Mobile-Harddisk.nl

601 producten en 922 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobile-Harddisk.nl

Review toevoegen

Algemeen

Gewoon netjes. HDD besteld hier voor vervanging van een HDD in mijn NAS die kuren begon te geven. Product netjes en op tijd geleverd. Geen ervaring met aftersales daardoor.

Verzending

Verpakking van de HDD is prima; ze gebruiken een soort plastic houders aan beide kanten van de HDD zodat hij strak in het doosje past maar niet snel zal beschadigen. Dat levert een lekker compact doosje op waarin de HDD zonder overbodige verpakking toch goed beschermd zit. Verzending verder netjes op tijd en voorzien van ruim voldoende statusupdates.

Algemeen

Het bestelproces is eenvoudig. Je kunt kiezen of je wel of geen account aanmaakt. Ook de betaalopties zijn ruimschoots voldoende. Tenslotte was ook de prijs prima.

Verzending

De harde schijven waren uitstekend verpakt. De levering was keurig op tijd (volgende dag) en de communicatie hierover was ook goed.

Algemeen

Gebeld daar product 2 dagen levertijd had. Kreeg de verzekering dat het product echt dezelfde week geleverd kon worden. Product besteld met vermelding van de verzekerde levertijd. Product kwam daardoor binnen 1 dag aan, goede service!

Algemeen

Ik zocht een harde schijf voor mijn nieuwe 4bay DS414. Na wat reviews gelezen te hebben, mijn schijf uit gekozen en via Tweakers een leverancier gekozen. Mobile-Harddisk had de juiste voorraad en kon leveren zoals beloofd(snelle levering). Mijn ervaring is nog al eens dat dat afwijkt. Nu gelukkig niet.

Wel jammer vind ik de 1% toeslag voor PayPal, maar het heeft me niet tegen gehouden..

Verzending

De producten waren snel binnen. Zeer goed ingepakt.
De harde schijf zit in een doos met hierin de originele doos. De harde schijf zat zelf in 2 shells zodat hij zweefde.
Hij is nog niet getest, want mijn NAS komt binnenkort. Ga er van uit dat er door de prima verpakking in ieder geval geen transport schade is geweest

Algemeen

Bestelling snel verwerkt en verzonden, prima service!
Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Verzending

Levering was snel en helemaal in orde.
Eventuele verbeterpuntjes (met de nadruk op 'jes' ):
1. Verzonden in een grote doos met veel verpakkingsmateriaal en in een hoekje vond ik de doos met de harde schijf.
2. Veel emails met statusupdates. Is heel netjes, maar een beetje te veel naar mijn mening. Een bevestiging van bestelling en een verzendbevestiging (met als bijlage de factuur) zou wat mij betreft ook volstaan. Zeker als ze zo kort op elkaar volgen.

Al met al ben ik zeer tevreden over deze winkel.

Algemeen

Vlotte bestelling, vlotte communicatie, goede verpakking en snelle levering, niets op aan te merken. Toppie !

Algemeen

Bewakingscamera tegen een aantrekkelijk bedrag aangeschaft. Deze vertoonde problemen na ruim een jaar. Kosteloos retour voor RMA. Cam niet meer werkend gekregen dus na overleg is er een nieuwe verzonden.

Verzenden zeer snel.

Klantenservice

De vervangende cam vertoonde helaas kuren. Er is toen aangeboden een nieuwer type van een ander merk met een iets hogere aanschafprijs te sturen. Deze is dezelfde middag nog verzonden, zonder enige bijbetaling.
Uitstekende service!

Algemeen

Ik zocht een 4G router van TP-Link en deze keer was Mobile-Harddisk.nl de goedkoopste. Normaal koop ik alleen mijn NASsen bij Mobile Harddisk maar deze deal kon ik niet laten lopen.

Ik ken Mobile-Harddisk.nl inmiddels al ruim 10 jaar en koop geregeld bij ze. Ze zijn mijn enige bron voor Synology NASsen.

Ik heb eerst contact gezocht met ze om een paar technische vragen te stellen. Mike was online en uiterst behulpzaam. Op basis van de antwoorden de Router besteld.

Verzending

Voor 17.00 besteld op vrijdag en zaterdag in huis. Helemaal fijn!

Klantenservice

Mike rulez! Daar kan niemand iets tegen inbrengen :-)

Algemeen

Alles klopte gewoon: prijs, artikeldetails, levertijd, enz. Levering snel en als beloofd. Zoals ook bij vorige bestellingen.

Klantenservice

Bij het inbouwen van een bestelde disk in een NAS die ik jaren eerder gekocht had waren speciale boutjes nodig die ik intussen niet meer kon terugvinden. Die werden zonder kosten of ingewikkeld doen toegstuurd. Zelfs voor een tweede keer toen ze de eerste keer niet aankwamen.

Algemeen

O.b.v. prijs, beoordelingen en voorraad voor het eerst hier een router gekocht. Snel geregeld, keurig track en trace, zoals je mag verwachten.

Verzending

Binnen de tijd voor wat mogelijk is met PostNL. Grote doos, kleine verpakking, opgevuld met kussenfolie.

Algemeen

Product uitgezocht via de PriceWatch, dus niet heel inhoudelijk op de website gekeken. Alleen even checken of de specs klopt en daarna besteld.

Verzending

HDD was zeer degelijk verpakt. Bestelling in het weekend had van mij ook al op maandag geleverd mogen worden, maar helaas bied niet iedere webshop die optie.

Algemeen

Duidelijke website met een op opslag gericht assortiment. Je weet wat je daar kan vinden, en wat ze hebben is goed en doordacht. Geen rommel. Voor het eerst gebruik moeten maken van retourproces (falende schijf ) en ook dit afgehandeld volgens het boekje! Niet moeilijk doen, gewoon een nieuwe verstuurd toen er errors kwamen.

Verzending

Snel geleverd en netjes verpakt.

Klantenservice

Voor het eerst gebruik moeten maken van retourproces (falende schijf ) en ook dit is afgehandeld volgens het boekje! Binnen een week ben ik weer helemaal live.
Niet moeilijk doen, gewoon een nieuwe verstuurd toen er errors kwamen. Klasse.

Algemeen

Na een uitgebreide chat met Danny tot een besluit gekomen om de NAS, de schijven en de router die ik had uitgezocht te gaan bestellen. Ook de manier van betalen besproken en daarbij kwam Ideal als 'beste' uit de bus.

Verzending

Pakketten waren goed verpakt en ook voorzien van labels dat de inhoud breekbaar is.
Een pakket is echter beschadigd afgeleverd, er zat een flinke haal in het karton. Samen met de bode de doos opengemaakt en daarbij gezien dat de scheur in de doos bij de luchtkussens zat. Daarop de pakketten wel aangenomen. Wel meteen gemeld bij de afdeling verkoop.

Klantenservice

De chat-functie wordt heel goed gebruikt. De gevraagde informatie wordt zonder problemen verstrekt en zelfs meer dan gevraagd. De kennis en kunde komen zeer goed over.
Ook de afhandeling van de schade aan de doos is goed opgepakt. Aangeraden wordt om de schijven in een SMART-test te controleren en bij enige twijfel (3 jaar garantie) contact op te nemen.

Algemeen

Reeds eerder besteld bij mobile-harddisk en men levert meer dan de naam doet vermoeden. Altijd goede ervaringen gehad.

Verzending

Ja, mijn bestelling werd later geleverd dan initieel aangegeven MAAR het was een artikel dat verder niet leverbaar was in Nederland. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en toe het eenmaal op voorraad was had ik het ook snel binnen.

Goed geregeld voor een goede prijs.

Algemeen

Bestelprocedure is simpel te volgen, veel betalingsopties zorgt voor eenvoudig bestellen. Veel keuze in te kiezen producten en deze producten zijn goed beschreven.

Verzending

Product was adequaat verpakt al was het doosje een beetje goedkoop qua karton, voiral gezien de inhoud.

Klantenservice:

Soepel proces, toen ik een status update vroeg vanwege een vantevoren bekende nabestelling , kreeg ik deze snel.

Algemeen

Bestelproces verliep eenvoudig, betaald via Paypal, alles vlot kunnen vinden op de site, de nodige technische specs eveneens beschikbaar.

Verzending

Vlotte levering, producten in prima staat ontvangen, degelijk verpakt

Klantenservice:

Ging eenvoudig, betalen via iDeal, en de volgende dag was het pakket al binnen. Dus conform verwachting en afspraak.

Klantenservice:

Snel bezorgd, mooie prijzen, maar de website ui laat wel te wensen over, het kan wat makkelijker gemaakt worden om specifieke producten te vinden.

Algemeen

Ik zocht NAS schijven en kwam uit bij Mobile-Harddisk, door de scherpe prijzen hier maar besteld, zeer tevreden

Verzending

Snelle verzending, goed verpakt.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Mobile-Harddisk.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg