FOKA Superstore

5.222 producten en 8.170 uitvoeringen

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Algemeen

Op black friday was het druk, maar ik zag een mooie aanbieding. Tijdens mijn 'evaluatieproces' over de shop ging het product van voorradig, naar geen voorraad en aangezien de acties tot en met cyber monday leken te duren. Stuurde ik een mail, ondertussen verdween ook de aanbiedingsprijs. Reactie duurde iets langer, 25 ipv 24 uur. Maar het product kreeg ik voor de aanbiedingsprijs. Levering zou later in de week zijn, maar het werd nog een paar dagen later door alle 'postdrukte'.

Verzending

Product was goed verpakt (betrof een TV en die zijn van zeer goede verpakking voorzien). De levering werd door firma Thijse gedaan. Deze waren op werkdagen en op zaterdag zeer goed bereikbaar. Leveringsafspraken zijn ook goed te maken (niet op zondag overigens en eveneens niet in de avond), maar wel voor een dag. De avond ervoor krijg je het leveringsmoment (tijdslot van 3-4 uur) per mail en sms. Levering was uur na begin van het betreffende tijdslot.

Klantenservice

Behoorlijk snel gereageerd op de mail en telefonisch waren ze goed bereikbaar.

Algemeen

Excellent price. Lowest on the market and possibility to get 5 year warranty. I recommend to anyone.

Algemeen

zeer tevreden met mijn 65 inch sony KD65AF8.
goede service en een mooie prijs.
Snelle bezorging

Algemeen

besteld en correct en snel geleverd, nette bezorgers, geen klachten, is prima gegaan, volgende keer weer

Algemeen

Door medewerkers heldere uitleg gekregen voorafgaand aan de aankoop. Hierdoor konden we een mooie vergelijking maken tussen de verschillende tv's. De winkel (Rotterdam) straalt professionaliteit uit en is overzichtelijk. We hebben jaren geleden al een aankoop bij Foka gedaan en zouden dat een ander keer weer overwegen.

Verzending

Product in goede staat geleverd.

Algemeen

Foka heeft een prima service. Het personeel heeft ons heel goed geholpen. Tevens een snelle levering.

Algemeen

Ik was toe aan een nieuwe TV doe een goede vriend ben ik geadviseerd bij Foka te gaan kijken. Daar heb ik uiteindelijk een tv gekocht. Geweldig beeld/ geluid en goede service.

Klantenservice

Met het registreren kwam ik online niet snel uit. met een telefoontje ben ik snel en vriendelijk geholpen.

Algemeen

Ik was van plan om een OLED tv te kopen via een grote internet site, alleen een collega van me heeft me doorgestuurd naar Foka en ik heb er geen spijt van. Top service!!!!

Winactie

Algemeen

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht op de site. Het product stond duidelijk beschreven op de site. Het is een 2de hands product wat ik heb besteld, maar werkt prima. Gebruikerssporen vind ik ook meevallen. Wat me over de streep trok om toch voor een 2de hands te kiezen is natuurlijk dat het goedkoper is, maar ook dat jullie er 1 jaar garantie op geven.

Verzending

Ik had mijn product binnen een aantal dagen al binnen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

The overall process of online shopping is not bad. The listing pages of products could be a bit clearer. The delivery timeline on product pages are not accurate and is misleading

Verzending

The shipment was extremely slow. I can understand issues during black Friday but it should be communicated properly beforehand. When I made payment the product was claiming next day delivery but actually, it took around 15 days to actually deliver it. The communications were also not great.

Klantenservice

The only reason I give 3 stars is because of the online chat which was responsive. The email communications were slow and unresponsive.

Algemeen

Makkelijke betaling, snelle levering en deze jongen is tevreden. De bestelde Philips tv doet het prima. Het enige nadeel is dat er op het scherm wat vlekken zitten die niet weg te poetsen zijn.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Ik had voor de kinderkamer een Samsung tv besteld. Deze hoefde wat mij betreft niet veel te kosten. Het betreft het model 49NU7170. Voor 429 euro heb ik deze tv aangeschaft. Helaas was de levertijd door Black Friday wat opgelopen en door een verkeerde levering bij Foka heb ik een aantal weken moeten wachten. Wat mij betreft geen probleem. Netjes hier een berichtje van gekregen. Maar wat mij extreem stoort is dat ik een buitenlands model geleverd heb gekregen. de 49NU7172U. Ik wil graag een Ci+ module van Ziggo gebruiken en nu is het me onbekend of dit gaat werken. In een reactie is aangegeven dat ze buitenlandse modellen verkopen om zo scherp te concurreren. Ik ben van mening dat je dit vooraf dient te weten dat je een buitenlands model koopt. Uiteraard kon ik de tv wel terug sturen. Maar ik heb liever dat ze hem om komen ruilen voor het Nederlandse model dat ik heb besteld en betaald.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie en nadat ik via Tweakers al goede verhalen gehoord had van Foka, hun per email om een offerte gevraagd.

Ik kreeg hier binnen 1.5 uur al antwoord op met een in mijn geval in ieder geval zr competatieve prijs. Er werd correct gemeld dat ivm drukte door Black Friday de levertijd kon oplopen naar 2 weken, iets wat wel fijn is om vooraf te weten om zo teleurstellingen te voorkomen.

Al met al de knoop doorgehakt en alles verliep zeer soepel. Tot mijn verbazing werd ik na 5 dagen al gebeld door de koeriersdienst dat ze de volgende dag kwamen leveren!

Verzending

De prijs voor de dienst vond ik acceptabel en de gekozen koerier vond ik netjes en zorgvuldig te werk gaan en waren zelfs 10 minuten te vroeg.

Klantenservice

Eerst telefonisch geprobeerd te bereiken, maar ivm Black Friday weekend 2x 10 min in de wacht gehangen zonder succes.
Toen een email gestuurd en hier meerdere malen snel en correct antwoord op gehad!
Kortom, geen klachten op dit front.

Algemeen

Ik heb tijdens het weekend van Black Friday een LG OLED 55C8 via FOKA besteld. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met mijn keuze!

Zelfs tijdens deze drukke periode was de klantenservice van FOKA via Whatsapp bereikbaar. Via deze weg heb ik dan ook mijn bestelling geplaatst en dit ging allemaal zeer vlot en snel.

Ik zou dan ook iedereen aanraden om bij FOKA te bestellen omwille van 2 redenen: Topprijzen & Topservice!

Verzending

De verzending verliep heel vlot. Tijdens het weekend van Black Friday heb ik op 24/11 een oproep gekregen om te bevestigen welke dag de tv geleverd kon worden. Op maandag 26/11 werd deze voor de deur afgeleverd en mee binnen gezet. Zeer tevreden!

Klantenservice

Prima klantenservice! Wanneer je een een vraag stelt via de Whatsapp wordt er altijd snel en correct op gereageerd.

Algemeen

Fijne winkel, online goed geholpen. Advies via de chatfunctie ging snel en makkelijk. Gelijk een betaallink gehad en product was zo besteld.

Verzending

Duurden iets langer ivm black friday, maar prima op de hoogte gehouden .

Klantenservice

Snel geholpen! De chatfunctie is ideaal!

Algemeen

In de winkel werden wij zeer goed voorgelicht over de verschillende producten; de SONY T.V. (KD 49XF8599BAEP) is een zeer goede aankoop geweest; goede beeldkwaliteit, makkelijk in gebruik, alles wat je wenst zit erop.

Algemeen

Duidelijke website. Gemakkelijk te bestellen en ook een snelle, vriendelijke levering binnen een paar dagen ondanks Black Friday. Netjes gebeld om samen dag van levering te bepalen.

Verzending

Dacht dat mijn oude tv. nog best ok was totdat deze arriveerde: wat een fantastische kleuren en gemak met het vinden van Netflix, Youtube etc. Ook mijn zoon is erg blij: op Fortnite kan hij stukken beter in het donker zijn weg vinden door de intense kleur zwart. Echt een aanwinst deze televisie!

Algemeen

zoeken en reserveren ging prima. De bevestigingsmail kwam per omgaande maar d email dat het product in de winkel klaarstond bleef wat uit (waarschijnlijk door de drukte van Black Friday). Toch naar de winkel gegaan om op te halen en aldaar verliep alles vlekkeloos. Product was voorhanden, maar inderdaad door drukte nog geen mail gehad.

Algemeen

Heb het product in de winkel gekocht en ik ben daar erg goed geholpen. Goede uitleg gekregen.

Algemeen

De Samsung UE55NU7170 hier besteld. Was bij FOKA het goedkoopst in de prijsvegelijker en het werd de volgende dag geleverd.

1 2 3 ... 161

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg