FOKA Superstore

4.991 producten en 7.557 uitvoeringen

Gebruikers over webshop FOKA Superstore

Review toevoegen

Algemeen

65inch OLED c7 gekocht. Over de prijs viel te onderhandelen en heb mijn oude tv in kunnen ruilen. Personeel kennis van zaken. Erg tevreden met mijn aankoop.

opgehaald in winkel.

Algemeen

Prettige communicatie via whatsapp waar ik een goed aanbod heb gekregen voor een OLED tv. Het juiste product werd snel geleverd na goede communicatie met het postbedrijf.

Verzending

Duidelijke communicatie vanuit FOKA wanneer ik gebeld zou worden voor een afspraak en dat gebeurde ook. TV geleverd op het afgesproken moment en werd even geholpen met dragen. Top!

Klantenservice

Fijne onderhandeling via whatsapp. Snelle communicatie en kwamen hun afspraken na.

Algemeen

I ordered a Sony 55" TV via WhatsApp. I found the tv 100 euros chapter elsewhere, so asked Foka if they can also match the price. They agreed and then I paid via iDeal link and instantly received the invoice by email.

Verzending

I requested to deliver the TV on Friday morning. The courier called on Wednesday evening (day of order) to make the appointment. He also called on Friday 30 mins before and arrived exactly at the scheduled time. He even helped me to put the box in the living room. Super!

Klantenservice

I received the instant response in WhatsApp or via email. They are very friendly

Uit eigen beweging

Algemeen

friday i placed the order ,i asked them kindly if i can receive it thill next day before 13.00 and before 13.00 o clock the package was at my place.

minder dan 24 uuren thuis

Klantenservice

conversation via whatsApp with the client service helpt me in less then 5 min from order placed to order sent.this is a quick service

Algemeen

Makkelijk bestellen en betalen. Snelle bezorging. Laagste prijsgarantie. 5 jaar garantie. Extra;s zoals tas en SD kaart inbegrepen.

Zaterdags besteld. 's Maandags in huis

Klantenservice

Vragen over bestelde product netjes beantwoord.

Algemeen

Vorige week bij FOKA een LG OLED55E7 gekocht. Ik heb voor FOKA gekozen omdat ze veruit de beste prijs hadden en in BelgiŽ leveren. Als extra krijg je 5 jaar garantie indien je een review schrijft.
Contact is volledig via email verlopen met antwoord binnen het halfuur.
Betaling is op mijn vraag via banccontact gegaan.
Zeer snelle en vriendelijke service.

Verzending

Levering in BelgiŽ was mogelijk. Na bevestiging van werd ik opgebeld door de koerierdienst voor de door mij te kiezen leveringsdatum. Dag later stond de televisie in huis.

Klantenservice

Verschillende vragen binnen het halfuur beantwoord. Steeds op een vriendelijke en behulpzame wijze.

Algemeen

Prima webshop, doet wat het behoort te doen en komt zijn afspraken na. Proces vanaf begin tot eind helder en transparant.

Verzending

Werd helaas de eerste dag niet bij de buren bezorgd en de tweede wel....

Klantenservice

Ook via de chat en WhatsApp contact en ook dit was TOP!

Algemeen

Goede duidelijke communicatie. Dat het even kon duren ivm leverbaarheid werd ook duidelijk vermeld. Bestelling geschiedde middels whatsapp.

Verzending

Deel verzending was niet mee verstuurd, zou dezelfde dag nog verstuurd worden via andere pakketdienst. Dit is niet gebeurd waardoor ik er zelf weer achteraan moest. Uiteindelijk wel binnengekregen.

Algemeen

TV en ophangbeugel gekocht bij FOKA winkel in Rotterdam. Goede service en goed advies. Prima ervaring.

Algemeen

Heldere webshop met prima omschrijving van het produkt en bovenal pijlsnelle verzending van het bestelde artikel.

Algemeen

Werd snel vakkundig en goed geholpen in de winkel.ik zal Foka zeker aanraden bij iedereen.7074262

Algemeen

In de winkel in Rotterdaml een Canon objectief gekocht. Werd er prima geholpen. Duidelijke uitleg door vriendelijke medewerker. Nam ruimschoots de tijd om alle vragen te beantwoorden en kwam absoluut niet opdringerig over

Algemeen

Product in de winkel uitgetest en aangekocht. Vriendelijk en netjes geholpen zonder opdringerigheid. Goede kennis van zaken.

Algemeen

Online een OLED tv besteld, ik werdt van begin tot eind prima geholpen.
Vriendelijk pesoneel en een profesionele benadering.

Verzending

Het verzenden was ook prima geregeld ,vooraf een datum bepaald en ik kreeg netjes vooraf een bezorg window.

Klantenservice

Ik heb nog een paar vragen gehad over de factuur en werdt daarbij ook netjes geholpen.

Algemeen

Een camera gekocht, meneer nam alle tijd om het een en ander uit le leggen. Prima.

Klantenservice

Bij de camera zat een gratis fotocursus, code had ik niet gekregen maar klantenservice heeft dit netjes voor me opgelost. Met extra code voor andere cursus. Had ik niet op gerekend dus extra goede service

Algemeen

Ik heb bij FOKA een LG OLED televisie besteld, en na de betaling werd ik netjes op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen. Ik kreeg vervolgens een telefoontje van het koeriersbedrijf dat is aangesloten bij FOKA, om een bezorgafspraak te maken. De dag van de bezorging kreeg ik in de ochtend netjes een SMS met het tijdsvak waarin de TV bezorgt zou worden.

Verzending

De verzending ging uitstekend, ik werd gebeld voor een afspraak, en ze hield me op de bezorgdag perfect op de hoogte over het tijdstip waarop de TV afgeleverd zou worden.

Klantenservice

Ik had nog een aantal vragen over de TV, en deze werden perfect via WhatsApp beantwoord.

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer goede service. Laagste prijs garantie werkt echt
Verkoper nam alle tijd om uitleg te geven.

Betreft: Sony KD43XE8099 4K TV

Snelle en deskundige hulp bij reeds gemaakte keuze voor een Sony TV. Winkel ligt wel in een drukke buurt waar het wat moeilijk parkeren is.

Winactie

Algemeen

Bestellen ging heel vlot. Vriendelijk en snel geholpen via e-mail, goede prijs met 5 jaar garantie. Kortom prima service.

Verzending

Snelle levering per koerier. Koerier belde van tevoren om een afspraak te maken op de middag van onze voorkeur. We kregen van tevoren ook nog een sms en e-mail met een tijdsindicatie.

Klantenservice

Bij aankoop prima geholpen via e-mail. Klachtenservice kan ik niet beoordelen, omdat ik tot nu toe tevreden ben en de tv keurig en goed werkend is afgeleverd.

Algemeen

Bestelling plaatsen van de Led TV via internet was simpel. Helaas kregen wij waarschijnlijk een demo model. Doos en zakjes met inhoud waren namelijk al geopend geweest en met plakband dichtgeplakt. Krassen en vinger vlekken op het scherm. In de FOKA winkel hebben wij de TV zonder problemen kunnen omruilen voor een nieuwe. Wij hebben ons voorgenomen om voortaan, dit soort dure producten, in een winkel te kopen. Het gemak van bezorgen en vertrouwen werd door deze aankoop geschaad.

Verzending

De levering was snel, conform wat aangegeven was.

Klantenservice

Probleem door klachtenservice goed aangenomen. En het omruilen zonder problemen plaatsgevonden.

1 2 3 ... 118

Scorekaart voor FOKA Superstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg