CD-ROM-LAND Breda

8.610 producten en 10.105 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CD-ROM-LAND Breda

Review toevoegen

Algemeen

Mijn PC behuizing werd in een zeer goede staat geleverd! Maar ook een ander artikel wat ik heb besteld werd geleverd in een doosje vol met lucht dus geen schade mogelijk! Geweldig! zo zien we het graag. Ik kom zeker terug! Top service.

Verzending

Voor de tijd dat het moest besteld en ja volgende dag gewoon om 11:00 netjes in huis! Met een track & trace code die je tegen het eind van de avond ontvangt!

Algemeen

Overzichtelijke website, producten makkelijk te vinden met goede filters en duidelijke beschrijving. Verrassend breed assortiment, anders dan de naam doet vermoeden.

Verzending

Bij elke fase en ook eventuele wijziging werd ik automatisch op de hoogte gehouden over de status.

Klantenservice

Zelden heb ik problemen met mijn pc. Softwarematig los ik het meestal zelf op. Maar toen afgelopen weekend mijn scherm vreemd begon te doen, stond ik voor een raadsel. Alles leek erop dat het toch aan de videokaart lag. Vóór het bestellen belde ik hun (goed bereikbaar! ) en ik werd gerust gesteld dat ik mocht retourneren als mijn probleem niet was opgelost. Het zou nog altijd aan iets anders kunnen liggen. Besteld en de volgende dag had ik het in huis. Ingeprikt en ik had weer beeld. En je wilt niet weten wat voor onzinnig reply ik van een andere bekende computerwinkel kreeg toen ik hun het probleem voorlegde.
CDROM-land, ga zo door!!!

Algemeen

Op zoek naar een paar Thrustmaster onderdelen voor een flight simulator kwam ik bij CD-ROM Land terecht omdat zij de laagste prijs hadden. Prima website, snelle service en duidelijke mails.

Verzending

's Avonds om 22 uur het artikel besteld en het werd netjes de volgende dag 's ochtends al geleverd. Het was goed (beschermd) ingepakt in een neutrale doos.

Algemeen

Ik was op zoek naar een Logitech muis en CD-rom-land was een van de goedkoopste opties. Ze zijn niet alleen goedkoop maar leveren ook snel en houden je keuring op de hoogte.
Het is een echte aanrader.

Verzending

's avonds besteld, de andere dag in huis..

Algemeen

Bestelling was snel gevonden en geplaatst. CD-ROM-LAND was tevens de goedkoopste. Erg tevreden over de site en de bestelprocedure. Je wordt netjes op de hoogte gebracht wanneer het geld is overgemaakt.

Verzending

Producten waren in goede staat afgeleverd en was goed verpakt.

Klantenservice

Uit eerdere ervaring (niet bij deze bestelling) is dit echt tip top in orde. Er wordt altijd met je meegedacht!

Algemeen

Zoals altijd op tijd bezorgd, zelfs in de drukke kerstperiode. Zeer tevreden over de kwaliteit van het product.

Algemeen

Ik heb de Lenovo Y25f-10 monitor besteld.
Bestelling plaatsen, zoeken en betalen ging super gemakkelijk en snel. De website is erg handig en werkt top, alle informatie bij het product is juist. De bezorging was ook top en ik werd door beide cdromland en postnl goed op de hoogte gehouden hoe mijn bestelling er op dat moment aan toe was.

Verzending

Het product was totaal niet beschadigd en werkte bij insteken direct perfect.

Algemeen

Het bestellen was zeer makkelijk en de bezorging is snel gedaan, zelfs tijdens de feestdagen!

Verzending

He product werd snel geleverd.

Algemeen

14TB harde schijf besteld die bij weinig anderen op voorraad was, maar nog wel bij CD-ROM land. Prima bestelling, goede communicatie en snelle levering. Wat wil men nog meer.

Snelle levering.

Algemeen

Gembird IP camera aangeschaft voor ongeveer 30 euro. Beeld is van goede kwaliteit en ook de infrarood werkt uitstekend. Geluid is wel slecht doordat er veel ruis is maar voor deze prijs is dit een prima IP camera.

Verzending

Vlotte levering (ondanks de drukte rond de feestdagen).

Algemeen

Producten zijn erg vaak op voorraad en tot nu toe de volgende werkdag geleverd. Ook een erg breed assortiment, van een bepaald product vaak meerdere merken leverbaar.

Verzending

Producten zijn goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke website. De producten op de site worden goed en duidelijk omschreven zodat je weet wat je koopt.

Verzending

Levering zoals beloofd en goed verpakt.

Algemeen

De bestelling die ik deed bij CD-ROM-LAND op 20 december was de dag erna al in huis! Was hier erg blij mee, omdat wat ik wilde kopen bijna overal was uitverkocht of veel duurder was. De bestelling was netjes ingepakt met luchtkussens. Top!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling aan het einde van de ochtend geplaatst, direct bericht dat de bestelling was ontvangen en dezelfde middag al bericht dat de bestelling was verzonden. Sneller is volgens mij bijna niet mogelijk.

Verzending

Helaas was ondanks de hoge snelheid dat de bestelling verwerkt was, het pakje na 2 dagen nog niet afgeleverd. CD-ROM-LAND Breda gaf aan dat het pakje was afgegeven aan PostNL, maar PostNL gaf aan het pakje nog niet te hebben ontvangen... niet iets wat je wilt horen.

Gelukkig kwam nóg een dag later het pakje alsnog binnen. Het product was niet in een overdoos verpakt (was gezien het formaat ook wel lastig), maar de doos was wel zwaar gehavend. Het product zelf was gelukkig wel heel.

Klantenservice

Klantenservice reageert snel en netjes, daar geen enkele klacht over. Maar via een cashback actie zou ik 5 euro retour gestort krijgen. Dit zou binnen 3 werkdagen gebeuren, maar na 3 werkweken helaas nog steeds niets ontvangen. Klantenservice houdt stug vol "Wij hebben het overgemaakt" en dat ik maar beter op mijn bankafschrift moet kijken (niet letterlijk zo gezegd maar zo komt het wel over).

Nu is het "maar" 5 euro dus ik laat het er verder bij zitten, maar ik hou mijn hart vast als ik daadwerkelijk ooit geld van ze terug moet krijgen...

Algemeen

1060 6GB gekocht bij cdromland. Uitstekend geholpen door de verkoper.
Tevreden over de service, kwaliteiten en professionaliteit.

Tevens ook enorm tevreden over de gekochte GPU. Werkt zoals het hoort te werken. En kan weer lekker fallout spelen nu

Verzending: Score: 4

Algemeen

Top, zeer tevreden, het product is op tijd geleverd en daarnaast voor de laagste prijs!

Algemeen

Ik heb gekregen wat er beloofd werd, veder geen onverwachte dingen, snelle service en het product was in de conditie die ik verwachte.

Verzending

Niks om aan te merken, het product was rond de tijd die beloofd werd.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Al vanaf bijna dag nul klant geweest en altijd goede service gehad....(daarom 3 sterren)...maar mogelijk dat arrogantie van het groter worden toeslaat. Mij is men voorlopig kwijt als klant daar ik niet tevreden was over een slecht werkend HDD behuizing, deze terug gebracht om een zelfs duurdere te kopen en men toch moeilijk deed om iets van 12euro terug te nemen. Voor €12 een trouwe klant kwijt die nog geen twee dagen ervoor informeerde naar een laptop...die heb ik dus mooi ergens anders gehaald ! Twee stuks voor mijn zoons. Bijna 1000,- heeft men gemis door stom klantonvriendelijk gedrag. En ook de nieuwe HDD behuizing aangeschaft, NIET bij CDROMLAND !

Klantenservice

Slechte service na ontvreden over betrouwbaarheid en kwaliteit van een externe HDD behuizing van 12,-. Ik heb wel een UUR staan wachten terwijl men "even" naar achter ging (om te testen). Ikzelf ben 1,5 dag bezig geweest en daarbij tot 3x toe mijn data op de HDD kwijt geraakt door corruptie van data. Dezelfde HDD in een ander behuizing en dezelfde installaties op de HDD gaf totaal geen probleem. Dus ik had geen vertrouwen in de goedkope unit en wilde retourneren en een ander aanschaffen, iets duurder en wel betrouwbaar. Daar had men blijkbaar geen zin in. Ieder geval de betreffende medewerker (die volgens mijn gewoon op commando dit zo heeft moeten behandelen).

Algemeen

Een bluetooth muis besteld (Logitech Master MX2) via deze website. Qua prijs een van de goedkoopste en meteen de volgende werkdag al in huis!
Erg tevreden dus!

Verzending

Super snel geleverd, en dat voor een van de goedkoopste aanbieders van het betreffende product! Super tevreden!

Erg tevreden dus!

1 2 3 ... 25

Scorekaart voor CD-ROM-LAND Breda

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg