Mobile-Harddisk.nl

710 producten en 1.015 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobile-Harddisk.nl

Review toevoegen

Algemeen

Al jarenlang tevreden klant bij Mobile-Harddisk. Voornamelijk voor aankoop harde schijven voor enkele NAS-servers en nu onlangs een Synology DS1815plus in de sale. Overzichtelijke website met goede informatie. Goede prijsstelling en uitstekende service (bijv. bij retour defecte harddisk onder garantie). Verpakking en levering ook altijd dik in orde. Aanrader.

Verzending

De NAS was zeer goed verpakt in een omdoos zonder overbodige waste aan plastic e.d. Harddisks worden ook uitstekend verpakt (dubbele bescherming op karton in bubblefolie en opvulmateriaal en kartonnen doos, goed afgetaped).

Klantenservice

In verleden bij defecte producten in geval van retour en garantie altijd prima geholpen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Vlotte levering, goed verpakt en mooie prijs. Wat wil je nog meer 👍🏻dan dat. Kortom top.

Algemeen

Ik zocht een nieuwe schijf voor mij NAS. Door de prima info op de site kon ik snel en makkelijk mijn keuze maken en heb een schijf besteld. Levering was volt en netjes. Niets op aan te merken

Verzending

Levering was volt en netjes. Niets op aan te merken

rlkz Karma 30,1K

Algemeen

Vertrouwde webshop voor het bestellen van HDD's. Prima website met een duidelijk orderproces, met marktconform prijzen. Tevens goed op de hoogte gehouden van de voortgang v/d bestelling per mail.

Verzending

Hier valt weinig over te vermelden. HDD's worden goed en veilig verpakt (kunnen andere shops nog van leren!). Dat maakt voor mij ook de keuze gemakkelijker in het vervolg, voor eventuele nieuwe of vervangende HDD's.

Algemeen

Geen problemen ondervonden. Netjes verpakt en volgende dag geleverd. Ook nog de beste prijs op dat moment

Algemeen

Veel keuze en met suggesties.voor wat samen gaat. Je vindt gemakkelijk zelf je weg. Zeer vlotte service. Dat ging super snel!

Verzending

Goede tracking van Mobile-Harddisk boven op deze van de pakjesdienst. Aangepaste verpakking. Disken zijn bvb separaat in luchtbelfolie gewikkeld.

Algemeen

Perfecte klantenservice. Ik had een adapter besteld om af te halen. Ik kon deze uiteindelijk toch niet ophalen. De adapter is toen kostenloos opgestuurd

Algemeen

Mijn Seagate NAS HD heeft het binnen 6 maanden begeven. Contact opgenomen met Mobile-HD, een RMA gekregen en zonder gedoe is de HD vervangen. Top!

Verzending

Uitmuntend verpakt en snel verzonden.

Klantenservice

Persoonlijk en snel contact. TIP: laat klanten ook digitaal een retourformulier invullen. Formulier uitprinten kan in 2022 nu echt niet meer....

Algemeen

Diverse keren zowel online als in de “winkel” NAS en storage spullen gekochte en soms ook geruild als het niet werkt zoals verwacht. Nooit problemen gehad en prima service

---

Diverse keren geruild en geen problemen. Prima service

Algemeen

Voorafgaand aan de koop een uitstekend advies ontvangen.
Snelle adequate afhandeling. Ook de after-sales is prima.

Verzending

's Middags besteld; volgende dag in huis. Met PostNL en track en trace.

Klantenservice

Voorafgaand aan de aankoop, zowel als naderhand een prima contact en advies gehad.

Algemeen

HDD besteld voor mijn NAS. Goede prijs, vlot en netjes verzonden. Niets op aan te merken.

Verzending

Had een losse schijf besteld die in een mooi ophangsysteem veilig in een doosje werd verzonden.

Algemeen

Toen ik met spoed een adapter voor een NAS nodig had en belde of deze op voorraad was kreeg ik:
A Gelijk een mens aan de lijn
B wist deze waar het over ging
C begon gelijk nog wat adviezen en aanbevelingen te geven
D werd er gezorgd dat het onderdeel onmiddellijk verzonden werd.

Wat wil een mens nog meer???
Dit is ouderwets goed, zou normaal moeten zijn!!!
Geweldig, ga zo door.

Verzending

Ik had haast en daar was begrip voor. Bovendien was de zending goed te volgen en prima verpakt.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Een van de hd’s in mijn nas ging stuk en moest vervangen. De klantenservice bevestigde heel snel dat een grotere capaciteit geen probleem zou zijn. De schijf snort nu tevreden in mijn nas.

Verzending

Enkele harddisk, verpakt in een soort afstandhouders. Veel beter dan honderd lagen bubbeltjesplastic.

Klantenservice

Via de chat, vooraf. Snel antwoord en goed advies.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Goed extra informatie over het product, QNAP TS-431P3. Prima chat met een live-medewerker Danny over de voorraad en extra informatie omtrent verzending. Mn QNAP kwam keurig de volgende dag binnen, tracking was al zichtbaar aan het einde van de dag. Kortom: prima betrouwbare club.

Verzending

Binnen een dag geleverd, tracking info was binnen een paar uur beschikbaar en de volgende dag werd het reeds bezorgd.

Klantenservice

Goed overleg gehad over de voorraad en verzendwijze via de chat met ene Danny. Snel antwoorden met juiste info. Chapeau!

Algemeen

Ik had een nieuwe Backup schijf nodig. Kwam via Google hier uit. Kon snel vinden wat ik zocht. Prima prijs.

Verzending

Snelle levering en prima verpakt.

Algemeen

Altijd snel en goed, prijsstelling prima. Als je meerdere schijven besteld krijg je ze uit verschillende series. Ik bestel hier al jaren naar volle tevredenheid.

Verzending

Alles wordt snel, heel goed en stevig verpakt verzonden.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Op zich helemaal prima. Reden dat ik niet 'uitstekend' heb aangegeven, heeft te maken met de grote hoeveelheid mails die verstuurd worden na bestelling. Dat mag wel minder wat ook een positief milieu-effect heeft.

Verzending

Verzending prima en netjes op tijd. Grootte van de doos passend bij het product. Er wordt dus niet onnodig lucht verzonden.

Algemeen

Interne 3.5" harddisk besteld van Western Digita. Prima prijs. Geleverd in kartonnen doosje met daarin plastic "houders" om de harddisk zonder schade te kunnen transporteren.

Verzending

s Avonds besteld. Volgende dag verstuurd. Dag daarna berichtje van PostNL dat het bezorgd zou worden.

Algemeen

Agelopen week een NAS gekocht bij Mobile-Hardware. Deze was in het weekend besteld en maandag verzonden. Alles was goed verpakt.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Duidelijke no-nonse website met scherpe prijzen. Fijn dat je geen account hoeft aan te maken en als gast kan bestellen.

Verzending

In mijn bestelling zat o.a. een HDD, deze was erg goed verpakt in extra stevige bubble wrap. Heb dit bij andere webshops wel eens anders gezien, dus dit is zeker een positief punt.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor Mobile-Harddisk.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie