Mobile-Harddisk.nl

763 producten en 1.113 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobile-Harddisk.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bij mobile harddisk een synology 420+ nas besteld. Werd gelijk de dag na binnenkomst bij mobile harddisk verzonden. Snelle service en prima verpakt

Algemeen

Vlotte probleemloze bestelling via de webshop; snelle correctie reactie en afhandeling, gevolgd door Post NL levering. Keurig en stevig verpakt.

Algemeen

Half jaar geleden 1e NAS hier gekocht en een beveilingscamera. Naar aanleiding van meerdere forum berichten dat de garantie procedure ook wel goed zat hier. Afgelopen week NAS nummer 2 aangeschaft.
Prijs is wel iets duurder (20 euro in totaal) dan bij vergelijkbare winkels, maar dat vond ik geen probleem. Garantie afhandeling is mij ook wel wat waard.

Ik ga vaak zelf ook uit van reviews van een webwinkel, dus bij deze deel ik ook mijn ervaring.

Verzending

Zoals ook bij de vorige NAS het geval was heb ik de schijven niet in laten bouwen en heb ik die los mee besteld. Schijven waren ook nu weer meer dan prima verpakt.

rlkz Karma 30,7K

Algemeen

Overzichtelijke webshop, duidelijke omschrijvingen en marktconforme prijzen. Bestellen verliep eenvoudig en per mail wordt je goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Het is tevens mogelijk om als gast een bestelling te plaatsen zonder account. Tevens leuke combinatie deals, die interessant zijn.

Verzending

Ja dit was perfect! Omwille van mijn eerdere (vooral absurde) ervaringen met andere webshops voor het versturen van HDD's, had ik een opmerking daarvoor geplaatst bij het afronden van mijn bestelling. Waarschijnlijk volledig overbodig (en puur voor mijn eigen gemoedsrust), want de HDD's waren zeer goed verpakt. Hier kunnen andere webshops nog een voorbeeld aannemen.

Nu weet ik in elk geval waar mijn HDD's voortaan weg dienen te komen

HSken Karma 1,09K

Algemeen

Werd gecontacteerd of ik niet beter red schijven zou nemen voor mij mijn NAS ipv Blue, antwoord kwam bij hun in spam, maar na telefonisch contact nog zelfde dag verstuurd en ze lieten me achteraf ook weten dit onderzocht te hebben, wat wel fijn is want zo weet ik ook dat er niks mis is met mijn mail.

Verzending

Netjes verpakt in anonieme doos welke sterk mijn voorkeur heeft.

Klantenservice

Vriendelijke mens aan de telefoon en duidelijke open communicatie.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Eenvoudig producten te bestellen zonder account. Productomschrijving erg helder. Website is echter nog niet geoptimaliseerd voor mobiel.

Verzending

Snel geleverd en per stap van de bestelling (ontvangen, afgeleverd aan bezorger, bezorger onderweg, bezorgd) krijg je een update.

Algemeen

NAS gehaald bij deze webshop. Levering was snel, en het product was goed ingepakt. Niks op aan te merken.

Verzending

Goed ingepakt, met genoeg inpakmateriaal.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Snelle levering zoals toegezegd en geheel volgens afspraak. Artikel voor een zeer scherpe prijs thuis bezorgd.

Algemeen

Iets ouderwetse website, maar alles is prima te vinden met een uitgebreide beschrijving. Daarnaast ook nog verassend goedkoop!

Verzending

Prima. Besteld en volgende dag al in huis.

Algemeen

Het is een relatief oud product maar nog altijd goed voorradig. Snelle bezorging en dito communicatie.

Algemeen

Duidelijke webshop. Vandaag besteld de volgende dag in huis.
Scherpe prijzen. Veel artikelen op voorraad.
Gewoon een goede en betrouwbare webwinkel.

Goed en netjes verpakt.

Algemeen

Goede website, snelle levering en in mijn geval een scherpe prijs
Komt over als een betrouwbare leverancier

Algemeen

Mijn oude NAS uit 2014 was stuk (steeds meer schijven die uitvielen) en daarom een nieuwe NAS besteld, maar op het afhaalpunt in Haarlem bleek dit na onderzoek aan de oude voeding te liggen. Geweldig dat ze zulke lage prijzen toch weten te combineren met super goede service en het echt tijd nemen voor klanten. Dikke pluim!

Klantenservice

Ze nemen echt de tijd om te kijken naar een probleem en je te adviseren over een goede oplossing. Fijne communicatie en echte aandacht!

Algemeen

Zending om 16:00 besteld en volgende dag afgeleverd. Was goed verpakt in omverpakking en voldeed geheel aan mijn verwachting.

Algemeen

Ik had een harddisk nodig voor mijn nas. Nu zit dit bedrijf bij mij in de buurt dus direct langsgegaan. Vriendelijke mensen. Vond het wel jammer dat ophalen en verzenden geen prijsverschil kent.

Algemeen

Omdat een NAS-schijf bad sectors kreeg, besloten deze te vervangen. Even nagevraagd bij m-b of de beoogde harde schijf compatible was, en vervolgens besteld. De volgende dag goed verpakt ontvangen en ondertussen werkt deze naar tevredenheid.

Verzending

Goed verpakt, dezelfde dag verzonden en volgende dag ontvangen

Goed advies gekregen.

Algemeen

Meerdere Synology systemen en harddisks gekocht bij Mobile-Harddisk.nl. Goede communicatie via de e-mail over bestellingen en service gerelateerde vragen.
Een van mijn Synology systemen raakte defect na iets meer dan een half jaar en werd zonder problemen vervangen door een nieuwe.
Andere keer gaf een WD NAS harddisk problemen en werd via RMA zonder problemen omgeruild.
Prima service en zal zeker vaker bestellen bij dit bedrijf.

Verzending

Bestelde producten zijn goed verpakt en er kan worden aangegeven of het bij de buren mag worden afgegeven.

Klantenservice

Prima communicatie en er word duidelijk aangegeven wat te doen met defecte producten.

Algemeen

Producten waren uitstekend verpakt. Prijs iets duurder dan bij concurrenten, maar afgaande op eerdere reviews betaal ik rustig wat extra's als de service goed is.

Verzending

Product is prima verpakt en verstuurd

Algemeen

Ik had een synology diskstation besteld. De verzending verliep zeer vlot en was super goed ingepakt. Helaas voldeed de synology niet aan de verwachtingen en vroeg ik om het systeem terug te sturen. Dat werd meteen geaccepteerd en mijn geld kreeg ik al na twee dagen retour. Super service en uitstekende communicatie.

Verzending

Uitstekend. Zie ook de toelichting hierboven.

Algemeen

Goede winkel met geweldige support! De prijzen zijn daarnaast scherp en heeft de winkel een uigebreid maar gespecialisseerd assortiment.

Verzending

Snelle service, meestal dezelfde dag nog op de post. De verzending is daarnaast erg goed verpakt.

Klantenservice

Geweldige service! Mijn product (Qnap) was er na 1.5 jaar mee opgehouden en werd meteen zonder moeite vervangen door een nieuw product. Dit zonder weken te moeten wachten!

Goed bereikbaar mochten er problemen zijn en erg fijn dat er wordt meegedacht met de klant!

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Mobile-Harddisk.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg