Typhone

64 producten en 139 uitvoeringen
TYPHONE.NL, DAT ZIJN WIJ
In 2000 opgericht en sindsdien gegroeid naar ruim 100 jongens en meisjes sterk. Elke dag gedreven om het online winkelgemak in telecomproducten voor iedereen zo groot mogelijk te maken. Daarom bieden we alle producten omtrent telecom aan. Van voordelige sim only abonnementen tot gsm accessoires en van de nieuwste smartphones tot verzekeringen. Handige tips of leuke achtergrondartikelen nodig? Kijk dan eens op het blog. Allemaal ingericht om het jou gemakkelijk te maken.

ELKE DAG GAS GEVEN
Loop bij ons binnen en je ziet, naast de graffitimuur, een mierenhoop van marketeers, call center agents, back office medewerkers en ga zo maar door. Waar je ook kijkt en luistert, niemand zit stil en dat is logisch. Elke dag gaan we maximaal om online shopping beter dan ooit te maken. Dat betekent innoveren, ontwikkelen en analyseren. Kortom, hard werken en kritisch blijven.

PLAY HARD
Gelukkig is ontspanning een van onze favoriete inspanningen. Zo draait de PlayStation 4 overuren, worden de biljartballen steeds vierkanter en lijken de tafelvoetbalspelertjes onverwoestbaar. Ook de kantine is een podium van slechte grappen en sterke verhalen. Niet altijd origineel, maar wel altijd lachen, gieren Ún brullen.

MENSENWERK
Gemiddeld zijn we nog geen 30 jaar oud en we noemen het beestje gewoon bij de naam. Lekker open, lekker duidelijk. Eten en feesten doen we samen en is het druk, dan helpen we elkaar. Handjes uit de mouwen en humor op standje 11. Elke dag weer.

VROEGER
Deze sfeer zit er al in sinds het prille begin in 2000 in Maastricht en is mee verhuisd naar Eindhoven via Nuth en Helmond. Sindsdien leverden we al honderdduizenden telefoons uit en sloten eindeloze aantallen abonnementen aan voor onze klanten. En dat blijven we doen. Zo zijn we, en zo blijven we.

WE HOREN GRAAG VAN JE
Helpen, dat doen we graag. Vragen, advies of opmerkingen, we zijn je altijd van dienst. Wil je dus met ons in contact komen? Dan kun je dat doen via info@typhone.nl, of via Facebook of Twitter. Je kunt ons natuurlijk ook gewoon even bellen via 040 -2353000. We zitten voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Scorekaart voor Typhone

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 139 producten, 111528 telecomproducten, 125 unsorted producten
Prijsindex Nederland 102,9 (2,9% boven gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True