Tablet4u BV

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goeie ervaring met het bestellen van een cintiq tekentablet. Duidelijke website met meteen een aantal leuke accesoires suggesties! .

Verzending

Geen mailtjes over bestelstatus maar wel kunnen inloggen op de website en daar de bestelstatus kunnen raadplegen. Ondanks een ongetwijfeld drukke periode rond black friday snel bezorgd. Helaas een pakketbezorger getroffen die een verkeerde datum en nog vervelender, een verkeerd alternatief huisnummer had opgeschreven waardoor de dure bestelling ineens onvindbaar leek, maar daar kan Tablet4u niets aan doen! Kort buurtonderzoek leverde gelukkig al snel het vermiste pakket op. Netjes verpakt en zonder beschadigingen!

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Bestelling was zeer makkelijk te maken, het programma loost je er gemakkelijk doorheen. dan is bestellen niet moeilijk

Verzending

geen probleem alleen wijst zichzelf

Klantenservice

geen contact mee gehad, dus alles goed verlopen

Algemeen

Goede en duidelijke winkel, ze waren de goedkoopste en het werd snel geleverd, geen problemen ondervonden.

Verzending

Ging super kon ook kiezen waar ik wilde dat het bezorgd werd, gekozen voor 1 van de GLS ophaalpunten waar de winkel tot 18:00 open was dus kon het mooi na me werk halen.

Klantenservice: Score: 5

Super geholpen! Goede service! Had een probleemmet mijn nieuw aangeschafte wacom companion. Binnen 1 dag een nieuwe opgestuurd gekregen!

Algemeen

Ik heb ooit een Cintiq 24HD gekocht bij Tablet4U, mede omdat hij hier het goedkoopst was. Sindsdien ben ik eigenlijk vaste klant als het aankomt op spullen van Wacom. Deze keer heb ik hier een Cintiq Companion 2 gekocht en wederom is de bestelling perfect gegaan.

Verzending

Ik heb de Cintiq op een zaterdag besteld. Twee dagen (maandag) later kreeg ik een verzendbevestiging met track & trace code van GLS, en de volgende dag had ik de bestelling binnen in een grote doos die zeer goed ingepakt was. Alleen jammer dat de track & trace van GLS niet echt geweldig is.

Klantenservice

Mijn track & trace code werkte aanvankelijk niet. Hierover heb ik een email gestuurd. Binnen een half uur had ik een zeer uitgebreide mail terug. Er werd me duidelijk uitgelegd hoe de verzending via GLS gaat en er is zelfs nog gebeld met GLS over de verzending. Wederom hele goede service.

Algemeen

Goede overzichtelijke website, snel gevonden wat ik zocht. Ik was alleen wat verward over de Bamboo/Intuos product categorie maar dat komt doordat Wacom hun producten had gerebrand.

Verzending

Goed ingepakt en snel bezorgt. Had wat zorgen over GLS maar alles is goed gegaan.

Algemeen

Kwam als voordeligste uit vergelijkingen. Kreeg bij aankoop van mijn Wacom Touch ook de wireless-unit kado!

Verzending

Producten worden UITSTEKEND verpakt, level: ASIAN!!

Klantenservice

Mijn pen is na een jaar kapotgegaan maar na melding wat professioneel is behandeld en terugsturing van de kapotte pen kreeg ik een nieuwe pen toegestuurd!

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Na telefonisch overleg de artikelen opgehaald bij bedrijfspand in Doetinchem en afgerekend met pin. Zeer professioneel geadviseerd. Compleet ingerichte showroom en alle artkelen op voorraad.

Algemeen

Goede webshop, hele goede prijzen. Mijn Cintiq was ruim 300 euro goedkoper dan de officiele Wacom shop.

Verzending

Gratis verzending, zelfs als het om een pallet verzending gaat. Omdat de levering ivm woning in winkelcentrum lastig ging worden werd er op tijd contact met me opgenomen en alles goed en snel afgehandeld.

Algemeen

Had geen eerdere ervaringen met Tablet4U, en kon weinig winkelreviews vinden op andere websites. Ook had wat argwaan omdat het prijsverschil zo groot was met andere webshops, daarom even gebeld. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en gerustgesteld.

Verzending

Gratis palletverzending van een product van zo'n 50 kilo, top service!

Algemeen

Niets op aan te merken. Ik zocht al een tijdje rond voor een Cintiq 24HD wacom tablet te kopen, maar op de officiŽle site van wacom stonden deze nooit in stock. Tablet4u heeft echter een goede stockvoorraad die ze blijkbaar geregeld bijvullen. En, de producten staan hier zelfs goedkoper aangeprijsd dan op de officiŽle Wacom site.
Hun website is keurig en er staat veel nuttige informatie op. Je kan gemakkelijk naar hun aanbod kijken zonder verloren te raken op de website. Ook met mail antwoorden ze snel en heel vriendelijk.
Ik zou iedereen aanraden om hier zijn wacom producten aan te schaffen, niet alleen omdat ze net wat goedkopere prijs aanbieden dan de officiŽle website, maar vooral om hun klantvriendelijkheid. (zie aftersales)

Verzending

Ik woon in BelgiŽ en de locatie van de winkel is in Nederland, en gezien het artikel zo groot was moest dit op een pallet geleverd worden. Ondanks dit alles was het artikel toch tijdig geleverd, en het was zeer goed ingepakt. Als het pakket verzonden was had ik enkele keren gemaild voor een update waar het zich bevond, en kreeg altijd vriendelijk antwoord, alhoewel een pallet-zending minder goed te volgen is. Het was echter wel eens opgestuurd naar een verkeerde tussenstop, maar daar lag de fout bij GLS.

Klantenservice

De pen waarmee ik het apparaat moet besturen werkte niet naar behoren. Nadat ik verscheidene oplossingen heb uitgeprobeerd had ik dan maar contact opgenomen met de leverancier. Deze stuurde, nadat het probleem was vastgesteld, meteen een nieuwe pen (t.w.v. §100) op naar mijn adres, en als ik deze ontvangen had mocht ik de defecte pen terugsturen en werden de kosten voor het opsturen terugbetaald met overschrijving. Een super garantie. Hier was ik ťcht van onder de indruk. Vooral als het om dure artikelen gaat kan je niet voorzichtig genoeg zijn waar je ze besteld, ben blij dat ik bij Tablet4u ben terecht gekomen.

Algemeen

Overzichtelijke duidelijk website. Voorraad is goed. Even telefonisch een bevestiging gevraagt. Snelle reactie en snelle verzending.

Verzending

Ging via GLS, eerste keer is er zover ik weet meteen een briefje in de bus van niet thuis gestopt, geen bel gehoort in iedergeval. Maar daar kunnen zij niks aan doen.

Latere zending ging wel goed.

Klantenservice

Erg goed. Onder mijn wacom intuos a5 wide SE zat blijkbaar een stofje. Eerst dacht ik dat het een productie fout was en zij ook. Maar bleek gewoon een stofje te zijn onder de overlay (wist niet dat die eraf konden). Werd hiervoor zelfs even gebeld, en dat ze hem weer op de post deden en wanneer ik hem weer kon verwachten. Kreeg zelfs verzend kosten terug terwijl het mijn schuld/fout was. Erg tevreden dus. Kom hier zeker nog terug.

Algemeen

Zeer vriendeijke website en voorraad indicatie is geheel actueel. Ik kwam bij deze website uit ivm leveringsproblemen van de Graphire4 XL bij andere shops, echter wacomshop had deze nog vol op voorraad - hulde. Indien ik meer Wacom gerelateerd app. nodig heb zal ik zeer zeker hier weer bestellen.

Verzending

Het streven van 1 werkdag halen ze ruimshoots, gister rond middaguur besteld en betaald met iDeal en vervolgens stond de koerier omstreeks 11:00uur de vandaag op de stoep. Het pakketje is overigens netjes verpakt, opmerkingen nvt.

Nog niet nodig gehad

Algemeen

Website ziet er verzorgd uit en als je er niet uitkomt is er een uitgebreide help functie. Levertid & voorraadstatus zijn niet voor de sier want ze konden alles in 1 keer leveren.

Verzending

Snel verzonden, netjes verpakt alleen er is jammergenoeg geen track&trace beschikbaar.

Algemeen

Duidelijke website, duidelijke productinformatie, makkelijk bestellen en betalen.

Verzending

Woensdagmiddag 2 pennen voor de Volito 2 besteld en donderdagochtend om 10.00 uur werden deze bezorgd. Mijn complimenten.

Nog geen ervaring mee

Algemeen

zeer informatieve website met een zeer toegankelijke shop. De bevestigingsmailtjes zijn zeer duidelijk.

Verzending

Ongelovelijke snelle levering in een zeer degelijke verpakking. Helaas geen track&trace dus er valt aan de gebruikerskant niet te traceren mocht er iets misgaan.

Klantenservice: Score: 0

Prima shop, heb hier voor mijn bedrijf al meerdere keren Intuos tabletten besteld en altijd waren deze na betaling zeer snel geleverd. Ook een fraaie en duidelijke website waarop de status van je bestelling ook goed te volgen.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Website beantwoordt bijna alle vragen al, mede door handige vergelijk optie. Na telefonisch contact werd er nog extra geattendeerd op aanbiedingen van gelijkwaardige producten. Afhandeling was zeer correct, en keurige btw bon. Product Opgehaalt.

Klantenservice: Score: 4

Heb een Wacom Graphire2 besteld (woensdag 12/09/01)
Gisteren (13/09/01) is ie aangeboden. Zeer goed verpakt en zonder beschadegingen.

Thumbs up!

Scorekaart voor Tablet4u BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie