NoRRoD.nl

1.289 producten en 1.619 uitvoeringen

Gebruikers over webshop NoRRoD.nl

Review toevoegen

Algemeen

Arlo (netgear) camera houder gekocht! Super snel en goedkoper dan de rest van de shops

Kan eigenlijk niet sneller. 22.30 besteld. Volgende dag al in huis

Algemeen

Goede communicatie en vlotte levering op de tijd die jou uitkomt. Verder af en toe best wel leuke deals.

Verzending

Mijn ip-camera werd met een grote doos verstuurd, met ruim voldoende verpakkingsmateriaal, dat ze het bij wijze van spreken, gewoon neer konden gooien.

Algemeen

Paar maand geleden HD gekocht bij Norrod en die begon kuren te tonen (uit de RAID gegooid in mijn PC).

Ingewisseld bij Norrod voor een nieuwe (was gelukkig op voorraad).

Werd gedaan zonder verdere vragen o.i.d.

Had nog data er op staan die heeft men voor mij er nog even zonder kosten afgehaald (zero-spacing geloof ik) voordat men de HD zou gaan opsturen.

Prima service zoals gewend van Norrod.

Dank Wessel!

Verzending

Was op voorraad in de winkel

Klantenservice

Prima en vlot geholpen inclusief extra service (data op HD wissen).

Algemeen

Snelle verzending van het juiste product, goede verpakking zonder plastic maar karton reepjes als bescherming.

Algemeen

Het is makkelijk bestellen bij Norrod en ze komen afspraken heel erg vlot na. Ik blijf bestellen bij Norrod, ze leveren kwaliteit en ik kan van hen op aan. Topwinkel.

Verzending

Soms sneller dan je denkt en ze houden je goed op de hoogte van de levering

Vlotte respons

Algemeen

De website is erg overzichtelijk, ik heb snel de bestelling kunnen plaatsen. Geen "spam" voorstellen wat er goed bij zou passen.

Verzending

Mijn bestelling kwam eerder dan verwacht, dus kon eerder mijn Chromebook kunnen uitproberen!

Algemeen

Overzichtelijke site, prima en snelle levering. Een aanrader dus en heb veel goede verhalen gehoord over deze winkel.

Algemeen

duidelijke website met voldoende details over product, snelle levering zoals aangegeven op de website. Alles voldoet volgens verwachtingen

Algemeen

HP laptop gekocht in de Outlet store voor een zeer scherpe prijs. Het bestellen op de Norrod website ging erg makkelijk. Zaterdagavond besteld en dinsdagmiddag door Postnl bezorgd.

Verzending

Laptop was veilig in een dubbele doos verpakt.

op tijd geleverd, binnen 24 uur

Algemeen

Ik koop hier de meeste van mijn IT benodigdheden, vaak tegen concurrerende prijzen. Als er iets niet op voorraad is in de winkel en wel op het hoofdkantoor (Paradigit Eindhoven) ligt het de volgende werkdag in de winkel klaar, of ik laat het thuis afleveren.

Verzending

Meestal laat ik producten in de winkel afleveren, maar soms komt mij dat niet zo goed uit dan laat ik het thuis afleveren. dat wordt, mits het artikel op voorraad is op het hoofdkantoor, de volgende werkdag dan al afgeleverd.

Bestellingen worden discreet verstuurd zonder schreeuwerige reclame waardoor iedereen kan zien dat je hardware hebt besteld.

Klantenservice

NoRRoD.nl gaat in de winkel heel goed met retouren, ruilen en omruil van defecte producten om, meestal wordt het direct omgeruild, sommige producten testen ze eerst even om vast te stellen dat het product wel echt defect is, soms is er toch iets anders aan de hand.

Algemeen

Duidelijke webshop. Voldoende keuze. Snelle levering.
Goede prijs. Voldoende voorraad. Goede service. Deskundig personeel en vriendelijk

Verzending

Levering volgens planning en goed te volgen

Algemeen

Onmacht over geen kontakt kunnen krijgen en daardoor communicatie onmogelijk. dit is ronduit onbeschoft en grof

Zeer snel geleverd

5x gemailed over defect product en hoor al 12 dagen HELEMAAL niets

Goede winkel.
Op donderdag bestelt en vrijdag binnen gekregen.
De betaling was ook simpel tedoen.
Ook heb ik mijn product op retour gestuurd. dit ging zonder problemen en de retour label werd snel gestuurd.
Het geld terugsturen duurt wel een aantal dagen maar daar kan je toch nooit om heen.

Verzending

Het verzonden artikel was naar mijn doen voldoende ingepakt.
Had iets beter gekund maar was prima.

Algemeen

goed bedrijf sevice is goed en verstuurd pakketjes snel en zijn goed vepakt en snel bezorgt

Verzending

was goed verpakt in doos met daar in karton en om het produkt bubbeltjes plastic

Klantenservice

had een probleem moest namelijk iets retour sturen en werd netjes geholpen ove de telefoon en mail

Algemeen

Mijn Notebook besteld (Lenovo), volgende dag in huis. Niets op aan te merken, product was goed verpakt.

Met postNL geleverd

Algemeen

2 monitoren die door een prijsfout door hen werden geannuleerd, dat kan uiteraard nog, maar de afhandeling daarna is beneden alle peil. Geen enkele communicatie terug vanuit hun, Pas een geschil bij paypal, kreeg ik snel mijn geld terug.

Klantenservice

Ondanks verschillende reacties vanuit mijn kant, geen enkele communicatie mogen ontvangen vanuit deze klantenservice, echt beneden alle peil.

Algemeen

Afgelopen week terug een monitor besteld, na een dag te horen gekregen dat het om een prijsfout bleek te gaan waarop vervolgens het bedrag toch werd afgeschreven en ik tot nu problemen heb om mijn geld terug te krijgen.

Klantenservice

Heb de klantenservice een aantal keer gebeld maar ze wuiven alles weg

Algemeen

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bij de producten staat een hoop informatie. Verder is het bestelproces duidelijk en wordt je bij elke update op de hoogte gehouden via de e-mail.

Ik had het product echter dubbel besteld, dus heb het weer retour gedaan dmv. WVKOA. Het is echter heel vreemd dat je een retour verzoek moet doen via een andere webshop, namelijk via Komplett.nl (zelfde eigenaar)

Nadat retour was geaccepteerd heeft het 8 dagen geduurd voordat het geld teruggestort was. Dit valt binnen de wettelijke eis, maar mag wel iets sneller zijn.

Verzending

Verzending was gratis en op tijd. Verder was het retour sturen ook gratis.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice voor retour sturen, kreeg binnen één werkdag reactie en een verzendlabel.

Algemeen

Heldere site, zat wat te veel vertraging in het versturen van de bevestigingsmails, waardoor even wat twijfel ontstaat.

Verzending

Levertijd zoals aangegeven, volgende dag in huis.
Nette overzichtelijke mails met de juiste informatie.
Degelijk genoeg verpakt.

Scorekaart voor NoRRoD.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg