FOKA Superstore

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

Een vriend heeft voor mij de TV gekocht. Had deze ook voor zijn zoon gekocht en was zeer tevreden over de behandeling in de winkel. Ook de service was prima. En natuurlijk een mooieTv met prachtig beeld.
Zo heb ik ongezien en met het volste vertrouwen hem deze TV laten kopen.
En...Ik ben er zeer happy mee!!

Verzending

Zelf opgehaald in de winkel.

Algemeen

Gemail over laagste prijs garantie bij andere webshop. Foka biedt hetzelfde product voor dezelfde prijs aan. Garantie is echter uitgebreider bij Foka. En het betreft een echte winkel i.p.v. alleen internetbedrijf.

Verzending

Binnen 1 dag bij je thuis ging niet op. Helaas 2 dagen moeten wachten op product. Normaal per koerier verstuurd, nu per PostNL. Resultaat 1 dag vertraging.

Klantenservice

Ondanks slechte bezorgtijden wel netjes te woord gestaan en netjes en snel terug gebeld. Helaas geen goed nieuws.

Algemeen

Prima service , snelle reactie via email en telefoon, snelle levering een dag later al bezorgd. Gunstige prijs voor de oled tv

Netjes op tijd geleverd.

Algemeen

Goede service. Gekozen toestel was niet meer leverbaar, stond wel op site. Heb duurder toestel met gps met korting gekregen.

Uit eigen beweging

Algemeen

Snelle en duidelijke website. Vooraf werd er snel en goed antwoord gegeven op een aantal vragen welke ik had.

Verzending

weinig over te zeggen. Het ging snel, de verpakking was in orde en eigenlijk gewoon zoals het hoort.

Algemeen

Goede website, duidelijke informatie en 5 jaar garantie op het fototoestel, Ben er super blij mee

Verzending

Snelle levering, vrijdagavond besteld, zaterdagochtend in het huis.

Algemeen

Ik heb regelmatig bij FOKA artikelen besteld en de ervaring is consistent: goede website, en snelle levering.

Verzending

Supersnelle levering: zondagavond rond 23.00u iets besteld, en maandagochtend om 10.00u werd het geleverd.

Algemeen

Prima site, snel besteld en voor een mooie prijs de Marantz pm6006 gekocht. Duidelijke info over de termijn waarop geleverd kon worden.

Verzending

Bezorging op de dag van levering in een lekker klein tijdvak!

Algemeen

Prima service, een goed product aanbevolen en met vijf jaar garantie. Daar ben ik blij mee

Algemeen

Goed geholpen bij aankoop van compact camera. Beperkte mogelijkheid om camera te testen in winkel.

Klantenservice

Product snel vanuit andere vestiging naar vestiging in mijn woonplaats geleverd. Netjes geholpen in winkel.

Winactie

Algemeen

Ik heb een LG OLED55C7V gekocht bij Foka. Na mailcontact gelijk de prijs gekregen die op het forum voorbijkwam. Alles snel in orde gemaakt en de tv volgende dag al binnen. Niks dan lof voor de service!

Verzending

Na plaatsen van de order gebeld door het koeriersbedrijf voor een afspraak. Tv volgende dag netjes op tijd afgeleverd.

Klantenservice

Snel en goed geholpen door de klantenservice! Niks dan lof

Algemeen

Ik heb hier de lg oled55c7 besteld. Bij foka de beste prijs gekregen samen met 5 jaar garantie bij het schrijven van een review. Bij deze. Verzending en klantenservice uitstekend. Ook op zondag snel en duidelijk antwoord op eventuele vragen. Zal hier zeker weer komen voor een bestelling.

Algemeen

kort geleden hadden we de LG 43UJ635V besteld maar deze kreeg op dag 11 een verticale streep op het paneel; na contact met de supportafdeling van Foka/KE, werden we heel vriendelijk en vlot geinformeerd dat we de TV konden retourneren.

onze keuze ging uit naar hetzelfde exemplaar gezien de specs en kwaliteit prima voldeden aan onze eisen maar was het toestel niet meer op voorraad waardoor we voor de 49" variant kozen.

Verzending

blijkbaar kon de 49" TV niet door de reguliere vervoerders geleverd worden en is deze door een koeriersbedrijf 2 dagen later geleverd, de doos was bij de handvaten iets beschadigd en vielen er bij openmaken wat grotere stukken van het piepschuim uit de doos, het toestel was gelukkig niet beschadigd.

Klantenservice

de communicatie en betrokkenheid van de retourafdeling, net zoals de klantendienst, waren fantastisch en voorbeeldig!

Algemeen

Per mail contact gezocht met Foka over de LG 55C7 oled tv. Communicatie verliep zeer vlot, en heb een mooie aanbieding gekregen. Na bestellen stond de tv al binnen 24 uur in mijn huiskamer te spelen!
Ben zeer te spreken over Foka en de koeriersdienst, communicatie gaat zeer snel, allemaal erg klantvriendelijk, ze doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Plus een zeer scherpe prijs!

Algemeen

Goede vriendelijke service bij het uitkiezen van onze tv. Goede product, niks op aan te merken. Kortom zeer tevreden klant.

Algemeen

Nadat een mijn TV (8 maanden oud) onder garantie gerepareerd moest worden zat ik eerst een maand zonder TV. Gerepareerd maar beschadigd kwam de TV na 4 weken terug. Hierna heeft FOKA mij een aanbieding gedaan voor een nieuwe TV waarbij ik voor een redelijk bedrag ook de maat kon aanpassen naar een grotere. Uiteindelijk zeer tevreden over de afhandeling.

Verzending

Snel en op afspraak geleverd.

Klantenservice

In het begin wel heel vriendelijk, maar ging allemaal niet zo helder en duidelijk. Daarna wat directer contact, toen ging het erg vlot

Algemeen

Prima winkel gevonden via Tweakers forum. In de winkel prima hulp en uiteindelijk een LG C7 gekocht voor een prima prijs.

Algemeen

voor een nieuwe 40 inch 4K UHD tv uitgekomen bij deze winkel, goedkoper was echt niet te vinden!
en super service dat ze je parkeerkosten vergoeden, top!

Algemeen

Goede prijs en met een gratis extra abonnement op een foto tijdschrift en 5 jaar garantie

Supersnel geleverd. 's Avonds besteld, volgende ochtend in huis

Algemeen

Snelle reacties op mail (zelfs op zondag), o.a. over de prijs bevestiging die ik op tweakers forum had gezien en die deden ze gestand. Tevens snelle reaktie over de het model (nieuw in doos, nederlands model). Besteld op vrijdag en zaterdag al geleverd en dat met een 55" TV, dus hulde voor de service tot nu toe,

Verzending

Kwam met speciale verzend dienst. Die belde mij dezelfde dag van bestellen op (een vrijdag) en vroeg toen of ze de volgende dag (=zaterdag) konden leveren, omdat ik ma/di weer naar werk was en toen regelden ze dat.

Snelle reactie op mail.

1 2 3 ... 101

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg