Saake-shop.nl

359 producten en 577 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Saake-shop.nl

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Op donderdag 28/04/16 bestelde ik een batterij bij saake-shop .
op maandag 03/05/16 informeerde ik me bij saake-shop waar deze bestelling bleef , daar ze zelf beweren zeer snel te leveren , maar kreeg te horen ( we zijn pas 5 dagen verder ietwat meer geduld ! ) .
waarop ik reageerde , als deze niet verzonden is moet het ook niet meer , en bij het aanbieden zou deze gewijgerd worden !
Want wilde gebruik maken van 14 dagen niet goed geld terug .
Heb dezelfde batterij elders besteld en ja deze was de dag nadien mooi afgeleverd
na 10 dagen liet ik saake-shop weten dat deze nog niet geleverd is !!! Waarop zij reageerde ( wij kunnen er niets voor als de post zo traag hun werk doet !) En moest verder maar afwachten .
tot op heden 21/05/16 geen batterij of geen geld terug gezien !!!
Dat is wel mooi zaken doen met saake -shop , wel op voorhand betalen en dan maar afwachten op de goedwil van dit bedrijf , over correct handelen gesproken .
voor mijn NOOIT meer saake-shop meer , kan mijn centjes net zo goed in de vuil emmer steken , dan moet ik ook niets verwachten !!!

Verzending

Over de levering kan niet eens gesproken worden , als ik al meer dan 25 dagen moet wachten op een bestelling die volgens hun zeer snel geleverd kan worden ,
maar verder uit blijft . Zeer correct handelen van saake-shop !!!

Klantenservice

Zeer kortaf naar de klant toe , want bij hun is immers alles in orde , het zijn de andere die de fouten verder maken .

Algemeen

Duidelijke site en snelle levering. Ook heel fijne prijzen. Leuke aanbiedingen en een fijn extraatje in het pakket.

Verzending

Snelle levering. Goed verpakt en een leuk extraatje

Algemeen

Saakeshop heeft een ruim assortiment en over het algemeen zijn de meeste artikelen op voorraad. De website is duidelijk, net als de informatie over de artikelen.

Klantenservice

Op 8 december heb ik een bestelling voor twee geheugen kaarten geplaatst bij Saakeshop. Deze kaarten zijn niet aangekomen. Aangezien ik voor mijn werk, maar ook privé wel eens vaker heb besteld bij deze shop, twijfel ik er geen seconde aan dat deze artikelen niet op de bus zijn gegaan. Saakeshop heeft de problemen met de levering uitstekend opgelost door twee nieuwe kaarten te leveren, ondanks dat het probleem niet bij Saakeshop ligt.

Saakeshop, tot de volgende bestelling!

Algemeen

Als goederen niet geleverd worden, reageren ze wel op mail, maar bieden geen oplossing.
Ze willen eerst twee weken wachten, voordat ze bereid zijn om uit te zoeken wat er mis is gegaan.

Verzending

Ik heb een Sandisk MicroSDXC Mobile Ultra - 64GB Class10 besteld op zaterdag deze was op voorraad, en kreeg de bevestiging dat deze maandag werd verzonden. Mijn ervaring met online bestellingen is dat de goederen de volgende werkdag na verzending worden geleverd.
De derde dag na verzending, is de kaart nog niet geleverd. Hierop heb ik een email gezonden. Deze werd snel beantwoord met dat het heel normaal is dat de levering een paar dagen duurt en dat ze willen afwachten.
Een week na de bestelling en 5 dagen na verzending is de geheugenkaart nog steeds niet binnen. Mijn mail hierover wordt snel beantwoord met de mededeling dat ze pas na twee weken bereid zijn uit te zoeken wat er mis is gegaan en dat ze willen afwachten. Ik heb vervolgens een snellere oplossing verzocht, maar kreeg te horen dat ze toch echt eerst twee weken wachten, en daarna pas een onderzoek willen starten.

Ik ben erg teleurgesteld over deze slechte service.

Aanvulling:
Na drie weken wachten na de verzending is de kaart nog steeds niet geleverd. Ik heb de Saakeshop een oplossing verzocht, maar het enige dat ze terug schrijven is dat ze een onderzoek zullen starten bij PostNL. Volgens hun kan dit nog weken duren.
Op mijn mailtjes wordt dus wel gereageerd, maar nog nooit op een positieve manier. Zelf hebben ze ook nog nooit het initiatief genomen om zelf contact met mij op te nemen.

Ik zal deze shop-review bijwerken als er nieuws te melden is. Op dit moment wacht ik dus nog steeds op de geheugenkaart.

Aanvulling op mijn review
Na ruim 4 weken wachten is de geheugenkaart alsnog geleverd.

Algemeen

Heb hier een 64GB microSDXC-kaartje besteld voor mijn Galaxy S III, vooral omdat deze shop de enige was in Nederland die het product op voorraad leek te hebben. Heb dit om die reden nog even gecheckt door een mailtje te sturen, die keurig binnen een uur beantwoord werd.

Verzending

Voor een klein bedrag aan verzendkosten (¤2,50) werd het kaartje de volgende dag, zoals beloofd, bezorgd. In een bubbelenvelop, waar ik voor betaald had, aangezien een pakket nogal overbodig zou zijn voor de kleine blisterverpakking. Hierdoor was het alleen helaas niet te tracken.

Algemeen

gister een 64GB micro SD kaartje besteld voor mijn telefoon en deze was hier het goedkoop te krijgen en direct leverbaar. De site was overzichtelijk en ook hoef je geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen.

Verzending

voor 16:30 besteld volgende dag in huis gaf deze webshop aan, kreeg dezelfde avond bericht dat mijn bestelling verstuurd was en de volgende ochted kreeg ik mijn micro-sd kaartje al. Het SD kaartje zat goed verpakt in een bubbel-envelop, alleen de factuur word later pas nagemailed maar dat maakt mij persoonlijk niks uit of ik die nu in een mailtje krijg of uitgeprint mee per post.

Algemeen

De kwaliteit van de door Saake-shop geleverde accu's is naar mijn ervaring beter als de originele Canon accu's, alsook beter dan GP. De accu's van Canon en GP bleken al na een half jaar veel van de capaciteit te verliezen. De accu's van Saake-shop uit 2009, die ik gebruik voor de videocamera, presteren mei 2011 nog nagenoeg als nieuw. Onlangs heb ik een volle dag, tijdens de Cascaderun in Hoogeveen, kunnen filmen op 1 accu. Iets dat met fonkelnieuwe accu's van Canon en GP nimmer is gelukt. Het is dan ook heel bijzonder dat het met een 2 jaar oude accu van Saake-shop wel gelukt is, waarbij de accu's ook nog eens vele malen goedkoper zijn. De website is overzichtelijk en de klant wordt keurig per e-mail geďnformeerd. Wel is het jammer dat er na het inloggen geen orderhistorie is te raadplegen, waarbij dan nabestelling van eenzelfde artikel eenvoudiger zou kunnen zijn.

Verzending

De artikelen worden in de regel keurig verpakt binnen een dag afgeleverd. Bij de bestelling van een accu voor een videolamp werd per abuis een NiCd accu bezorgd i.p.v. een NiMH. Dit werd echter keurig opgelost. (Zie item aftersales).

Klantenservice

Na de bestelling van een NiMH accu (zonder geheugeneffect) werd een NiCd accu geleverd. Dit bleek het gevolg van een inpakfoutje te zijn en werd na 1 e-mailtje snel opgelost. Voor een belangrijke videoreportage was de juiste accu met spoed noodzakelijk. Saake-shop wist dit keurig op te lossen door af te spreken om de juiste accu in goed vertrouwen alvast te versturen en dat ik later de onjuiste accu zou terugsturen. Een dag later werd keurig de NiMH accu afgeleverd. Deze accu bleek echter i.c.m. een videolamp een probleem te hebben met de thermische beveiliging. Dit was nog niet aan het licht gekomen, omdat de accu voor videocamera's wel na behoren zou functioneren. Saake-shop heeft hierna alle moeite gedaan om een accu te leveren die ook voor de videolamp goed kan presteren. De accu is zelf zo goed dat ik de videolamp bijna 1 uur op 1 accu kan gebruiken. Iets dat wederom met accu's van andere merken nimmer is gelukt. Enig klein nadeel is dat ik zelf 2 keer extra verzendkosten voor mijn rekening moest nemen, maar dat vond ik niet zo'n probleem en had ik graag voor deze topaccu over. Uiteindelijk had Saake-shop ook 2 keer extra verzendkosten, waarbij ik verwacht dat de marges op de accu's niet zo hoog zijn. De speciale accu voor de videolamp maakt geen deel uit van het standaard assortiment, maar Saake-shop heeft toegezegd dat eenzelfde accu eenvoudig per e-mail is na te bestellen. De aftersales is dan ook naar mijn oordeel uitmuntend en een voorbeeld voor andere webshops.

Algemeen

Deze shop werd mij aangeraden door een medetweaker. Zij hadden een b-merk type accu's wat ik nog nergens anders ben tegengekomen ('intelligente' accu's voor Canon 7d).

De website is overzichtelijk. Het assortiment is gespecialiseerd (vooral accu's en geheugenkaartjes), maar toch zeer uitgebreid.

Bestelling verliep vlot en de website is overzichtelijk. Duidelijke mailtjes met de status en alles nog dezelfde dag verzonden.

Verzending

Verzending was prima. Alles was verpakt in een grote bubbeltjesenvelop. Verzekerd verzonden via TNT, volgende dag in huis.

Niet nodig gehad.

Algemeen

Voor mij onbekende shop, dus eerste ervaring. De website is prima, je kan de producten makkelijk vinden.
Ik heb hier een CompactFlash-kaartje en twee Camera-accu's besteld.
Je werd prima op de hoogte gehouden van de order. Direct bij bestelling van producten via iDEAL betaald en dat ging vlekkeloos.
Saakeshop heeft ook leuke concurrerende prijzen bij bepaalde artikelen. Prima shop dus.

Verzending

Bestelling stevig verpakt, en snel geleverd via TNT. Geen problemen of opmerkingen hierover. Je kreeg ook een verzendmelding op de dag dag de bestelling op de post ging.

Algemeen

Bij saake heb ik een sandisk 16GB CF kaartje besteld. Tijdens de ideal sessie ging er op het einde iets fout waardoor het geld wel van m'n rekening was maar geen bevestiging van Saake.
Het contact formulier ingevuld met alle info en na een uurtje een reactie + de bevestiging van mijn bestelling.
Een half uur daarna kreeg ik een melding dat mijn bestelling verstuurd was.
Dat ging dus erg snel:)

Verzending

Op maandag om 14:00 uur besteld en de volgende dag in huis.
Helemaal perfect!

Algemeen

Duidelijke website en zo ongeveer de enige die traveler (je weet wel, zo'n camera van de aldi) accu's beschikbaar heeft. De website is prima overzichtelijk en het was eenvoudig om de (SuperSlim XS8) accu voor mijn toestel te vinden. Even een zoekterm (Traveler XS8) invoeren en voilla, bovenaan in de resultaten de accu voor de camera.

Maar gelijk 2 stuks besteld (ivm vrijgezellendag, waarop heel veel gebruik gemaakt ging worden van de camera. Verschrikkelijk zonde als de accu op zo'n dag leeg raakt) 's avonds om 23:03. Ik kreeg ook meteen een bestelbevestiging binnen na mijn betaling via Ideal. Daarnaast kan je ook via Paypal betalen of bij TNT aan de deur.

Voor wat betreft de verdere informatie kan ik alleen maar zeggen dat dat prima in orde was. De volgende dag kreeg ik een e-mail dat het pakketje was overgeleverd aan de TNT (mail met onderwerp ook "Bestelling verzonden". En de volgende morgen (moet ongeveer 11 uur geweest zijn, 't was in elk geval voor de middag) had ik ze thuis.

Verzending

De beide accu's waren in een bubbel envelop gestopt en zaten in hun doosje, met om beide accu's een zakje. (de doosjes/ zakjes is gewoon de originele verpakking)
Bij uitpakken zag ik al dat het de juiste accu's waren, deze heb ik dezelfde nacht nog (ik kwam pas tegen 10 uur thuis, volgende dag was vrijgezellen dag) heb ik ze beiden opgeladen met de originele Traveler lader.
Werkte prima en de volgende dag zijn de accu's goed gebruikt. Ook de levensduur van de accu's komt overeen met de originele traveler accu's (ik heb niet gemerkt dat ze minder zijn in elk geval)

Algemeen

Duidelijke website, lage prijzen. Bestel er regelmatig voor zowel mezelf als familie leden en vrienden accu's en geheugenkaarten.
Geheugenkaarten zijn alleen op type (sd, cf, etc.) en merk gesorteerd, zou mooi zijn als het ook op grootte en prijs kon worden gesorteerd zodat de merken wat makkelijker te vergelijken zijn.
Accu's vinden is ook zeer simpel, merk, type camera, accu's worden weergegeven.
Zelfs als je een paar minuten voor 15:00 (hun grens) besteld wordt het nog de volgende dag geleverd.

Een min puntje is dat je geen account kan aanmaken waardoor je bij iedere bestelling je gegevens moet invullen (als dit mogelijk was zou de beoordeling "zeer goed" zijn geweest).

Verzending

Producten worden verzonden in een luchtkussen envelop die goed wordt dicht geplakt, iets te goed eigenlijk waardoor er een mes/schaar nodig is om het te openen (beter dan dat de producten eruit kunnen).
Eigenlijk geen opmerkingen over te maken.

Algemeen

Donderdagnacht 2 memory stick pro duo kaartjes besteld (4 en 8GB) bij deze shop. Site is duidelijk en voorraadstatus klopt ook gewoon. Na bestelling via bank het geld overgemaakt (hebben beide dezelfde bank).

Verzending

Vrijdagochtend bevestiging van verzending gekregen en zaterdagmiddag de envelop met de 2 geheugenkaartjes. Bestelling is dus vlekkeloos verlopen en deze shop is dus zeker een aanrader.

N.v.t.

Algemeen

Voor mijn vakantie had ik een aantal accu's nodig (2 camera's, 1 video camera) + wat extra SD kaartjes. Gezien ik precies 1 week de tijd had, vermelde ik in het commentaar dat ik graag zou horen of dit binnen een week bij mij thuis kon zijn.

Binnen 5 minuten (op zaterdag avond!) kreeg ik een reply dat alles op voorraad was en maandag verzonden zou worden. Dat bleek. Op maandag een mail dat 't verzonden was en op dinsdag pakketje op de deurmat. Super

Verzending

Snel en goed verstuurd in een bubblwrap envelop. Ben gewend er een factuur bij te krijgen (die zat er niet bij), maar och, die mik ik toch altijd standaard direct weg.

Niet nodig gehad.

Algemeen

Eenvoudige webwinkel. Geheugenkaarten van Transcend en Sandisk tegen scherpe prijzen. Weinig informatie over de produkten. Hoe verhoud class 6 SD zich tov een 100x SD card om maar 's wat te noemen.
Wel overal voorraad informatie bij. Betalen op een aantal manieren, ideal is de snelste maar kost wel 50 cent onder de 50 euro. Daarintegen zijn de verzendkosten wel weer heel redelijk.

De hele shop is simpel. Je besteld, je krijgt een pdf factuur en een mailtje als je bestelling onderweg is. That's it.

Verzending

Geen track&trace. Geen weblink waarop je kan zien dat je bestelling verzonden is. Alleen een mailtje dat de zending onderweg is en dat je 'm de volgende dag kan verwachten.

Verzending opzich was prima, gewoon een gevoerde envelop waar de kaartjes in zaten, bescherming genoeg.

Algemeen

Overzichtelijke website, scherpe prijzen. Omdat snel een paar compact flash kaartjes nodig had nog even gemaild of ze inderdaad op voorraad waren zoals de website aangaf, binnen een uur een reactie terug dat ze inderdaad op voorraad waren. Dus gelijk besteld, via ideal betaald en een dag later lag het pakje in mijn brievenbus, zo hoort het!

Ook een voordeel van deze shop is dat je kleine dingen naar keuze in een envelop kan laten versturen (verzekerd normaal pakket kan ook), scheelt verzendkosten en het kan gewoon in je brievenbus afgeleverd worden.

Enige minpuntje is dat je onder de 50 euro (zat ik net een paar euro onder) voor ideal 50 cent extra moet betalen. Maar de goedkope en snelle verzending weegt hier wel tegenop, dus niet zo heel erg.

Kreeg er ook nog gratis een kleine cardreader bij, toch leuk!

Verzending

Uitstekend, voor 15.00 besteld de volgende dag in huis. Gewoon in een bubblewrap-envelop, meer dan genoeg voor compact flash kaartjes die al in een stevige verpakking zitten.

Geen ervaring mee.

Algemeen

Twee SD cards besteld, na onderzoek op pricewatch.
Makkelijk te bestellen en ondanks de verzendkosten (2euro) goedkoper dan andere webwinkels. Een nette bevestingsmail na het bestellen. Niet veel later een mail dat het pakketje verzonden is.

Verzending

Goed verpakt en snel geleverd.

Algemeen

Om 18:00 een geheugenkaartje besteld. Duidelijke site. Registratie niet nodig. Via iDeal betaald. Direct een bevestigingsmailtje met factuur (een papieren versie werd ook niet meer geleverd). De volgende dag om 15:30 melding van verzending.

Verzending

Volgens verwachting en goed verpakt verzonden. Gekozen voor goedkope verzending zonder T&T.

Algemeen

Een duidelijke website waar ik snel het juiste product kan vinden. Zonder al te veel nutteloze informatie, dus lekker duidelijk en weten wat je moet weten. Snel een bevestiging van bestelling en iets daarna bevestiging van verzending. Dit gaat allemaal soepel.
Het betalen via PayPal is ook erg makkelijk. Prijzen zijn erg goedkoop.

Verzending

De bestelling wordt per TNT post verstuurd. Er is geen trackingnummer, maar dat lijkt mij voor een kleine bestelling niet nodig. De producten worden zonder overdaad aan verpakkingsmateriaal, maar toch voldoende bescherming geleverd.

Klantenservice

Een van de batterijen die ik had besteld bleek defect. Ik heb gemaild met Saake, en kreeg binnen een paar minuten antwoord, en dat was geen autoreply. Naar aanleiding daarvan de batterij terug gestuurd, en heel snel de batterij retour gekregen. Dit is prettige service, zonder te veel gedoe en te veel papierwerk. De batterij is zonder verdere problemen nu vervangen door een werkend exemplaar. Ook hiervan kreeg ik statusupdates wanneer de vervangende accu is verzonden.

Algemeen

Duidelijke, strakke site, geen poespas. Heel simpel, geen registratie nodig, gewoon bestellen.

Ik heb dinsdag om ongeveer 14.00 uur een 6GB microSD kaartje besteld, direct via iDeal betaald en de dag erna lag het netjes in m'n brievenbus.

De laagste prijs in de Pricewatch, maar uitstekend geleverd.

Verzending

Gewoon erg netjes verpakt.

Nvt.

Scorekaart voor Saake-shop.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops