CD-ROM-LAND Breda

5.186 producten en 6.221 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CD-ROM-LAND Breda

Review toevoegen

Algemeen

Snelle levering en voldoende updates via de mail om als klant te weten wanneer je het pakket kunt verwachten.

Verzending

Snelle levering, en zorgvuldig verpakt.

Algemeen

Het pakketje (in mijn geval een i5 processor) was snel en goed bezorgd. De site is ook heel overzichtelijk.

Algemeen

Bestellingen tot 22:30 volgende dag al in huis, mooie prijs, zeer goed verpakt.
Helemaal prima.

Verzending

Tegen 5 uur besteld, volgende dag al in huis. Goed verpakt.

Algemeen

Rond 5 uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Daarbij ook nog een goede prijs, dus helemaal top!

Verzending

Het was goed en veilig verpakt om te zorgen dat het niet kapot ging.

Algemeen

ging prima, gratis verzending, ook nog binnen een dag. mijn spullen waren ook prima verpakt.

Algemeen

Voor mij altijd het belangrijkste, de levertijd nakomen. Dit maken ze waar en het artikel was goed verpakt!

Goed verpakt

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Snel bericht over mijn bestelling. Mijn bestelling was erg vroeg binnen de volgende dag en uitstekend ingepakt. Erg robuust. Mijn verwachtingen zijn erg overtroffen.

Verzending

Levering was met zorg verpakt. De volgende dag in de ochtend binnen. Alles was compleet.

Algemeen

Enkele dagen terug heb ik via CD-ROM-LAND een behuizing besteld voor een nieuw te bouwen pc. Stom als ik was had ik in eerste instantie per abuis een verkeerde behuizing aangeschaft. Een kwartier na mijn foute bestelling had ik echter contact opgenomen en de foute bestelling ongedaan laten maken. Dat ging allemaal meer dan prima en het geld van de foute bestelling was met twee dagen op mijn rekening teruggestort. Topservice!

Verzending

Snelle levering van de behuizing. Levering tevens in prima staat aangekomen.

Klantenservice

Vriendelijk, snel en duidelijk. Wat wil je nog meer?

Algemeen

Een overzichtelijke website met een duidelijke categorisatie. Daarnaast was de aangeschafte behuizing hier het goedkoopst.

Verzending

De bezoring was conform de verwachting: vandaag besteld morgen in huis. Hierbij was het product goed verpakt en beschermd.

Algemeen

Duidelijke website, scherpe prijs. Bestelproces verliep vlot en duidelijk en fijn dat er ook een echte winkel in Breda is.

Verzending

Snelle verzending, goede update van het verzendingsproces

Klantenservice

Het geleverde product bleek een productiefoutje te hebben. Omruilen kostte enige moeite/tijd, maar uiteindelijk heb ik kosteloos een vervangend product ontvangen. Dus prima!

Algemeen

Heb bij CD-ROM-LAND een Gigabyte Geforce AORUS GTX 1060 besteld ter uitbreiding van mijn huidige pc. Na betaling direct bevesting ontvangen en bij elke elke stap word je netjes op de hoogte gehouden.

Verzending

Eind van de middag besteld, volgende dag in huis. In goede staat, en zeer snel super!

Algemeen

ik had op tweakers prijs vergelijker gezocht naar een Phanteks Enthoo Evolv ATX Tempered Glass Edition. gelijk naar CD-ROM-LAND.
kast gelijk gevonden, was binnen een minuut !!
besteld en betaald en gelijk een mail.en de volgende dag was ik een super blij mens!!!

Verzending

Alles ging gesmeerd,vandaag besteld morgen in huis ,is ook echt zo!!

Algemeen

Wat extra geheugen besteld, en daar kan weinig mis mee gaan. Zo ook hier: netjes verpakt ontvangen.

Algemeen

Heb bij CD-ROM-LAND een waterkoeler en een voeding voor mijn pc gekocht. Pakket werd snel aan huis gebracht, de artikelen zelf waren goed verpakt in verpakkingsmateriaal. De artikelen waren goedkoper dan de concurentie.

Algemeen

Heb bij CD-ROM-LAND 1x8GB Ram van crucial besteld op zondag, en het was maandagochtend om 11 uur al bij mij! Ram was netjes en veilig verpakt en was een kwestie van plug en play. Het was ook nog is 5-10 euro goedkoper dan de concurrentie. Perfecte service dus!

Verzending

Zoals vermeld; Op zondag besteld en maandagochtend binnen! Nog nooit zo'n goede service gehad.

Algemeen

Was op zoek naar een RX 570. Dat is lastig want ze zijn op dit moment vaak of niet leverbaar, of kosten 300+ euro. Was van meerdere webshops de RX 570 lijst met enige regelmaat aan het refreshen. Er popte een Gigabyte AORUS RX 570 op die als "meer dan 10 dagen" stond maar met 1 stuks op voorraad. Gegokt dat de tweede indicatie klopte en besteld voor 269, een mijns inziens niet slechte prijs op dit moment. Indicatie bleek correct, zelfde dag nog verstuurd en een dag later in huis. Goed verpakt, systeem moet nog gebouwd worden dus kaart nog niet getest maar tot zover geen klachten!

Klantenservice

Nadat ik het product besteld had wilde ik graag weten of er inderdaad 1 op voorraad was en of ik die had bemachtigd omdat er ook nog 4 GAMING versies op voorraad stonden (maar met 10+ dagen levertijd). Een mailtje gestuurd. Initieel geen antwoord dus toen 2 uur later (ik ben ongeduldig ) maar gebeld omdat de AORUS variant weer van de site verdwenen was. Keurig te woord gestaan en te horen gekregen dat ik inderdaad die ene kaart had bemachtigd.

Algemeen

Bestellen was makkelijk. Zoals verwacht gratis en binnen een werkdag geleverd. Niets op aan te merken.

Algemeen

Volgende dag direct in huis. Goede communicatie omtrent order, goede verpakking en goede levertermijn. Zeker een aanrader!

Algemeen

Behuizing gekocht, de website is overzichtelijk en alles ging vlot. Bestelling de volgende dag ontvangen, niets op aan te merken.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor CD-ROM-LAND Breda

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg