ReplaceDirect.nl

27.810 producten en 32.592 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ReplaceDirect.nl

Review toevoegen

Algemeen

Voor een originele smartphone batterij vroeg men een foto te zenden.
na 2 dagen. Intussen vond ik dezelfde batterij voor minder dan de helft bij de lokale handelaar. Nu krijg ik bij elke zoekopdracht een betaal advertentie binnen van hen. En men wil dit niet stoppen. Leuk!

Klantenservice

Antwoorden zelfs niet wanneer gevraagd wordt om te stoppen met ongewenste reclame over dit product.

Onze excuses dat wij later hebben gereageerd op uw email. Soms is het enorm druk, waardoor het beantwoorden van e-mails niet zo snel gebeurd als wij zouden willen. Helaas kunnen wij niks doen aan de betaaladvertenties. Dit is standaard in de webbrowser. U zou het zelf via uw eigen webbrowser in kunnen stellen dat u de advertenties niet meer ziet.

Algemeen

Ben zeer tevreden over de site Replacedirect.
Had een nieuw led kabeltje nodig voor mijn laptop, maar heb zonder goed te kijken naar het serie nummer het verkeerde kabeltje besteld. Contact gezocht met de klantenservice, die reageerde vrijwel direct. Serie nummer van het juiste kabeltje doorgegeven, en kreeg meteen een bericht terug met daarin een link naar de juiste kabel. Verkeerde kabel kon ik gratis ruilen, en kreeg meteen een email dat de nieuwe kabel onderweg was. Dat is service. mocht ik ooit een kabel nodig hebben zou ik deze zeker hier kopen.

Wat fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is verlopen. Het kan gebeuren dat een klant een verkeerd artikel besteld, maar hoe fijn is het als wij het dan op deze manier voor u op kunnen lossen. Dank u wel voor de feedback!

Algemeen

Mijn eerste bestelling was van een product op de site dat niet meer leverbaar bleek, wat doet het dan op de site? Maar goed.
Nu mijn tweede ervaring. Ik bestel het juiste product, krijg het verkeerde product. Ik volg de RMA procedure en ondanks nadrukkelijk verzoek om dit, maar dan het juiste artikel, toe te zenden wordt mijn geld teruggestort.
Dit geeft mij het idee dat ook dit artikel gewoon niet leverbaar is.
* de prijs van het product terug ontvangen maar zonder de portokosten, dit laatste is peanuts maar zo ga je niet met je klanten om.

Verzending

Goed verpakt, dagje later dan gepland.

Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens verlopen is. Graag ontvang ik uw ordernummer, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Algemeen

besteld 08-06-2017 , levertijd binnen 3 werkdagen. Nog steeds niets ontvangen. Geen updates . Geen emails .

Klantenservice

Verzending zou binnen 2 werkdagen zijn. Is nu ook nog de levertijd op tweakers. Na 8 dagen nog niets. Geen email voor vertraging. Helemaal geen updates.

Wat vervelend dat je nog niks ontvangen hebt. Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvang ik jouw ordernummer, zodat ik kan kijken hoe de bestelling ervoor staat.

- - - -- - - -- - - -- - -- -- - -- - -

- - - -- - - -- - - -- - -- -

- - -- - -- - - - - -- - -

Goedemiddag.

Vervelend te vernemen dat wij uw Reparatie niet compleet hebben kunnen voltooien.
Wij geven op voorhand nooit door dat we het apparaat kunnen maken.
De reden daarvan is omdat de Reparateurs zelf intern het verder gaan onderzoeken. Als het wel te repareren is krijgt u vooraf de prijsopgave. En pas na akkoord gaan wij over tot de reparatie.

We hebben verder wel uw accu en de home knop kunnen vervangen omdat dit niet te maken had met het Moederbordje.
Spijtig dat u in ieder geval niet helemaal tevreden bent geweest over de reparatie. We helpen u graag verder in de toekomst en hopen dan ook dat u zeker nog eens bij ons terug komt.

Wij staan graag voor onze klanten klaar.
Ik wil u bedanken voor uw genome moeite, en een fijne dag gewenst.

