GSMpunt.nl

1.213 producten en 1.760 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMpunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

Het proces om te bestellen was eenvoudig te bestellen en de bestelling werd sneller dan verwacht afgeleverd

Algemeen

Goede winkel, na 18:00 besteld (zondag) dinsdag in huis. Prima communicatie over verzending. Aleen geen mail wanneer hij daadwerkelijk geleverd is ( geen t&t)

Verzending

Netjes in een envolopje door de brievenbus

Algemeen

producten snel in huis, best wel veel aanbod en normale prijzen, gewoon een goede webwinkel.

Algemeen

Zaterdagavond besteld maandag in huis! Betrof een LED cover voor mijn Samsung S8 en ook nog eens de laagste prijs die te vinden was op dat moment.

Verzending

Degelijk verpakt in doosje.

Algemeen

Vooraf telefonisch contact i.v.m. onduidelijkheid mijnerzijds. Duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Volgende dag juiste hoes in huis.

Algemeen

Hoesje mooi in de brievenbus bezorgd. Pasvorm prima. Enige nadeel, door de aluminiumfolie aan de binnenzijde van het hoesje werd het netwerksignaal nogal geblokkeerd. Gelukkig is dit na verwijderen veel beter. - betrof hoesje voor Moto G5S Plus

Verzending

Hoesje mooi in de brievenbus bezorgd. Hoef je er niet op te wachten en blijft het goedkoop.

Algemeen

Rosso HTC U11 Ultra Clear Screen Protector Duo Pack besteld bij GSMpunt. Erg snel en goed verpakt verzonden.

Verzending

Snel en goed verpakt verzonden.

Klantenservice

Ze sturen je youtube filmpjes hoe je het beste schermfolie kunt plakken. Thanks hiervoor. scheelt mij weer zoeken.

Algemeen

Het ging slechts om een telefoonhoesje, maar heb hier al diverse slechte ervaringen mee gehad.
Bij GSMpunt ging het gelukkig anders. ik heb gekregen wat ik besteld heb nl. een ECHT leren hoesje en geen nep. De afhandeling bestellen, betalen en bezorgen ging gewoon erg goed. Had het bewuste hoesje binnen 24u. in de bus.

Algemeen

Duidelijk bestelproces en overall website. Daarnaast is er goede informatievoorziening vanuit GSMpunt van het bestelproces, via e-mail.

Verzending

Verzending was keurig verpakt, en ook de verzendinformatie vanuit GSMpunt via e-mail was goed. Enig minpunt is dat de zending niet te volgen was. Daardoor was het voor mij onduidelijk waarom de zending wat langer duurde dan verwacht en uiteindelijk pas di 3 oktober geleverd werd. Maar dit zou kunnen komen doordat het pakketje gestuurd moest worden naar België.

Algemeen

De bestelling plaatsen ging soepel incl. de betaling via Ideal. Het hoesje was precies zoals verwacht. En geen verzendkosten!

Verzending

Ik werd van ieder stap in het proces nauwlettend op de hoogte gehouden, top! 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Algemeen

goed en snel,met de af gesproken producten. prijs kwaliteit is uitstekend en de na zorg met beschrijving voor montage even eens goed. volgende aan koop weer bij GSMpunt

Algemeen

Er ging iets mis met de betaling. Even gebeld met de klantenservice en goede hulp gehad. De volgende dag had ik mijn hoesje en screenprotector al binnen. Tot mijn verbazing kreeg ik zelfs nog een mail met extra instructies voor het aanbrengen van de screenprotector. Helemaal top! Dat is net dat beetje extra waardoor ik nu deze review schrijf. Fijne webwinkel!

Verzending

Goed hoesje voor mijn Moto G5 plus en extra info voor het aanbrengen van de screenprotector.

Klantenservice

Snelle en nette afhandeling van de klantenservice

Algemeen

Kreeg net de vraag via de mail "is alles naar wens verlopen", dus hierbij mijn ervaring! Ik had op 27 september een batterij gekocht voor mijn LG G2 ter vervanging omdat de oude snel leeg ging. Kreeg hem ook wel snel in huis en ben toen de batterij gaan vervangen zorgvuldig!

Toen de batterij erin zat toen starten de telefoon gewoon maar zag ik wel dat hij maar 8% had nog! Maar tot mijn grote schrik doet de touchscreen het nu niet meer! Dus mijn telefoon kan ik nu wel weggooien want wat is een telefoon zonder touchscreen!

En een nieuw beeldscherm erin zetten kost 100 euro, dus ik ben totaal niet tevreden want nu is mijn telefoon naar de maan! Snap ook totaal niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en ik ben er echt ziek van want ik heb nu geen telefoon meer! Ben erg zorgvuldig geweest met het vervangen van de batterij maar schijnbaar heeft de nieuwe batterij mijn beeldscherm defect gemaakt!

Ook vind ik dat het meegeleverde blauwe spateltje wat je krijgt bij de bestelling onvoldoende! Ik probeerde de telefoon open te maken ermee maar dat ging dus totaal niet omdat het plastic zo zacht is en gelijk kapot ging. Aan dat spateltje heb je totaal niets en ik heb toen eigen (geïmproviseerd) materiaal moeten gebruiken om hem open te krijgen en alle connectors los te maken!

Verzending

De batterij is in een simpele envelop gestuurd (met daarop de naam van het bedrijf) en daarin zat de batterij in zacht materiaal en daarover bulletjes materiaal! Dus op zich is de batterij wel goed verstuurd!

Algemeen

Ik heb een simpele telefoonhouder gekocht om mijn Oneplus One te kunnen gebruiken als kookboek tijdens het koken. Erg handig. Bij GSMpunt besteld en de volgende dag bezorgd, zoals beloofd. Goede prijs ook. Top.

Algemeen

Het product werd snel en correct geleverd. Na de bestelling direct een bericht en de volgende dag lag het in mijn brievenbus.

Tegen beloning

Algemeen

Batterij voor Nokia Lumia besteld. Kwam zoals beloofd op tijd binnen en voldeed prima aan de omschrijving.

Algemeen

Top service! Gratis retour vanwege verkeerde bestelling.

Geleverde product (TPU backcover voor Moto G5S) bevalt ook prima.

Verzending

Snel, zowel oorspronkelijke bestelling als nalevering vervangend product.

Klantenservice

Telefooncover besteld, verkeerde werd geleverd, maar ik bleek zelf een fout te hebben gemaakt. GSMpunt stuurde toch per direct de goede op, met een gratis retour mogelijkheid voor het verkeerde hoesje. Echt top.

Algemeen

Alles als verwacht. Heb hier een batterij voor de Nexus 4 besteld, en die binnen 48 uur in de brievenbus ontvangen.

Verzending

Midden in de nacht besteld, verzending gebeurde die zelfde dag nog, via de post..
De LiPo batterij zat netjes verpakt in een bubbel-plastic zakje.

Algemeen

Bestellen goed, afrekenen goed, verzenden goed, track&trace goed, aflevering goed, verpakking goed, product prima, kortom alles naar wens

Verzending

laat besteld, toch de volgende dag ontvangen

Algemeen

Ik had zélf de verkeerde maat screen protector besteld en vroeg GSMpunt.nl via hun contactpagina online, of ik deze wellicht kon ruilen voor de juiste maat. Hun antwoord was snel en geweldig: de goede maat was al naar mij onderweg, die verpakking kon ik meteen gebruiken voor het - kostenloze - retoursturen van de foute protector, PLUS de Eur 3,-- die de goede protector minder kostte, was al op m'n rekening gestort: super service!

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor GSMpunt.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg