ReplaceDirect.nl

23.362 producten en 26.931 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ReplaceDirect.nl

Review toevoegen

Algemeen

Op maandag 5 februari heb ik een bestelling gedaan bij ReplaceDirect. De levertijd was 2-4 werkdagen. Na het bestellen kwam ik erachter dat ik mijn adres verkeerd had ingevoerd, ik heb hier direct een bericht over op de site achtergelaten en een mailtje gestuurd. Ik kreeg na 2 dagen antwoord, welke ik zelf als erg klantonvriendelijk ervaarde. Uiteindelijk was het adres voor levering aangepast en kreeg ik te horen dat het product op het juiste adres geleverd zal worden. Evenlater kreeg ik een e-mail met daarin een bericht van annulering van de bestelling omdat het product niet meer leverbaar is. Hier komen ze pas 2 dagen na bestellen mee, dat terwijl op de site stond dat het product beschikbaar was. Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Klantenservice

Klantonvriendelijke mail conversatie, pas na 2 dagen antwoord. Ook werd de order pas na 2 dagen geannuleerd.

Algemeen

Het was een zoektocht om een bedrijf te vinden dat een defect moederbord kon repareren. Maar replaceDirect.nl heeft ook een reparatieafdeling en die heeft het mooi voor elkaar gekregen! Het duurde een paar dagen langer dan ze zelf aangaven, maar dat vergeef ik ze. Ik kreeg er keurig uitleg over van Twan. En dat nog laat op de avond. Dus dat laat ik niet te zwaar wegen.

Gewoon prima.

Prima.

Algemeen

Na een GTX 1060 te willen aanschaffen voor een verjaardag en wetend dat er op dit moment bijzonder veel vraag naar is ivm cryptomining, met de klantenservice aan de telefoon gezeten om zeker te weten dat hij ook echt op voorraad is. Mij werd verteld dat er zaterdag 3 Februari 7 nieuwe exemplaren binnen zouden komen die inmiddels al onderweg waren, waarvan er al 5 verkocht waren. Prima, ik bestel meteen zo'n ding, verwacht hem binnen 1-2 weken te ontvangen, te laat voor de verjaardag, dat moet dan maar.

Krijg ik twee dagen later een mail dat de bestelling geannuleerd is omdat het product "niet meer leverbaar is". Jammer, nu is het ding overal uitverkocht behalve voor de prijs + 150 euro. Ik bestel hier niet snel weer.

Klantenservice

Telefonisch contact verliep prima. Er werd zelfs aangeboden om mij terug te bellen als de bestelling vertraging opliep. Zo ver is het helaas nooit gekomen.

Algemeen

Komen geen enkele belofte na....en dan items aanbieden 1 cent goedkoper als de concurrentie om maar boven in de pricewatch te komen....
WAARDELOOS!

4 keer "Apparaat wordt asap toegestuurd.....l". na 6 welen geannul;eerd

Algemeen

Switch besteld, levertijd van enkele dagen aangegeven. Na 14 dagen heb ik contact opgenomen, switch zou alsnog binnen enkele dagen geleverd worden. Na 30 dagen neem ik nogmaals contact op, "sorry, switch is niet leverbaar bij onze leverancier, we kunnen er niks aan doen".

Dit kan elke leverancier natuurlijk gebeuren, kwalijk is vooral dat er niets is gecommuniceerd door ReplaceDirect zelf. Alleen bij navraag kreeg ik informatie, die achteraf niet bleek te kloppen.

Klantenservice

Niet leverbaar product besteld, alle communicatie moest van mij uit komen, de antwoorden die ik kreeg bleken niet te kloppen. Sowieso nul communicatie vanuit ReplaceDirect.

Wat ontzettend vervelend dat dit lange tijd geduurd heeft. Het kan inderdaad voorkomen dat na een tijdje blijkt dat een leverancier een product niet meer kan leveren. Op het moment dat wij bestellen bij onze leverancier, ontvangen wij een verwachte leverdatum, deze kan inderdaad verschuiven indien de levernacier het niet op voorraad heeft. Hij zal dan zijn best doen het product zo snel mogelijk te leveren, echter is sommige gevallen kan het voorkomen dat een product niet meer leverbaar blijkt. Jouw feedback over de communicatie van ReplaceDirect, kan ik begrijpen. Dit zal ik ook meenemen in onze besprekingen!

Algemeen

Concurrerende prijzen, snelle levering en een hele goede website. Ik had hier al eerder besteld en was heel tevreden over het verloop

Wat fijn dat je weer bij ons terecht bent gekomen. Dat horen wij graag.

We zien je graag weer in de toekomst.

Algemeen

Bestellen ging heel eenvoudig. D.m.v. het merk en model van de laptop de juiste accu gevonden. Betaald met iDeal. Geen problemen. Werd netjes op de hoogte gehouden van het verzendproces. De accu zelf werkt uitstekend.

Verzending

Verzend was gewoon goed. Niks op aan te merken. Zat in een stevige doos met genoeg beschermmateriaal.

Wat fijn om te horen dat de bestelling goed is verlopen. Dank je wel voor de feedback!

We zien je graag terug in de toekomst.

Algemeen

Na maanden lang, leugens over te leveren bestelling.
Het product niet kunnen leveren.
Wel geld terug gehad.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan, maar slecht bereikbaar.
Er worden beloften gedaan die niet worden nagekomen.
never again.

Wat vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen en dat wij het product niet hebben kunnen leveren. Graag willen wij met u in contact hierover komen. U mag ons bellen op 088-0886600 op werkdagen van 09.00-21.00 uur en op zaterdag van 09.00-17.30.

Algemeen

Product besteld op 16-12-2017 en zou 4 dagen later worden geleverd op 20-12-2017... Het is nu 19 dagen later en heb nog steeds niks ontvangen... Echt waardeloos!

Verzending

Geen product ontvangen na 19 dagen en geen status email.

Edit: Op 06-01-2018 heb ik het product ontvangen.

Klantenservice

De klantenservice heeft geen bandje waardoor het lijkt alsof de telefoon niet wordt opgenomen... Heel irritant!

Graag ontvangen wij het ordernummer van deze bestelling, zodat ik kan kijken wat de status op dit moment is. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Het klopt dat wij geen bandje op onze lijn hebben, daardoor lijkt het alsof er niet opgenomen word, terwijl je feitelijk in de wacht staat. Wij zullen de feedback hierover meenemen!

Algemeen

Heb een vervangend keyboard voor mijn laptop besteld en het is op de verwachte leverdatum geleverd..

Wat fijn om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen! We zien u graag terug in de toekomst!

Algemeen

De site was overzichtelijk en het bestellen van het product ging zoals gewenst. Niets aan op te merken.

Verzending

Bij een verwachte bezorging van 4 dagen, had ik na 14 dagen mijn product nog steeds niet binnengekregen. Replacedirect kon ook niet melden hoe lang het zou duren voordat deze bezorgd zou worden. Hierdoor heb ik mijn bestelling geannuleerd.

Klantenservice

De klantenservice was snel, maar ze konden mij niet helpen met mijn klacht.

Wat jammer dat wij geen duidelijkheid konden scheppen over de levertijd van het door jou bestelde product en je de order daarom hebt geannuleerd. Indien je nog steeds opzoekt bent naar het bestelde product, wil ik graag voor je kijken of wij het alsnog kunnen leveren. Graag ontvang ik dan het ordernummer van jouw bestelling. Dit mag per e-mail verzonden worden naar info@replacedirect.nl. Vermeld in de e-mail even erbij dat wij via Tweakers contact hebben gehad.

Algemeen

Accu van Medion Laptop na 8 jaar kapot. Nieuwe via RD besteld, deed het prima tot hij na ca 13 maanden net zo beroerd was als die van 8 jaar oud. garantie ? Jammer, na 12 maanden geen garantie meer. Dat je mag verwachten dat een product als accu langer dan 13 maande mee gaat heeft RD geen boodschap aan. Wij doen geen boodschappen meer bij RD.

Verzending

Wat vervelend dat de accu net na de garantie periode defect is gegaan. Helaas kunnen wij de garantieperiode niet overschrijden of aanpassen. De levensduur van een accu hangt van verschillende aspecten af, oa gebruik, opladen enz. Mocht u nog vragen hebben hierover, dan horen wij het graag.

Algemeen

Product besteld. Zelfde dag kwam mijn vader er mee aan als verrassing. Vervolgens direct contact opgenomen per mail dat ik de bestelling wilde annuleren. Mailtje gestuurd en zou vanzelf bericht krijgen. Vervolgens verneem ik helemaal niets meer van ReplaceDirect en ga ik mij zorgen maken. Na een belletje met de klanten service werd mij een belofte gedaan dat ik snel mijm geld terug zou krijgen en een bevestigingsmail. Nooit geen mail gekregen of mijn geld. 2 dagen later nogmaals gebeld (inmiddels meer dan een week verder) gevraagd hoe het nu zit? Weer een belofte gedaan dat ik zsm mijn geld ontvang. Tot op de dag van vandaag nooit mijn geld meer gezien. Ik bestel hier nooooit meer.

Niet besteld wegens annulering

Klantenservice

Snel te woord gestaan. Jammer van de valse beloften.

Dank u wel voor de feedback. Dit is natuurlijk niet de correcte manier. Heeft u het aankoopbedrag inmiddels retour ontvangen? Zo niet, dan ontvang ik graag uw verkoopordernummer per e-mail. Dit mag u sturen naar info@replacedirect.nl. Dan ga ik mijn beste doen het voor u op te lossen.

Algemeen

Op de website stond dat het product over vier dagen aan zou komen, maar toen het na twee weken nog niet was aangekomen heb ik in een mailtje om toelichting gevraagd, na enkele dagen kreeg ik het antwoord dat zij geen idee hadden wanneer mijn product aan zou komen en hebben ze de betaling geannuleerd.

Verzending

Het product kwam uberhaupt niet aan. Desondaks stond op hun site dat het over vier dagen geleverd zou worden.

Klantenservice

De klantenservice was op zich prima, alleen duurde het echt lang (drie dagen) voordat ik uberhaupt een mailtje kreeg met een ontvangstbevestiging en daarna nog een redelijke tijd tot ik antwoord had (in totaal een week).

Wat vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Zonder verkoopordernummer kan ik helaas weinig uitleggen of oplossen. Indien u alsnog een oplossing wenst, horen wij het graag.
We zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00-21.00 uur en op zaterdag van 09.00-17.30 op het tlelefoonnummer 088-0886600. Het is ook mogelijk om ons via Whatsapp te bereiken: 0651380312.

Algemeen

Werd goed geholpen door 2 medewerkers genaamd Romee en Onur via de online chatfunctie. Dit terwijl ik verder niets bestelde of dit van plan was. Uitstekende service!

Klantenservice

Wat fijn om te lezen dat de service naar wens was. Ik zal uw compliment doorzetten naar de betreffende collega's!

Algemeen

Voor een originele smartphone batterij vroeg men een foto te zenden.
na 2 dagen. Intussen vond ik dezelfde batterij voor minder dan de helft bij de lokale handelaar. Nu krijg ik bij elke zoekopdracht een betaal advertentie binnen van hen. En men wil dit niet stoppen. Leuk!

Klantenservice

Antwoorden zelfs niet wanneer gevraagd wordt om te stoppen met ongewenste reclame over dit product.

Onze excuses dat wij later hebben gereageerd op uw email. Soms is het enorm druk, waardoor het beantwoorden van e-mails niet zo snel gebeurd als wij zouden willen. Helaas kunnen wij niks doen aan de betaaladvertenties. Dit is standaard in de webbrowser. U zou het zelf via uw eigen webbrowser in kunnen stellen dat u de advertenties niet meer ziet.

Onze excuses voor de verlate reactie op uw bericht. Wat vervelend dat wij u niet snel genoeg hebben kunnen helpen, maar ik ben blij om te lezen dat u inmiddels wel voorzien bent.
De instellingen waar u het over heeft (de terugkomende betaalde advertentie) heeft te maken met de instellingen van Google. Helaas kunnen wij daar weinig aan veranderen. Onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

Ben zeer tevreden over de site Replacedirect.
Had een nieuw led kabeltje nodig voor mijn laptop, maar heb zonder goed te kijken naar het serie nummer het verkeerde kabeltje besteld. Contact gezocht met de klantenservice, die reageerde vrijwel direct. Serie nummer van het juiste kabeltje doorgegeven, en kreeg meteen een bericht terug met daarin een link naar de juiste kabel. Verkeerde kabel kon ik gratis ruilen, en kreeg meteen een email dat de nieuwe kabel onderweg was. Dat is service. mocht ik ooit een kabel nodig hebben zou ik deze zeker hier kopen.

Wat fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is verlopen. Het kan gebeuren dat een klant een verkeerd artikel besteld, maar hoe fijn is het als wij het dan op deze manier voor u op kunnen lossen. Dank u wel voor de feedback!

Algemeen

Mijn eerste bestelling was van een product op de site dat niet meer leverbaar bleek, wat doet het dan op de site? Maar goed.
Nu mijn tweede ervaring. Ik bestel het juiste product, krijg het verkeerde product. Ik volg de RMA procedure en ondanks nadrukkelijk verzoek om dit, maar dan het juiste artikel, toe te zenden wordt mijn geld teruggestort.
Dit geeft mij het idee dat ook dit artikel gewoon niet leverbaar is.
* de prijs van het product terug ontvangen maar zonder de portokosten, dit laatste is peanuts maar zo ga je niet met je klanten om.

Verzending

Goed verpakt, dagje later dan gepland.

Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens verlopen is. Graag ontvang ik uw ordernummer, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Algemeen

besteld 08-06-2017 , levertijd binnen 3 werkdagen. Nog steeds niets ontvangen. Geen updates . Geen emails .

Klantenservice

Verzending zou binnen 2 werkdagen zijn. Is nu ook nog de levertijd op tweakers. Na 8 dagen nog niets. Geen email voor vertraging. Helemaal geen updates.

Wat vervelend dat je nog niks ontvangen hebt. Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvang ik jouw ordernummer, zodat ik kan kijken hoe de bestelling ervoor staat.

- - - -- - - -- - - -- - -- -- - -- - -

- - - -- - - -- - - -- - -- -

- - -- - -- - - - - -- - -

Goedemiddag.

Vervelend te vernemen dat wij uw Reparatie niet compleet hebben kunnen voltooien.
Wij geven op voorhand nooit door dat we het apparaat kunnen maken.
De reden daarvan is omdat de Reparateurs zelf intern het verder gaan onderzoeken. Als het wel te repareren is krijgt u vooraf de prijsopgave. En pas na akkoord gaan wij over tot de reparatie.

We hebben verder wel uw accu en de home knop kunnen vervangen omdat dit niet te maken had met het Moederbordje.
Spijtig dat u in ieder geval niet helemaal tevreden bent geweest over de reparatie. We helpen u graag verder in de toekomst en hopen dan ook dat u zeker nog eens bij ons terug komt.

Wij staan graag voor onze klanten klaar.
Ik wil u bedanken voor uw genome moeite, en een fijne dag gewenst.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor ReplaceDirect.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg