Teufel Audio

72 producten en 123 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Teufel Audio

Review toevoegen

Algemeen

Fijne website met prima spullen voor je oren.
Daarnaast prima service, zoals toen mijn koptelefoon op onverklaarbare wijze gebroken was (klein onderdeel waar de oorschelp mee vastzit), Teufel deed niet moeilijk en omdat het nog binnen de garantieperiode viel kreeg ik een nieuwe, echt top.
Materialen worden op tijd en netjes geleverd, duidelijk wanneer iets bezorgd wordt en alles uit eigen fabriek.

Verzending

Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de bestelling en je krijgt een groot aantal dagen bedenktijd, bevalt het niet mag je het terugsturen.

Klantenservice

Gewoon goede spullen voor je oren en top service, ook gewoon een Nederlands telefoonnummer en een echt persoon aan de lijn, kijk daar houden we van.

Algemeen

Simpel en duidelijk om speakers te bestellen. Verbeter puntjes op de website zou zijn om makkelijk speakers te kunnen vergelijken

Verzending

Verzending stevig verpakt, op pallet geleverd, gratis en vlotte verzending

Algemeen

Gemakkelijk te bestellen op hun website. Wel soms lastig te zien wat de verschillen zijn tssen de verschillende modellen (5.1 sets met name).

Verzending

Snel geleverd in verschillende stevige verpakkingen.

Algemeen

Perfect geregeld, goede kwaliteit van service en product. Je koopt bij Teufel direct bij de fabrikant, zo slaan ze de tussenhandel over en hebben zelf een goed verkoop- en leveringssysteem opgezet. Petje af, goede service, goede producten.

Verzending

Ging prima, opgestuurd vanuit Berlijn, was hier in 2 dagen.

Algemeen

Goede info op website met duidelijke product informatie.
Veel betaalmogelijkheden en snelle navigatie op website.

Verzending

Levering volgens afspraak. In een stevige doos waarin het product goed en stevig verpakt was.
Zonder

Algemeen

Mooie, middenklasse apparatuur voor een redelijke prijs. Ze hebben een breed assortiment, een goede website en goede klantenservice. Verzending was dit keer erg snel: binnen een paar dagen was de set binnen.

Verzending

Alle componenten waren zeer netjes verpakt. De doos met speakers heeft waarschijnlijk een val gemaakt (bij UPS), waardoor één van de woofers haar magneet was verloren. Alle andere componenten in goede staat gearriveerd.

Klantenservice

Het "acht weken thuis op proef" systeem is meer dan coulant, het is uitermate klantvriendelijk. Een retourzending aanvragen was een kwestie van een telefoontje naar een 020-nummer, waar ik door een vriendelijke Nederlandstalige medewerker werd geholpen.

De retour-aanvraag was snel gemaakt en wordt gratis door UPS geregeld.

Algemeen

Een bluetooth hoofdtelefoon met noise canceling gekocht, REAL BLUE NC, werkt prima, niet al te duur

Winactie

Algemeen

Jammer van de lange levertijd. En dat hij nu voor dezelfde prijs geleverd wordt met surround speakers.
Cinebar pro bevalt goed

Verzending

Goed te spreken over de cinebar pro. Gemakkelijke bediening en veel mogelijkheden.

Klantenservice

Na het sturen van een mail binnen twee week de cinebar pro ontvangen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Nederlands telefonische support. Bij het aansluiten en connectie zoeken, bleek subwoofer defect, maar werd binnen 2 dagen vervangen. Retour sturen is goed geregeld

Lange levertijd

Klantenservice

Goede support en snelle vervanging (2 dagen)

Algemeen

Mooi design, uitstekend geluid en voldoende keuzemogelijkheden die op afstand met ab en/of tablet te kiezen zijn.

Verzending

Prima verpakking en goede communicatie. Jammer dat het 6 weken duurde voordat ik de Teufel binnen had, dat is niet meer van deze tijd.

Algemeen

Website biedt goede informatie, ook voor de eventuele accessoires. Bestelproces verloopt soepel. Betaalproces gaat eveneens vlot en soepel.

Verzending

Subwoofer kwam uit Duitsland. Zending was goed te volgen. Bedrijf nam contact op om afspraken voor de bezorging te maken. Chauffeur belde toen hij onderweg was. Netjes!

Algemeen

Koptelefoon gekocht voor meerdere doeleinden. Geluid op zich echt perfect, echter..... hij was niet via bluetooth te koppelen aan de TV of PC wat een eerste vereiste was. Zeker 4 transmitters tevergeefs uitgeprobeerd. Via de iPad verliep dit prima.
Daarnaast werkte de volumeregeling slecht of helemaal niet.

Verzending

Apparaat goed ontvangen en weer teruggestuurd. Het werd zelfs opgehaald. De terugbetaling verliep vlekkeloos.

Klantenservice

Deze ervaring is voor mij een reden om een volgend keer weer voor voor Teufel te kiezen.
Het tussentijdse contact was inlevend!

Algemeen

Ik had na wikken en wegen een Teufel mediaplayer gekocht. Appeltje eitje, aansluiten en genieten. Nee dus!! Ben zeker geen newbie maar het lukte niet. Omdat het laat was een mail gestuurd. Volgende dag, geen antwoord. Maar...ik werd gebeld. De medewerker legde niet op voordat het werkte, SUPER!!!

Verzending

Produkt ok, en afterservice helemaal top

Klantenservice

Als aangegeven...ik werd gebeld...vond de medewerker makkelijker dan een mail sturen en nam goed de tijd om alle stappen door te nemen!

Algemeen

Onvoorstelbaar geluid. Uitstekend telefonisch geholpen door Nederlandse medewerkers. 8 weken proefluisteren. Hij blijft gewoon hier!

Verzending

Sneller geleverd dan gedacht, bovengemiddeld goed verpakt.

Klantenservice

Er is geen winkel in Nederland helaas, maar toch voor de aanschaf een aantal keren met Nederlandse medewerkers gesproken die mij uitstekend een keuze hebben laten maken. Top personeel!

Algemeen

Was al een tijdje op basis van reviews (veelal goeie) aan het twijfelen om de Ultima 40 speakers te kopen, dus toen ik besloten had om ze te bestellen was het snel gedaan. Makkelijke bestelprocess, op een mooie webshop met genoeg informatie.

Verzending

Levering was iets later dan verwacht, maar dat lag bij de vervoerder. Verder netjes afgeleverd.

Algemeen

Staande speakers gekocht. Was een aanbieding dus ik wist niet wat ik er van kon verwachten. Heb ze nu een week of 4; zijn de beste speakers die ik ooit heb gehad.

Algemeen

Makkelijk om een keuze maken, leveringstermijn conform afspraak.
De Teufel Radio 3sixty, was precies wat ik zocht. o.a. ook Dab+ aanwezig.

Verzending

De Teufel Radio 3sixty was goed verpakt en werd ook geleverd op de termijn die aangegeven werd.

Algemeen

Ik heb de Cinebar + (dus met sub) van Teufel. Ik gebruik hem bij de computer als speaker slet. Aansluiting via USB. Goed geluid en prima kwaliteit. Zou graag zien dat hij niet automatisch uitschakelt. Meer dan tevreden. Zou niet anders meer willen.

conform verwachting prima.

Algemeen

3Sixty gekocht, die niet in orde bleek (Bluetooth issue).
Na contact met Teugel werd me gelijk een nieuwe gestuurd, (die eerder ook geretourneerd bleek, getuige de verpakking, wel helemaal in orde was, en "als nieuw"opstartte). Vervolgen de andere door mij geretourneerd.
Kortom: vlotte, probleemloze service op een prima radio!

Klantenservice

Duidelijke afspraak gemaakt die ook werd nagekomen

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Zoals alle moderne webshops gaat het bestellen en betalen makkelijk, product was op tijd en netjes verzonden.

Klantenservice

Bedrijf reageert herhaaldelijk niet op een vraag van mij over de garantie van mijn niet goed functionerende teufel product.

Scorekaart voor Teufel Audio

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg