Refurbished.nl

Gebruikers over webshop Refurbished.nl

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

Twee iPads besteld. Volgens de site op voorraad. Zondag besteld, dinsdag zouden ze worden geleverd. Op maandag keurig een track and trace gekregen, maar op donderdag stond deze code nog steeds op aangemeld, maar niet verstuurd. Klantenservice gaf aan dat de betreffende kleur niet op voorraad meer was, maar wel een andere kleur. Die zou meteen verstuurd worden. Een week later gaf de klantenservice aan niet te kunnen leveren en de koop ongedaan te maken.

Klantenservice

De klantenservice belooft zaken die het niet kan waarmaken. Het enige nette aan het geheel was dat het geld snel werd terug gestort.

Verzending: Score: 1

Algemeen

ik heb de economische inspectie op de hoogte gebracht voor een onderzoek. Dit zijn oplichters die mensen bestelen en bedriegen. Terugbetalen doen ze nooit enkel mensen aan het lijntje houden met hun achterlijke en standaard mailtjes. Frauduleus en totaal onbetrouwbaar bedrijf dus wees op jullie hoede.

Verzending

dieven van het hoogste niveau, bende oplichters geld stelen van mensen is hun favoriete bezigheid

Klantenservice

te dom om een deftige eigenhandige mail te sturen ankel copy/paste mailtjes

Verzending: Score: 1

Algemeen

ik had de iphone x 64gb besteld, deze kwam aan en zag er op het eerste zicht prima uit. ben uiteindelijk gaan kijken naar batterijconditie en deze was zeer teleurstellend! de maximum batterijcapaciteit was maar 82%! ik had een nieuwe gsm besteld omdat mijn gsm snel plat ging en zelfs mijn oude heeft nog 85%, echt een schande!

Verzending

volgens site is het voor 18u besteld, volgende dag in huis. mijn gsm kwam aan na anderhalve week en dan ook nog slechte kwaliteit

Klantenservice

heb 100 berichten gestuurd om het feit dat mijn gsm maar niet verstuurd werd en kreeg steeds de reactie dat het een drukke periode is wegens corona. niemand heeft mij fatsoenlijk geholpen en de vragen die ik had echt beantwoord. als je op de site zegt dat gsm volgende dag in huis is moet dit ook kloppen!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Nog maar ff een telefoon besteld na de eerdere positieve ervaring. Nu een rode iPhone 7 256GB voor een prikkie. ZGAN zou-ie zijn en dat klopt wel. Batterij 100%, ook niet onbelangrijk.

Verzending

Tsja, prima verpakt en snel thuis. Dat is wat je wil.

Klantenservice

Administratief is het nog niet helemaal op orde. Bij de eerste bestelling kreeg ik geen T&T, bij de tweede bestelling werd gemeld dat het geld niet otvangen was. Dus maar even gebeld naar een vast nummer. Werd meteen correct en terzake te woord gestaan. Ik zou per ommegaande een e-mail krijgen, die ook per ommegaande kwam. Toestel zaterdag 20:30 besteld en was er dinsdag. Prima.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4

Algemeen

De website van refurbished.nl is best wel duidelijk, betaling gaat mooi makkelijk via o.a. ideal. De omschrijving van de staat van de producten is niet direct terug te vinden bij het desbetreffende product zelf maar onder aan de pagina staat de product omschrijving.

Bij deze website een Apple iPhone 7 32GB refurbished besteld ter vervanging van mijn zakelijke telefoon (Samsung A3). Staat van het toestel zou zijn: Zo goed als nieuw, dus geen krassen op de voor of achterkant. Achterkant is inderdaad volledig kras vrij, batterij is zelfs vervangen maar de voorkant bevat zeer veel krassen aan de bovenkant. Komt dus totaal niet overeen met de omschrijving helaas.

Voor de rest prima webshop.

Verzending

Snelle levering, verpakking was mogelijk was discutabel. Het product zat wel zeer stevig verpakt maar niet bijvoorbeeld in het originele doosje.

Klantenservice

Op zaterdag gebeld gezien het product niet voldeed aan de omschrijving.
Eerste maal gebeld met het bedrijf kreeg ik een receptioniste aan de lijn. Het probleem uitgelegd en ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden door de klantenservice want ze waren op dat moment druk.

Na een aantal uur helaas nog niks gehoord te hebben nogmaals contact opgenomen om te kijken of de klantenservice ondertussen bereikbaar was.
Deze was wederom niet bereikbaar en nu kreeg ik heel leuk te horen dat ze vandaag ook niet terug zouden bellen. Desbetreffende receptioniste was dezelfde als de eerste keer.
Vervolgens gevraagd naar de retour procedure en het enige antwoord wat ze door leuk kunnen geven is: Deze kunt u vinden op onze website. En dit heeft ze een aantal keer herhaald alsof het haar enige antwoord was.

Ondertussen een verzoek voor herroeping binnen 30 dagen ingeschoten en nu is het afwachten op antwoord voor de verdere verwerking.

Eerste ervaring qua contact met refurbished.nl is dus niet bepaald goed.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Meer dan 10 jaar bij Tweakers bekend en géén reviews jonger dan een jaar. En met prijzen die je wat achterdochtig zouden kunnen maken. Vreemd, maar ik had al besteld... Maar goed, alles boven verwachting en voor een prikkie een rode iPhone 8 256GB met 100% batterij etc.

Verzending

Snel, goed verpakt, etc. Geen woorden aan vuil te maken. O ja, misschien dat ik een T&T zou krijgen, die ik nooit gekregen heb. Maar toestel was er al voordat ik bij de telefoon was.... 0207 om 20:00 besteld, op 0407 in huis.

Scorekaart voor Refurbished.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie