Twaiko

Gebruikers over webshop Twaiko

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Algemeen

Twaiko rekent aantrekkelijke prijzen en heeft daardoor een iets langere levertijd. Het bestellen ging makkelijk en het originele product in goede staat ontvangen.

Verzending

Geen omdoos, waardoor de bezorger weet wat hij brengt. Ook meer kans op schade tijdens trnsport

Verzending: Score: 5

Algemeen

Bestelling is soepel verlopen. Order ook ontvangen binnen de gestelde termijn (9 dagen). Product goed verpakt. Tevreden klant.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Corsair toetsenbord gekocht bij Twaiko. Zoals op de site aangegeven was de verzending langzamer als tegenwoordig gebruikelijk is, namelijk 4-8 werkdagen. Maar daar ging ik mee akkoord want ze waren bijna 20 euro goedkoper als de 2e goedkoopste aanbieder. Op de site kon ik de status checken, die was een week lang ‘wachten op leverancier’. Na een week was hij binnen en direct verstuurd. Prima verpakt en product conform omschrijving.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Monitor besteld (Philips 346P1CRH) die al heel lang op mijn verlanglijst stond, maar ik altijd te duur vond. Prijs was duidelijk lager dan bij andere webshops. Gezien onbekendheid webshop met creditcard besteld, maar hele bestelling en levering was zoals beloofd. Levering na een week (zoals vantevoren aangegeven). Kortom: probleemloze bestelling.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5

Algemeen

Na een melding via de pricewatch heb ik een LG 35WN75C monitor bij ze aangeschaft. Omdat Twaiko nog geen reviews had, heb ik het zekere voor het onzekere gedaan en met een creditcard betaald (fijn dat ze hiervoor geen extra kosten rekenen!). De website en het bestelproces zijn duidelijk en ik heb mijn monitor keurig geleverd gekregen. Vooralsnog geen enkele klacht en ik mag terugkijken met een positief gevoel. Wel jammer dat deze monitor een dag later al voor €10 minder bij ze te koop stond, maar ik mag niet klagen want op dit moment is hij alweer duurder.

Verzending

In de orderbevestiging stond een leveringstermijn van 4-8 werkdagen genoemd. Na exact een week kreeg ik de melding dat ze monitor hadden overgedragen aan het transportbedrijf en die heeft het pakket een dag later keurig bezorgd. Al met al een positieve ervaring.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bieden je producten aan voor een lage prijs, maar die is dan ineens niet meer leverbaar. Maar als je op de website kijkt is het product wel leverbaar maar voor dubbel de prijs.

Klantenservice

Klantenservice liegt over beschikbaarheid en annuleert je bestelling zonder overleg.

Het enige positieve is dat je op tenminst je geld terug krijgt.

Scorekaart voor Twaiko

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops