FOKA Superstore

4.598 producten en 6.846 uitvoeringen

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Algemeen

Vriendelijk personeel, goede informatie en heel helder. Goede prijs ten aanzien van de apparatuur dat ingeruild werd.Zal er zeker weer komen.

Algemeen

Ik kocht een Philips 50 inch tv via foka.nl voor meer dan ¤100 minder dan bij een andere shop. De levering is ook super snel. De dag erna zat ik al in de zetel te genieten van mijn televisie.

Verzending

Zeer tevreden! Voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Klantenservice

Geen problemen ervaren en de website was overzichtelijk.

Algemeen

Oled TV besteld via de webwinkel, maar deze bleek ondanks dat de TV op voorraad zou zijn toch niet op voorraad. FOKA had dat kennelijk niet direct door en ik moest zelf na een dag vragen waarom de TV niet kwam. Daarom - helaas- net geen 5 sterren. Maar daarna was er wel (zeer) snelle communicatie en is er een goed alternatief gevonden.

Verzending

De avond tevoren werd ik gebeld voor een leverafspraak de volgende dag in de middag. Dat zou aldus ingepland worden. In de ochtend van de leverdag werd ik gebeld of het toch 's morgens kon. Vreemd, maar het kwam me toevallig wel uit. Een dik uur later stond de doos met TV in huis, exact op het afgesproken nieuwe tijdstip. Vriendelijke bezorger.

Klantenservice

Hoewel het niet op voorraad zijn niet direct door Foka werd gezien was het contact me de klantenservice daarna gewoon goed. Ik werd snel, correct en vriendelijk te woord gestaan.

Goede service ,
snelle afhandeling en werd netjes terug gebeld voor de levering van mijn aangekochte tv.
en heb de volgende dag de tv thuis ontvangen echt super!!!.

Verzending

Goed op de hoogte gehouden door de verzender, ook nog even een belletje vlak voor aankomst. Doos zag er goed uit.

Klantenservice

Werd goed en duidelijk telwoord gestaan
Goed geholpen

Algemeen

Na oriëntatie op de website, uiteindelijk telefonisch de prijs overeengekomen voor mijn LG OLED65C7V televisie. Ondanks dat ik de TV elders iets goedkoper kon krijgen, was de belofte dat hij binnen een dag geleverd kon worden hetgeen me over de streep trok (dit konden de andere partijen niet). Die belofte werd volledig nagekomen: nog dezelfde avond werd ik gebeld door de koerier om voor de volgende ochtend een afspraak te maken. De TV werd netjes geleverd en binnen 20 uur na bestelling stond hij bij me thuis, op een zaterdag. Al met al hou ik wel van deze Rotterdamse niet lullen maar poetsen mentaliteit. Over de verdere klantenservice kan ik weinig zeggen, aangezien de TV gewoon goed werkt. Ik hoop uiteraard dat dat dat zo blijft en zal bij een volgende aankoop, vooral wanneer ik die snel geleverd wil hebben sowieso een kijkje bij Foka nemen.

Als er dan toch1 puntje van kritiek te noemen is, is het dat de betaling via een ideal link moest plaats vinden, terwijl het via de website wel met creditcard (mijn voorkeur) had gekund. Geen spelbreker, maar het beperkte me in de mogelijkheden, daarom geen 5 sterren :-)

Verzending

Levering zoals beloofd: snel!

Algemeen

Erg goede service, vriendelijk te woord gestaan, een goed antwoord op al mijn vragen en een vlotte levering

Klantenservice

Zoals eerder gezegd ben ik erg goed geholpen door de klantenservice. Behulpzaam en snel gehandeld.

Algemeen

Ik had de tv die ik had aangeschaft de volgende dag al in huis. Prima!

Snelle levering!

Algemeen

goede uitleg gehad nette behandeling keuze genoeg.
snelle levering van uit het magazijn.
jammer dat er gebruik gemaakt word van nieuw computer systeem moest al mijngegevens weer op geven

goed geregeld

Algemeen

Goede service , snelle afhandeling en werd netjes gebeld om een afspraak te maken wanneer de tv moest komen.

Goed

Algemeen

Na garantie geval en bemiddeling met Foka hangt er weer een nieuwe tv bij mij thuis.

Goed geregeld.

Verzending

Tv zelf opgehaald. Stond ook netjes klaar voor me.

Klantenservice

Geen probleem ondervonden met de klantenservice

Algemeen

Naar facturatie toe geregeld via telefoon en email, langere tijd voor aankoop akkoord (tv)
goed behandeld

Algemeen

Wilde model oled tv van 2016 bestellen omdat ze een goede prijs hadden. Bleek echter niet meer op voorraad, vervolgens werd ik gebeld dat ze wel het model van 2017 konden leveren. Ze stonden mij snel te woord en het afgesproken product werd de volgende dag al per koerier geleverd.

Verzending

Oled tv werd met koerier bezorgd. Op dag van bestelling zelf werd ik nog gebeld door de koerier om een afspraak te maken voor de volgende dag tussen 13 en 18u. Vervolgens volgende dag netjes gebeld 30m voordat ze langskwamen.

Klantenservice

Op al mijn vragen via de mail werd gereageerd. Meestal binnen één dag.

Algemeen

Goede raad en kennis van zaken aanwezig. Prijzen niet altijd de goedkoopste. Ging voor een Samsung tv. Er werd mij een Sony aangeraden en deze ook gekocht samen met een Soundbar voor de advies prijs.

Algemeen

Ik heb een LG OLED TV 55C7V gekocht bij FOKA superstore Rotterdam. ik werd daar prima geholpen door Quincy, die voldoende kennis heeft van de producten daar.

Klantenservice

de TV was op voorraad, ik werd geholpen deze in mijn auto te krijgen. Hierbij lette Quincy goed op dat de TV juist lag en dat de bovenzijde daadwerkelijk boven lag.

Algemeen

Bestellen supersimpel, snelle correcte levering. Klantenservice adequaat vriendelijk en professioneel in het beantwoorden van vragen en wegnemen van zorg over beschadigde verpakking.

Verzending

Verpakking was licht beschadigd. Klantenservice van foka heeft me daarover uitstekend te woord gestaan.

Klantenservice

Iedere vraag is snel en correct behandeld

Algemeen

Perfect side - overzicht ,de laagste prijsgarantie en de zeer snelle levering.
Mooie interface toont een vetrouwde omgeving met het thuiswinket waarborg.
Je word ook goed te woord gestaan door de klanteservice

21.00 uur besteld en de dag er na om 13.00 uur in huis
Ik heb die avond nog met de klantenservice gebeld omdat ik niet direct de transactie via mail kon zien. Maar net voor het bellen kwam de mail en het track and trace binnen top

Klantenservice

Werd goed en duidelijk te woord gestaan
Goed geholpen

Algemeen

Telefonisch een televisie besteld (Sony KD-65XE9005) en direct een factuur inclusief een iDeal link ontvangen. De televisie zelf opgehaald omdat het 50 euro scheelde (als ik ook 5 jaar garantie wilde hebben). Bij het ophalen is de televisie door twee medewerkers netjes in mijn auto geplaatst. Zeer snelle en nette service.

Algemeen

Via het tweakers forum de juiste prijs gevonden voor een TV en deze tegen die prijs besteld bij Foka. Jammer dat geen enkele winkel adverteert met de "juiste" prijs, maar dat schijnt te lonen (en/of te moeten) van LG. Duidelijke website, verzenden prima en snel, goeie service.

Algemeen

De bestelling was snel gebeurd. Helaas was het artikel niet meer beschikbaar en heb na 3 dagen een nieuwe bestelling gedaan.

Verzending

Verzending was uitstekend. Diezelfde dag werd nog gebeld voor een afspraak voor de volgende dag en deze was op het juiste tijdstip geleverd.

Algemeen

Snelle service. Nette klanten service. Web shop zeer gebruikers vriendelijk. Zal.hier in de toekomst zeker weer shoppen.

Verzending

Levering op afgesproken daar Door verkeer iets aan late kant helaas

1 2 3 ... 75

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg