Topdeals.nl BV

0 producten en 0 uitvoeringen

Topdeals.nl wordt Topdealsmagazine.nl

Alles wordt leuker met topdealsmagazine! Met deze strijdkreet nemen wij het stokje van de onlineshop op Topdeals.nl over. Op 1 juli staat de eerste zomereditie van het Topdealsmagazine live en in de dagen daarna zullen we nog blijven werken aan de vormgeving. Op topdealsmagazine.nl krijg je Shoppingtips (waar kopen) Techtips, (informatie over trending techproducten ) en nog veel meer. Alles wat met electronica te maken heeft kun je op luchtige wijze tegenkomen op Topdealsmagazine.nl Veel leesplezier & fijne zomer!

Scorekaart voor Topdeals.nl BV

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8