ReplaceDirect.nl

19.115 producten en 22.265 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ReplaceDirect.nl

Review toevoegen

Algemeen

Het geleverde product is goed. Helaas was de levering niet binnen 2 dagen maar 4 dagen, maar dat was verder geen punt.
De klantenservice reageerde snel op de vertraagde levering en liet weten dat het pakketje onderweg was.

Verzending

Niet geleverd binnen 2 maar binnen 4 dagen. Oorzaak lag niet bij replacedirect, maar bij het leverproces. Aangezien de envelop door de brievenbus kon, was het geen pakketje en was er ook geen track en tracé geactiveerd.

Snelle en correcte respons

Algemeen

Goed en eenvoudig te betalen. Niets op aan te merken. Kon gebruik maken van mobieltje om te betalen.

Verzending

Levering tegen laagste prijs was razed snel en goed verzorgd. Nergens kon ik het goedkoper krijgen

Tegen beloning

Algemeen

The site is well made. The delivery was quick. I ordered a battery for my MacBook Pro and it came with screwdrivers, which is a clever idea.

Klantenservice

Did not have any complaint as such. But the option of WhatsApp is good.

Algemeen

Gewoon snel en netjes met track en trace via DHL verstuurd. Met de zomerkorting echt een goede prijs voor een Yanec kwaliteits-accu.
Macbook werkt weer perfect.

Algemeen

Een fijne overzichtelijk website en gebruikersvriendelijk. Je kan je apparatuur toevoegen waardoor het makkelijker is om onderdelen e.d. te bestellen.

Een snelle levering.

Algemeen

De website is duidelijk, je komt stap-voor-stap bij het juiste onderdeel uit: soort apparaat, merk, model.
display-eenheid besteld voor nexus7(2013)-wifi. Helaas niet de goede uitvoering gekregen: Het exemplaar voor 3G is dan wel duurder maar past niet. Gebeld, volgende dag een nieuwe gekregen, maar ook niet juist. In beide gevallen klopt de code op de doos niet met de inhoud; waarschijnlijk heeft de leverancier iets fout gedaan. Opvallend: volgens de website is de display voor de 3G-versie niet op voorraad.....

Verzending

Snelle verzending, netjes verpakt in een ietwat grote doos.

Klantenservice

Telefoon wordt snel opgenomen, direct een vervangend exemplaar gekregen. ReplaceDirect kan er weinig aan doen dat de leverancier iets anders in de doos stopt dan wat er in hoort.

Algemeen

Na bestelling van de AC adapter bleek de aansluiting niet te passen terwijl het serienr voor bestreffende laptop wel zou moeten kloppen. Er werd goed advies gegeven om de juiste te bestellen en dit werd zeer snel opgelost en de verkeerde kostenloos terug gestuurd. Prima service!

Algemeen

Een van de laptops waar wij bij SeniorWeb lessen op verzorgen had een gebarsten beeldscherm. Na het bekijken van een filmpje op Youtube heb ik het zelf aangedurfd om het beeldscherm te gaan vervangen. Op vrijdag bestelling geplaatst, zaterdag het scherm ontvangen. Vervanging bleek een fluitje van een cent.

Verzending

Verwachtte een beeldscherm dat in een piepschuim doos zou worden geleverd. Bleek een doos waar het beeldscherm tussen papierproppen was ingeklemd, Het bleek voldoende maar gaf toch een wat onzeker gevoel als er tijdens verzending er minder zorgvuldig mee omgegaan zou zijn.

Klantenservice

Het juiste type scherm was op de site moeilijk te vinden, gelukkig had ik via de klantenservice al heel snel de juiste link toegestuurd gekregen.

Algemeen

gewoon gedaan wat er beloofd is
gebeurd echt niet overal
kom zeker nog terug
bedankt voor de goede en snelle service

Algemeen

De bestelling was gemakkelijk geplaatst.
Er was 1 onderdeel pas een dag later beschikbaar, maar na 1 telefoontje werd alles wat zaterdagmiddag besteld was, was maandag binnen

Verzending

Levering was perfect, zaterdagmiddag besteld maandag in huis

Klantenservice

Gebeld over 1 onderdeel dat pas dinsdag geleverd zou kunnen worden.
Maar toch kunnen regelen dat dit ook maandag geleverd werd

Algemeen

Beschrijving op website klopt niet of is niet toereikend.

Heb een nieuwe lader voor Asus laptop gekocht dus een universele Asus laptop lader gekocht. Die paste uiteindelijk niet...

Algemeen

Zeer veel onderdelen voor computers zee snelle levering
Bij vragen zeer goed geholpen en bij retour zenden ook geen probleem

Algemeen

Al meer als 10 jaar klant en nog nooit problemen gehad. Al met al prima.

Algemeen

Fijne website om de accu voor (in dit geval) mijn accu boormachine te vinden. De accu is prijstechnisch een stuk beter dan een originele Bosch accu.

Verzending

De ene dag bestellen en de volgende dag heb je het al binnen.

Algemeen

Product was goed te vinden , uitleg prima, de prijs was in vergelijking met andere zeer goed

Algemeen

accu besteld voor me laptop , snel en in goede staat ontvangen en werkt perfect

Verzending

snelle levering en goed ingepakt

Algemeen

M'n smartphonescherm was stuk en dus heb ik bij deze webshop een nieuwe besteld. Na 2 maanden ging dit scherm echter zonder aanwijsbare reden kapot. Na dit aan hun voorgelegd te hebben stuurden ze me meteen een nieuw scherm en kon in de kapotte daarna terugsturen. Top!

Verzending

Goed verpakt, geen aanmerkingen hierover.

Klantenservice

Er werd snel gereageerd en gehandeld op m'n probleem.

Algemeen

Overzichtelijke site, je kunt je producten registreren zodat je niet elke keer opnieuw door de hele molen moet als je iets nieuws bestelt. Prijzen schappelijk, artikel volgende dag in huis. Een vraag aan de klantenservice verliep via Whatsapp en dat was moeizaam en traag ....

Verzending

Volgende dag in huis, netjes en compact, milieuvriendelijk verpakt

Klantenservice

Een vraag via Whatsapp verliep aan de trage kant .... Ik heb het antwoord uiteindelijk niet afgewacht en het bewuste artikel besteld. Eind goed, al goed

Algemeen

Zoals gewoonlijk de juiste laptop adapter, snel, niet te duur.
Nog meer woorden? blah blah tweakers!

Algemeen

Misleidende levertermijnen op site, 3-4 dagen werd al snel 5 weken en zonder te informeren via bijvoorbeeld e-mail. Op mijn vraag waarom dit allemaal zo lang moet duren krijg ik geen duidelijk antwoord, behalve dan dat ik maar moet wachten.

Op mijn uiteindelijke verzoek de order te annuleren krijg ik een redelijk arrogante reactie.

Uiteindelijk het product voor 30% van de prijs zelf besteld elders.

Klantenservice

Geen inhoudelijk antwoord, vervelende toon van communiceren en ook nog eens met lange tussenpozen.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor ReplaceDirect.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg