ReplaceDirect.nl

16.794 producten en 19.150 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ReplaceDirect.nl

Review toevoegen

Algemeen

Replace Direct geeft je de mogelijkheid per afterpay te betalen , dit vind ik zeer fijn en geeft mij een gevoel van veiligheid.

Verzending

Gewoon goed niet meer en niet minder.

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan en verstand van zaken.

Algemeen

[update: op het moment dat ik dit bericht post krijg ik reactie via WhatsApp. Ik laat de score even staan in afwachting van het verdere verloop]

Ik krijg dit bedrijf na bestelling niet meer te pakken, ik ga er inmiddels vanuit dat ze niet meer zullen leveren.

Verzending

Ik heb nooit geleverd gekregen. 13 dagen geleden heb ik een Microsoft Natural Ergonomic 4000 keyboard besteld, maar ik wacht nog steeds op de orderverwerking. De oorspronkelijke, verwachte levertijd was 5 dagen na bestelling. Tussentijds heb ik nooit bericht gehad over latere levering en de klantenservice is niet bereikbaar.

Klantenservice

Twee weken geleden heb ik ze nog telefonisch gesproken. Toen vroeg ik me af waarom ik nog geen factuur heb ontvangen, die zou ik ontvangen zodra de order het verwerkingsproces in zou gaan. Ik heb dus betaald, maar geen factuur.

In de periode tussen het plaatsen van de bestelling en nu, 13 dagen later, heeft ReplaceDirect het telefoonbeleid veranderd. Inmiddels zijn ze alleen nog via WhatsApp en mail bereikbaar. Op WhatsApp geven ze echter aan: "vanwege aanhoudende drukte kan het zijn dat een reactie iets langer op zich laat wachten". Op hun zakelijke nummer krijg ik een automatisch bericht dat aangeeft dat ze gesloten zijn.

Algemeen

Heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen.
Laat op de middag besteld en de volgende dag werd het bezorgd.
Goede verpakking. Prijs/ kwaliteit zeer goed.

Algemeen

RAM module voor laptop besteld, ging makkelijk via configurator. Bleek alleen niet te werken. Vraag gesteld bij ReplacDirect omdat op internet wordt gemeld dat DDR3 niet werkt, alleen DDR3L. Nooit antwoord op gekregen dus nu maar de RMA procedure opgestart.

Verzending

Module zal goed zijn alleen niet voor mijn laptop. Opties van de configurator wijken af van andere, bv. Crucial.

Klantenservice

Geen antwoord gekregen op vraag. RMA lijkt wel goed te werken.

Algemeen

HDD besteld op maandag 24-9. waarbij de levertijd vrijdag zou zijn. Vrijdag geen HDD ontvangen. Zaterdag via whatsapp een bericht gestuurd. Tot op heden geen reactie op de vragen. Zondag ingelogd op de site om te kijken hoe of wat. Levertijd zou staan op 13 oktober.
Dinsdag opeens een aflever bericht.

Verzending

HDD in een simpele doos verpakt zonder luchtkussens of foam maar in wat karton gewikkeld. Niet iets wat ik verwacht had.

Klantenservice

Men zegt dat je via whatsapp kan reageren, maar tot op heden geen bericht gehad.

Beste heer/mevrouw,

Zeer vervelend dat u niet tevreden bent.

Ik raad u aan contact met ons op te nemen per telefoon: 088 088 66 00 of u kunt een email sturen naar: info@replacedirect.nl zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Algemeen

Uitstekend telefonisch advies over aanschaf nieuwe accu voor mijn laptop. Bestelling verliep prima en ook de levering kon niet beter/sneller.

Algemeen

Accu + lader voor Canon camera besteld. Goede informatie voor producten die ook écht doen wat je nodig hebt. Prijs en levertijd uitstekend en concurrerend

Supersnel

Algemeen

Het was makkelijk zoeken op type of model nummer.

Verzending

Een Acer Laptop AC Adapter 45 Wat bestelt.

Goede kwaliteit en betaalbaar TOP!!!

Algemeen

Ik heb scharnieren besteld voor een inbouw vrieskast deur op deur, goede kwaliteit, goede prijs, snelle verzending, zeker aan te raden!

Algemeen

Prima prijzen en snel geleverd. Bij een (voor jou) nieuwe shop is het altijd spannend hoe het uitpakt, dus ook nu was het weer een gok. Een gok die prima uitpakte. Netjes de volgende dag geleverd en alles goed verpakt. Dik in orde dus. En de prijzen waren ook goed. Zeker de moeite waard.

Algemeen

Voeding laptop kapot. Via de website de juiste vervanging gevonden, besteld, en netjes geleverd zoals beloofd (de volgende dag).

Correct geholpen goede prijs

Snel geleverd volgens afspraak

Algemeen

De adapter van mijn zoon's laptop was stuk en per ongeluk was de verkeerde laptop opgestuurd, omdat niet duidelijk was welke dikte van de stekker nodig was. Na telefonisch contact is de juiste adapter opgestuurd en kon ik gemakkelijk via een antwoordnummer de verkeerde adapter terug sturen. Nette afhandeling van de klacht. Ik had al vaker iets besteld bij ReplaceDirect en blijf dat natuurlijk gewoon doen. Top service

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt en als er iets mis is dan wordt het snel opgelost.

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice. Dwz er wordt meegedacht om het probleem op te lossen en ze nemen de tijd om te achterhalen wat het serienummer is van het apparaat en kijken aan de hand daarvan of er een goedkoper alternatief voorhanden is. Top medewerker klantenservice. Het scheelt toch 20 euro met het originele apparaat. Geld is geld.

Algemeen

Makkelijk zoeken; breed assortiment.

Verzending

Keurig volgens afspraak en goed op de hoogte gehouden via mail en dmv track & trace

Klantenservice

Bij mijn ontvangen adapter zat een van de pootjes van de stekker los. Een telefoontje was voldoende om de volgende dag gratis een nieuw pakketje te ontvangen. SERVICE met hoofdletters!

Algemeen

Scharnier van mijn laptop was afgebroken. Lenovo zelf gaf niet thuis. Na omschrijving probleem snel een duidelijke prijsopgave gekregen en na aanmelding voor reparatie een verzendbon etc.

Duidelijke communicatie over verloop reparatietraject (per mail en via aparte pagina op de website). Na betaling laptop weer snel in huis. Laptop is prima gerepareerd tegen relatief lage kosten.

Op basis van de eerste ervaring met een reparatie via replacedirect is dit aanrader.

Verzending

Verzending in originele doos voorzien van track-en-trace code. Prima verpakt dus

Algemeen

Next-day delivery is niet waar.
Ik had snel een adapter nodig om thuis te kunnen werken en replacedirect uitgekozen om hun next day delivery. Helaas houden ze zich niet aan hun woord en leverden ze pas 2 dagen later.

Verzending

Besteld voor 23.00, artikel op voorraad, maar niet de beloofde volgende dag geleverd.

Algemeen

Makkelijk te navigeren op de website en concurrerende prijs.

Verzending

Zoals beloofd volgende dag in huis en keurig verpakt

Algemeen

makkelijk bestelling te plaatsen betalinggemak snelle levering de accu werkt prima kom zeker voor een bestelling terug

Algemeen

Toegankelijke website. Goede produkten. Prijs kwaliteit verhouding is aantrekkelijk. Ik doe al langer zaken met deze firma. Nooit teleurgesteld.

Verzending

Brievenbus pakketje dat op het snelste en beste moment geleverd werd.

Klantenservice

Als er iets is helpen ze je snel en adequaad.

Algemeen

goede, snelle levering. correcte afhandeling. Goede website, artikel goed te vinden. 1e ervaring met Replacedirect goed verlopen.

Verzending

tijdig, coorect en in goede orde ontvangen

Klantenservice

eerste ervaring is uitstekend verlopen

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor ReplaceDirect.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg