NoRRoD.nl

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Afgelopen week terug een monitor besteld, na een dag te horen gekregen dat het om een prijsfout bleek te gaan waarop vervolgens het bedrag toch werd afgeschreven en ik tot nu problemen heb om mijn geld terug te krijgen.

Klantenservice

Heb de klantenservice een aantal keer gebeld maar ze wuiven alles weg

Algemeen

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bij de producten staat een hoop informatie. Verder is het bestelproces duidelijk en wordt je bij elke update op de hoogte gehouden via de e-mail.

Ik had het product echter dubbel besteld, dus heb het weer retour gedaan dmv. WVKOA. Het is echter heel vreemd dat je een retour verzoek moet doen via een andere webshop, namelijk via Komplett.nl (zelfde eigenaar)

Nadat retour was geaccepteerd heeft het 8 dagen geduurd voordat het geld teruggestort was. Dit valt binnen de wettelijke eis, maar mag wel iets sneller zijn.

Verzending

Verzending was gratis en op tijd. Verder was het retour sturen ook gratis.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice voor retour sturen, kreeg binnen één werkdag reactie en een verzendlabel.

Algemeen

Heldere site, zat wat te veel vertraging in het versturen van de bevestigingsmails, waardoor even wat twijfel ontstaat.

Verzending

Levertijd zoals aangegeven, volgende dag in huis.
Nette overzichtelijke mails met de juiste informatie.
Degelijk genoeg verpakt.

Algemeen

Website is erg duidelijk en bestellen ging dan ook vlot en snel.

Na het bestellen duurde het wel +/- 10 minuten voordat er een bevestigingsmail binnen kwam, relatief lang vergeleken met andere webshops.

Website werkt helaas wel erg slecht op je telefoon, aangezien de website niet aangepast wordt voor mobiele weergave.

Verzending

Gratis verzending boven de 25 euro is een plus. De verpakking had daarin tegen iets beter gekund. De moederbord verpakking zat in een doos gestopt, samengepakt met wat papier. Echter lag de moederborddoos gewoon los op de bodem en was daarmee maar aan één kant beschermd.

Verder is de beloofd levertijd gewoon gehaald!

Ik had koelpasta nodig, dus kwam ik bij Norrod uit want deze had 24/7 levering

Verzending

S'avonds om 23:00 uur koelpasta besteld, de volgende middag al in huis!
Verzonden middels Postnl, en werd door een koerier gebracht

Algemeen

Ik had een CPU cooler nodig. Norrod kwam het goedkoopst uit, en kon nog leveren omdat ik pas om 23:00 bestelde. Snel in huis en dus nog goedkoop ook, toch vaker bestellen hier

Verzending

Vlot in huis, als enige shop kon deze cooler geleverd worden terwijl ik pas 23:00 bestelde.

Algemeen

Product was makkelijk te vinden op de website en het bestellen hiervan ging zonder problemen.

Verzending

10 uur in de avond product besteld en de volgende dag werd het product al aangeboden door de postbode! Super!

Algemeen

het ging allemaal heel soepel, van het uitkiezen van de laptop tot aan het binnenkrijgen van de bestelling, het mooiste was dat de bestelling lekker op tijd binnenkwam

simpelweg uitstekend

Algemeen

Ik had bij NoRRoD een CPU koeler besteld, pakketje was de volgende dag binnen gekomen.

Verzending

Het product was helaas nogal knullig ingepakt, de enige bescherming in de doos was een stuk papier, in plaats van plastic luchtzakken die je bij alle andere winkels krijgt. Gelukkig was de koeler verder nog heel.

Algemeen

Zeer overzichtelijke website, snelle levering, goede service, uitstekend! Product is keurig verpakt geleverd. Alles werkt naar behoren.

Verzending

Levering was op afgesproken tijd, dus toppie!

Klantenservice

Geen ervaring gehad met klantenservice aangezien ik geen ervaring hiermee heb en hierop ook geen beroep hoefde te doen omdat alles goed is verlopen.

Klantenservice:

Snelle verzending. Zaterdag besteld, dinsdag al in huis. Ik kon meteen beginnen met het bouwen van mijn eerste pc. Bedankt norrod!

Klantenservice:

Zaterdag besteld, dinsdag al in huis! Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en goede kwaliteit van het product

Klantenservice:

Erg overzichtelijke website, waardoor ik precies de specificaties kon invoeren in de zoekmachine. erg handig!

Klantenservice:

Levering van de PC-behuizing (die daar het goedkoopst was) ging erg snel (op de aangegeven volgende dag). Overzichtelijke site, heldere communicatie over levering. Toen ik nog in Groningen woonde al veel positieve ervaringen met deze winkel.

Algemeen

Prima te bestellen en goede producten, ik vond dat de website steken liet vallen bij de bestel status. Bestelling was snel binnen!

Klantenservice

Gemaild met klantenservice binnen een half uur reactie

Algemeen

Afgelopen vrijdag een CPU koeler besteld die op voorraad zou zijn en dus de volgende dag geleverd zou worden. Bestellen ging prima, vlot en netjes.

[Update] Inmiddels had ik een nieuwe koeler bij de PC boer om de hoek gehaald want kreeg deze pas na 4 werkdagen binnen... Dus besloot ik hem terug te sturen, al wel... Nu kreeg ik vannacht een mailtje dat er weer een pakketje naar mij onderweg was... HOEZO? Ik heb netjes via het retour formulier aangegeven dat ik hem terug wil sturen en mijn geld terug... Nu krijg ik hetzelfde product weer opnieuw opgestuurd... Zie update onder Klantenservice.

Verzending

Voor 23.30 besteld morgen in huis? Inmiddels is het 2 werkdagen later en nog steeds niks in huis of een indicatie wanneer het gaat komen...

Klantenservice

Geen reactie op support mails... Dit ben ik niet gewend van NoRRoD die bij mij wel bekend stond als een betrouwbaar bedrijf heb vroeger veel ben hen gekocht namelijk...

Ik hoop dat ze snel reageren en ik de koeler snel mag ontvangen.

[Update] Na gebeld te hebben met NoRRoD duidelijke informatie gekregen over het opnieuw toegestuurde pakket. Er was een foutje gemaakt... Wel jammer dat ik zelf er achteraan moet om aan te geven dat het om een creditering gaat en niet het product opnieuw opgestuurd wil krijgen. Ben verder netjes te woord gestaan met duidelijke informatie door de medewerker.

Algemeen

Bestellen ging makkelijk en de levertijd was ook snel.
Helaas kun je niet op de garantie vertrouwen van Norrod.

Verzending

De laptop was na drie dagen beschikbaar in de winkel van Norrod en kon opgehaald worden. Dit ging prima na mijzelf netjes gelegitimeerd te hebben.

Klantenservice

De reden dat ik de klantenservice slecht vind is omdat hun niet meedenken over oplossingen.

De laptop die ik gekocht had was na 1 jaar en 7 maanden stuk. Dit kwam omdat de harde schijf het begeven had.
Norrod geeft nu niet thuis omdat de garantie van 1 jaar verlopen is.
Echter heb ik in het verleden harde schijven gehad die 10 jaar mee gingen en intensiever gebruikt werden dan ik met deze harde schijf gedaan heb.

Norrod is hier kortaf over en denkt niet mee over oplossingen.
Goedkoop is duurkoop bij Norrod is mijn conclusie tot nu toe.

Algemeen

Enige minpunt: bij de bestelde ex-demo Surface Pro 4 staat de garantietermijn niet vermeld. Je moet gaan zoeken in de algemene voorwaarden en daar staat dat voor koopjeshoekartikelen de garantie 6 of 12 maanden is en dat dit bij het artikel vermeld staat, niet dus..

Verzending

Levertijd was geheel volgens planning, echter het proces is niet te volgen, er staat slechts een onbegrijpelijke code op de site, Track and Trace berichten worden niet verstuurd.

Klantenservice

Had een afgeprijsde (ex-demo) Surface Pro 4 gekocht. Het apparaat zag er 100% als nieuw uit, en was teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Echter bleek al gauw dat dit niet helemaal gelukt was, want de windows installatie was grotendeels corrupt. Omdat ik geen zin had in de rompslomp van retourneren en wachten tot het hersteld was, heb ik zelf een herstelbestand van de site van Microsoft gebruikt. Dit ging gelukkig prima.

Ik heb dit voorval wel gemeld bij Norrod en ze wilden het ook wel voor me oplossen als ik het niet zelf voor elkaar kreeg.

Algemeen

De bestelling plaatsen was prima maar als je in de winkel aankomt omdat je denkt ik haal het gewoon even in de winkel hebben ze niks in huis en laten ze je leterlijk voor de deur buiten een bestelong doen waardeloos waar is de klant vriendelijkheid

0 maar dan ook echt 0 klantvriendelijkheid heb de besteling buiten moeten doen

Algemeen

Shop ziet er prima uit. Alles werkt ook naar behoren, voor zover ik heb kunnen beoordelen.

Verzending

Op de website staan voorraden vermeld (voor 16.30 besteld volgende dag in huis), dit slaat helemaal nergens op. Bestelling word de volgende dag niet bezorgd, ook niet de dag daarna. Gebeld met de klantenservice, deze geeft ook aan dat de voorraden niet kloppen. Bestellingen worden via een extern magazijn / leverancier geleverd, en het voorraad beheer communiceert niet helemaal met de webshop. Levertijden kloppen dus niet.

Klantenservice

Klantenservice daarintegen is prima, telefoon word snel opgenomen, word vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Maar hier heb je natuurlijk niks aan als je artikel niet geleverd word. Voor mij geen firma Norrod meer. Tenzij het absoluut geen haast heeft.

Scorekaart voor NoRRoD.nl

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg