Slimme Dingen

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wij waren een domotica-systeem voor onze nieuwe woning. Het aanbod is groot en je verzuipt bijna in de informatie die je online kan vinden. Samen met Slimme Dingen hebben wij voor ons een samengesteld systeem uitgezocht. Service, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid is iets waar ze bij Slimme Dingen echt punten mee scoren.

Verzending

Vanmorgen voor half 10 besteld vanavond voor kwart over 7 in huis. Ja wat kan ik er nog meer over zeggen. Naast de bestelling een persoonlijk (handgeschreven) berichtje en 2 heerlijke repen chocolade mogen ontvangen.

Klantenservice

Na eerst zelf het 1 en ander geprobeerd te hebben, besloten toch hulp in te schakelen via de chatfunctie. Hier wordt snel en vriendelijk op gereageerd. Ik kon ook wel een overzicht sturen en dan kreeg ik vanzelf een aangepast offerte. Alle stopcontacten, lichtschakelaars en overige zaken doorgegeven en binnen 2 uur had ik de offerte in huis. Netjes volgens afspraak. In de offerte stonden nog een aantal vragen, nadat ik deze beantwoord had en Slimme Dingen een paar van mijn vragen had beantwoord kon de bestelling geplaatst worden. Samengevat: een klantvriendelijk winkel die echt de tijd neemt voor zijn klanten.

Scorekaart voor Slimme Dingen

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie