Multimedia Center

Gebruikers over webshop Multimedia Center

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

In beginsel prima geholpen bij de aankoop in de winkel van een laptop van 449 euro, tekst en uitleg gehad over het product incl. mogelijkheden. Tevens de garantievoorwaarden en aanvullingen daarop besproken, waarop de conclusie was dat onze buitenhuisdekking voldoende garantie bood voor ongelukjes en de reguliere garantie van 2 jaar mij ook enige zekerheid moest geven. Hier de laptop gekocht omdat men schermde met de service, die zij verder gaven. Na een garantie aanspraak niet naar tevredenheid geholpen.

Klantenservice

Na dik anderhalf jaar bleek de laptop niet meer op te laden en een defect aan het oplaadpunt. Vanwege de 2 jaar garantie verwacht dat we dit wel samen zouden oplossen. De medewerker van de reparatie afdeling, van multimediacenter, was netjes en heeft zijn best voor mij gedaan. De eigenaar daarentegen was kortaf en vond dat ik maar extra service had moeten bijkopen om verder kosteloos geholpen te worden en dat dit in zijn optiek tijdens de verkoop was besproken, alhoewel hij mij helemaal niet de laptop had verkocht . Men kon het niet zelf repareren. Hierop is hij opgestuurd naar de fabrikant die aangaf dat, om het oplaadpunt te vervangen, het hele moederbord vervangen ging worden a 320 euro en dat dit onder gebruikersschade viel. Medewerker van de reparatie afdeling was van mening dat de laptop er dermate netjes uitzag dat dit niet proportioneel was en ook ik was het daarbij eens en dat dit niet in verhouding stond. De laptop was slecht 5 maanden voor school gebruikt en daarbuiten weinig. Omdat de fabrikant niet thuis gaf, bood Multimediacenter ook geen andere oplossing, zij conformeerden zich aan de oplossing van de fabrikant en dit was wat ik van hen kon verwachten. In beginsel heb ik natuurlijk geen overeenkomst met de fabrikant maar met Multimedia center, maar helaas als de fabrikant niet wilde gingen zij ook niet wat doen. Derhalve de reparatie niet laten uitvoeren en elders een nieuwe laptop gekocht. Vond de oplossing die zij boden niet klantvriendelijk en niet conform zij mij bij de verkoop hebben voorgehouden.

We herkennen deze zaak vanwege het vrij bijzondere probleem. De laptop zag er van buiten keurig uit maar de gehele binnenkant van de stroomaansluiting was afgeknapt en ook nog spoorloos verdwenen!
Voor de ervaren techneuten van zowel de fabrikant als van onszelf was het snel duidelijk dat er hier sprake was van schade. De interne connector is zodanig afgeknapt dat vervanging van het gehele moederbord noodzakelijk was en de laptop gezien de dagwaarde daardoor als total loss beschouwd moest worden.
Schade valt niet onder de garantie, maar vaak wel onder de schadeverzekering. Daar was bij ons echter geen aparte verzekering voor afgesloten, we konden dit daardoor niet verder afhandelen. Dat doet de klant dan in zo’n geval met de eigen verzekeraar.

We begrijpen de teleurstelling maar betreuren het natuurlijk dat ons dit geheel wordt aanrekent. Zo’n intern onderdeel knapt niet zomaar af.
Hopelijk ontstaat er in de toekomst een keer een situatie dat ons een nieuwe kans wordt gegeven en we meer geluk met elkaar hebben.

Algemeen

Ik heb laatst een Philips oled televisie besteld, ik werd gelijk gebeld voor een bezorgafspraak

Verzending

Volgende dag werd het op tijd geleverd

Klantenservice

Ik had een paar vragen over de tv en alles werd duidelijk verteld.

Algemeen

Goede service. Er werd vrijwel direct contact opgenomen na de bestelling voor een bezorgafspraak. Kortom een erg goede ervaring.

Verzending

De bestelling werd netjes optijd geleverd zoals aangegeven.

Algemeen

Koelkast besteld via de website. Kreeg dezelfde dag nog een telefoontje met een bezorgafspraak en werd de volgende dag geleverd. Zoals het hoort!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Na bestelling & betaling voor een nieuwe product kreeg ik mededeling dat ik showmodel zou krijgen omdat er geen producten meer beschikbaar zijn. De volgende dag is de prijs verhoogd & product is beschikbaar maar klant krijgt niet zijn nieuwe product geleverd.

Verzending

Geen product geleverd omdat deze niet meer op voorraad zou zijn, terwijl deze volgens de website anders is.

Klantenservice

Niet behulpzaam, klant wordt voor de gek gehouden ( bewering is dat de website niet correct is. Zou de website wel correct zijn als een nieuwe klant dezelfde bestelling zou plaatsen ? ).

Hallo Murat,
Zoals ook telefonisch al besproken vinden we het vervelend dat het zo gelopen is. De koelkast die je wou afnemen is echt de laatste die we hebben en omdat we hem in onze winkel willen kunnen laten zien is hij nieuw maar wel uitgepakt. Daarom hebben we dat telefonisch gemeld en helaas was dat voor jullie geen optie. De alternatieven die we wel nieuw konden leveren waren niet het juiste type of een andere prijsklasse. Je hebt je aankoopbedrag direct terug gestort gekregen. Hopelijk slaag je elders.
Met vriendelijke groet,
Team Multimedia Center

Algemeen

PC naar de technische dienst gebracht omdat deze niet meer wilde opstarten. De volgende dag kreeg ik 's ochtends al een telefoontje waar men mij vertelde dat het moederbord kapot was, en dat ik de pc kon ophalen.
Je wordt hier vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Update 22-07-19: Bestelling voor een nieuw moederbord gedaan. Werd een uur later gebeld dat de bestelling klaar lag en opgehaald kon worden.

Algemeen

Ik had een processor besteld maar uiteindelijk was dit de verkeerde. Ik ben erg tevreden over hoe de klantenservice dit heeft opgelost.

Verzending

Een dag na bestelling al binnen. Goed verpakt, weinig ruimte in de doos om te schuiven.

Klantenservice

De klantenservice is perfect. Ik had zelf een fout gemaakt door de verkeerde processor te bestellen. In pc gebouwd uit eindelijk erachter gekomen, Multimedia Center een mail gestuurd en kreeg binnen een paar uur een reactie. Ik kon hem zonder problemen weer terug op sturen en het volledige aankoop bedrag is terug gestort op mijn rekening.

Algemeen

Laptop besteld die op dat moment bij multimedia center het goedkoopste was. Netjes de volgende dag geleverd en zat zeer goed verpakt. Verder geen ervaring met klantenservice oid maar de rest was top!

Verzending

Laptop was goed verpakt in zijn orginele doos met een omdoos met bubbelplastic.

Algemeen

Ruime overzichtelijke winkel. Je word er goed geholpen en ze nemen de tijd voor je. Een groot voordeel is ook dat ze een eigen technische dienst hebben.

Klantenservice

Ik had een router kapot naar ruim 1.5 jaar. Ben terug gegaan naar de winkel en ik kreeg direct een nieuwe mee. Aangezien het zelfde model er niet meer was heb ik de opvolger meegekregen. Dat noem ik nou service.

Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Na een aantal weken al aan zoeken te zijn geweest naar de oplossing van mijn blue screen probleem, ben ik naar Multimedia center gegaan om mijn pc eens grondig na te laten kijken. Echter konden ze na hele grondige tests niks vinden zeiden ze. ze boden mij een herinstallatie van windows aan, wat ik zelf ook al 2 keer gedaan had. Dit had echter ook niet het gewenste effect. Dus ben ik zelf weer verder gaan zoeken.

Na veel zoeken heb ik maar eens geprobeerd wat RAM geheugen er uit te halen en te kijken of het dat misschien was.

Wat blijkt nu , dat 2 RAM geheugen bankjes kapot of niet goed werken.
In iedergeval doet me pc weer wat hij moet doen. Ik heb al vanaf 3 feb geen last meer.

Kan me niet voorstellen dat Multimedia center dit probleem niet heeft kunnen vinden, met het aantal en grondige tests die ze gedaan hebben, zo zeggen ze zelf.

beetje jammer.

Klantenservice

De mensen zijn aardig en proberen je te helpen in eerste instantie, echter na mijn probleem worden ze wel wat kortaf .

Edit:

Na het zetten van deze review hebben ze me wel via mail benaderd, om te melden dat ze daadwerkelijk wel alle test gedaan hebben en dat daar niks is uitgekomen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

Goede webwinkel, hele goede ervaring en goede prijzen. Computer besteld, volgende dag netjes op tijd geleverd. De computer was hier 100 euro goedkoper dan bij de goedkoopste andere webwinkel!

24/5 bezorging, top!

Klantenservice

Krijg niet te veel maar ook niet te weinig informatie over mijn bestelling

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Normaal vrij tevreden, voorraad status website is betrouwbaar. Echter laat ik deze winkel voortaan links liggen.

Klantenservice

Als student aan huis ga ik met menig klant naar deze winkel om een voor mijn klant een benodigd product aan te schaffen. Zo ook afgelopen zaterdag, de klant had een setje TP-Link powerline adapters aangeschaft. Echter was dit niet hetgeen wat we nodig hadden voor enkel een draadloze printer in de schuur.

Omruilen was geen probleem, maar de verkoper pakt vervolgens direct een product dat 35 euro duurder is dan de oorspronkelijke aankoop.
Daarop duidelijk gemaakt dat ik enkel een TP-Link wifi versterker nodig heb. Waarop de verkoper mij minachtend te woord sta alsof ik een leek ben. Gelukkig had ik al op de website gekeken welk product ik nodig had, 28 euro rijker + de juiste oplossing en de laatste keer dat ik naar deze winkel ga.

Hallo Wietsee,

We vinden het jammer dat je zo'n vervelende ervaring bij ons hebt gehad! We staan uiteraard achter onze adviezen maar in dit geval was er blijkbaar een flink verschil van inzicht.

Sorry dat een van ons je daarbij een vervelend gevoel heeft gegeven! Als ik het goed begrijp hebben jullie het aankoopbedrag gewoon terug gekregen en is het daarbij gebleven.

Zoals je al schreef ben je normaal gesproken wel tevreden over onze winkel en medewerkers. Hopelijk kunnen we je -als de frustratie over deze ene vervelende ervaring te boven bent- nog een keer weer begroeten in onze winkel.

Groet,
Lars Elferink
Eigenaar

Klantenservice: Score: 5

Multimedia Center is voor het perfecte voorbeeld waar klanten op nr 1 staan.
Klantgericht/vriendelijk en alles wordt na wens uitgevoerd.
Top bedrijf

Klantenservice: Score: 5

Werk laptop ging spontaan kapot dus had snel een nieuwe nodig. Was helaas na 17.00 met bestellen aangezien ze aangeven dat bestellingen voor 17.00 nog de volgende dag bezorgt worden maar na telefonisch contact hebben ze hem toch nog die dag verstuurd. Top! Zat goed verpakt en werkt perfect. Een tevreden klant dus!

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Via deze webshop heb ik een MSI CR70 laptop besteld die op dat moment het goedkoopste was bij hun. Ik ben netjes geholpen en te woord gestaan via de mail.

Verzending

Verzending was niets op aan te merken, volgende dag in huis zoals beloofd. Kortom een goede webshop met leuke prijzen!

Klantenservice

Door het personeel kreeg ik snelle reacties op mijn mail wat erg fijn is. Verder kan ik de klantenservice pas beoordelen als er wat aan de hand is wat de winkel moet oplossen.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Tot en met de betaling ging het zoals je mag verwachten, gewoon een betaling via ideal

Verzending

Product was op voorraad, 24 uurs levering volgens website met pakketdienst - hoge verzendkosten 9.95 auro voor een 2.5 inch harddisk - pas na twee dagen ontvangen per gewone post!!! - in een gewone bubbel envelop, terwijl een harddisk toch een tamelijk kwetsbaar product is.
Weet overigens nog steeds niet waarvoor ik 9.95 euro verzendkosten moest betalen, de portokosten op de envelop was 2.40 euro!!!!

Klantenservice

Gebeld waar harddisk bleef en gevraagd waarom schijf per gewone post werd verstuurd, kreeg tamelijk ongeïnteresseerd antwoord dat dat een keus was geweest en dat het een klein product betrof.
Op de vraag waarom 9.95 euro betaald moest worden voor pakketdienst terwijl het per gewone post was verzonden kreeg ik geen antwoord.
Ook kon men niet verklaren waarom ik geen email bevestiging had gekregen dat het produkt verzonden was.

Hallo Polar332,
Deze afhandeling verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en is ook niet onze standaard procedure. We hebben niet kunnen achterhalen waarom de zending met de brievenbuspost is gegaan terwijl je voor pakketverzending had gekozen. Was dat wel gebeurd dan had je uiteraard ook een track&trace code van PostNL gehad en had je de zending kunnen volgen. Met brievenbuspost kan dat uiteraard niet. Het is ook jammer dat dit over de telefoon niet adequaat is opgepakt en opgelost.
Onze excuses voor de ontstane situatie, je krijgt de volledige verzendkosten terug gestort.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Uitgebreid advies gekregen over een laptop die ik wilde aanschaffen. Vriendelijk en prettig te woord gestaan.
Uiteindelijk aanbevolen laptop genomen en een SSD laten inbouwen en de bestanden van mijn oude PC laten overzetten. Heerlijk snelle machine voor een mooie prijs!

Verzending

Opgehaald in de winkel na een SMS'je dat de laptop klaar was. Dit was de volgende dag volgens afspraak.

Klantenservice

Had een probleem met de mail, maar dat was snel opgelost door de technische dienst van de winkel. Pluim!

Algemeen

Na een Artikel te hebben besteld die niet geleverd kon worden, waren de mensen bij Multi-media center erg vriendelijk om het ongemak te compenseren door een flinke korting te geven op een andere product uit hun assortinement.

Heel vriendelijk en vlot in reacties naar de klant en een goede plek om je media technology aan te schaffen.

Verzending

Alle verzendingen zijn kosteloos voor de klant. En de levering is ook erg vlot.

Klantenservice

De klantenservice is top. Ik vind het niet gek dat ze heel veel prijzen binnen hebben gesleept als onderneming

Algemeen

Nieuwe laptop gekocht bij deze winkel en de bestelling werd op tijd geleverd. Geen beschadiging bij aflevering. Wel beschadiging door eigen schuld maar door kundige aftersales afgehandeld en kosteloos retour gezonden.

Verzending

Pakketje kwam in goede staat aan.

Klantenservice

Na een aantal maanden wou mijn laptop niet meer opstarten en contact opgenomen met deze winkel. Aftersales is zeer goed bereikbaar en heeft kundige mensen. Na het versturen bleek dat de laptop ergens hard op gevallen was , na navraag kon een van mijn kinderen zich vaag iets te herinneren (-; . De winkel heeft contact opgenomen met de leverancier en deze heeft een reparatie uitgevoerd. Ik kreeg de laptop netjes tuisgestuurd zonder extra kosten te hoeven betalen. Top te woord gestaan en geholpen dus een seer goed voor de aftersales

Algemeen

Ik koop zakelijk en prive al jaren bij Multimedia Center. Groot voordeel is dat ze naast een eigen winkel met een flinke voorraad ook een eigen technische dienst hebben.

Verzending

Meestal haal ik de bestellingen zelf op, maar de enkele keren dat er iets moest worden bezorgd is dit snel afgehandeld.

Klantenservice

Ook hiermee is de ervaring die ik heb uitstekend. Ze hebben zelf de kennis en mensen om technische problemen te onderzoeken en te verhelpen. De zeldzame keren dat ik problemen had met een gekocht product zijn dus ook snel en zonder extra kosten verholpen.

Scorekaart voor Multimedia Center

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg