Mobile-Harddisk.nl

739 producten en 1.120 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobile-Harddisk.nl

Review toevoegen

Algemeen

Een webshop met scherpe prijzen. De producten die je besteld worden goed ingepakt en op de doos waren breekbaar stickers geplakt.

Verzending

Het pakket was de volgende dag verzonden zoals beloofd werd op de website als je na 20:00 besteld. Het duurde wel wat langer dan normaal voor het pakket was bezorgd. Dit kwam door PostNL i.v.m Black Friday.

Algemeen

Snel, scherp geprijsd, goed verpakt. Heldere website. Doet wat er beloofd wordt. Prettig zaken mee te doen.

Snel en goed verpakt.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Mij oude nas DS112j werd te traag .
Heb een nas besteld een Synology DS118 met 3 TB red. Snel gelevert
Ik geef nog geen 5 sterren omdat ik nog geen gebuik hoefde te maken van service of garantie.

snel en goed verpakt.

Algemeen

Bestelling betreft WD RED harddisk. Eerste keer dat ik iets heb gekocht bij Mobile-Harddisk.nl. Zijn normaal telefonisch bereikbaar voor vragen en ik werd goed geholpen. Klant wordt hier echt nog serieus genomen.

Verzending

Harddisk was (mede op mijn verzoek) zr goed verpakt met een sticker BREEKBAAR op de doos. Wat een verademing na 3 slechte ervaringen met andere (gerenommeerde) webshops waar de harddisks slecht waren verpakt (slechte bescherming tegen stoten en zijn daarom teruggestuurd).

Algemeen

Ik was op zoek naar een dock-station voor (harde) schijven en kwam uit bij Mobile-Harddisk.nl waar ze de ICY BOX hadden. Ze hebben een overzichtelijke pagina met genoeg zoekfilters om precies datgene te vinden wat je zoekt.

Algemeen

Snelle levering, netjes verpakt. Goede informatie over de e-mail. Helemaal goed! Mobile-Harddisk.nl bedankt! Al meerdere keren besteld!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Al jarenlang bestel ik bij mobile-harddisk. Goede adviezen, eenvoudige afhandeling via de site, snelle levering, voldoende voorraad en het is mogelijk bestellingen op te halen in de Waarderpolder (Haarlem), gratis bezorging is ook mogelijk. Prijzen zijn veelal net iets hoger dan de laagste prijzen.

Verzending

Deze keer gekozen voor bezorging. Pluspunt was dat ze een Synology-doos hadden hergebruikt voor de levering. Minpunt was dat deze doos wel erg groot was voor de levering (UPS + USB drive) - mijn dochter vond dit overigens een pluspunt want erg veel plastic kussentjes waar ze op los kon.

Algemeen

Harde schijf besteld voor inbouw in nieuwe pc. Goed en niet overdadig ingepakt. online bestelling zonder problemen verlopen

bestelling volgende dag ontvangen

Algemeen

Perfecte en snelle afhandeling van de bestelling. Doen wat is beloofd. Product aangeboden aan scherpe prijzen.

Verzending

Harde schijven uitstekend verpakt.

Algemeen

De EVO 860 was, en misschien nog steeds is, de goedkoopste bij die (web)winkel. Verzending ging snel en voor de rest niks op aan te merken.

Stevige verpakking.

Algemeen

Site is overzichtelijk, bedrijf levert ook naar Belgie en verrekend gelijk ook de BTW. Ook voldoende betaalmethodes beschikbaar.

Verzending

Prima levering, zeer secuur verpakt aangezien het om harddisks ging is dat wel zo belangrijk.

Klantenservice

UPS stond tot 3x aan mijn deur en ik was 3x niet thuis, zending werd teruggestuurd. Daarna een mail gestuurd en gevraagd of de zending naar een alternatief adres verstuurd kon worden en ook toen niet eens verzendkosten hoeven te betalen. Dag erop aangekomen, top service!

Algemeen

Makkelijke en duidelijke website.
De prijzen zijn goed, was in mijn geval niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.
Ik heb uiteindelijk met creditcard betaald omdat ik het 'rekenmachientje' van de Regiobank niet bij de hand had. Dat was een 1% toeslag wat ik niet buitensporig vind.
Het enige wat ik miste was de mogelijkheid om het direct naar een PostNL locatie te versturen. Maar daar kan ik ook in de haast overheen hebben gekeken...

Verzending

De verzending was in zoverre op tijd dat de bezorger ons niet thuis aantrof en het dus weer het busje inging en de dag na koningsdag kon ik het afhalen op de PostNL locatie.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Onder rembours service was de enige plus punt bij mobile-harddisk.nl vergelijkbaar met anderen leveranciers voor de rest artikel was nooit op voorraad en moest wachten voor een week

Algemeen

Prima website waarop gemakkelijk te filteren is, tijdens het bestellen van een NAS bieden zij gelijk de optie om ook de schijven mee te bestellen en gratis in te laten bouwen, echter heb je nog steeds de keuze om de schijven los te laten leveren.

Bestelproces is duidelijk en de extra vraag of het afgeleverd mag worden bij de buren vind ik netjes.

Verzending

Verpakking was uitstekend, waar webshops doorgaans de HDD's los in de doos leggen worden ze door deze webshop extra ingepakt in een kartonnen doos die ook weer is opgevuld met luchtzakken.

Klantenservice

Dit is vooral gebaseerd op de reactietijd, direct na het bestellen zag ik dat ik het verkeerde factuur adres had opgegeven, dit was echter al na sluitingstijd, volgende ochtend had ik 6 minuten na opening van hun klantenservice al per mail een reactie terug dat het gecorrigeerd was.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijke informatie voorziening vanaf bestelling tot en met levering. Prima prijs en op tijd geleverd zoals aangeven op de website bij de bestelling.

Verzending

Prima prijs en op tijd geleverd zoals aangeven op de website bij de bestelling.

Algemeen

Op basis van prijs en betaalmogelijkheid (creditcard, vanwege onbekendheid met Mobile-Harddisk.nl dan geeft credit card meer zekerheid) 2x WD40EFRX harddisk besteld.

Verzending

Zeer zorgvuldig verpakt, kunt aangeven of het bij de buren mag worden aangeboden of niet wat een pre is.

Algemeen

Snelle levering, fijne website en verder is het natuurlijk ook fijn dat de prijs goed is.

snelle levering

Algemeen

Het was eenvoudig: vanuit pricewatch naar het artikel klikken, in winkelmandje, inloggen (was al klant), betalen en klaar is Kees.
Liever zag ik dat aankoop met credit card geen meerprijs had. Bij een desktop harddisk minder belangrijk, maar bij iets "mobiels" is de aankoopverzekering wel handig.

Verzending

Eind van de middag besteld, en netjes volgende dag, conform belofte, goed verpakt bezorgd. Geen verzendkosten.

Algemeen

Op 22 december heb ik een 4TB HDD besteld, dit was rond 17:00.
Verder heb ik zelf geen ervaring met deze site, echter heb ik wel goede verhalen gehoord.

Alles van de bestelling was goed verlopen, ik raad dit aan voor alle HDD/SSD bestellingen.

Verzending

De bestelling was op 22 december rond 17:00. Ik had geen haast met de bestelling had ook niet de verwachting dat dit de volgende dag binnen zou komen.

Ik kreeg de T&T ongeveer n uur na de bestelling.

De volgende dag ontving ik het pakket in een nette doos met opvulmateriaal erin.

Alles was goed verlopen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

makkelijke site om te bestellen en een correcte levering zoals belooft is.
goed verpakt met duidelijke stikker "Breekbaar"

buiten het tijdsbestek geleverd

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor Mobile-Harddisk.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg