×

Help Tweakers weer winnen!

Camera Warehouse

0 producten en 0 uitvoeringen

Camera Warehouse

Camera Warehouse - Sinds 2003 de site en winkel voor de digitale fotograaf. Wij voeren uitsluitend topmerken zoals Canon, Nikon, Sandisk, Epson, Olympus, Pentax, Wacom, Adobe, Gitzo, Leica, Zeiss, Kata, Crumpler, Lowepro, Lexar, Manfrotto, Velbon. enz. Hierbij worden niet alleen de hardlopers aangeboden maar omvat het assortiment ook een breed scala aan accessoires. Levering veelal uit voorraad en tegen scherpe prijzen.

Onze winkels

Camera Warehouse heeft winkels in Haarlem, Amsterdam, Heemstede en Antwerpen en een Superstore in Amsterdam Osdorp (Pieter Calandlaan 228E). Deze superstore is goed bereikbaar per auto (gratis parkeren), openbaar vervoer (Tramlijn 1 stopt voor de deur, halte Baden Powelweg) en per vliegtuig (Schiphol ligt om de hoek).

Kopen bij Camera Warehouse

• 14 dagen omruil garantie voor consumenten
  • 2 jaar + 1 jaar gratis garantie voor consumenten
  • Levering volgens consumentenvoorwaarden Webshop Keurmerk
  • 5 sterren service volgens onafhankelijke reviewsites
  • Gratis verzenden voor de meeste artikelen binnen Nederland en BelgiŽ van af 100 euro
  • Ruime betaalmogelijkheden, o.a.: betalen met ideal, Bancontact, Visa, Mastercard, Paypal of achteraf via Afterpay

Scorekaart voor Camera Warehouse

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk