Refurbished.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Refurbished.nl

Review toevoegen

Algemeen

DE ALLERSLECHTSTE WEBSHOP OOIT!!
KOOP HIER NIKS, BLIJF WEG!

Refusbished laptop gekocht, wil ik retourneren, krijg ik geen retourlabel, want 'die moet bij een andere leverancier vandaan komen'? WAT? Ik koop bij jullie@@!!

Inmiddels 6 uur in de wacht gestaan, twee medewerkers gesproken 'die het in orde maken' drie keer na een uur uit de wachtrij geflikkerd.
Er gebeurt helemaal niks.

Alle andere reviews die ik nu lees had ik me af moeten vragen of ik hier had moeten bestellen.
Ook is de batterij trouwens stuk, dus hoezo REFURBISHED?

Het zou Tweakers sieren als deze shop uit de pricewatch wordt verwijderd, net als al hun andere handelsnamen.

iUsed B.V. | iUsed.nl | iUsed.de | iUsed.fr | iUsed.es | iUsed.it | iUsed.eu | iUsed.org.uk | Tweedehandsnotebook.nl | Tweedehandsnotebook.be | IT-Refurbished.nl | IT-Refurbished.be | IT-Refurbished.com | iUsed Store | Iused.com | Iused.at | Iused.be | Iused.de | iused.es | iused.eu | iused.fr | iused.it | iused.lu | iused.nl | iused.nu | iused.org.uk | iused.store | it-refurbished.com | it-refurbished.nl | it-refurbished.be | refurbisheddirect.nl | i-used.be | i-used.nl | i-used.de | i-used.es | i-used.eu | i-used.fr | i-used.it | i-used.lu | i-used.nu | i-used.org.uk | Swoop | Swoop.nl | Swoop.be | Swoop.fr | Swoopstore.nl | Swoopstore.be | Swoopstore.de | Sellmydevice.nl | Refurbishedcompany.nl | Refurbishedcompany.com

Klantenservice

6 uur in de wacht gestaan, twee medewerkers gesproken, die het wel gaan regelen. ER GEBEURT HELEMAAL NIETS.
Drie keer na een uur uit de wachtrij geflikkerd.

Echt, een ontzettende kutshop.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik heb een iPad besteld en pas later de reviews gecontroleerd. Gelukkig ben ik niet teleurgesteld.

De iPad was Refurbished en voldeed aan de verwachtingen.

Verzending

De iPad werd besteld op zondag en maandag geleverd door PostNL. De iPad was goed verpakt.

Algemeen

Ik hoor al twee weken niks over een iPhone 13 die ik met een defect heb teruggestuurd voor garantie.

Net 55 minuten in de wacht gehangen bij Refurbished. Wordt er eindelijk opgenomen, doet de mevrouw aan de lijn alsof ze niks hoort en hangt bijna direct weer op.

Klantenservice

55 minuten in de wacht gehangen. Wordt er direct opgehangen als ik aan de beurt ben.

Algemeen

Nooit wat bestellen, geef je geld aan goede doelen dan komt het in elk geval op de juiste plek terecht. Dit bedrijf verdiend geen bestaansrecht, komen afspraken niet na.

Verzending

Product niet ontvangen en geen geld retour gehad ondanks nietszeggende toezeggingen.

Klantenservice

Een klantenservice bestaat niet, telefonisch onbereikbaar, standaard antwoorden op e-mail berichten. Verschrikkelijk!

Algemeen

BESTEL HIER NIETS!! Bekijk eerst alle reviews op Google, Trustpilot, Tweakers, Klachtenkompas, Instagram etc. Er is zelfs op Facebook een groep aangemaakt waar vele gedupeerden zich gemeld hebben. Deze groep word groter en groter. Ook ik heb hoop ellende met dit bedrijf mee gemaakt: veel gebeld wachttijd vaak 45/60min, veel gemaild word niet op gereageerd, veel leugens en niet nagekomen beloftes.

Normaal schrijf ik nooit reviews maar voor dit wil ik iedereen waarschuwen! Bekijk de groep “gedupeerden van Refurbished.nl” maar eens op Facebook. Dit zegt meer dan genoeg tientallen mensen in de ellende.

Verzending

Nooit niets binnen gehad en totaal onbereikbaar. Smoesjes pakketje kwijt, te druk, vergeten en ga maar door.

Klantenservice

Klanten service niet te bereiken, staat makkelijk uurtje in de wachtrij om daarna slechte smoesjes aan te horen. Mail word niet op gereageerd.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Zeer slechte klantenservice, heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik raad aan niets te kopen bij dit bedrijf. zeer teleurstellend...

Verzending

Iets te laat maar dat vergeef ik ze.

Klantenservice

Zeer slecht bereikbare klantenservice !!! Je moet heel lang wachten eer dat je aan de beurt bent !

Algemeen

Betalen niet terug, en reageren nergens op, na retournering. Als je reviews op verschillende sites leest, zie je dat heel veel mensen problemen hebben met hen.

Verzending

Maanden geleden een telefoon geretourneerd. De telefoon is ontvangen door Refurbished.nl maar ze betalen niet terug, en reageren nergens op. Ik ben bang m'n geld nooit meer terug te krijgen door hun traagheid en uitblijven van reacties, en ben dan ook formele stappen aan het nemen om bij instanties te klagen over
dit bedrijf. Immers, als je reviews op verschillende sites leest, zie je dat heel veel mensen problemen hebben met hen.

Klantenservice

1 reactie gekregen, waarin ik werd verwezen naar een andere afdeling zonder hun gegevens te delen of contactgegevens te delen

Algemeen

volledig geldbedrag van bestelling / terugzending pas na het inschakelen van PayPal terugontvangen.
Ik beveel Refurbished.nl niet aan. Het is loterij.

Klantenservice

via e-mail wordt niet reageert. Telefonisch moeilijk te bereiken (meer dan 1uur gewacht). Meestal nietszeggende informatie.
achteraf gezien was advies: contact met PayPal opnemen - wordt terugbetaling tegengehouden - de "oplossing".

geschiedenis:
wilde voor een bezoek die weer naar het buitenland moest een "nieuwe" iPad kopen. Besteld op zondag 12-09-21. Op website: " morgen in huis" ; na 1 dag wachten geen informatie/contact met klantenservice of geleverd wordt. Heb na 24 uur de bestelling via e-mail geannuleerd. Uren later ('snachts) nog bericht ontvangen, dat (1) zending onderweg was.
(was maar deel 1 (hoesje). iPad op 15-09 ontvangen.
Terugzendingsprocedure gestart. Hoesje retour gezonden (op kosten Refurbished); iPad werd door DHL opgehaald. - Dat is goed geregeld!!!
Op 21-9-21 geld van hoesje terugontvangen. Dan werd het stil.
na contact met klantenservice op 7-10-21 creditering e-mail voor i-Pad ontvangen maar geen geld!
Op 17-11-21 weer eens contact met klantenservice; met opdracht bij PayPal navraag te doen. PayPal had een "taak" van gemaakt, wat ertoe geleid heeft, dat ik op 24-11-21 bericht krijg dat het bedrag overgemaakt werd.
Dus zou ik klantenservice dankbaar moeten zijn voor deze "opdracht" te geven. Ik hoop niet dat deze medewerker hiervoor gestraft wordt.

Algemeen

Op de website van refurbished.nl wordt aangegeven dat een iPhone 8 direct leverbaar is, vandaag besteld morgen in huis. Na bestelling van iphone 8 (25/10/2021) en betaling van €239 wordt al snel duidelijk dat levering niet de volgende dag gaat plaatsvinden. De beloofde track en trace wordt niet verzonden, en verder is er geen communicatie wanneer de telefoon wel geleverd zal worden. Twee dagen na bestelling is het nog steeds totaal onduidelijk wanneer de telefoon wel geleverd kan worden.

Direct telefonisch en via email contact opgenomen met refurbished.nl. Op mail wordt niet gereageerd, telefonisch contact verloopt heel moeizaam, na lang in de wachtrij te hebben gestaan kan de klantenservice medewerker mij verder ook geen duidelijkheid geven wanneer de telefoon geleverd kan worden.

Aangezien de bestelde telefoon een verjaardagscadeau voor mijn zoon is en ik niet met lege handen wil staan heb ik de bestelling geannuleerd (27/10/2021). De iPhone 8 heb ik vervolgens naar volle tevredenheid bij Remarketed.com besteld en op tijd ontvangen.

Vandaag (15/11/2021) nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en telefonisch is de wachtrij langer dan een uur.

[Update: 17/11/2021] Terugbetaling ontvangen van refurbished.nl

Klantenservice

Op mails wordt niet gereageerd. Elke keer als ik telefonisch contact probeer op te nemen is er een enorm lange wachtrij (e.g. +20 wachtenden). De enige keer dat ik wel door de wachtrij ben gekomen kon de medewerker mij niet helpen.

Algemeen

Iphone besteld, bezorgd met vage bezorgdienst, volgens hun bezorgd, nooit ontvangen, bedrijf onbereikbaar, reageren niet op mails, reeds 2 weken probeer ik ze te bereiken. Bezorgdienst geeft ook geen thuis. M.a.w. 250 euro kwijt.

Algemeen

Twee iPads besteld. Volgens de site op voorraad. Zondag besteld, dinsdag zouden ze worden geleverd. Op maandag keurig een track and trace gekregen, maar op donderdag stond deze code nog steeds op aangemeld, maar niet verstuurd. Klantenservice gaf aan dat de betreffende kleur niet op voorraad meer was, maar wel een andere kleur. Die zou meteen verstuurd worden. Een week later gaf de klantenservice aan niet te kunnen leveren en de koop ongedaan te maken.

Klantenservice

De klantenservice belooft zaken die het niet kan waarmaken. Het enige nette aan het geheel was dat het geld snel werd terug gestort.

Algemeen

ik heb de economische inspectie op de hoogte gebracht voor een onderzoek. Dit zijn oplichters die mensen bestelen en bedriegen. Terugbetalen doen ze nooit enkel mensen aan het lijntje houden met hun achterlijke en standaard mailtjes. Frauduleus en totaal onbetrouwbaar bedrijf dus wees op jullie hoede.

Verzending

dieven van het hoogste niveau, bende oplichters geld stelen van mensen is hun favoriete bezigheid

Klantenservice

te dom om een deftige eigenhandige mail te sturen ankel copy/paste mailtjes

Algemeen

ik had de iphone x 64gb besteld, deze kwam aan en zag er op het eerste zicht prima uit. ben uiteindelijk gaan kijken naar batterijconditie en deze was zeer teleurstellend! de maximum batterijcapaciteit was maar 82%! ik had een nieuwe gsm besteld omdat mijn gsm snel plat ging en zelfs mijn oude heeft nog 85%, echt een schande!

Verzending

volgens site is het voor 18u besteld, volgende dag in huis. mijn gsm kwam aan na anderhalve week en dan ook nog slechte kwaliteit

Klantenservice

heb 100 berichten gestuurd om het feit dat mijn gsm maar niet verstuurd werd en kreeg steeds de reactie dat het een drukke periode is wegens corona. niemand heeft mij fatsoenlijk geholpen en de vragen die ik had echt beantwoord. als je op de site zegt dat gsm volgende dag in huis is moet dit ook kloppen!

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Nog maar ff een telefoon besteld na de eerdere positieve ervaring. Nu een rode iPhone 7 256GB voor een prikkie. ZGAN zou-ie zijn en dat klopt wel. Batterij 100%, ook niet onbelangrijk.

Verzending

Tsja, prima verpakt en snel thuis. Dat is wat je wil.

Klantenservice

Administratief is het nog niet helemaal op orde. Bij de eerste bestelling kreeg ik geen T&T, bij de tweede bestelling werd gemeld dat het geld niet otvangen was. Dus maar even gebeld naar een vast nummer. Werd meteen correct en terzake te woord gestaan. Ik zou per ommegaande een e-mail krijgen, die ook per ommegaande kwam. Toestel zaterdag 20:30 besteld en was er dinsdag. Prima.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4

Algemeen

De website van refurbished.nl is best wel duidelijk, betaling gaat mooi makkelijk via o.a. ideal. De omschrijving van de staat van de producten is niet direct terug te vinden bij het desbetreffende product zelf maar onder aan de pagina staat de product omschrijving.

Bij deze website een Apple iPhone 7 32GB refurbished besteld ter vervanging van mijn zakelijke telefoon (Samsung A3). Staat van het toestel zou zijn: Zo goed als nieuw, dus geen krassen op de voor of achterkant. Achterkant is inderdaad volledig kras vrij, batterij is zelfs vervangen maar de voorkant bevat zeer veel krassen aan de bovenkant. Komt dus totaal niet overeen met de omschrijving helaas.

Voor de rest prima webshop.

Verzending

Snelle levering, verpakking was mogelijk was discutabel. Het product zat wel zeer stevig verpakt maar niet bijvoorbeeld in het originele doosje.

Klantenservice

Op zaterdag gebeld gezien het product niet voldeed aan de omschrijving.
Eerste maal gebeld met het bedrijf kreeg ik een receptioniste aan de lijn. Het probleem uitgelegd en ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden door de klantenservice want ze waren op dat moment druk.

Na een aantal uur helaas nog niks gehoord te hebben nogmaals contact opgenomen om te kijken of de klantenservice ondertussen bereikbaar was.
Deze was wederom niet bereikbaar en nu kreeg ik heel leuk te horen dat ze vandaag ook niet terug zouden bellen. Desbetreffende receptioniste was dezelfde als de eerste keer.
Vervolgens gevraagd naar de retour procedure en het enige antwoord wat ze door leuk kunnen geven is: Deze kunt u vinden op onze website. En dit heeft ze een aantal keer herhaald alsof het haar enige antwoord was.

Ondertussen een verzoek voor herroeping binnen 30 dagen ingeschoten en nu is het afwachten op antwoord voor de verdere verwerking.

Eerste ervaring qua contact met refurbished.nl is dus niet bepaald goed.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Meer dan 10 jaar bij Tweakers bekend en géén reviews jonger dan een jaar. En met prijzen die je wat achterdochtig zouden kunnen maken. Vreemd, maar ik had al besteld... Maar goed, alles boven verwachting en voor een prikkie een rode iPhone 8 256GB met 100% batterij etc.

Verzending

Snel, goed verpakt, etc. Geen woorden aan vuil te maken. O ja, misschien dat ik een T&T zou krijgen, die ik nooit gekregen heb. Maar toestel was er al voordat ik bij de telefoon was.... 0207 om 20:00 besteld, op 0407 in huis.

Scorekaart voor Refurbished.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie