CD-ROM-LAND Breda

7.926 producten en 9.171 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CD-ROM-LAND Breda

Review toevoegen

Algemeen

Gewoon het standaard bestel-betaal proces. In je winkelmandje stoppen, vervolgens betalen en klaar is Kees.

Verzending

Snelle levering, en je word goed op de hoogte gehouden van de status.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Mooie winkel , een computer enthusiast droom , en dat is wat het is een droom.
De garantie is tot aan de deur daarna is het de fabrikant , resultaat 4-5 weken wachten en nog niks , inclusief het testen anders ligt de fout bij jouw.
Dus getest van geheugen tot psu (special tester gekocht )

Verzending

Snel ja ,god help je als het defect is

Pas na 3 dagen te bereiken na dat je horens dol word van het keuze menu
niemand op keuze 2 en 3 , en de meneer die ik sprak zegt dat ze niet genoeg personeel hebben umm huidig zegt dat genoeg.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Veel op voorraad, fijne webshop. Ook de prijs is meestal lager dan bij de concurrenten.

Keurig op tijd geleverd!

Klantenservice

Ik had vooraf informatie opgevraagd per mail, helaas geen antwoord op ontvangen, ik heb alsnog besteld omdat het product hier op voorraad was en hele netje prijs!

Algemeen

TLDR; ik ben erg tevreden.

Ik was in de markt voor een nieuwe laptop. Deze was bij vrij veel grote partijen te krijgen, maar ook bij CD-ROM-Land. Vanwege de goede reviews besloot ik partijen zoals de Mediamarkt (niet altijd even betrouwbaar) eens een keer over te slaan.

De bestelling kon ik, na via de Pricewatch doorgelinkt te zijn naar het artikel bij CD-ROM-Land, snel plaatsen en makkelijk afronden. De site komt niet hypermodern over, maar functioneert wel ouderwets goed. Mijn bestelling plaatste ik rond 22:15; deze werd netjes de volgende dag bezorgd.

Ik ben bij het plaatsen van mijn bestelling geen rare dingen tegengekomen en de communicatie rondom de bestelling was helder. Prima webshop dus!

Verzending

Netjes verpakt; geen overbodig verpakkingsmateriaal gebruikt, ook niet te weinig. Afgeleverd op het afgesproken moment (volgende werkdag).

Algemeen

Simpel gezocht op internet wat ik wil;de en kwam uit bij CDromland als de goedkoopste wat betreft Cooler Master MasterLiquid Lite 240. Die stond niet op tweakers.
Aanbieding 54.95 incl. verzenden. Ik bestel wel vaker bij CDROM land.

Verzending

'savonds besteld en toch de volgende dag in huis. Dat was ook handig i.v.m. een systeem dat ik dezelfde dag wilde gaan bouwen.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Betrouwbare site met goede prijs-kwaliteitverhouding. Veilig betalen met creditcard en in minder dan 24 uur geleverd via PostNL, compleet met handtekening voor ontvangst, zodat je weet dat het product goed arriveert.

Verzending

Opvallend snel geleverd, in mijn geval zelfs in minder dan 24 uur via PostNL, compleet met handtekening voor ontvangst, zodat je al van te voren weet, dat je bestelling veilig bij je binnenkomt.

Klantenservice

Goed gedetailleerde productspecificaties met veel afbeeldingen. Adequate communicatie over de leveringstermijn, zowel op de site als later met track & trace via PostNL.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik bestelde een grafische kaart bij een concurrent, deze was volgens hun site op voorraad. Echter na een paar dagen had ik nog niets en zag dat ze de aflever datum hadden aangepast, ik belde en klaagde waarna ze de verzenddatum nogmaals veranderde. Dat was Centralpoint.. ik annuleerde alles bestelde dezelfde avond bij CD-Rom land en had mijn bestelling de volgende dag in huis

Verzending: Score: 0

Algemeen

Gewoon zoals je van een webwinkel mag verwachten. Heldere site, makkelijk bestelproces, emailbevestigingen van de ontvangen en daarna verzonden order, en een veilige en stevige verpakking de volgende dag in huis. Ronduit perfect allemaal!

Algemeen

CD-Romland is simpelweg een prima leverancier. Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering. Niets op aan te merken.

Algemeen

Bestelling kon ik eenvoudig plaatsen met bestaand account, had eerder hier besteld en was destijds ook snel geleverd.
Ook is het fijn om te weten dat er een grote fysieke winkel achter zit die ook mensen hebben die kunnen helpen of advies kunnen geven.

Verzending

Verzending was snel, volgende dag in huis incl. T&T code etc.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

goedkoop en snel verstuurd, jaren geleden wel eens losse pc spullen gekocht en prettig contact gehad.

Algemeen

De site ziet er een beetje retro uit, net als de naam. Na betaling meteen een bevestiging gekregen per email en na enkele uren een track & trace code ontvangen. Dag erop product ontvangen. Dit was stevig verpakt en alles is in orde en werkend aangekomen.

Algemeen

Bestelling ging erg makkelijk,was de op een na goedkoopste na Amazon (maar ik ondersteun liever de 'lokale"boer) en heeft goede reviews.
Werd prima op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Algemeen

Goede wat ouderwetse webwinkel. Altijd snel, niet duur, grote catalogus. Geen Amazon dus geen valse prijzen en uitbuiting, ethisch beter.

Algemeen

Makkelijker en snel. Goedkoopste prijs en snel goed verpakt geleverd. Zo ga ik dat vaker bestellen.

Verzending

Goed verpakt, snel geleverd volgens afspraak

Algemeen

Heel eenvoudige webshop, maar doet precies wat het moet doen. Product was ondanks het hele Corona gebeuren perfect op tijd.

Verzending

Product was goed verpakt, geen kans op beschadiging.

Algemeen

Na veel zoeken op internet kwam ik hier terecht. Juiste type printer waarnaar ik al lang zoek.

Verzending

Er is geleverd zoals beloofd in 1 dag na de bestelling. Super!!
Ondanks de waarschuwing dat het wat langer kan duren i.v.m. Corona

Algemeen

Helemaal niks op aan te merken, betaald en volgende dag in huis. Prima prijs tevens.

Algemeen

Artikel besteld, dezelfde dag verstuurd. Netjes een notificatie gekregen via de mail. Volgende dag ontvangen. Netjes verpakt.

Algemeen

Verzending ging schitterend snel ! Goed verpakt en zeer blij met mijn product. Aanrader. Echt top

Verzending

9 uur zondag avond besteld. Morgen 2uur middag in huis.

1 2 3 ... 49

Scorekaart voor CD-ROM-LAND Breda

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie