Calumet Photographic B.V.

2.021 producten en 2.391 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Calumet Photographic B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Prijs kwaliteit is top en de bestelling is gauw verzonden.
Fijn dat er nog een goed aantal film rollen te vinden zijn binnen het assortiment.

Verzending

Houdbaarheid van de rollen zijn goed

Algemeen

Prijs/kwaliteit prima in verhouding, hetgeen is besteld is correct verzonden. Rol films ook van goede houdbaarheid datum. Ik ben zeker tevreden.

Verzending

Eerder deze dag dan verwacht ontvangen. Klasse.

Algemeen

Bestellen loopt prima en vlekkeloos, levering zeer snel. Ik had de winkel in Amsterdam gebeld en de servicedesk personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Algemeen

Het is makkelijk om producten op de website te kijken en de plaatsen van een bestelling is eenvoudig met ruim betaling opties.

Klantenservice

Snelle reacties op emails and informatie over de status van een bestelling.

Algemeen

Het was makkelijk om de bestellen de plaatsen en ik kon alles finden via de webiste. Marktconform prijzen. Ruim betaling opties.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

De bestellingen bij Calumet verlopen altijd vlekkeloos en als er vragen zijn worden die uitstekend behandeld

Uitstekend

Klantenservice

Gelijk reactie op de mail vanuit de winkel

Algemeen

Prima webshop, zoals het hoort. Bestelling was op tijd en in goede orde ontvangen. Geen negatieve punten.

Algemeen

Na uitgebreid zoeken terechtgekomen bij Calumet. Ik ben weer terug bij mijn oude analoge fotografie en was zeer tevreden met het aanbod en prijs van analoge film voor kleinbeeld en medium formaat. Gelukkig had ik mijn apparatuur nog niet weggedaan.

De zending kwam al de volgende dag hier in prima staat aan en ik zal voor vervolg orders terugkomen nadat ik de diverse films heb geëvalueerd want ik moet me weer verdiepen in de nieuwe films.

Verzending

Mooi op tijd en met de app van UPS ook goed te volgen zodat je niet de hele dag thuis moet zitten wachten.

Algemeen

Waarom ik tevreden ben met Calumetphoto is het gemak van het bestellen online, ze hebben goede voorraad, ze zijn niet duur en leveren snel.
Ik ben een tevreden fotograaf!

Snelle levering, met 2 dagen in huis

Klantenservice

Gemakkelijk te bereiken per telefoon.

Algemeen

Ik ben al jaren vaste klant bij Calumet en zowel de webshop als de echte winkel bevallen mij erg goed.

Verzending

Snelle levering en een aparte mail met factuur.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Goede communicatie over het product omdat alleen nog maar het showmodel aanwezig was. Snelle levering.

Algemeen

Duidelijk website en goede voorraadinformatie. Fijn dat Calumet nog steeds filmrolletjes levert en ook analoge fotografen blijft bedienen.

Verzending

Snelle levering met duidelijke communicatie.

Klantenservice

De vakkundige medewerkers van Calumet zijn altijd bereid te helpen en mee te denken.

Algemeen

De medewerkers van Calumet zijn altijd professioneel en behulpzaam. De apparatuur die ik huur, de diensten waar ik gebruik van maak én de materialen die ik online bestel zijn altijd van goede kwaliteit. Ditzelfde geldt voor de laatste filmrolletjes die ik heb besteld.

Algemeen

Spitze world wide web dot calumet dot de www.calumet.de dus niet in NL maar in DE aangeschaft

Algemeen

De prijs leek te laag om waar te zijn, waardoor ik even wat recensies had doorgenomen. Ik zag geen vreemde zaken en ik heb daarna de gok genomen. Met groot genoegen kon ik het product gewoon aanschaffen en was de korting van zo'n 25% op de Datacolor Spyder 5 Elite gewoon correct. Het product zou na 3-5 werkdagen op voorraad komen. Gelukkig kreeg ik mijn bestelling al binnen 2 werkdagen binnen.

Verzending

De levertijd was sneller dan verwacht en het product was prima verpakt.

Algemeen

op tijd met adapter erbij zoals beloofd door klanten service in duitsland in het engels

Algemeen

Wat mij betreft één van de beste winkels voor fotomateriaal. Goed telefonisch bereikbaar direct bij de winkel zelf, niet via een centraal nummer dat je afschermt van de winkel. Medewerker kon een artikel zélf fysiek opzijleggen, dus weet je zéker dat ze het hebben, in plaats van viavia "Dat geef ik aan de betreffende winkel door meneer".

Bovendien hebben ze bij afhalen hetzelfde retourbeleid als bij online bestellingen; héél klantvriendelijk beleid dit!

Ze boden bij 't afhalen nog ff glaasje water aan vanwege de hitte; geen must maar leuk detail.

Probeer dit maar eens die grote oranje-zwarte concurrent. Die zijn, zeker in Utrecht, prima aardig en kundig, maar ze worden gewoon erg beperkt door het beleid vanuit het hoofdkantoor. Dat heeft me nu voor de tweede keer opgebroken, dus vanaf gister rij ik lekker naar Rotterdam. Blij.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen en werd snel geleverd. Daarnaast vond ik de telefonische service fijn.

Verzending

Product was in goede staat. ICC profiel was online makkelijk te vinden.

Algemeen

Winkel met veel keus, uitstekende kwaliteit (ook voor de huismerk producten) en een goede prijs. Bestel hier regelmatig spullen en nooit problemen gehad.

Verzending

Bestellingen altijd netjes op tijd geleverd. Helaas niet 'voor 23.59, morgen in huis', wat de concurrentie wel heeft. Als ze dit gaan doen dan krijgen ze van mij een uitstekend.

Algemeen

Bestelling plaatsen super eenvoudig, prima afhandeling. Snel bezorgd door UPS. Statieftas zelf is degelijk en handig in gebruik. Zoals het hoort, eigenlijk!

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Calumet Photographic B.V.

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg