FOKA Superstore

4.672 producten en 6.808 uitvoeringen

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Algemeen

Na 15 jaar de Onkyo Tx-ds 989S THX-Receiver te hebben gehad vond ik het tijd voor iets nieuws , en iets van deze tijd . ik heb gekozen voor de Marantz 8012 Black in combinatie met de Marantz UD 7007 Black Blu-ray speler . Ik heb dit set aangeschaft bij FOKA in Rotterdam , mede om het feit dat de jongens van de HIFI afdeling bij FOKA een goede inruilprijs voor mijn Onkyo 989 hebben gemaakt . ze hebben verstand van de apparatuur en weten wat het waard is . nog de complimenten voor de service van Max .

Verzending

De Marantz UD 7007 was op dit moment niet meer op voorraad in rotterdam , maar na de inspanningen van de Specialisten bij FOKA werd de Blu-Ray speler spoedig nageleverd.

Goede service

Algemeen

In de winkel hebben we uitgebreid advies gekregen bij de aanschaf van een 49 inch LED televisie. Het is uiteindelijk de LG 4K Ultra HD TV 49UJ670V
geworden. De bestelling hebben we via de internetwinkel besteld op het moment dat de verbouwing in ons huis klaar was en de TV bij ons afgeleverd kon worden.

Verzending

De levering was prima op tijd.

Algemeen

Ik koop vaker bij Foka.nl omdat men daar hele scherpe prijzen hanteert, in combinatie met een snelle en foutloze levering.

Verzending

Midden in de Kerstperiode heb ik een Philips LCD 50PUS62626 besteld. De levering vond snel plaats. Ik werd het goed geinformeerd over het precieze bezorg-moment.

Klantenservice

Toen ik even informeerde wanneer ik de TV precies mocht verwachten, kreeg ik heel snel een adequaat antwoord.

Tv gekocht bij Foka.
Ging eigenlijk om alleen even te vergelijken.
Werd goed geholpen.
Dus maar gelijk 1 gekocht.

Verzending

Volgens afspraak op de juiste dag/tijd geleverd

Klantenservice

Heb een tv gekocht, dus.......

Algemeen

Ik heb op 29 december in de winkel in Rotterdam een camera gekocht. Eigenlijk wilde ik hem gewoon online bestellen. Maar uiteindelijk was ik maar wat blij dat ik gewoon naar de winkel gegaan ben. Werd er op een heel klantvriendelijke wijze geholpen door een medewerker met veel kennis van zaken. Uiteindelijk ben ik met net iets anders naar huis gegaan dan ik eerst in mijn hoofd had.
Ben er ontzettend blij mee.

Algemeen

De bestelling werd geleverd voor ik de tracé and track had gevonden dat is dus wel super snel

Algemeen

Na op internet wat te vergeleken te hebben bij Foka.nl een LG 32 inch tv gekocht, type LG LJ610V. De levering was binnen 24 uur geregeld.
Ik ben zeer tevreden over het besteltraject en het geleverde product.

Verzending

De bestelling en levering, snel en duidelijk geregeld, product de volgende dag geleverd.

Algemeen

Meerdere malen al dingen aangeschaft bij foka, waaronder een televisie en Sounds. Nu de Nikon D3400 aangeschaft, hele fijne klantgerichte service ontvangen van Alfred. Voor de koop camera kunnen gebruiken om te voelen/zien hoe de camera werkt, en advies gegeven voor het doel en gebruik van de camera. Erg fijn! Overigens bij de andere aankopenandere keren klantgerichte service ontvangen. Ik beveel foka zeker aan!

Algemeen

Goede website met scherpe prijzen en snelle aflevering, bovendien erg veel keuzemogelijkheden en erg goede garantie voorwaarden

Verzending

Correcte en snelle levering aan PostNL punt geheel conform alle afspraken

Klantenservice

Zeer goede. deskundige en klantvriendelijke klantenservice

Algemeen

Aankoop in fysieke winkel. Deskundig en vriendelijk personeel.
Wilde eigenlijk een D3400 en deze vergeleken met de Coolpix B700.
Gebruikersgemak met vrijwel gelijke mogelijkheden gaf voor mij direct de doorslag.

Algemeen

Eerst op internet gezocht naar een goede betaalbare 4K ultra HD tv en kwam uit bij Foka.nl voor mijn uitgezochte tv. Zondag ochtend via de website makkelijk mijn bestelling gereserveerd, voor 2 dagen, en gelijk na openingstijd op zondag opgehaald. Alles stond netjes klaar en werden vriendelijk geholpen.
Thuis alles geďnstalleerd en helemaal blij met onze nieuwe tv!

Algemeen

Camera op aanraden van collega bij Foca Rotterdam gekocht. Werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg duidelijke uitleg om uiteindelijk tot aankoop van een geschikte camera te komen.

Algemeen

Ik wist wat ik hebben wilde en dan is het makkelijk zoeken. Vlug gevonden en besteld. Betaling was geen probleem en het werd de volgende dag conform afspraak geleverd.

Verzending

Originele verpakking en levering op tijd

Algemeen

Na enig onderzoek op het internet kwamen wij uit op de Sony tv KD-55XE9005 met de Sony Soundbar HT-NT5. Beide apparaten waren in prijs verlaagd en 5 jaar garantie, dit samen met de promotie actie van Sony, gaf dit de doorslag. Op dat moment waren beide apparaten niet op voorraad, wat goed gecommuniceerd werd.

Verzending

Wij hadden meerdere apparaten besteld die niet op voorraad waren. Ivm promotie actie van Sony op de TV (die 14-1-2017 afliep) en Soundbar (loopt tot 28-01-2018) werden de apparaten apart van elkaar verzonden.

Klantenservice

Goede en vlotte communicatie zowel telefonische als per mail.

Algemeen

Na een eerdere tevreden aankoop van een LG oled tv bij FOKA ging ik daar ook weer kijken toen ik een soundbar wilde kopen. FOKA heeft in de winkel een HEOS opstelling staan met (voor zover ik kon zien) alle beschikbare HEOS speakers. Er hingen/stonden onder andere de HEOS bar, HEOS HomeCinema, HEOS subwoofer en verschillende andere HEOS speakers in meerdere kleuren. Ook stond er een tablet bij met daarop de HEOS app met alle gekoppelde speakers. Kortom je kunt hier een goed overzicht krijgen van wat HEOS te bieden heeft.

Een medewerker van FOKA heeft me alle mogelijkheden uitvoerig uitgelegd en we hebben zelfs de HEOS bar van de muur gehaald om te zien hoe je deze kunt ophangen aan de muur en welke aansluitingen er allemaal op zitten. Ook heb ik de HEOS app kunnen uitproberen en alle speakers kunnen beluisteren inclusief de subwoofer.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de HEOS bar met subwoofer en kreeg die ook nog voor een scherpe prijs en 5 jaar garantie.

Algemeen

Het was een hele aanschaf een spiegelreflexcamera met lenzen en accesoires voor ¤1600. Ik ben 3 of 4 keer in de winkel in Rotterdam geweest en kon alles vragen. Telkens weden de door mij gewenste bodies en lenzen 'in elkaar gezet'.
Vakmensen en erg goede adviezen. Ik heb de juiste aankoop gedaan. Ik koop alle fotoapparatuur, televisies, en audio bij Foka Rotterdam. Nooit 1x spijt gehad.!!

Verzending

Flitser stond op naleveren, maar ik koos voor afhalen. Binnen 1 werkdag bercht ontvangen en afgehaald.

Algemeen

Eerste keer dat ik in Foka stond. Was een vrijdagavond en verwachte eigenlijk dat het rustig zou zijn. Blijkbaar had ik het mis en was het best druk. Da's voor de keten positief dat het zo druk was. Volgens mij 3 a 4 medewerkers continu bezig met klanten en alle aandacht gegeven die ze nodig hadden. Uit Klantservice perspectief is dat zeer prettig, maar als wachtende klant op je buurt is het natuurlijk wat minder, na 15-20 min kwam ik aan het woord, kon ik het gereserveerde tv toestel ophalen nadat ik had betaald. Prettige sfeer en gewoon zeer klantvriendelijk. Jammer van de wachttijd maar heeft zijn valide redenen. Aanrader dus

Zie bovenstaande bericht

Algemeen

Vriendelijk personeel met verstand van zaken .
Men geeft goed advies naar aanleiding van de wensen van de klant

Algemeen

Ik heb bij Foka in de superstore een Sony Tv gekocht ik ben zeer snel en deskundig geholpen op alle vragen had de verkoper antwoord en daarna heeft hij de TV naar de auto gebracht en erin gedaan ik zal Foka zeker aan familie en vrienden aanbevelen

Algemeen

Ik ben bij de Foka superstore geweest ik ben daar zeer snel en deskundig geholpen
Op al mijn vragen had de verkoper antwoord daar kunnen een hoop winkels nog een voorbeeld aan nemen de verkoper heeft de TV zelfs naar de auto gebracht en erin gezet ik ben zeer tevreden met de nieuwe Sony TV

1 2 3 ... 89

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg