NoRRoD.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

ik weet niet waardoor het veroorzaakt wordt, maar er zijn een aantal bedrijven waarvan de pricewatches structureel onbetrouwbare informatie oplevert. Norrod is er daar èèn van. In dit geval een link die suggereert naar een garmin forerunner 55 voor €99 te gaan, maar bij een ander artikel uitkomt.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Op 15/09/2021 bestelde ik een HP laptop via Bol.com van 495 euro.. Daar stond dat er 2 jaar fabrieksgarantie op zit en dat de papieren bij de levering zouden meekomen. De laptop werd meteen geleverd maar zonder garantiebewijs.
Bij registratie op de HP site bleek er maar één jaar fabrieksgarantie op te zitten.
Na vele emails schreef NoRRoD dat ik 2 jaar garantie krijg, maar alleen op die e-mail, een garantiebewijs kunnen ze niet geven, zeggen ze. Zo heb ik het wel gekocht. Wat de dekking is tegen welke voorwaarden weet ik niet. Het is slechts één zinnetje, U krijgt 2 jaar garantie. Mooi ,maar zo hoort het echt niet.

Verzending

Prima verpakking en direct geleverd

Algemeen

Voeding gekocht, pakketje kwam snel aan en tot nu toe geen problemen gehad met het product.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Prima prijs voor een scherm wat ik laatst heb gekocht. Echter niet geleverd volgens de termijn.

Verzending

Het artikel is goed aangekomen, bij bestelling was dit een leverancier die vandaag besteld morgen geleverd aanbood. Dat is niet uitgekomen. Het is dezelfde dag wel aangeboden maar blijkbaar niet opgehaald. (Vrijdag besteld, zaterdag niet geleverd, maandag ook niet geleverd maar dinsdag).

Tracking via DHL is ook prut, lang blijft de status op niet aangekomen in sorteercentrum (dus dan weet je nog niks). Pas enkele uren voor de levering begint ook de dataverwerking, terwijl Norrod al aangegeven had dat het product veel eerder weg was.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice en gevraagd of het product al was verzonden enige commentaar was dat het product weg was.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik schrijf principieël geen slechte reviews over kleine zaken, maar ik voel me desondanks toch bewogen om mijn slechte ervaring met Norrod te delen. Ik heb een CPU koeler besteld, die niet bleek te passen. Deze probeer ik nu al een week zonder succes retour te sturen. Ten eerste bleek dat je dan zelf de verzendkosten van 5 euro moet betalen, oké, dat is niet zo'n probleem. Maar dan komen er ook nog 5 euro extra kosten bij. Nogmaals, niet het einde van de wereld, maar zou wel fijn zijn als dit allemaal duidelijk bij het bestelproces van te voren aangegeven was, zodat men niet voor deze verassing komt te staan. Van de koeler die 30 euro waard was, krijg ik nu nog maar 20 euro terug. Als dat het geval is dan! Want ik probeer al een week tevergeefs het terug te sturen. Mijn retouraanvraag was in eerste instantie afgewezen, omdat ik vergeten was iets erbij te vermelden. Dit is mij per mail verteld, Dus ik reageren, en vervolgens radiostilte. Tot dusver heb ik niks meer van dit bedrijf gehoord, en ik heb nog maar een week om het nog terug te kunnen sturen. Het online retourformulier dat je moet invullen, is nu trouwens ook opeens niet meer bereikbaar. Al met al een hoofdpijndossier en gewoon een hele nare ervaring met dit bedrijf.

Kwam goed verpakt aan.

Klantenservice

Zie de beoordeling die ik hierboven heb geschreven . .

Algemeen

Right from starting the process to order the site was easy to navigate and even easier to add extra pieces to my laptop order.

Verzending

The laptop order arrived very quickly and was packed in very safe state with lots of internal filling

Klantenservice

I have not needed to contact the customer service desk yet but was recommended the company due to the excellent customer service & experience.

Algemeen

The site is very easy to navigate. I was able to place my order with no problems.The pricing is very competitive compares to other shops.
Very fast delivery and good packaging. I would definitely buy again.

Verzending

Very fast delivery and good packaging.

Algemeen

Very quick and easy service, ordered a new PC case and it arrived the next day which was very impressive. Will definitely use again.

Delivery was as advertised

Algemeen

Bestellen en leveren ging optimaal. Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Uitermate ruim maar ook degelijk verpakt.

Verzending

Er was een grote doos gebruikt voor 1 SSD. Dat had wel iets compacter gemogen :-)

Algemeen

Overzichtelijke site, zat betalingsopties en gratis verzending met track and trace via postnl vanaf 20 euro.

Verzending

Netjes beschermd verpakt de dag erop in huis.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik had een 'zo goed als nieuwtje' besteld. Eenmaal aangekomen bleek dat er een heel ander product dan ik besteld had naar me toe gestuurd was. Gelukkig kon ik het daarna weer terugsturen en kreeg ik mijn geld terug. Verder kreeg ik excuses aangeboden. Erg slordig vond ik het wel. Maar gelukkig werkt mijn andere 'zo goed als nieuw' bestelde laptop wel naar behoren en is het ook nog eens de goede die is afgeleverd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Op basis van prijsvergelijking bij Tweakers bleek Norrod de beste prijs te leveren. Oniine besteld en keurig op tijd thuis bezorgd, zonder extra leveringskosten.

Algemeen

De website is erg overzichtelijk waardoor het plaatsen van de bestelling op de website erg eenvoudig was. Toch had ik een vraag over mijn bestelling waarover ik telefonisch contact opnam. Werd vriendelijk geholpen en hoefde niet in een lang "telefonische wachtrij" te staan.

Verzending

De verzending was erg snel en kwam goed verpakt aan. De verpakking was goed waardoor mijn bestelde product niet kon beschadigen. Fijn!

Klantenservice

N.a.v. een telefonische vraag m.b.t. mijn bestelling, werd ik snel en correct te woord gestaan en geholpen. De telefonische klantenservice was al even vriendelijk als de werkwijze van de site.

Algemeen

Website geeft veel informatie. Zeer uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen. Eenmaal besteld zeer snel geleverd (de volgende dag)

Verzending

verpakking was erg groot voor een SD kaart. Is nu bezorgd met pakketpost maar had anders gemakkelijk door de brievenbus gepast.

Algemeen

Arlo (netgear) camera houder gekocht! Super snel en goedkoper dan de rest van de shops

Kan eigenlijk niet sneller. 22.30 besteld. Volgende dag al in huis

Algemeen

Goede communicatie en vlotte levering op de tijd die jou uitkomt. Verder af en toe best wel leuke deals.

Verzending

Mijn ip-camera werd met een grote doos verstuurd, met ruim voldoende verpakkingsmateriaal, dat ze het bij wijze van spreken, gewoon neer konden gooien.

Algemeen

Paar maand geleden HD gekocht bij Norrod en die begon kuren te tonen (uit de RAID gegooid in mijn PC).

Ingewisseld bij Norrod voor een nieuwe (was gelukkig op voorraad).

Werd gedaan zonder verdere vragen o.i.d.

Had nog data er op staan die heeft men voor mij er nog even zonder kosten afgehaald (zero-spacing geloof ik) voordat men de HD zou gaan opsturen.

Prima service zoals gewend van Norrod.

Dank Wessel!

Verzending

Was op voorraad in de winkel

Klantenservice

Prima en vlot geholpen inclusief extra service (data op HD wissen).

Algemeen

Snelle verzending van het juiste product, goede verpakking zonder plastic maar karton reepjes als bescherming.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het is makkelijk bestellen bij Norrod en ze komen afspraken heel erg vlot na. Ik blijf bestellen bij Norrod, ze leveren kwaliteit en ik kan van hen op aan. Topwinkel.

Verzending

Soms sneller dan je denkt en ze houden je goed op de hoogte van de levering

Vlotte respons

Algemeen

De website is erg overzichtelijk, ik heb snel de bestelling kunnen plaatsen. Geen "spam" voorstellen wat er goed bij zou passen.

Verzending

Mijn bestelling kwam eerder dan verwacht, dus kon eerder mijn Chromebook kunnen uitproberen!

Scorekaart voor NoRRoD.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie