CD-ROM-LAND Breda

8.073 producten en 9.566 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CD-ROM-LAND Breda

Review toevoegen

Algemeen

Voor het eerst wat besteld. Kwam bij deze winkel uit omdat ze geheugen (so-dimm) op voorraad hadden en dus volgende dag konden leveren. Tevens ook scherp geprijsd dus helemaal prima.
De complete bestelling netjes de volgende dag in huis.

Verzending

Alle producten in perfecte staat binnen gekregen.

Algemeen

Game besteld, vlotte afhandeling en snel geleverd. Het spel was uitstekend verpakt en ze verzenden gelukkig met PostNL.

Algemeen

Bestellen is makkelijk, snel, en er is geen account vereist. Daarnaast hadden ze het product als een van de weinige op voorraad voor een mooie prijs.

Verzending

Het pakket was voor 22:30 besteld en inderdaad de volgende dag, netjes verpakt, in huis.

Algemeen

Voor mij de 1e keer dat ik wat bestelde bij CD-ROM-LAND en dan ben ik altijd wat huiverig. Maar de prijs was zeer goed en de belofte om de volgende dag te leveren + de goede recensies trokken mij over de streep.
Geen spijt van gehad! De volgende dag gelijk geleverd! Een tevreden klant erbij :-)

Verzending

Belofte van volgende dag leveren is nagekomen en zending was goed te volgen via PostNL

Algemeen

Voor het eerst kennis mogen maken met de uitstekende service van CD-ROM-LAND. Rond 22:00u mijn bestelling geplaatst en de volgende dag viel mijn nieuwe muis al op de mat. Dat alles ook nog eens voor een uitstekende prijs. Kortom, ik kom absoluut terug voor een volgende aankoop.

Verzending

Keurig op de hoogte gehouden van de status van de verzending en het product kwam keurig verpakt binnen. 's Avonds laat nog besteld en toch de volgende dag nog in huis.

Algemeen

Supersnelle service, 's middags besteld en de volgende dag keurig afgeleverd door PostNL. Ook is alles op hun website makkelijk te vinden. Aanrader!

Verzending

Zouden meer winkels moeten doen: tot 23:59 kunnen bestellen en de volgende dag in huis.

Algemeen

Bestelling was makkelijk geplaatst en tegen een zeer goede prijs voor de 1080 ti die ik bij CD-ROM-LAND heb gekocht. Ook kreeg ik snel bericht over een probleem met het magazijn dat ook makkelijk engoed door hun klantenservice werdt afgehandeld. Ik ga in de toekomst meer van hen bestellen en zou hen ook aan andere aanbevelen.

Verzending

Zeer blij met de snelle levering van het pakket gezien ik over de grens in Belgie woon.

Algemeen

Goede, overzichtelijke website, groot assortiment en prima prijzen. De betaling en de bevestiging van de bestelling verliepen vlot en zonder problemen.

Verzending

Prima verpakt en snel geleverd. Fijn dat je laat kan bestellen en het toch nog de volgende werkdag in huis hebt.

Algemeen

Prima site, snel te vinden onderdelen. Behoorlijk concurerent en betrouwbaar gebleken. Doe hier al bestellingen gedurende vele jaren.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Onlangs een nieuwe videokaart besteld die mooi was afgeprijsd. Het product werd snel geleverd. Kortom, ik ben erg tevreden over mijn aankoop.

Verzending

- Op tijd en snel geleverd.
- Met zorg verpakt
- De videokaart in perfecte staat ontvangen

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Een ereader die binnen 6 weken kapot is , is nooit leuk. Blijkbaar was het scherm kapot en komt dit door druk van buitenaf. We hebben niks geks gedaan en steeds de beschermhoes gebruikt. Denk dat het product dan zelf niet zo stevig was.

Prima

Klantenservice

Wel aardig te woord gestaan maar geen bevredigende oplossing geboden.

Algemeen

Ik had een 's avonds, vlak voor half elf, een monitor besteld (de Dell U2518D). Op de site stond dat een bestelling de volgende dag geleverd zou worden als het vr half elf besteld zou worden. Eerlijk gezegd geloofde ik daar niet in, want ik ben hierin al vaker teleurgesteld door diverse andere firma's. Maar het was echt zo: om 10:35 uur werd het door Post.nl aangeboden. Uitstekend verpakt ook: compact en stevig.

Bijna binnen 12 uur geleverd na het doen van de bestelling: supersnel dus

Klantenservice

Goed product, concurrerende prijs, goed verpakt.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Gewoon eenvoudig te bestellen en werd de volgende dag geleverd! Product voldoet aan alle verwachtingen

Op tijd geleverd

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Je krijgt een beloning voor je review. Voor mij en menig ander een motivatie om een review te schrijven.

Verzending

Ik heb een videokaart via Tweakers bij CD-rom land besteld.
Betaling gaat zonder problemen, verzending snel en de kaart in een goede staat ontvangen. Draait zonder problemen. Ben tevreden over de verkoper

Klantenservice

Heb de klantenservice niet nodig gehad, dus kan die alleen neutraal beoordelen.
Zegt wel wat over de verkopende partij natuurlijk

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3

Algemeen

"We willen je vragen om je aankoop en CD-ROM-LAND te beoordelen via Tweakers.net. Voor het schrijven van een review willen we je natuurlijk graag belonen en daarom bieden we een cashback van 5,- aan bij het schrijven van een review."

Dit is gewoon omkoperij. Neem de reviews van dit bedrijf dus niet serieus.

Product geleverd

Algemeen

Met een aanbieding een leuke videokaart gekocht, werkt naar behoren. Kan niets aanmerken op de hele transactie!

Verzending

Product was erg goed verpakt, in perfecte staat afgeleverd. Ook was het product prima op tijd binnen. Niets te klagen!

Algemeen

Fast service smooth transaction and great packaging,the parts were as described. Will buy again. Good

Great packaging

Algemeen

Ik bestelde een game muis met flinke korting. De dag erna had ik de muis netjes thuis

Algemeen

Kingston HyperX Cloud II headset opgezocht via pricewatch en was o.a. bij CD-Rom land op voorraad en goedkoopst.
helaas waren ze op zondag dicht dus dan maar online besteld. mijn bestelling werd op maandag al bezorgd. super snelle levering en scherpe prijzen zijn voornamelijk de rede waarom ik CD-Rom land aanbeveel aan iedereen.

Verzending

op zaterdagavond besteld en maandagmiddag mijn bestelling ontvangen. ik werd net op de hoogte gehouden van bestellingen status. heel netjes van CD-Rom land!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik ga altijd voor mijn aankopen naar CD-ROM-Land Breda. Ik word er snel en deskundig geholpen. Vandaag kocht ik een scherm en gruwel: thuis aangekomen bleek het scherm kapot in de verpakking te zitten. Natuurlijk ging ik terug. Er werd meelevend en begripvol gereageerd. Toen het scherm niet meer op voorraad bleek te zijn, werd de spoedservice ingeschakeld en binnen 20 minuten was het geregeld. In n woord: fantastisch! Dankjewel team CD-ROM-LAND Breda.

1 2 3 ... 24

Scorekaart voor CD-ROM-LAND Breda

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg