simracewebshop.com

149 producten en 169 uitvoeringen

Gebruikers over webshop simracewebshop.com

Review toevoegen

Algemeen

Super bedrijf, staan altijd klaar om snel je vragen te beantwoorden en denken graag met je mee. Ze geven goede tips en leveren als de voorraad dit toe laat zeer snel. Ik kan mij geen fijnere winkel wensen op Sim gebied.

Verzending

Super snel en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Reageren heel snel en zijn zeer vriendelijk je kunt ze makkelijk bereiken.

Algemeen

Ik heb een TX-SW gekocht via Sim Race Webshop na uitgebreid advies van Marco. Heb ik deze in combinatie met een wheel stan pro en TH8A gekocht.

Verzending

Ik heb de goederen optijd ontvangen.

Klantenservice

Ik ben goed geholpen door Marco en zou een ieder sim race webshop aanraden,

Algemeen

Super tevreden met Marco van Simrace webshop!

Ik was uren opzoek naar een simucube en Marco heeft voor mijn de passende base gevonden.
Ik ben super tevreden nu kan ik einder lekker racen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik had een monitor standaard besteld die leverbaar zou zijn binnen een dag. Echter na een dag geen bericht. Gebeld, kreeg te horen dat het niet waar was dat het binnen een dag geleverd zou worden (we hebben dit zelf met twee personen gezien). Vervolgens ben ik voor leugenaar uitgemaakt en is mijn order geannuleerd zonder opgave van reden, maar ik heb mijn geld nog niet terug. Dit lijkt weer zo’n slechte dropshipper te zijn. Ik ben bang dat ik ben opgelicht dus trap er niet in en bestel ergens anders! Ik hoop nog mijn geld terug te krijgen.

Verzending

Bestelling niet ontvangen. Bestelling is na contact zonder uitleg en zonder terugbetaling geannuleerd door de verkoper

Klantenservice

De eigenaar is erg brutaal en maakt klanten uit voor leugenaar. Het had eenvoudig geweest uit te leggen dat er wellicht een foutje op de website stond en dat het iets langer kond duren met excuus. Maar zoals ik ben behandeld wens ik geen enkele andere klant toe.. ga vooral ergens anders je spullen halen

Algemeen

Super makkelijk op de site in het winkel wagentje en daarna klikkerdieklik en betaald.

Verzending

Verzending ging prima! Binnen 5 dagen had ik alles.

Klantenservice

Klanten service prima! Goed en degelijk persoonlijk advies via telefoon en app. Ook toen ik de Simlab GT1-EVO heb ingeruild voor dr P1-X (voordat de order was verzonden).

Scorekaart voor simracewebshop.com

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie