Multimedia Center

304 producten en 314 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Multimedia Center

Review toevoegen
Algemeen

Ruime overzichtelijke winkel. Je word er goed geholpen en ze nemen de tijd voor je. Een groot voordeel is ook dat ze een eigen technische dienst hebben.

Klantenservice

Ik had een router kapot naar ruim 1.5 jaar. Ben terug gegaan naar de winkel en ik kreeg direct een nieuwe mee. Aangezien het zelfde model er niet meer was heb ik de opvolger meegekregen. Dat noem ik nou service.

Algemeen

Na een aantal weken al aan zoeken te zijn geweest naar de oplossing van mijn blue screen probleem, ben ik naar Multimedia center gegaan om mijn pc eens grondig na te laten kijken. Echter konden ze na hele grondige tests niks vinden zeiden ze. ze boden mij een herinstallatie van windows aan, wat ik zelf ook al 2 keer gedaan had. Dit had echter ook niet het gewenste effect. Dus ben ik zelf weer verder gaan zoeken.

Na veel zoeken heb ik maar eens geprobeerd wat RAM geheugen er uit te halen en te kijken of het dat misschien was.

Wat blijkt nu , dat 2 RAM geheugen bankjes kapot of niet goed werken.
In iedergeval doet me pc weer wat hij moet doen. Ik heb al vanaf 3 feb geen last meer.

Kan me niet voorstellen dat Multimedia center dit probleem niet heeft kunnen vinden, met het aantal en grondige tests die ze gedaan hebben, zo zeggen ze zelf.

beetje jammer.

Klantenservice

De mensen zijn aardig en proberen je te helpen in eerste instantie, echter na mijn probleem worden ze wel wat kortaf .

Edit:

Na het zetten van deze review hebben ze me wel via mail benaderd, om te melden dat ze daadwerkelijk wel alle test gedaan hebben en dat daar niks is uitgekomen.

Algemeen

Goede webwinkel, hele goede ervaring en goede prijzen. Computer besteld, volgende dag netjes op tijd geleverd. De computer was hier 100 euro goedkoper dan bij de goedkoopste andere webwinkel!

24/5 bezorging, top!

Klantenservice

Krijg niet te veel maar ook niet te weinig informatie over mijn bestelling

Algemeen

Normaal vrij tevreden, voorraad status website is betrouwbaar. Echter laat ik deze winkel voortaan links liggen.

Klantenservice

Als student aan huis ga ik met menig klant naar deze winkel om een voor mijn klant een benodigd product aan te schaffen. Zo ook afgelopen zaterdag, de klant had een setje TP-Link powerline adapters aangeschaft. Echter was dit niet hetgeen wat we nodig hadden voor enkel een draadloze printer in de schuur.

Omruilen was geen probleem, maar de verkoper pakt vervolgens direct een product dat 35 euro duurder is dan de oorspronkelijke aankoop.
Daarop duidelijk gemaakt dat ik enkel een TP-Link wifi versterker nodig heb. Waarop de verkoper mij minachtend te woord sta alsof ik een leek ben. Gelukkig had ik al op de website gekeken welk product ik nodig had, 28 euro rijker + de juiste oplossing en de laatste keer dat ik naar deze winkel ga.

Hallo Wietsee,

We vinden het jammer dat je zo'n vervelende ervaring bij ons hebt gehad! We staan uiteraard achter onze adviezen maar in dit geval was er blijkbaar een flink verschil van inzicht.

Sorry dat een van ons je daarbij een vervelend gevoel heeft gegeven! Als ik het goed begrijp hebben jullie het aankoopbedrag gewoon terug gekregen en is het daarbij gebleven.

Zoals je al schreef ben je normaal gesproken wel tevreden over onze winkel en medewerkers. Hopelijk kunnen we je -als de frustratie over deze ene vervelende ervaring te boven bent- nog een keer weer begroeten in onze winkel.

Groet,
Lars Elferink
Eigenaar

Klantenservice:

Multimedia Center is voor het perfecte voorbeeld waar klanten op nr 1 staan.
Klantgericht/vriendelijk en alles wordt na wens uitgevoerd.
Top bedrijf

Klantenservice:

Werk laptop ging spontaan kapot dus had snel een nieuwe nodig. Was helaas na 17.00 met bestellen aangezien ze aangeven dat bestellingen voor 17.00 nog de volgende dag bezorgt worden maar na telefonisch contact hebben ze hem toch nog die dag verstuurd. Top! Zat goed verpakt en werkt perfect. Een tevreden klant dus!

Algemeen

Via deze webshop heb ik een MSI CR70 laptop besteld die op dat moment het goedkoopste was bij hun. Ik ben netjes geholpen en te woord gestaan via de mail.

Verzending

Verzending was niets op aan te merken, volgende dag in huis zoals beloofd. Kortom een goede webshop met leuke prijzen!

Klantenservice

Door het personeel kreeg ik snelle reacties op mijn mail wat erg fijn is. Verder kan ik de klantenservice pas beoordelen als er wat aan de hand is wat de winkel moet oplossen.

Algemeen

Tot en met de betaling ging het zoals je mag verwachten, gewoon een betaling via ideal

Verzending

Product was op voorraad, 24 uurs levering volgens website met pakketdienst - hoge verzendkosten 9.95 auro voor een 2.5 inch harddisk - pas na twee dagen ontvangen per gewone post!!! - in een gewone bubbel envelop, terwijl een harddisk toch een tamelijk kwetsbaar product is.
Weet overigens nog steeds niet waarvoor ik 9.95 euro verzendkosten moest betalen, de portokosten op de envelop was 2.40 euro!!!!

Klantenservice

Gebeld waar harddisk bleef en gevraagd waarom schijf per gewone post werd verstuurd, kreeg tamelijk onge´nteresseerd antwoord dat dat een keus was geweest en dat het een klein product betrof.
Op de vraag waarom 9.95 euro betaald moest worden voor pakketdienst terwijl het per gewone post was verzonden kreeg ik geen antwoord.
Ook kon men niet verklaren waarom ik geen email bevestiging had gekregen dat het produkt verzonden was.

Hallo Polar332,
Deze afhandeling verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en is ook niet onze standaard procedure. We hebben niet kunnen achterhalen waarom de zending met de brievenbuspost is gegaan terwijl je voor pakketverzending had gekozen. Was dat wel gebeurd dan had je uiteraard ook een track&trace code van PostNL gehad en had je de zending kunnen volgen. Met brievenbuspost kan dat uiteraard niet. Het is ook jammer dat dit over de telefoon niet adequaat is opgepakt en opgelost.
Onze excuses voor de ontstane situatie, je krijgt de volledige verzendkosten terug gestort.

Algemeen

Uitgebreid advies gekregen over een laptop die ik wilde aanschaffen. Vriendelijk en prettig te woord gestaan.
Uiteindelijk aanbevolen laptop genomen en een SSD laten inbouwen en de bestanden van mijn oude PC laten overzetten. Heerlijk snelle machine voor een mooie prijs!

Verzending

Opgehaald in de winkel na een SMS'je dat de laptop klaar was. Dit was de volgende dag volgens afspraak.

Klantenservice

Had een probleem met de mail, maar dat was snel opgelost door de technische dienst van de winkel. Pluim!

Algemeen

Na een Artikel te hebben besteld die niet geleverd kon worden, waren de mensen bij Multi-media center erg vriendelijk om het ongemak te compenseren door een flinke korting te geven op een andere product uit hun assortinement.

Heel vriendelijk en vlot in reacties naar de klant en een goede plek om je media technology aan te schaffen.

Verzending

Alle verzendingen zijn kosteloos voor de klant. En de levering is ook erg vlot.

Klantenservice

De klantenservice is top. Ik vind het niet gek dat ze heel veel prijzen binnen hebben gesleept als onderneming

Algemeen

Nieuwe laptop gekocht bij deze winkel en de bestelling werd op tijd geleverd. Geen beschadiging bij aflevering. Wel beschadiging door eigen schuld maar door kundige aftersales afgehandeld en kosteloos retour gezonden.

Verzending

Pakketje kwam in goede staat aan.

Klantenservice

Na een aantal maanden wou mijn laptop niet meer opstarten en contact opgenomen met deze winkel. Aftersales is zeer goed bereikbaar en heeft kundige mensen. Na het versturen bleek dat de laptop ergens hard op gevallen was , na navraag kon een van mijn kinderen zich vaag iets te herinneren (-; . De winkel heeft contact opgenomen met de leverancier en deze heeft een reparatie uitgevoerd. Ik kreeg de laptop netjes tuisgestuurd zonder extra kosten te hoeven betalen. Top te woord gestaan en geholpen dus een seer goed voor de aftersales

Algemeen

Ik koop zakelijk en prive al jaren bij Multimedia Center. Groot voordeel is dat ze naast een eigen winkel met een flinke voorraad ook een eigen technische dienst hebben.

Verzending

Meestal haal ik de bestellingen zelf op, maar de enkele keren dat er iets moest worden bezorgd is dit snel afgehandeld.

Klantenservice

Ook hiermee is de ervaring die ik heb uitstekend. Ze hebben zelf de kennis en mensen om technische problemen te onderzoeken en te verhelpen. De zeldzame keren dat ik problemen had met een gekocht product zijn dus ook snel en zonder extra kosten verholpen.

Klantenservice:

Ik kreeg bij Multimedia Center heel snel goede en heldere informatie over de schaarse Asus Zenbook UX32VD. Andere webwinkels reageerden veel later en gaven veel vagere informatie. Aangezien ze allemaal dezelfde informatie (zouden moeten) hebben is er makkelijk een vergelijking te maken; Multimedia Center steekt er met kop en schouders boven uit.

Algemeen

Het Multimediacenter heeft een eenvoudige, duidelijke website. Geen reclame en flitsende beelden dus ook geen afleiding van dat waarvoor ik kom: een laptop bestellen.

Verzending

De bestelling arriveerde volgens de prognose en dankzij een link naar Mijnpakket van PostNL kon ik de status van de bestelling bijhouden. De verpakking was prima, veilig en netjes, met zakken lucht om de schokken te dempen.

Klantenservice

De adapter die bij de laptop zat, maakte een vreemd geluid dus ik heb het Multimediacenter gemaild. Ik kreeg binnen een dag antwoord en ze hebben meteen een vervangende adapter opgestuurd, en een portovrij label zodat ik de kapotte gratis terug kon sturen. Zo zat ik geen dag zonder adapter!!

Algemeen

In het verleden een laptop aangeschaft via school bij Multimedia Center in Almelo. In het begin geen problemen, alles ging gewoon super goed. Totdat de laptop zijn kuren kreeg.

Deze review betreft een reparatie.

De medewerkers, klantvriendelijkheid vind ik wel een goed waard, maar het afgeleverde heeft het probleem helaas niet doen verhelpen.

--update--10/10/12--
Excuus is aangeboden door de winkel, in tussentijd zelf een aantal tweaks ingevoerd, probleem nog niet verholpen. Nadere info volgt.

Klantenservice

Laptop heengebracht, probleem is na herinstallatie niet weer voorgekomen toen de laptop nog bij de winkel lag. Thuis heeft de laptop wel weer dezelfde problemen na wat intensiever gebruik. Jammerlijk het probleem dus niet opgelost. Waarschijnlijk is dit een uitzonderlijk probleem. In tussentijd weer contact gehad met de winkel.

Klantenservice:

Vanaf het moment dat ik mijn bestelling heb geplaatst ben ik zeer correct benaderd door de medewerkers, ook zijn zij goed bereikbaar en deskundig. Om een lang verhaal kort te maken; mijn ervaring met het multimediacentre in Almelo zijn erg positief.

Algemeen

Ik was al een tijd op zoek naar de Asus Prime 32GB. Toen ik zag dat deze winkel ze op voorraad had. Winkel gebeld en gevraagd of ze er 1 achter wilden leggen. Dit was geen probleem. Ze hebben aangegeven dat als ik voor 17:00 uur bestelde en via IDeal zou betalen ik de Prime de volgende dag ik huis zou hebben.. Dit heb ik dan ook gedaan.

Verzending

De volgende dag natuurlijk wachten op de postbode.. Wachten duurt altijd lang. Maar gelukken was deze op tijd met mijn Prime.. Maanden van wachten.. het was het waard.

Klantenservice

Bij vorige bestellingen gebruik van gemaakt. Deze mensen zijn altijd op zoek naar een goede oplossing. Je kunt merken dat de klant hier nog ouderwets op nummer 1 staat.

Ik heb mijn laptop naar aangeschaft en deze afgehaald.. Helaas bleek naar 3 dagen de USB3 poort het niet te doen. Ik ben toen terug gegaan. ╔Ún van de jongens heeft mij toen geholpen en na 20 minuten was zijn conclusie dat het moederbord defect was. Ik kreeg toen direct een nieuwe laptop mee. Zelfs mijn hardeschijf werd nog even netjes voor mij omgeruild en de Windows weer geactiveerd.

Klantenservice:

Ben zeer tevreden over Multimedia Center.
Ze hebben een overzichtelijke site waarop eigenlijke alle producten staan vermeld die je verwacht.

Ze zijn dan ook niet voor niks "Beste Computerwinkel van Nederland 2011" geworden! Ga zo door!

Algemeen

Al eerder kleinere onderdelen besteld en altijd netjes geleverd. Dit maal een laptop gekocht met extra qualitycheck en ook deze is volledig naar tevredenheid geleverd.

Verzending

Netjes op tijd zoals aangeboden.

Klantenservice:

Zeer snel geholpen door 1 van de verkopers.
Veel technische kennis in huis.
Veel advies gekregen op mijn vragen.
Telefoon gekregen op dezelfde dag dat hij klaar stond.
Thuis gekomen aansluiten en werken!
Helemaal in ORDE!

Scorekaart voor Multimedia Center

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg