoer).

Verzending

Goedkope envelop. Ik verwacht minstens een noppenfolie-enveloppe wanneer er elektrische goederen worden verstuurd.

Klantenservice

Door het al van te voren aangegeven probleem had ik dus het verkeerde item verkocht. Dus ik heb meteen de klantenservice benaderd. Maar het erge is dat zij niet eens aan hun eigen voorwaarden houden, waardoor ik ineens de retour zou moeten betalen, terwijl artikel 9.2 iets anders aangeeft. Dit bedrijf is dus niet te vertrouwen als zij niet eens hun eigen voorwaarden aanhoudt en daarom deze negatieve review.

Algemeen

Op de site staat niet belangrijke informatie over de product vermeld. De scherm protector die ik heb besteed was al eens open gewest. Waarschijnlijk iemand anders al voor mij die terug gestuurd. En dat verbaast me niet - wat de product is ongeschikt, maar er is geen word daarover op de website.

Klantenservice

Na retour moet ik een week voor mijn geld wachten. En daarna krijg ik niet de volledige bedrag terug.

Algemeen

Al vaak besteld bij GSMpunt.nl. Zoals altijd zeer snelle levering en goed verpakt. Ze hebben een zeer goede service

Algemeen

snelle levering geen bezorgkosten niet duur dus wat wil je nog meer. Oja duidelijke website

Goed verpakt

Algemeen

snelle website goed overzicht en makkelijk te bestellen.
telefoon houder voor op een statief besteld, binnen 24 uur netjes geleverd.

dik tevreden!

Algemeen

GSMpunt heeft een overzichtelijke site waar je snel de gewenste accessoires voor de juiste telefoon kan vinden.
Het bestelproces verliep vlot.

Zeer snelle levering.
Dag 1 besteld, dag 2 binnen in mijn geval, ik had 2 telefoonhoesjes besteld.

Klantenservice

Ik had 2 telefoonhoesjes besteld voor de nogal nieuwe Samsung Galaxy J5 2017.
1 van de hoesjes was een origineel Samsung hoesje en paste prima.
Op de verpakking van het andere hoesje stond ook J5 2017, maar dat bleek niet voor de EU versie te zijn.
GSMpunt had dus zelf de verkeerde hoesjes geleverd gekregen.
Ik heb GSMpunt een dag later opgebeld, ze boden meteen aan het hoesje om te ruilen.
Ze waren op dat moment al bezig de hoesje van de site te halen.
Ze stuurde een ander hoesje (een originele van Samsung) met dezelfde prijs op samen met een retoursticker (+postzegels), zodat ik het niet passende hoesje in de gebruikte verpakking kon terug sturen.
Ik kreeg een nieuwe factuur (via mail) opgestuurd en bij ontvangst van het niet passende hoesje daar nog een bevestiging van.
Uitstekende service, volgende telefoonaccessoires bestel ik daar vermoedelijk weer.

Algemeen

Twee hoesjes besteld. En ervan ging snel kapot. Dit kan gebeuren. Een e-mail naar de klantenservice gestuurd, krijg ik als reactie dat uit coulance een nieuw hoesje wordt opgestuurd, maar dat een hoesje niet zomaar kapot kan gaan!! Wat denkt de heer {-persoonsgegevens verwijderd-} wel niet!! De denigrerende arrogantie. Ik bestel niet meer via deze site, er zijn genoeg andere websites waar ik hoesjes voor mijn telefoon kan bestellen.

Klantenservice

Zie eerste toelichting, waarin ik mijn ervaring al volledig heb beschreven.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg