FOKA Superstore

4.546 producten en 6.648 uitvoeringen

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Algemeen

Begin van de maand bij FOKA geweest en me laten voorlichten over een nieuwe OLED tv.
Na een heldere uitleg gekozen voor de LG 55C7v en daarbij de SJ9 soundbar.
Gekozen voor bezorgen en montage/ installatie.

Deze week (na onze verhuizing) is alles keurig op het afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd. Alles is keurig verlopen en de installateur neemt zeer uitgebreid de tijd om alles goed uit te leggen, kortom tevreden.

Verzending

Op het afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd.

Nog niet nodig gehad.

Algemeen

Product had ik snel gevonden en besteld voor de perfecte prijs.Daaropvolgend nog even tussen de occasion producten gekeken en bestelling aangevuld.

Verzending

Precies als Foka aangeeft, vandaag voor xx:xx besteld is morgen in huis. Tussendoor wel even gebeld en te horen gekregen dat 1 product niet voorradig bleek. Deze zou worden nageleverd.

Klantenservice

Zoals gezegd, telefonisch na bestelling via de website even contact gehad en vernomen dat de bestelling een product bevatte die niet voorradig was. Dit werd niet op de site vermeld (was gewoon voorradig) maar op zich niks mis mee. Klantenservice was netjes en beleefd.

Algemeen

Betrouwbare winkel met een goede service. De TV die we besteld hadden was niet op voorraad en kon niet meer besteld worden omdat het een ouder model was.
Ze hebben toen een nieuwer model geleverd zonder bijkomende kosten.

Netjes en snel geleverd.

Klantenservice

Erg netjes en snel geholpen.

Algemeen

We hebben na goede voorlichting bij Foka, waar we meerdere keren geweest zijn, een Sony smarttv gekocht waar we iedere dag heel blij mee zijn. In de showroom zijn allerlei tv's goed te zien. De verkoper vraagt goed door waarnaar je op zoek bent, hoe de ruimte waar de tv komt eruit en laat je rustig rondkijken en een keuze maken.

Verzending

Vreemd genoeg zat bij de tv geen voeding en adapter. Dus die werden na gezonden. Daar kan Foka niets aan doen, maar het was wel een rare gewaarwording.

Klantenservice

Meteen toen we belden, ondernam de meneer van de klantenservice actie zodat we snel de nazending binnenkregen.

Algemeen

De motivatie voor dit review is de 5 jaar garantie die na het schrijven van een review voor dit product wordt geboden. Dat gezegd hebbende ben ik zeer tevreden over de door FOKA geboden service. Ik heb online een Samsung HW950 besteld en ik ontving letterlijk binnen een minuut de bevestiging dat de soundbar klaarstond in het magazijn.

Verzending

Een half uurtje naar Rotterdam gereden, waar de medewerkster mij vriendelijk te woord stond en de (loodzware) soundbar op een karretje naar de auto heeft getransporteerd. Perfect!

Algemeen

Prima winkel, 2 weken terug heb ik daar een oled televisie gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Mijn vragen werden netjes telefonisch beantwoord.

Verzending

De tv kon al meteen de volgende dag geleverd worden. Er werd netjes gebeld om een afspraak in te plannen. Top!

Algemeen

Prima web shop duidelijk en overzichtelijk! werd snel geleverd en de site was goed en overzichtelijk!

netjes en snel geleverd

Klantenservice

is voor mij nog niet van toepassing geweest

Algemeen

Ik heb de LG 55uj630v in de winkel gekocht in Rotterdam wat een goede service zeg. Op naar het volgende artikel.

Winactie

Algemeen

Had al een oogje op deze receiver en hij werd nu met een aantrekkelijke korting aangeboden

Keurig en solide verpakt

Klantenservice

Heb ze niet nodig gehad, want alles was dik in orde.

Algemeen

uitstekende website, produkten zijn goed te vinden
mis alleen een optie om produkten met elkaar te vergelijken

Verzending

levering daags daarna in orde, mis alleen optie om leveringstijd aan te geven

Algemeen

Afgelopen zondag naar de Foka gegaan om een nieuwe TV te kopen. Daar aangekomen werd de laatste TV voor mijn neus verkocht! Uiteindelijk hebben we een duurder model gekregen en het verschil gesplitst. Uitstekende service op deze manier en er was veel begrip!

Algemeen

Foka is een super winkel, hele aardige mensen en goede aanbiedingen. Veel beter dan de grote mediamarkts en dergelijke.

Algemeen

Het bestellen ging erg gemakkelijk.
Zo ook de betaling en het contact telefonisch en via chat.

Verzending

Ik had een andere tv besteld, helaas was deze niet meer voorradig.
FokaSuperstore kwam met een oplossing.En heeft me erg netjes via chat te woord gestaan.
Top

Klantenservice

Erg netjes en snel geholpen zelfs tot in de laatste uurtjes. Topservice.

Algemeen

Eerlijk advies. Vriendelijke mensen. Goede prijs. Redelijk groot bedrag uitgegeven 899 euro en niets op aan te merken geeft ons vertrouwen.

Verzending

Snelle levering met tijden die kloppen.

Algemeen

Ben uitstekend geholpen door de mensen van Foka die met technische problemen met een receiver bij de fabrikant een bevredigende oplossing hebben bedongen. Top service! Daarnaast een mooi aanbod aan kwaliteitsproducten aan scherpe prijzen.

Verzending

Verzending vanuit het fliliaal in Rotterdam naar het filiaal in Antwerpen zonder enig problem. Stuk makkelijker dan een grote oversteek naar Nederland

Algemeen

Super gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Zelfs na een betalingsprobleem super geholpen geweest door de klantendienst en snelle levering.

Algemeen

Duidelijke website, goede product informatie en het bestellen gaat eenvoudig zoals je tegenwoordig mag verwachten van een serieuze webshop.

Verzending

De levering ging snel, de volgende dag zoals beloofd.

Klantenservice

Ik had een vraag aan de klantenservice en die werd heel snel en naar tevredenheid beantwoord.

Algemeen

Ruime keus, ook binnen de geboden selectie camera's met lenzen. ook in de accesoires ruime keus.

Verzending

Alles goed en veilig verpakt, snel verzonden en ontvangen zoals beloofd.

Algemeen

De bestelling van de TV vrijdagavond om 22:00u gedaan, de volgende dag 13:00u was de TV in huis!

Verzending

bestelling van TV 's avonds om 22:00u besteld, volgende dag 13:00u in huis!

Klantenservice

kort voor bestellen nog via de mobiele telefoon en chat functie wat details gevraagd. Werd direct gereageerd. Prima!

Algemeen

Het is een duidelijke webshop. Het nieuwe model van de Samsung soundbar was nog bijna nergens verkrijgbaar. Bij Foka wel! Goed telefonisch advies en het product is de volgende dag al geleverd.

Verzending

De Samsung soundbar werd de volgende dag al geleverd. Keurig verpakt en een nette bezorger. Zeer tevreden

Klantenservice

Ik werd ook telefonisch keurig te woord gestaan met deskundig advies.

1 2 3 ... 67

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg