ReplaceDirect.nl

13.770 producten en 15.613 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ReplaceDirect.nl

Review toevoegen

Algemeen

Via google zoekterm ingevoerd en vanuit daar direct door gestuurd naar het gezochte product. Vanuit de productpagina kon je kiezen uit de verschillende versies van het product. Nadat de bestelling geplaatst werd, kreeg ik netjes een mail met de ordergegevens. Vervolgens wordt een mail verzonden op het moment dat het product beschikbaar komt voor verzending. Deze mail bevat tevens de track&trace link.

Verzending

Na 's avonds de bestelling te hebben geplaatst werd het product de volgende dag in een goede verpakking geleverd.

Algemeen

Bestellen was gemakkelijk, snelle levering, perfect. Veel keus. Duidelijke site. Ik ben heel tevreden. Een aanrader.

Verzending

Snel en goed verpakt, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

Algemeen

In een woord top, op alle vlakken. Super service.
Aan iedereen aan te raden.
Lang geleden dat ik deze service heb beleefd.

Verzending

Eerst in de gauwigheid een verkeerde zetgroep besteld. Omgeruild en volgende dag al andere thuis.

Klantenservice

Contact via whatsapp verliep uitstekend.

Algemeen

Ik heb zeer goede ondersteuning gekregen voordat ik wist welk product het goede voor mij was, zodoende weet ik dat ik met een gerust hart mijn onderdeel bestellen kan.
ook weet ik dat de garantie ook goed is, en dat kan ik van veel bedrijven niet zeggen.

Verzending

Bijna altijd heb ik mijn product de dag na de bestelling, (werkdagen), soms is het product niet op voorraad, en dan is het normaal dat je iets langer moet wachten.

Klantenservice

Ik heb eens telefonisch contact gehad met het bedrijf en zelfs via Whatsapp, en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben hoe ik behandeld ben, en ben ook tevreden met hoe ze het allemaal hebben afgehandeld.

Algemeen

Had recentelijk reeds de accu van mijn laptop vervangen en dat ging heel soepeltjes. Toen begon mij laptop steeds te piepen bij het opstarten met de melding dat de verkeerde adapter aangesloten was en laadde de accu niet meer op. Een nieuwe adapter besteld (niet de originele) en het werkt weer prima! Een jaar geleden ook al gekeken naar een nieuwe adaptor omdat er speling zat op de stekker, maar toen kon je alleen nog een originele (DELL) kopen voor een prijs waar je al een halve eenvoudige laptop voor kon kopen. Gelukkis is dat nu veel beter geworden door concurerende onderdelen.

Verzending

De levering werd de volgende dag geleverd, geheel volgens de beschrijving bij het artikel.

Algemeen

Prima prijzen bij ReplaceDirect. In de avond een geheugenmodule besteld en de volgende dag was het al binnen. Netjes verpakt.

Verzending

Top! Gelukkig wel een goede bezorger met PostNL. Heb de laatste tijd veel problemen met andere post- en pakketbezorgers die na de eerste bezorgpogin het pakket bij een afhaalpunt (in de stad) brengt ipv even bij de buren proberen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bij een eerste bestelling van een laptopaccu werd een dikkere accu dan origineel geleverd. Stond niet bij beschrijving. Laptop staat nu schuin.
Bij een bestelling van een andere laptopaccu wordt de levertijd telkens verzet. Klantenservice reageert wel na 1 dag maar gaf aan dat levertijd 7-10 dagen zou zijn. Besteld 1-11-2018 en laatste verwachte leverdatum 21-11-2018......ik vermoed dat die voor de zoveelste keer wordt verzet.

Klantenservice

Indien je belt krijg je te horen dat je niet meer kunt bellen maar moet mailen of appen. In een eerdere mail werd aangegeven dat levertijd 7-10 dagen zou zijn maar we zitten dus nu op 20 dagen dus informatie van klantenservice is onbetrouwbaar. Reactie kwam wel na 1 dag dus vandaar nog het predikaat slecht ipv waardeloos.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Registreren koste wat moeite. Verder zeer overzichtelijke website. Veel keuzemogelijkheden. Ook de betaling verliep vlot.

Verzending

Product 1 dag na de bestelling geleverd zoals aangegeven.

Klantenservice

Product moest retour gestuurd worden. Retouraanvraag gestuurd op 3 november. Ik krijg op 5 november een mail met daarin de aanvaarding van mijn retouraanvraag en de uitleg dat er nog een mail volgt met het retourlabel. Deze tweede mail volgt maar niet en ik stuur via Whatsapp een bericht. Dit wordt redelijk snel beantwoord (1 werkdag) met de mededeling dat ze zo snel mogelijk een tweede mail zullen sturen. Nu, 4 werkdagen en 3 berichten later nog steeds geen mail en communicatie. Echt een barslechte communicatie! En dan te denken dat het product 14 dagen na aanvaarding van de retouraanvraag bij hen moet zijn... Eerst het retourlabel ontvangen natuurlijk!

Algemeen

Nieuwe batterijen voor de raidcontrollers van twee Dell PE2950 besteld. Snel geleverd en werken perfect!

Verzending

De volgende dag in huis (of beter gezegd op kantoor)!

Algemeen

Prima website, snel spullen gevonden. Redelijk geprijsd, snel geleverd. Wel altijd weer gedoe om voldoende bij elkaar te zoeken voor gratis bezorging.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een fijne, overzichtelijke bestellijst. Je komt vanzelf bij je product uit. Bestellen, betalen. De volgende dag in huis

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De site is overzichtelijk genoeg en het aanbod is ruim. Producten worden snel verzonden. Je garantie krijgen is echter erg moeilijk, gezien de klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar is, communicatie via whatsapp erg traag gaat en ze in mijn geval claimen dat ik geen garantie heb omdat het product 4 dagen na de garantietermijn van 1 jaar kapot is gegaan, ondanks dat de wet aangeeft dat een product moet meegaan volgens een redelijke verwachte levensduur.

Verzending

Verzending was prima, product was snel binnen.

Klantenservice

Klantenservice is sinds kort niet meer telefonisch bereikbaar. Bij het bellen vertelt een automatisch bericht dat ze bereikbaar zijn via mail of whatsapp "om de gebruiker nog beter te kunnen helpen." Contact via Whatsapp gaat erg traag, in 5 dagen (4 werkdagen) heb ik slechts 1 niet-geautomatiseerd bericht gehad, waarin mij werd verteld dat ik geen garantie meer heb en dat ik maar een nieuwe moet bestellen.

Algemeen

Alles ging gemakkelijk af en goed leesbaar heb het product ook makkelijk kunnen vinden aanrader voor andere clanten.

AEG Stofzuigerslang zonder hangreep

Algemeen

In één woord een fantastisch adres voor onderdelen. In eerste instantie dachten wij dat wij voor ons espresso-apparaat een dure reparatie kwijt
waren . . . .
Maar na even googlen 'Repair Direct' gevonden, voor weinig geld een onderdeel besteld, de volgende dag meteen in huis, snelle betaling, en ons apparaat loopt weer als een zonnetje. Geweldig!

zie boven

Klantenservice

Klantenservice eigenlijk niet nodig gehad, zo op internet te vinden

Algemeen

Makkelijk snel en goed , vooral dat voor 22.00 bestellen en dag er na in huis is er prettig. Aanradertje dus

Algemeen

Great website to navigate and find required products pricing and ETA for delivery. Very well packaged so you know your parts are safe while in transit. Fast dispatch ans shipping.

Verzending

Very easy to order online and pay through trusted app.
I brought the wrong spare part and the returns process is the easiest ive ever had to deal with.

Klantenservice

Customer service was amazing. Very friendly and explained everything. It was fast and quick to get my requirements sorted. Walked out very impressed with this website and shop.

Thank you for your wonderful review!

thank you for your beautiful review.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Replace Direct geeft je de mogelijkheid per afterpay te betalen , dit vind ik zeer fijn en geeft mij een gevoel van veiligheid.

Verzending

Gewoon goed niet meer en niet minder.

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan en verstand van zaken.

Bedankt voor uw mooie referentie

Bedankt voor de vertrouwen in ReplaceDirect.nl. Wij willen u tevens bedanken voor het schrijven van deze mooie review en wensen u veel plezier met uw bestelling.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik krijg dit bedrijf na bestelling niet meer te pakken, ik ga er inmiddels vanuit dat ze niet meer zullen leveren.

---
Update: op het moment dat ik dit bericht post krijg ik reactie via WhatsApp. De score is inmiddels aangepast van 1 naar 3. In mijn bestelproces is "iets misgegaan". Dat kan gebeuren, voor mij was dit niet fijn, maar het is uiteindelijk goed opgelost.

Klantenservice

Twee weken geleden heb ik ze nog telefonisch gesproken met een vraag over de factuur. In de periode tussen het plaatsen van de bestelling en nu, 13 dagen later, heeft ReplaceDirect het telefoonbeleid veranderd. Inmiddels zijn ze alleen nog via WhatsApp en mail bereikbaar. Op WhatsApp geven ze echter aan: "vanwege aanhoudende drukte kan het zijn dat een reactie iets langer op zich laat wachten". Op hun zakelijke nummer krijg ik een automatisch bericht dat aangeeft dat ze gesloten zijn.

---
Update: ReplaceDirect heeft dezelfde dag nog via WhatsApp contact met me opgenomen. Ze stelden zelf voor de order te annuleren en het geld terug te storten. Het betaalde bedrag heb ik ook snel terug ontvangen, erg fijn. Ik heb de waardering opgehoogd van 1 naar 2; ik wil gewoon graag iemand kunnen spreken. Voor mij een reden om hier niet meer te bestellen.

Onze excuses voor de tijdelijke slechte bereikbaarheid. Momenteel zijn wij weer volop bereikbaar op whatsapp op nummer 088 088 66 00 en ook hebben wij de chat aanstaan. Kunt u ons via een van deze kanalen weer contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken wat de status is van uw bestelling.

Algemeen

Heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen.
Laat op de middag besteld en de volgende dag werd het bezorgd.
Goede verpakking. Prijs/ kwaliteit zeer goed.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

RAM module voor laptop besteld, ging makkelijk via configurator. Bleek alleen niet te werken. Vraag gesteld bij ReplacDirect omdat op internet wordt gemeld dat DDR3 niet werkt, alleen DDR3L. Nooit antwoord op gekregen dus nu maar de RMA procedure opgestart.

Verzending

Module zal goed zijn alleen niet voor mijn laptop. Opties van de configurator wijken af van andere, bv. Crucial.

Klantenservice

Geen antwoord gekregen op vraag. RMA lijkt wel goed te werken.

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor ReplaceDirect.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg