FOKA Superstore

5.135 producten en 8.070 uitvoeringen

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Algemeen

In de winkel ontzettend goed geholpen door de deskundige medewerkers. Konden goed uitleggen wat de verschillen tussen camera's waren en hielpen met kiezen. Ook nog inruilkorting gekregen voor onze oude camera. Hele goede service met enthousiaste en zeer kundige medewerkers. Ik kom al jaren bij Foka en zal dit zeker blijven doen. Verder bieden zij goede prijzen en service.

Algemeen

Product op zaterdag besteld, dinsdag in huis. Enige korting op de prijs gekregen na onderhandeling.

Verzending

Product op zaterdag besteld, dinsdag in huis conform informatie op website (in eerste instantie niet duidelijk genoemd maar het staat er wel ergens).

Klantenservice

Snelle reactie ook in het weekend.

Algemeen

Ben prima geholpen in de winkel. Na een kopje koffie en een goed gesprek mijn nieuwe OLED tv gekocht.

Verzending

Mijn product in de winkel gekocht. Hier werd ik prima geholpen toen de tv de auto in moest.

Algemeen

Groot bedrijf maar klant wordt nog bediend als in een klein bedrijf, top
Ook veel productkennis

Afgehaald

Algemeen

Goed geholpen in de winkel bij de keuze van het door mij gekochte product bij Foka.

Verzending

De bezorging door Thijse koeriersdienst namens Foka is prima verlopen, product aangesloten en geļnstalleerd naar tevredenheid..

Algemeen

Ik wilde een compact-camera kopen en heb me voorbereid door op internet te zoeken naar reviews en testen. Het viel echter niet mee om een goed oordeel te kunnen vormen.
Bij foka liep ik binnen en werd direct geholpen. een medewerker met duidelijk veel kennis heeft een half uur dingen laten zien en uitgelegd en hierdoor heb ik een weloverwogen oordeel kunnen vormen.

Algemeen

Contact gehad via de email met Foka, snelle reactie en prima afronding bestelling. Voorkeur was voor levering een week later wat prima kon.

Algemeen

Vriendelijke klantenservice zowel per telefoon als in de winkel.

Algemeen

Vriendelijke klantenservice zowel per telefoon als in de winkel.

Algemeen

Via gathering tweakers een goede prijs voor een LG OLED tv kunnen krijgen met een betaallink. Afhandeling verliep heel vlot. Hierbij een vlotte levering aan huis.

Verzending

Ik werd persoonlijk gebeld voor een afleverdag. Tevens word je de avond van tevoren op de hoogte gebracht. Aflevering verliep vlot en netjes tot in de woonkamer.

Klantenservice

Via chat dus een goede prijs kunnen krijgen voor een OLED TV. Heel vriendelijk en duidelijk in omgang.

Algemeen

In de winkel kreeg ik uitgebreide hulp van iemand die er echt verstand van had. Hij heeft me van alles verteld en de juiste producten aangeraden. Naast producten kreeg ik ook tips mee.

Verzending

Verzonden in een pakket, waarbij er eerst getekend moest worden.

Algemeen

Goed meegedacht bij de aankoop van een TV. Zat ook al enig voorwerk in. Enige jammere is dat de cashback van de Sony TV lastig verkregen kan worden, omdat het serienummer niet geaccepteerd wordt. Zou klantvriendelijker zijn als dit direct in de prijs verdisconteerd was geweest, want nu is het wachten op een reactie van de fabrikant. Site van Sony geeft andere actiemodellen aan (waaronder die van mij) dan de actievoorwaarden (niet die van mij).

Geen verzending, opgehaald in de winkel. Klantenservice nog niet nodig gehad.

Algemeen

goede service en scherpe prijzen.
de 5 jaar garantie is mooi meegenomen.

snelle levering

Algemeen

goede service en scherpe prijzen.
de 5 jaar garantie is mooi meegenomen.

snelle levering

Algemeen

Telefonisch besteld bij superstore Rotterdam en binnen een paar uur al kunnen ophalen in de winkel! Super service en gratis betalen, helemaal top!!

Klantenservice

Telefonisch en in winkel heel adeqaat geholpen

Bij Foka sta je als klant nog echt centraal

De reden dat je niet weer in een webwinkel beland
Andere bedrijven zouden dit als voorbeeld kunnen zien
Want voor klantvriendelijkheid krijgt Foka een dikke, vette TIEN

Algemeen

We hebben onze producten in de winkel van foka gekocht en we zijn zeer professioneel en vriendelijk geholpen door medewerker max. We zijn zeer te vrede over onze nieuwe producten en hopen op een hoop kijk plezier en luister met onze nieuwe sounbar

Verzending

Waren er voldoende op voorraad

Goede service en uitleh

Algemeen

Goed contact te krijgen met Foka, De antwoorden op de vraag waarom het een TV uit de outletstore was, waren nogal eens afwijkend maar op het eind is het erg netjes oplost.

Verzending

Keurig thuis bezorgd en op de plek gebracht

Algemeen

Verkoper was klantvriendelijk en sprak uit ervaring en wist waar hij het over had. Kortom Goede verkoper !

1 2 3 ... 132

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg