Feenstra ICT & Media

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op de gok een GPU besteld bij deze bij nieuwe zaak welke op Tweakers nog geen reviews had. Ik kreeg helaas een storing na afronding van de Ideal betaling. Geld was van m'n rekening afgetrokken, maar de order bleef hangen op status: wachten op betaling. Ik kreeg binnen een dag een melding van Feenstra ICT & Media, dat het geld nog niet over was gemaakt en de vraag of er iets mis was gegaan met de bestelling. Ik heb via mail uitgelegd wat er was gebeurd en bewijs van betaling toegevoerd. Binnen een dag kreeg ik bevestiging dat ze het bedrag inderdaad ontvangen hadden en werd mijn bestelling doorgezet en verzonden. Jammer van de Ideal storing, maar het probleem werd gelukkig snel en zonder issues opgelost door de klanten service.

Verzending

Product zat in een grotere doos dan strict nodig, maar was goed verpakt en snel geleverd.

Klantenservice

Professionele en snelle afhandeling van mijn probleem.

Scorekaart voor Feenstra ICT & Media

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie