Extrasoft

7.018 producten en 7.772 uitvoeringen

EXTRASOFT - We do IT better !

Extrasoft is sinds 1990 een belangrijke speler op de computermarkt. Wat ons vooral onderscheid van anderen is ons enorm aanbod. Het feit dat wij 20.000 producten kunnen aanbieden is één van onze grootste troeven en zorgt ervoor dat wij sterk staan in onze (Gentse) regio. Het is echter niet onze enige focus om een groot aanbod te hebben binnen hardware, software en toebehoren, wij hechten ook veel belang aan het bieden van een goede service en ondersteuning. Ons cliënteel variëert van klein tot groot: de thuisgebruiker kan bij ons terecht, maar wij leveren ook vaak aan bedrijven of onderwijs-/overheidsinstellingen. Ons klantenbestand piekt ondertussen tot een 17.000 particulieren en bedrijven in de regio. Wij rekenen onszelf dan ook als een vaste waarde binnen de sector met onze 25 jaren ervaring en onze inhuis expertise.

U kunt bij ons terecht voor zowel computers, notebooks, laptops, componenten, randapparatuur en alle toebehoren zoals inkt e.d.

Alle courante producten zijn op voorraad in onze winkel en kunnen onmiddellijk meegenomen worden.

De gemotiveerde Extrasoft-medewerkers bieden u graag hun grondige technische kennis en ondersteuning waar nodig. Zij zullen luisteren naar uw vraag en zullen u begeleiden met het juiste advies voor het vinden van de beste oplossing voor wat u zoekt. Bij ons ligt de nadruk op:

• deskundig advies
  • scherpe prijzen
  • oplossingen op maat
  • klantgerichtheid
  • breed assortiment aan producten
  • vertegenwoordiging van diverse bekende en grote merken
  • groot aantal producten uit voorraad leverbaar
  • snelle en accurate levering
  • streven naar een snelle en correcte oplossing
  • klantvriendelijke service na verkoop

Wij doen er alles aan om kostenefficiënt te werk te gaan wat ervoor zorgt dat we de producten aan een scherpe prijs kunnen aanbieden. Onze webshop krijgt voortdurend meer bekendheid waardoor  ons ruim aanbod voor steeds meer klanten toegankelijk wordt.

Dienst na verkoop is voor ons een vanzelfsprekendheid en voor u een zekerheid, onze opvolging houdt niet op eens de verkoop is afgesloten. In overleg proberen wij altijd een geschikte en snelle oplossing te vinden voor uw wensen. Wij geven er aandacht aan om alleen die merken te vertegenwoordigen waarvan wij overtuigd zijn dat zij hoogwaardige producten en een uitstekende service leveren. Wij staan in rechtstreeks contact met de invoerders, dat houdt ons up-to-date van de nieuwste ontwikkelingen enerzijds en het stelt ons in staat om snel een klantspecifieke oplossing voor u te vinden anderzijds. Het aanbod van ons assortiment is breed en diep: of u nu 1 kabeltje nodig heeft, of 50 laptops, wij kunnen dit opvangen dankzij onze grote voorraad. Indien een uitermate snelle levering vereist is, vormt dat geen probleem.

Er kan 24/7 besteld worden via onze webshop.

CONNECT IT

connect ITExtrasoft is lid van de onafhankelijke marketinggroepering Connect IT, onderdeel van Exellent. Door schaalvoordeel kunnen wij nog competitievere prijzen garanderen, hebben we beter contact met de leveranciers en hebben we een grote groep van competente collega's waarmee wij ervaringen kunnen delen om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Voor meer informatie over Connect IT kan u terecht op http://www.connectit.be/

Connect IT High Five

Scorekaart voor Extrasoft

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 7772 producten, 1309 unsorted producten
Prijsindex België 98,4 (1,6% onder gemiddeld)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1