Feenstra ICT & Media

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5

Algemeen

Snel en goed ingepakt geleverd. Fijne website en snelle klantenservice. Ik ga hier zeker nog meer bestellen.

Verzending

Op tijd geleverd. Netjes verpakt. Duidelijke track and trace.
Blij met mijn product.

Klantenservice

Snel antwoord na het sturen van een vraag per e-mail.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De website zegt "de scherpste deals" maar als je een "scherpste deal" vindt in hun website het is waarschijnlijk een prijsfout, en je bestelling is geanuleerd.
Alle andere artikelen zijn schlect geprijjsd.

The website says "the sharpest deals" but if you find a "sharp deal" in their website, it is most likely a price error from their site, and your order is cancelled.
All the other articles are priced bad.

Klantenservice

De klantenservice kan niet 'sorry, we hebeen een fout gedaan' zeggen. Je krijgt terug een generic email 'wat vervelend'.

The customer service cannot even say "sorry, we made a mistake". You only get back a generic email "how annoying we cannot process your order".

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

- bijbetalen voor Klarna en Paypal, dat is minder
- min. 30 euro bestellen, hou dat in gedachte

Verzending

- allemaal super netjes verpakt
- pas gratis verzenden vanaf 150 euro!

Klantenservice

Vraag voor bestelling: snel en leuk beantwoord via de mail

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5

Algemeen

Op de gok een GPU besteld bij deze bij nieuwe zaak welke op Tweakers nog geen reviews had. Ik kreeg helaas een storing na afronding van de Ideal betaling. Geld was van m'n rekening afgetrokken, maar de order bleef hangen op status: wachten op betaling. Ik kreeg binnen een dag een melding van Feenstra ICT & Media, dat het geld nog niet over was gemaakt en de vraag of er iets mis was gegaan met de bestelling. Ik heb via mail uitgelegd wat er was gebeurd en bewijs van betaling toegevoerd. Binnen een dag kreeg ik bevestiging dat ze het bedrag inderdaad ontvangen hadden en werd mijn bestelling doorgezet en verzonden. Jammer van de Ideal storing, maar het probleem werd gelukkig snel en zonder issues opgelost door de klanten service.

Verzending

Product zat in een grotere doos dan strict nodig, maar was goed verpakt en snel geleverd.

Klantenservice

Professionele en snelle afhandeling van mijn probleem.

Scorekaart voor Feenstra ICT & Media

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie