Topdeals.nl BV

0 producten en 0 uitvoeringen

Topdeals.nl wordt Topdealsmagazine.nl

Alles wordt leuker met topdealsmagazine! Met deze strijdkreet nemen wij het stokje van de onlineshop op Topdeals.nl over. Op 1 juli staat de eerste zomereditie van het Topdealsmagazine live en in de dagen daarna zullen we nog blijven werken aan de vormgeving. Op topdealsmagazine.nl krijg je Shoppingtips (waar kopen) Techtips, (informatie over trending techproducten ) en nog veel meer. Alles wat met electronica te maken heeft kun je op luchtige wijze tegenkomen op Topdealsmagazine.nl Veel leesplezier & fijne zomer!

Scorekaart voor Topdeals.nl BV

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True