Algemeen

Duidelijke product info, eenvoudig te vinden en compatibiliteit van het huismerk inktpatroon met mijn printer was in tegenstelling tot sommige andere inktleveranciers heel duidelijk.

Verzending

Geleverd zonder leverkosten binnen 24 uur.

Goedemiddag.

Bedankt voor je positief bericht.
We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Bij deze is dat dus gelukt! Goed om te horen.

Een fijne dag nog gewenst.

Klantenservice:

Samsung geheugenkaartje besteld. Website is duidelijke en overzichtelijke. Bevestigingsmails en trackingsmails na je bestelling. Snelle levering. Thx

Bedankt voor uw bericht.

Leuk om te horen dat je het als positief hebt ervaren bij ons.
Mooi zo! Daar streven we naar.

Een goed weekend gewenst & bedankt voor de reactie.

Algemeen

Bestelling van de hoofdtelefoon ging simpel. Alleen klopt er niets van de aanbieding op de website. Er staat actuele levertijd 1 1/2 week. Die zijn om en nu krijg ik te horen dat ze hun best gaan doen maar niet weten wanneer er geleverd kan worden. Op de website staat echter nog steeds 1 1/2 week levertijd! Ik heb er eentje besteld op 24-4 en eentje op 25-4, Allebei met Ideal betaald. Ik vind dit een erg misleidende aanbieding. Niet erg netjes. Ik kijk het nog even aan. Gaat het niet vlot dan annuleer ik er eentje. De klanten service, waarmee ik 2 keer contact heb gehad, gaf ook steeds andere antwoorden. Ze weten dat ze laat of niet kunnen leveren, maar zeggen dit niet om voorlopig op mijn "geld"te kunnen blijven zitten.
De slechtste webwinkel die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Klantenservice

Steeds verschillende antwoorden. Ze weten volgens mij precies wat het probleem is ( andere webwinkels kunnen product niet meer leveren) maar blijven liever orders schrijven. Voor mij is het over.

Goedemiddag,

Vervelend te vernemen dat u zo'n vervelende ervaring heeft gehad met onze Klantenservice.
Uiteraard is het niet onze bedoeling om u zo'n naar gevoel te geven.
De reden dat wij met een verwachte levertijd geen exacte datum kunnen doorgeven is omdat wij altijd afhankelijk zijn van onze leveranciers.
Als onze leverancier een verwachte datum doorgeeft, en achteraf plots vertraging krijgt doen wij daarom geen beloftes naar onze klanten.
Dit kunnen wij enkel waarmaken en doorgeven als het onderdeel in stock is.
Ik begrijp dat u in ieder geval daarover niet tevreden bent, en ik hoop dat u toch nog ons in de toekomst zich bedenkt om toch bij ons terug te komen.

Verder wil ik u bedanken voor de genome moeite, en een fijn weekend gewenst.

Algemeen

Ik was op zoek naar een Microsoft Lumia 950 accu, BV-T5E. Die van mij heeft het krap een jaar goed gedaan. Het product was goed te vinden via de website en het orderproces verliep vlot. Bevestiging per e-mail, alles leek in orde.

Klantenservice

Ik heb vier weken na mijn bestelling niets gehoord noch ontvangen. Ik heb maar eens op de website gekeken naar wat de huidige leverdatum is van het product en er stond dat het niet eerder wordt verwacht dan over 5 weken. Men is dus gewoon niet in staat om deze telefoonaccu te leveren.

Ik heb een e-mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik ontevreden ben over het gebrek aan communicatie en dat ik graag een reactie wou op mijn bestelling.
Niets gehoord.

Ontwijk deze webshop!

Beste Hugo, bedankt voor de review.

Het is waar dat dit artikel lastig verkrijgbaar is en bleek te zijn. De verwachte leverdatum staat dan wel gekoppeld aan het artikel op de website, echter is en blijft het waar dat dit artikel slecht verkrijgbaar is.

Er is natuurlijk wel gereageerd op uw bericht, echter niet in het tijdspanne van uw bericht en deze review (5 uur).
U heeft uiteindelijk gekozen voor een annulering. Ontzettend jammer natuurlijk, maar wel begrijpelijk in deze. Het aankoopbedrag is u dan ook alweer een poos geleden terug overgemaakt.

Onze excuses voor de uiteindelijke teleurstellende ervaring. Toch hopen we op een toekomstige nieuwe kans en daarmee samenwerking. Graag tot ziens! ^JTS

Algemeen

Op de website van ReplaceDirect.nl staat misleidende informatie. Er staat groot 'Voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis', maar tijdens het afrekenen werd dit toch 3-5 werkdagen. Een week later was het nog steeds niet in huis, en bleek de levertijd 2 weken te zijn.

Het plaatsen van de bestelling en de betaling verliep goed, maar deze webwinkel zou nooit moeten claimen binnen een dag te kunnen leveren.

Verzending

Vorige week een MicroSD kaartje besteld bij replacedirect.nl, waar op de website groot staat 'Voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis'. Bij het afrekenen kwam te staan dat dit 3-5 werkdagen was, maar daarna was hij nog niet binnen. Na even te bellen bleek dat de levertijd niet 1 dag, maar 2 weken later was.

Klantenservice

De klantenservice was vriendelijk en bood zijn excuses aan voor het te laat leveren, maar kon niet met een oplossing of alternatief komen behalve de order te cancellen.

overzichtelijke duidelijke site
maar niet helemaal waar wat er staat.
er staat vrolijk: Voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis*
dus ik heb mijn spullen besteld op 25-2-2017 5:50pm
ik heb een keurige mail ontvangen dat de verwachte datum van leveren 6-3-2017 zou zijn ( dit is dus geen voor 11 besteld morgen in huis )
ik snap dat als je op zaterdag besteld dat het niet zondag geleverd word maar dit is een ruime week. inmiddels zijn we op vrijdag 10-3-2017 en is het nog steeds niet geleverd.

Klantenservice

na zelf contact te hebben moeten maken met de klanten service die je overigens keurig te woord staat. krijg ik te horen dat mijn producten ineens niet direct leverbaar zijn. en onbekend is wanneer ik het krijg. ik heb afgesproken dat het uit gezocht wordt maar nu een dag verder nog niets gehoord.

Beste, bedankt voor de review!

Ik vrees dat er hier simpelweg sprake is geweest van een artikelbestelling welke niet op voorraad was. Het feit dat je in de orderbevestiging al een verwachte leverdatum is gecommuniceerd, welke niet de volgende dag zou zijn, zet mijn verwachting kracht bij.
De service "op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" kunnen we prima waarmaken, wanneer het vanzelfsprekend bestellingen betreft met voorraad-artikelen.
Wanneer er op de website en in de orderbevestiging reeds een verwachte bezorgdatum gecommuniceerd is, is er voor ons vanzelfsprekend ook geen directe aanleiding om pro-actief contact op te nemen. Als we een reeds gecommuniceerde verwachte bezorgdatum niet gaan halen, of niet gehaald hebben, zullen we de klant vanzelfsprekend wel z.s.m. contacteren.

Moest je nog enige info over de bestelling kunnen weerleggen, kunnen we vanzelfsprekend kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Alvast bedankt, en goed weekend gewenst!

Klantenservice:

Overzichtelijke website, snelle levering, redelijke prijs. Bovendien sympathiek dat de bestelling niet in een nodeloos grote verpakking geleverd werd.

Thanks voor de fijne review, en goed dat het je opvalt dat er ook aan het verpakkingsmateriaal is gedacht. Weg met de wegwerpeconomie!

Algemeen

Ik had een onderdeel voor mijn PC besteld. de levertijd was 8-02-2017 na 2 weken had ik niks gehoord van de bestelling. Ik ging bellen: 'ja, de leverancier had niks opgestuurd dit dat".

Klantenservice

Replace direct hing ook een keer op toen ik met ze in gesprek was. En geen antwoord via de e-mail.

Beste,

Ai, dat klinkt niet als de service die we willen waarborgen en uitstralen, excuses daarvoor!
Dat we afhankelijk zijn van een leverancier kan vanzelfsprekend voorkomen, maar schuld verleggen is alles-behalve de bedoeling.
Het met opzet verbreken van een gesprek is uit den boze.

Indien mogelijk vernemen we graag enkele contact- of ordergegevens, zodat we het een en ander inzichtelijk krijgen en eventueel kunnen rechttrekken.
Bij voorbaat dank!

Algemeen

Op 7/02/2017 kocht ik een Intel Wireless-AC 7260 netwerkkaart bij ReplaceDirect.be ter vervanging van mijn oude netwerkkaart. Via Tweakers vond ik dat dit het goedkoopst was bij hen (¤ 31). Op de website stond bij het product: "Wordt verwacht: 8/02". Dat wilde dus zeggen dat ik de netwerkkaart op 9/02 zou ontvangen, dat kwam me goed uit. Uiteindelijk zou ik het pakketje pas op 10/02 ontvangen (zie hieronder). Verder werd alles correct afgehandeld en hielp de klantendienst me erg adequaat. Ik kom zeker nog eens terug en raad deze webshop dan ook aan!

Verzending

Oorspronkelijk had ik gekozen om het pakketje op een Kiala-punt te laten leveren. Via de klantendienst vernam ik echter dat het enkele dagen (!) zou duren vooraleer het pakketje uiteindelijk in het Kiala-punt zou geraken. Men deed niet moeilijk en veranderde de verzendingswijze naar PostNL. Zoals altijd bij PostNL werd het pakketje de dag na ontvangst van ReplaceDirect geleverd, zijnde 10/02.

Klantenservice

Toen ik op 8/02 naar de website surfte, stond bij het product "Wordt verwacht: 10/02". Ik zou het item dus pas op 11/02 kunnen ontvangen, maar bij het plaatsen van de bestelling was de verwachte leverdatum 9/02, zoals ik het wenste. Ik belde dus op 8/02 naar de klantendienst. Ik hoefde niet lang te wachten voor ik een Hollandse dame aan de telefoon kreeg die mij heel correct en eerlijk geholpen heeft. Ze verzekerde mij dat ze de netwerkkaart op voorraad hadden en dat ze het pakketje ten laatste op 09/02 zouden kunnen versturen. Na haar uitleg over het Kiala-punt (zie "Verzending") veranderde ze de verzendingswijze naar PostNL. Een erg positieve ervaring dus!

Goed om te horen dat de ervaringen louter positief zijn, en bedankt dat je ze met de rest van het WereldWeideWeb hebt willen delen!

We willen er natuurlijk wel op toezien dat je met de nieuwe netwerkkaart onze website kunt blijven bezoeken

Algemeen

Prima en vlotte afhandeling. Geen bijzonderheden. Gewoon een verwerking zoals het hoort. Heldere communicatie over de status van orderverwerking.

Verzending

Product is prima. Vertrouwen was groot, omdat er langer gezocht en vergeleken is tussen produkten en merken

Bedankt voor het bericht, altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Klantenservice:

Perfect geregeld van begin tot einde kevering. Product zorgvuldig verpakt en behandeld, en in goede staat aangeleverd.

Dan heeft ons magazijn goed werk geleverd! Fijn dat alles naar wens is.

Algemeen

Ik heb een beschermtas voor een Samsung Notebook besteld bij ReplaceDirect.
Binnen één werkdag werd die bezorgd en volledig naar wens. De tas is precies wat ik zocht

Zie boven

Zo horen wij het graag! Veel plezier van uw aankoop.

Algemeen

Via de Whats App meteen antwoord gekregen, dus wij zijn weer dik tevreden! Hartstikke bedankt!

Verzending

De volgende dag had ik het al in huis!

Klantenservice

Kreeg keurig een handleiding via de APP/ Alles werkte prima/ Wij weer blij!

Goed om te horen! Graag gedaan en tot de volgende keer.

Algemeen

Wlan kaartje wat ik net nodig had was mooi op voorraad, en
terwijl ik toch laat in de avond had besteld , netjes dag later bezorgd.
Gewoon top,

Klantenservice

Ik ben in het bezit van AC router, en de N wireless kaartje in mijn laptop, kon niet de gewenste snelheid leveren, vandaar de intel AC wireles lan kaartje aangeschaft, en ik krijg mijn maximale snleheid draadloos op de laptop yessss

Goed om te horen!

We moeten je natuurlijk wel in staat stellen om te blijven surfen op onze website Veel plezier ervan!

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor ReplaceDirect.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg