Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

PIXmania.com Nederland

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PIXmania.com Nederland

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Verzending was traag na bestelling.
Nu zijn er problemen met Samsung led tv. Pixmania levert Hongaarse tv's in Nederland deze voldoen niet aan de Nederlandse specificaties. oa de door Canal Digitaal geleverde CI+ modules voor satelliet schotel ontvangst werkt niet goed.
r.

Verzending

Klanten service wenst alleen in het Engels te communiceren. Probleem na 2 weken nog niet opgelost. Tv werkt al 2 weken niet meer, na zender wijziging Canal Digitaal.
Men denkt een product te kopen via een Nederlandse website maar het blijkt na aankoop een frans bedrijf!

Klantenservice

Klantenservice wenst alleen in het Engels te communiceren en neemt de klacht niet in behandeling als deze in het Nederlands is.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Bestelling geplaatst op 15/02/2016 - Betaling geplaatst op 16/02/2016 - Betaling doorgestuurd (na 10 nog steeds geen betaling ontvangen) Bank heeft de betaling teruggevonden bij Pixmania en tranactie nummer gestuurd - Vandaag 06/04/2016 nog steeds niet gevalideerd

Verzending

Product is nog niet eens verder door de bestelling - Nog steeds niet geleverd

Klantenservice

Dienst geeft toe dat betaling is goedgekeurd maar de boekhouding wil niet volgen - te wijten aan herstructurering - Testaankoop heeft eveneens contact opgenomen maar krijgt geen respons - Klant moet maar wachten volgens klactenservice (Alle contactlijnen zijn afgeloten buiten productinfo in het Frans - Berichten via form worden niet behandeld)

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Bestellen ging zoals verwacht. Hier heb ik geen problemen mee ondervonden. De website is wel niet heel modern en praktisch ingericht

Klantenservice

Klantenservice is niet in het nederlands beschikbaar! Alleen in het engels of duits. Voor de gemiddelde Nederlander is dit al een enorm minpunt.

Daarnaast heb ik persoonlijk negatieve ervaring met de klantenservice gehad. Ik had een smartphone (Lumia 735) besteld en hier was een klein defect aan (de speaker kraakte) maar hij was nog binnen de garantie. De Lumia is opgestuurd ter reparatie in december. 4 weken later was ik wel benieuwd wat de status van de reparatie was, echter ze reageren niet op mails. Tenslot heb ik telefonisch contact opgenomen, Pixmania concludeerde dat de telefoon nog bij de fabrikant ligt ter reparatie en dat de deadline was verstreken. Ik kwam in aanmerking voor een gedeeltelijke refund.

Helaas wordt de Lumia 735 niet meer verkocht en is er op het moment geen vergelijkbare telefoon beschikbaar in hetzelfde prijssigment. Ik heb hierom Pixmania nogmaals telefonisch gecontacteerd met de vraag of ze de mobiel niet gewoon konden laten repareren en dat ik wel zal wachten, een andere optie was dat ze een vergelijkbare mobiel aanbieden. De klantenservice vertelt mij nu echter het conflicterend verhaal dat de mobiel niet meer te maken is en dat hij is weggegooid. Ik weet zelf niet meer wat ik moet geloven, de speaker kraakte alleen bij harde geluiden en opeens is de mobiel onderherstelbaar kapot en is hij in de prullenbak beland!

Tot heden nog niets terug gekregen van mijn mails (deze zijn inmiddels enkele weken oud).

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Waardeloos bedrijf. Product besteld, omdat het 10 euro goedkoper was dan elders. Kreeg en product geleverd dat 2 versies ouder was! Fout wordt niet toegegeven en retour sturen gaat een hoop geld kosten. Eens maar nooit meer. Helaas zie ik nu pas alle negatieve reviews.

Verzending

Duurde wel iets langer dan ik gewend ben van webshops .

Klantenservice

Engels en heel snel geïrriteerd door de klacht. Op productomschrijving gewezen, maar ze wilden van niks weten.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Corsair Flash Voyager Mini 64Gb gekocht via deze webshop.
na 3 maanden was het omhulsel opeens zoek, bleek vaker voor te komen met dit product.

klantenservice wil mij niet helpen ook al is dit een constructie fout.
(volgens de consumentenbond heb ik ook gewoon recht op reparatie of een vervangend product.)

Koop hier nooit meer wat (net zoals vrienden en family)

Klantenservice

bar en bar slecht,
na elke mail krijg je weer een reactie van een andere medewerker of van iemand die alleen Engels spreekt. blijven volhouden van hun gelijk terwijl dit een consumenten recht is.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Heb een bestelling geplaatst via de website na doorverwezen te zijn via de pricewatch. Betaald via iDeal en zou met een paar dagen geleverd worden.
Had ik maar eerst de reviews gelezen....

Er is uiteindelijk een buitenlands product geleverd. Bij contact met de klantenservice wordt doodleuk aangegeven dat het niet bij Pixmania is besteld maar bij een partner en dat ze niets kunnen beteken.

Retour zenden is mogelijk, restocking fee van €60 euro + de kosten voor het verzenden...

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Heb hier een TV besteld, en kreeg een frans model toegestuurd waardoor ik de aftandsbediening van de Samsung TV niet kon gebruiken voor de Telfort settopbox. Niet cool.

Verzending

Verzending was normaal op tijd gedaan, maar blijkbaar moest de TV dus uit Frankrijk komen waardoor het alsnog ruim een week duurde.

Klantenservice

Zeer onbeleefde klantenservice, ze hebben ook geen Nederlandstalige klantenservice. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld terug heb.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Wij hadden een TV gekocht bij Pixmania, na aflevering bleek de doos beschadigd te zijn (iets wat wij jammergenoeg niet hebben gezien), en tevens het beeldscherm gebroken. Na een eindeloze discussie met pixmania, hebben wij uiteindelijk onze advocaat erop moeten zetten, met als resultaat NIETS. Nu heb ik gebroken TV en ben ik 500 euro armer. Het is een diepe schande dat dit soort bedrijven hun gang kunnen gaan zonder daarvoor berecht te worden.

Verzending

Tv was beschadigd bij aflevering iets dat wij helaas niet hebben gezien

Klantenservice

Na een eindeloze discussie neemt Pixmania de defect geleverde TV niet terug

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Goede service en goedkope prijzen. Verzending was ook zeer goed en zelfs vroeger dan verwacht.

Verzending

Donderdagmiddag levering geplaatst. Zou 24h - 48h duren voor pakket inorde te brengen en daarna 2-3 werkdagen om te verzenden. Na 1 werkdag was alles al inorde en maandagochtend had ik dus het pakket.

Klantenservice

Op de website stond mijn pakket als 'verzonden', hierbij heb ik een email verstuurd naar de klantendienst om hiervan een bevestiging te krijgen. Binnen de 3u kreeg ik een mail terug dat dit niet zo was dat het pakket nog maar net ingepakt was en ze nu de factuur gingen maken. Dus zeer tevreden van dit antwoord aangezien ik nu wist waar ik stond.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Ik heb mijn product nog niet binnen maar al wel besteld.
Je moet er wel een beetje zelf achteraan. Alles duurt wat langer en ze nemen wat extra maatregelen om fraude tegen te gaan.
Binnen 2-3 werkdagen gaat het pakket niet bezorgd worden.
Als je hier een product besteld houd hier dan rekening mee:
-Als je een groot bedrag via paypal betaald zul je zien dat de status van je bestelling nog op in afwachting van validatie staat. Op paypal staat het al als betaald.
-Je moet dan zelf contact opnemen, als antwoord krijg je dat je een kopie van identiteitsbewijs en een adresbewijs moet opsturen.
-Vervolgens duurt het even voordat je een email krijgt dat je pakket daadwerkelijk onderweg is.
-Telefonische klantenservice is in het Engels,
via een klachtenformulier kun je de klacht in het Nederlands opsturen en krijg je antwoord in het Engels, Responstijd op een klacht is ongeveer een halve dag.

pin je dus niet vast op die 2-3 dagen en heb wat geduld.
Valideren duurt 24 uur
Klaarzetten van een bestellen kan 24-48 uur duren
Daarna geven zei aan dat het nog 2-3 dagen kan duren(echter kan ik dit nog niet bevestigen)

Ik heb hier besteld omdat het product dat ik wil nergens anders te koop is.
Ik zal mijn review afmaken zodra ik het product binnen heb.

Verzending

Moet nog gebeuren ( zondag besteld 19-07-2015) Ik houd jullie op de hoogte

Klantenservice

In het engels en reactietijd is een halve dag

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

ASUS monitor besteld
Bestellen en betalpen gaat vlot maar direct na plaatsen van de order staat het artikel op Niet beschikbaar. Als je dan een paar uur later wil annuleren blijklt het al verstuurd..

Verzending

Verzonden in de fabrieksverpakking. Labels met serienummer etc half los. Niet handig

Klantenservice

Geen Nederlandse klantenservice, alles moet in buitenlandse taal.
Omslachtige en dure retourprocedure. Artikel moet naar vaag adresje in Frankrijk. Pixmania jaagt de klant die wettelijk recht wil gebruiken op hoge kosten.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Product heel makkelijk te bestellen, goedkoop is in dit geval duurkoop, levertijden zijn wel lang. Geen vervangend product mogelijk bij een defect

Verzending

Levering word gedaan via ander bedrijf, is allemaal wat apart, nimmer nooit weer. Wat een schijt bedrijf

Klantenservice

Ben al 3 weken bezig een defect product retour te sturen. Alles duurt lang, alles zou al naar me verstuurd moeten zijn, krijg alleen nooit het ups label.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik zou hier niet eens een usbstick bestellen na deze ervaring. Ik had een 55inch 4k samsung besteld.

Verzending

Te laat. En de chauffeur zou 2 uur van te voren bellen. maar belde dat hij mijn huis nummer niet kon vinden omdat hij in de straat ernaast stond.

Klantenservice

Slechte service ooit. Ze spreken niet eens normaal Nederlands of engels.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Twijfelde naar de berichten op Tweakers om bij Pixmania te bestellen. Toch gedaan en zonder spijt. Vrijdag besteld dinsdag binnen. Website mag wel wat gebruikersvriendelijk, hiernaast was de hulpdesk niet zoals gewenst. Hierdoor 4 en geen 5 sterren.

Verzending

Binnen 2 werkdagen geleverd.

Klantenservice

Helpdesk is niet zoals gewenst. Na tel. contact diende ik mijn order nummer te geven. Product had ik nog niet aangeschaft hierdoor kan ik vooraf geen informatie in winnen over het product.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Beloofde korting blijkt lokkertje, na het invullen van de actiecode wordt deze niet verwerkt.
Geen makkelijke site en je moet een account aanmaken om te kunnen bestellen.

Klantenservice

Ik ben een potentiële klant die zelf de belkosten moet betalen als ik vragen heb over mijn geplande aankoop.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Begin deze maand 2 sd kaartjes besteld. Deze zijn nooit geleverd, nog was er enige communicatie van Pixmania, totdat ik bij hen informeerde hierover.

Als reactie een mail dat geld wordt teuggeboekt. Blijkbaar is het volgens hen hiermee afgedaan en als klant kan je ook weinig anders dan dat accepteren.

Het product is echter nog steeds te bestellen. Weliswaar nu voor een paar euro meer, maar niet zodanig dat het een prijsfout was. Naar het waarom van annuleren is dus alleen te speculeren.

Verzending

Product is niet geleverd. Beloofd werd levering binnen enkele dagen. Na 2 weken niets gehoord van pixmania zelf over levering/vertraging of evt. niet meer op voorraad zijn (volgens de site kunnen ze nog via 2 leveranciers leveren).

Klantenservice

Na 2 weken zelf geinformeerd via contactformulier op de site (enige mogelijkheid) waar levering blijft. Als reactie een kort mailtje dat 'bevestigd' dat het geld is terugbetaald.

Er is echter verder geen enkele communicatie geweest, dus er valt ook niets te bevestigen. Ook staat er niet in de mail dat de bestelling is geannuleerd.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Heb lang getwijfeld om te bestellen bij Pixmania gezien de ervaringen hieronder.
Maar toch gisteren een 48as640e TV besteld. Enige wat duidelijker mag zijn waar je kortingcode kan invullen. Dit kan naar mijn idee pas te laat in bestelproces dat je bijna idee krijgt dat je dit niet kan invullen. Maar blijkt goed geregeld te zijn.

Betaald via PayPal en zag dat het net als status verzonden had. Dus zeer benieuwd, tot nu toe niks op en aan te merken.

Zodra product ontvangen is zal ik de rest updaten.

Verzending

Verzending ook meer dan lof. Zonderdag besteld, maandag verstuurd en dinsdag al kunnen afhalen bij PostNL punt.

Klantenservice

Vooraf mail gestuurd of de voorraad klopte gezien je wel vaker leest dat na betaling toch niet op voorraad schijnt te zijn. Hier nooit wat van gehoord.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Zeer slechte ervaring!

Telefoon besteld en netjes betaald (via creditcard, incl de terechte MasterCardSecure veiligheidsvragen van Mastercard). Na betaling krijg ik een email van Pixmania dat ze de telefoon niet kunnen leveren, en dat er vanwege "validation reasons" extra informatie nodig is: of ik een kopie rijbewijs paspoort en kopie van mijn laatste telefoonrekening wil opsturen. Na betaling notabene! Hopezo validatie als ze het geld al hebben?

Verder werkelijk schandalig (en onwettig?) om dergelijke privacy gevoelige informatie op te vragen. Omdat ik mijn geld al kwijt was en de telefoon nog niet had, heb ik dit toch maar (onder protest) opgestuurd, binnen een uur.

Dag erna: nog geen reactie. Tweede mail gestuurd (telefonisch zijn ze op zondag onbereikbaar).

Maandag: wederom geen enkele reactie. Op maandag om half 11 's ochtends de klantenservice gebeld: krijg ik een bandje dat de klantenservice gesloten is, met openingstijden maandag t/m vrijdag van 9-17 uur. Terwijl het bijna 11 uur was! Dit nog 5 x geprobeerd: tevergeefs. Onbereikbaar per telefoon en per mail geen reactie.

Uiteindelijk heb ik de order maar gecancelled via de site. Hopelijk krijg ik mijn betaalde geld snel terug.

Maar PIXMANIA: echt nooit meer!

Klantenservice

Telefonisch onbereikbaar. Om 11 uur 's ochtends melding via een bandje dat ze gesloten zijn en dat de openingstijden 9-17 uur zijn.

Mail: na 2 dagen nog geen enkele reactie

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Goedkoper dan andere webshops. Handleiding van de smartphone was wel in het Frans en klantenservice in het engels.

Klantenservice

Is in het Engels

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

De website is op het oog heel duidelijk. Snel dingen vinden en vergelijken, mooie combinatiedeals die goed zijn aangepast op de producten en de stappen zijn logisch door te lopen.

Verzending

En dan gaat het mis.... Een tv die binnen 2 werkdagen zou worden afgeleverd, krijg pas op de tweede dag bevestiging van verzending. En dan begint het grote wachten. Meerdere malen contact gezocht met klantenservice, die beweren dat de tv wordt geleverd op datum x, en wanneer je de transporteur rechtstreeks belt blijkt dat zij helemaal niet rijden op datum x dus dat die leverdatum uberhaupt niet mogelijk is. Bestelling geannuleerd want meerdere malen voorgelogen door de webshop over de leverdatum.

Klantenservice

Wanneer je belt op werkdagen tussen de openingstijden op de website kom je er maar 1 op de 5x doorheen (kost je wel elke keer starttarief), en dan geven ze aan gesloten te zijn. Dus dan maar gemaild, enige positieve is dat je in ieder geval wel antwoord krijgt. De klantenservice deelt mede dat het valideren van een betaling al 24-48 uur duurt, dus leveren binnen 1-2 werkdagen is uberhaupt niet mogelijk (waarom staat dit dan gemeld bij het product??). Daarna belofte om te leveren op dag x, terwijl de transporteur Dachser zegt op dag x helemaal niet te rijden in Nederland. Hierop besloten de bestelling te annuleren, waarop ik snel een Engelstalige mail terugkreeg. Het geld is echter drie weken geleden al van de creditcard afgeschreven dus nu maar duimen dat zij dit geld ook netjes zsm terugstorten. Mijn advies; NOOIT bestellen bij pixmania!

Geachte heer.mevrouw,

Mijn oprecht excuses voor uw negatieve ervaring bij uw bestelling bij Pixmania.
Het aangepaste leverings schema rond de feestdagen aan het einde van het jaar hebben voor enige onduiddelijkheden gezorgd voor sommigen klanten.

Wij hebben lessen getrokken, onder andere door uw negatieve ervaringen bij uw bestelling, van de gebeurtnissen en zullen zorgen deze niet in de toekomst te laten herhalen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor uw ervaring bij dit bestelling.

Scorekaart voor PIXmania.com Nederland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True