GCShop

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Gamedumper heeft GCShop gekocht en de bedrijscativiteiten gebundeld.

Gebruikers over webshop GCShop

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Website was overzichtelijk en het was gemakkelijk een bestelling te plaatsen.
Nu zijn ze samen gegaan met gamedumper en heb ik de nieuwe website nog niet gebruikt.

Prijzen zijn meestal aan de lage kant terwijl de klantenservice toch wel zeer goed is. Ondertussen heb ik enkele malen met hen gemaild en ik kreeg steeds dezelfde dag nog een e-mail terug.

Verzending

Netjes verpakt en binnen de leveringstermijn aangekomen.

Klantenservice

Zoals ik al gezegd heb, heb ik na de aankoop nog enkele keren contact gehad via e-mail en steeds dezelfde dag nog een antwoord gekregen.

Het is in het begin eventueel wel vreemd dat je naar GCShop een email stuurt en dan verder geholpen wordt door iemand van 12Game.com, ik weet niet of dit op de website vermeld was of niet maar uiteindelijk is het belangrijkste dat je geholpen wordt en niet wie het doet.

Zeer goede aftersales service dus waarbij problemen zo snel mogelijk opgelost worden.

Verzending: Score: 0
Algemeen

Ik heb bij deze winkel Bad Company 2 Vietnam besteld. Later bleek dat het spel dat ik gekocht had steam gebonden was. Mijn Bad Company 2 heeft geen steam en dit ging niet werken....
Gelukkig was gcshop zo vriendelijk snel op de mail te reageren en dit met mij op te lossen!
Bedankt GCSHOP!

Geen ervaring mee

Klantenservice

Ik had al betaald en gcshop heeft de dag daarna het geld nog teruggestort. Super!

Algemeen

Ik speel alleen world of warcraft en aangezien de vorige uitbreidingen en het originele spel ook voor een goede prijs tijdig werden geleverd, moest Cataclysm natuurlijk ook hier besteld worden.

Later kwam ik pas achter de 'digital download' welke wellicht in de toekomst nog handiger is dan een doosje met dvd's wat alleen open gaat voor een key ..

De pre-order kon ik al vroeg plaatsen. Pas toen de prijs bekend werd moest ik betalen. Hierbij ondervond ik wat geneuzel met een oud e-mailadres in het systeem wat per mail snel en correct is afgehandeld.

Verzending

Ondanks alle stakingen werd het spel toch op de dag van release geleverd! Gelukkig maar

Alles goed verpakt maar wel op zo'n manier dat het door de brievenbus kan.

Algemeen

Website ziet er goed uit, kon makkelijk vinden wat ik nodig had.
Van te voren gevraagd via de mail of er met Cataclysm codes werden verstuurd of gemaild.

De doosjes werden op 6 dec vestuurd en op 7 dec niet ontvangen van TNT, daarna gingen ze staken, uiteindelijk zijn ze 14 december binnen gekomen via TNT.

Verzending

goed verpakt, via tnt post dus geen tracking nummer

Klantenservice

aftersale is echt perfekt, toen het pakje niet binnen was gelijk gemaild op dinsdag 7 dec, kreeg heel snel antwoord dat ze ivm de staking de keys wel konden mailen.
deze keys ook keurig gekregen via de mail.\

ik mocht de ongeopende spellen terrug sturen naar een antwoordnummer.

vrijdag 17 december kreeg ik nog de doosjes opgestuurd die hun hadden opgemaakt voor de keys.

Al met al een super service

Algemeen

De website van GCshop ziet er netjes uit, en maakt gebruik van complementaire kleuren zodat het geheel er mooi uitziet (blauw, oranje en wit). Ook de content is overzichtelijk weergegeven. Als je een bestelling plaatst krijg je gelijk een bevestigingsmail, en ook bij verzending wordt dit netjes gemeld via de mail. Contact via de e-mail gaat zeer snel, binnen 15min had ik antwoord op mijn vraag. De prijs was tenslotte prima (ik kocht Black Ops voor de 360), één van de goedkopere in de Pricewatch.

Verzending

De verzending an sich was prima geregeld. Op maandag 8 november om 10:30 kreeg ik een mailtje dat het spel aan TNT overhandigd was, en dat het dus op 9 november aan zou komen (de launchdatum). Helaas kreeg ik het spel niet binnen de volgende dag, en de dag daarop ook niet, waarop de medewerker van GCshop mij aanbood om nogmaals een exemplaar op te sturen, zodat ik de vertraagde zending later terug kon sturen. Dit vond ik bijzonder goede service, en zodra ik het tweede exemplaar ontvang gaat deze direct terug naar GCshop

Klantenservice

Zoals eerder gezegd raakte de eerste levering kwijt, en op mijn mailtje met de vraag of dit normaal was kreeg ik binnen een kwartier antwoord. De volgende dag nogmaals gemaild en toen kreeg ik het aanbod om het spel nogmaals te versturen. GCshop was dus bijzonder coulant en het probleem werd snel en correct opgelost, een dikke 10 voor GCshop!!!!

Algemeen

Zondag 7 november heb ik Black Ops voor de 360 bij GCShop besteld.
Omdat dit mijn 1e bestelling bij hun was, moest ik een account aanmaken, daar kreeg ik een mailtje van. In dit mailtje staat gewoon op en bloot weergegeven wat je wachtwoord is, ik vind dat niet zo slim.

Verder ging bestellen heel makkelijk, ik begreep alleen niet waarom ik niet voor (digitale) acceptgiro kon kiezen, misschien omdat het een pre-order was?

Helaas vraagt ook deze winkel geld voor een iDeal-transactie (75cent), ik vind dat een dienst als iDeal gratis zou moeten zijn.

Ik kreeg daarna een bevestiging van bestelling.

8 november, gisteren, kreeg ik een email met daarin de verzendbevestiging en vandaag ontving ik het spel. (op de releasedag )

Verzending

Verzending was in een bubbelenveloppe, het spel (geseald) met daarbij een factuur, prima.

Algemeen

3 November had ik Call Of Duty Black Ops ge Pre-Orderd voor 9 november bij Gcshop. Gcshop kwam het goedkoopste uit de prijsvergelijking van COD voor een zeer scherpe prijs, nooit eerder van deze winkel gehoord maar de reviews beloofde veel goeds.

En ja hoor, op 9 November plofte keurig netjes Black Ops bij mij op de deurmat! Precies zoals als vermeld.

Voor mij een reden om dus volgende keren gewoon bij Gcshop te bestellen en ben daarom ook zeer tevreden over deze winkel.

Verzending

Prima, niks op aan te merken. Werd op de afgesproken datum netjes geleverd, in een stevige envelop en helemaal intact.

N.V.T

Algemeen

Ik ben zeer te vrede over de afhandeling van GCShop 24 oktober een pre order geplaatst van Call of Duty Black ops en ook netjes op 9 november thuis afgeleverd met een factuur erbij.
Ga zo door GCShop.

Ik had hier voor nog nooit iets via deze winkel bestel maar voor de toekomst ga ik zeker wel vaker mijn games via GCShop bestelen.

Verzending

Gewoon prima game zat netjes verpakt.

N.V.T.

Algemeen

Had op 20 augustus Stacraft 2 besteld sinds GCShop.nl volgens de pricewatch 1 van de goedkoopste was en de reviews waren goed. Kreeg hem netjes de volgende dag binnen na betaling via Ideal.

Verzending

Pakketje zag er goed uit, bubbeltjes plastic om ervoor te zorgen dat de game niet beschadigd

niet nodig gehad

Algemeen

Had Starcraft 2 besteld. Spel werd snel verzonden maar is helaas niet aangekomen, direct een email verzonden en ook direct een antwoord terug gekregen.

Verzending

Was zeer goed te noemen. GcShop communiceert goed en was bereid dit ''probleem'' op te lossen.

Klantenservice

Vandaag is Starcraft 2 alsnog binnen gekomen. Een goede aftersales dus aangezien GcShop het spel kostenloos voor de tweede keer heeft opgestuurd. Erg netjes van ze!

Algemeen

Op 30-maart-2010 Forza Motorsport 2(beetje oud) besteld bij GCshop.nl rond 20:00.
Toen meteen een bevestiging gekregen dat de bestelling was opgenomen en bevestigende gegevens.

Verzending

Dag daarna een mail gekregen dat de bestelling afgerond en verzonden was.
En vandaag 1 april heb ik het spel ontvangen.
Door de brievenbus in een goede bubbel envelop.
Zeer snel dus, want voor 16:00 morgen in huis, maargoed ik had om 20:00 besteld! Dus 2 dagen in totaal.

Klantenservice

Nog geen ordeel, niet hoeven te gebruiken.
Dit is mijn 2de bestelling bij gcshop.nl

Algemeen

Duidelijke site, makkelijk te vinden producten en genoeg betalingsopties. Sommige betalingsopties wordt wel extra voor gerekend, maar ze hebben ook erg lage prijzen.

Verzending

GoW3 een dag voor de release besteld en betaald met ideal. Ik kreeg dezelfde dag nog een email dat de bestelling verzonden was en de volgende dag was hij inderdaad binnen. Erg snelle levering dus.

Klantenservice

De game was verpakt in een bubbeltjesenvelop, maar het leek wel alsof er iemand op had gestaan. Het doosje was helemaal gebarsten (de game gelukkig wel in orde). Contact opgenomen met GCShop en ze hebben met gratis een nieuw doosje nagestuurd.

Algemeen

Nadat ik eerder ontevreden was over de service van GCShop (zie mijn review hieronder) hebben ze het helemaal goed gemaakt door toch nog de bestelde controllers te willen leveren voor de prijs waarvoor ik ze besteld had. En door hun nieuwe voorraadsysteem zouden problemen zoals ik ze gehad heb nu ook niet meer voor moeten komen. Voor mij reden om een positieve review te geven (ook ter compensatie van mijn eerdere negatieve reactie natuurlijk).

Verzending

Netjes verpakt in een doos met 'luchtzakjes' er omheen ter bescherming.

Klantenservice

Na eerdere mindere ervaring nu toch zeer tevreden.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Algemeen

Op zich is het een goede shop. De functionaliteit van de site werkt duidelijk en soepel. Nieuwe games zijn altijd ruim op tijd vertegenwoordigd. Qua betrouwbaarheid dacht ik een goede te hebben aan GCShop. De games die ik tot nu toe bij deze shop heb gekocht, kon ik nergens anders voor een betere prijs krijgen. Een paar jaar geleden een speciale uitgave van The Witcher gekocht, een pre-order wel te verstaan. De game kreeg ik netjes de eerste dag na de release binnen. Goed verpakt, alles volgens afspraak. Ik was tevreden. Echter..

Verzending

Een half jaartje geleden wederom een pre-order gedaan bij GCShop. Dit maal betrof het Risen, een game waar ik toen al maanden naar uit had gekeken. Dit maal trof ik de game helaas niet netjes één dag na de release aan op de deurmat. Sterker nog: het heeft bijna een week geduurd voordat ik eindelijk met het spel aan de gang kon gaan. Waarschijnlijk heeft hun leverancier gewoonweg te laat geleverd, kan gebeuren. Maar laat mij als klant dan even wat weten. Als dat al teveel is gevraagd vind ik het getuigen van een nalatige en dus slechte service.

Algemeen

Overzichtelijke website, Sorteren op Console, letter, etc.
Ook gewone zoekfunctie.

Ik heb Battlefield Bad Company 2 voor de PC gepreorderd.
Netjes meteen een betaalbevestiging.
Op 3maart de verzendingsbevestiging...

Verzending

...en op 4 maart binnen! (geen verrassing van de TNT dus).
Zat netjes in een klein doosje (kan niet zoveel misgaan).

Helemaal tevreden!

Niet nodig gehad.

Verzending: Score: 3
Algemeen

De website is vrij overzichtelijk.
correcte informatie.
Niet de meeste technische kennis maargoed.
Makelijk shoopen op de site!
kreeg een dubbele bevestiging, 1 toen ik hem besteld had en1 toen hij verzonden werd.
geen status-updates .
bereikbaarheid //
vervangend product //
Prijzen liggen goed vind ik.

Verzending

Helaas op vrijdag besteld, maandag was die verwerkt en dinsdag binnen, duurde vrij lang eigenlijk

Edit:/ ik heb een mail gekregen en hun site nogmaals bezocht!
Er is een flinke verbetering in hun overZicht gekomen.
Het track-and-trace us dan niet zo belangerijk maar wel leuk om te weten waar je pakketje ongeveer is.
Ik ben zeer blij dat de prijzen hier lager zijn. In de winkel gemmideld 15 euro meer!
Binnekort weer eens iets bestellen Want ik ben eigenlijk best tevreden!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik heb bij deze shop 2 Nyko controllers voor de playstation 3 besteld, voor een prijs van € 16,50. De levertijd die erbij stond vermeld was 1-2 werkdagen. Direct na ontvangst van de ordebevestiging betaald. Een week later had ik nog niks ontvangen en ook geen statusverandering van mijn bestelling meer gekregen. Ik heb toen gemaild wanneer de controllers bezorgd zouden worden. Ik kreeg op 4 februari deze reactie:

"De controllers staan nog in bestelling bij de leverancier en deze geven aan dat hij op het moment moeilijk leverbaar is. We verwachten dat het dus nog wel even kan gaan duren voordat ze weer binnenkomen. In verband met de lange levertijd is het uiteraard geen probleem de bestelling te wijzigen naar een andere game/accessoire of te annuleren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uitgaat, afwachten, omzetten of annuleren."

Ik heb toen de bestelling maar geannuleerd, zodat ik ze later eventueel nog kon bestellen als ze weer op voorraad zouden komen. En nu kijk ik vandaag, 11 februari (dus nog maar een weekje later!) op de site en de controllers zijn gewoon weer op voorraad, met een levertijd van 2-5 dagen. Alleen de prijs is met bijna € 50 verhoogd naar € 66! Ik krijg sterk het idee dat ze gewoon geen zin hadden om te leveren voor die prijs waar ze het product voor aanboden en me daarom maar hebben voorgelogen dat het lang zou duren voor de controllers weer leverbaar zouden zijn.

Kortom, mooie aanbiedingen op de site zetten, maar met een smoesje niet willen leveren. Grote afrader deze toko.

Verzending

levertijd volgens website: 1-2 werkdagen. Na een week nog niks ontvangen en bericht gekregen dat het product voorlopig ook niet te krijgen zou zijn. Daarom maar geannulleerd, en vervolgens blijkt t een week later weer op voorraad te staan op de website (die net is vernieuwd en volgens eigen zeggen nu de goede voorraadstatus geeft).

Klantenservice

aftersales? gewoon slecht. Ik had de koop gesloten en ze wilden niet leveren, ondanks dat er op de site een korte levertijd stond. En dan met smoesjes zeggen dat het product voorlopig niet verkrijgbaar is, en dat er geen zicht op is wanneer weer wel. Maar nu blijkt dat ze het wel weer kunnen krijgen, binnen een week. Alleen nu is hun leverancier duurder, dus willen ze niet leveren voor de prijs waarvoor ze het hadden aangeboden. Niet betrouwbaar en geen goede service.

Update 9 maart:
GCShop heeft met mij contact opgenomen en uitgebreid uitgelegd waardoor het kwam dat de producten als snel leverbaar op de site stonden en dat toch niet waren. Inmiddels hebben ze hun site aangepast met een beter voorraadsysteem en zouden de problemen zoals ik die ervaren heb niet meer voor mogen komen. Omdat ze de gang van zaken zelf ook niet correct vonden kan ik de controllers alsnog voor de oude prijs krijgen. Toch nog een correcte afhandeling dus. Helaas kan ik mijn review niet meer aanpassen (te lang geleden?), maar zodra ik mijn bestelling alsnog binnen heb zal ik een nieuwe review plaatsen om de score positiever te maken.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Algemeen

De site werkt nog al irritant en is traag, het aanmelden gaat heeel erg traag. Je krijgt geen track code en je weet pas hoe het staat met je bestelling als hij is afgeleverd (meer dan een week na de beloofde 1-2 werkdagen). Betalen met ideal kost €0,75. Dit alles vind ik al zo verschrikkelijk slecht dat ik hier nooit meer iets zal bestellen en het iedereen ook afraad.

Verzending

Er wordt 1-2 werkdagen beloofd, erg leuk, maar pas na anderhalve week na bestelling ook daadwerkelijk in de bus. Ik heb hier verder geen woorden voor over dan belachelijk en schandalig!

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Eerste indruk die je krijgt is goed. Vooral na het lezen van positieve reacties. Prijzen zijn goed, niet laag of hoog maar zoals ze horen te zijn.

Dat je ook nog eens voor ideal moet betalen vind ik in eerste instantie niet erg.

Bereikbaarheid is dan wel weer goed, mailtje werd snel beantwoord en zo hoord dat natuurlijk ook.

Update
Ondertussen contact gehad. Excusses gehad voor dat er wat mis is gegaan en wat langer duurde. Dat kan gebeuren maar de afwikkeling daarna is goed.

Update gehad van hoe lang het nog ging duren. Dat duurde wat langer voor ik die kreeg, ik me voorstellen dat er meer bestelling open staan maar na een week toch wel even wat laten horen in de toekomst, al is het maar dat het nog een week duurt dan weet je waar je als klant aan toe bent.

Verzending

2 Games besteld na de kerst. Left 4 Dead 2 en Forza 3, nummer 1 was op voorraad, de ander niet. Volgens eigen zeggen versturen ze altijd wat er op voorraad is en wordt de rest nageleverd. Nou prima denk je dan. Maar nee dus, nog niks gekregen.

Ook heb ik even gemaild en kreeg als antwoord dat er verstuurd zou worden. Volgende dag ging hij op de post. Dag later, niks. Ook geen bevestiging dat het verstuurd is op de afgesproken dag wat dus waarschijnlijk ook niet gebeurt is.

Update
Dit is ondertussen gebeurt. Ik moet zeggen dat ik er niet meer dan voldoende van kan maken omdat ik toch 2 weken heb moeten wachten terwijl het eigenlijk de volgende dag had gekunt maar de wil om het goed af te handelen maakt bij mij toch weer veel goed.

Klantenservice

Zoals hierboven bij algemeen gemeld staat. Forza 3 was nog niet binnen maar zou zo snel mogelijk verstuurd worden. Nou is 1 game die later binnenkomt niet erg want je speeld ze toch niet tegelijk en deze zou max 2 weken duren wat dan ook klopt dus dat is netjes.

Algemeen

Website zelf is redelijk overzichtelijk, vind dat hardwareproducten wel ingedeeld mogen worden op soort, ipv alleen op alfabet, voor games werkt dit dan wel weer erg fijn.

Je krijgt netjes via mail bevestiging, alhoewel je wel zelf extra moet mailen wil je een track & trace code krijgen, jammer dat dit niet standaard bij de bevestigingsmail wordt geleverd. Updates worden wel netjes doorgemaild.

Verzending

Ik had 2 SteelSeries Siberia V2 headsets besteld, helaas was er op de eerste dag maar 1 headset binnengekomen ipv 2, Ik heb toen gcshop zelf gebeld en ze zeiden dat er waarschijnlijk iets fout is gegaan bij het inpakproces.

Volgende dag kreeg ik meteen een status update dat de 2e headset verzonden was en nog een dag later had ik hem meteen binnen. Erg goed opgelost dus.

Pakketjes waren beiden goed ingepakt, met genoeg opvulmateriaal, gewoon goed.

Klantenservice

Al uitgelegd bij het kopje "verzending", maar ik vind het erg goed, aangezien ik redelijk laat belde hebben ze de volgende dag meteen de headset opgestuurd en had ik hem alsnog binnen 2 dagen binnen.

Scorekaart voor GCShop

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie