Redux Gaming

312 producten en 340 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redux Gaming

Review toevoegen

Algemeen

Nieuwe webshop, dus altijd even voorzichtig. Maar was niets op aan te merken. Product op donderdag 22:00 besteld en was vrijdag in huis.

Verzending

Goed verpakt met luchtkussentjes. Enig minpunt is de opdruk van Redux gaming op de doos. Dat maakt het voor externe partijen een makkelijke prooi om 'vermist' te raken.

Klantenservice

Meerdere mailtjes ontvangen met oa bevestigingen van betaling, wordt gesorteerd, is verzonden (met tracking). Dit zijn natuurlijk geen after sales maar er wordt voldoende geïnformeerd vooraf de levering wat de status van de bestelling is.

Algemeen

Voordat ik mijn PC bij Redux kocht twijfelde ik heel erg tussen 3 verschillende builds en daarom had ik contact opgenomen met de klantenservice. Zij stelden mij een aantal vragen over bijv. welke games ik wil spelen en wat ik nog meer met de PC doe buiten het gamen om. Op basis van deze informatie hebben ze mij een PC geadviseerd waar ik ontzettend blij mee ben!

Ook de verzending was top, geen gezeur of poespas. En bij aankomst werkte alles naar behoren. Kortom; hier een tevreden klant! Ik zou Redux Gaming zeker aanbevelen aan anderen.

- Gert

Algemeen

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe PC, bij Redux zag ik uiteindelijk een mooie setup met goede specs. Ik heb via de chat functie nog met iemand van de klantenservice overlegd om misschien nog het een en ander te upgraden, maar daar kreeg een goede uitleg bij dat dit voor nu eigenlijk alleen nog nuttig is indien ik zelf zou gaan streamen. Dit is niet het geval, dus ik ben niet aangesmeerd om alleen maar meer geld uit te geven. Buiten dat heb ik ook gewoon nog het een en ander over de PC nagevraagd hoe en wat en daar kon ik ook goed mee vooruit.
Totaal plaatje ben ik zwaar tevreden hoe alles is gelopen en zeker aan te raden.

Verzending

Ik had de PC rond 20.00 besteld, nu stond de PC al wel aangegeven als voor 23.59 besteld morgen in huis. Ik werk gewoon overdag, dus stel de PC werd overdag bezorgd, dan was het een ding geworden. Alleen qua T&T werd al aangegeven dat die tussen 17.30 en 22.00 werd bezorgd en die werd inderdaad ook netjes rond 19.00 bezorgd

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Buiten de storing (herplaatsen HDMI kabel) zoals omschreven in klantenservice mening voldoet de PC naar behoren

Klantenservice

Tijdens wisselen van HDMI kabel aansluiting werkte monitor maar enkele seconde en ging PC in stand-by, aantal uur van alles geprobeerd zonder resultaat, klantenservice gemaild, in tig mails wilde ze tot in detail weten wat ik had gedaan, ze wilde foto's van achterzijde pc en monitor, de belachelijkste vragen werden gesteld op zoek naar wat ik fout had gedaan, na 3 dagen op en neer mailen werd ik het moe en ging zelf weer proberen, met wat geluk kwam ik in de bios, default/save/herstart was voldoende om probleem op te lossen, iets wat een beetje kundige klantenservice had kunnen voorstellen.

Beste Guust,

Bedankt voor je review. Erg jammer dat je een probleem had met de PC en dat deze niet correct is opgepakt door de klantenservice.

We zijn druk bezig met het verbeteren van de processen binnen ons bedrijf waardoor we jouw vragen en problemen sneller en effectiever kunnen oplossen.

Excuses dat jij niet op tijd bent geholpen. We zullen dit in de toekomst sneller oppakken.

Bedankt voor je geduld en heel fijn dat je het nog zelf hebt kunnen oplossen!

Algemeen

Vaker wat besteld betrouwbare systemen voor een goede prijs en een snelle levering mooi en netje verpakt

Verzending

levering is altijd op tijd nog nooit een slechte ervaring gehad

Klantenservice

klantenservice is altijd vriendelijk en denken ook echt mee met de klant

Klantenservice

Ik had een paar vragen over de Summer Sale die gaande is/was op hun website, dus nam ik contact op via de chatbot. Ik werd gelijk verbonden met een medewerker die mij direct antwoord kon geven op mijn vraag, tot wanneer de summer sale zou zijn. De medewerker vroeg ook nog of ik hulp nodig had met een PC uitzoeken, en die hulp accepteerde ik graag. Ik vroeg hem wat de beste PC was voor SimRacing en Competitive games en ik kreeg snel een antwoord over welke PC het beste daarvoor is.

Heel fijne service!
Ik ga hier zeker mijn PC kopen.

Algemeen

Moederbord besteld bij Redux Gaming. Echter bij het verzenden is DHL het pakket kwijtgeraakt. Hier kan Redux Gaming niks aan doen maar de manier van afhandelen is zeer dramatisch.

Verzending

Het pakket is kwijt geraakt bij DHL. Hier een mail van gekregen vanuit DHL dat het pakket in een verkeerde sortering was terecht gekomen. Na 2 dagen niks te hebben gehoord contact opgenomen met DHL. Zij gaven aan dat de verzendede partij een onderzoek moest instellen. Na contact te hebben gehad met Redux kreeg ik eerst te horen dat ik nog maar even moest wachten. Dit gedaan. Na weer 2 dagen te hebben gewacht opnieuw contact gehad met Redux. Hebben ze eindelijk een onderzoek ingesteld. Na weer een aantal dagen wachten veranderde mijn trrack and trace. Hierna werd mijn pakket beschadigd maar compleet geleverd. Dit was inmiddels 10 dagen verder.

Klantenservice

Nadat mijn moederbord geleverd was, heb ik de volgende dag meteen het moederbord teruggestuurd omdat ik in de tussentijd al wat anders had geregeld.

Nadat mijn moederbord was ontvangen door Redux gaming krijg ik een mail met shoptegoed in plaats van geld terug. Hier is nooit over gesproken en ik zou mijn geld terug krijgen zodra het moederbord terug was. Nadat ik nog een keer gebeld heb uiteindelijk een mail gekregen met een creditnota.

Kortom Redux Gaming kan echt niks doen aan het niet goed sorteren van een pakket bij DHL maar de oplossing die ze geven en oplostijd is zwaar teleurstellend.

Beste Kay,

Erg jammer dat er iets mis ging bij het sorteren van de zending bij DHL.
Door jouw feedback hebben we een concrete oplossing bedacht hiervoor.

We zullen in de toekomst een onderzoek starten nadat DHL een sorteerfout aangeeft.
Dit process zal nooit langer dan 3 werkdagen duren.
Hierna wordt er een directe oplossing voor je bedacht.

Bedankt voor jouw feedback. Hopelijk zal bestelling bij ons hierdoor een stuk prettiger worden.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Levering etc en producten zijn prima. Klantenservice is een hel, doen helemaal geen moeite voor je en mijn probleem hebben ze nooit opgelost. Er zat een dode pixel op mijn scherm toen ik hem ontving meteen gemeld maar niks mee gedaan. Ik heb daarna contact opgenomen met samsung en die hebben mij meteen verder geholpen.

Klantenservice

Je hebt niks aan hun klantenservice. Ik heb meerdere keren een half uur in de rij gestaan bij de telefoon om vervolgens gwn te worden opgehangen. Verder via mail/chat nooit veel service ontvangen.

Beste Ruben,

Wat rot dat je een slechte ervaring hebt gehad, onze excuses hiervoor!
Ik snap dat het niet fijn is om een dode pixel te hebben in je scherm.

Om onze klanten goed te helpen, hanteren wij 30 dagen bedenktijd. Hierin mag je artikelen retourneren als je ze toch niet wilt, maar het is ook bedoeld als extra service. Als je een defect aangeeft binnen deze 30 dagen, kunnen wij namelijk het kapotte artikel omruilen voor een nieuwe.

Helaas gaf je deze de mankementen te laat aan en konden wij alleen een reparatie aanbieden.
Op onze site wordt er ook een maximale wachttijd benoemd voor de reparatie. Deze geeft inderdaad 6 weken aan, maar dit hoef gelukkig niet altijd het geval te zijn.

Hopelijk zal de monitor snel worden gemaakt en kan jij weer snel genieten van je Redux Gaming PC

Algemeen

Niks geleverd gekregen, waardeloze support als je belt mag je het uitzoeken en word geen suggestie aangedragen.

Verzending

Niks geleverd, DHL is pakket kwijt even meekijken is te veel moeite

Klantenservice

Standaard onzin, weinig hulp moet maar met DHL contact opnemen erm? jullie verzenden via dhl dan is het ook jullie probleem.

Bestel hier nooit meer!

Hi Milotic,

Erg jammer dat je bestelling is verloren tijdens de zending.

Wij zullen een onderzoek nooit langer dan 3 werkdagen laten duren. Als DHL geen antwoord geeft, het pakket kwijt is of het niet op tijd kan aankomen, zullen wij direct een oplossing aanbieden voor je.

Je zult dus nooit al te lang moeten wachten als DHL het kwijt is. Als je nog niet bent geholpen, kan je ons bereiken en helpen we je direct verder!

Goedemiddag,

Ik schrijf nooit slechte recencies, maar deze keer is het echt van de zotte.

Ik heb 2 maal een bestelling moeten doen voor een computer, omdat mijn 1e bestelling was zoek geraakt.. Helemaal geen probleem dat regelen we wel achteraf na dat de bestelling terecht was dacht ik.

Dagen lang de live trace in de gaten gehouden van de 1e bestelling en achteraf werd het naar een heel ander adres gestuurd. Direct contact opgenomen met Redux gaming om door te geven dat het helemaal fout gaat. Ik heb zelfs met DHL gebeld om de pakket tegen te houden, maar dat moest via Redux gaming gemeld worden.

14 dagen later nog steeds mijn 550 eu niet
ontvangen. Ik zou een formulier toegezonden krijgen waarin ik kon aangeven dat ik de bestelling niet heb ontvangen en op die manier mijn geld kon terug krijgen.

Vandaag vanaf 16:00 contact met ze geprobeerd op te zoeken, maar word de heletijd uit de lijn geknikkerd na 20 minuten wachten.

Als dit niet snel opgelost word, dan ga ik juridische stappen ondernemen.

Dit heb ik waarlijk nog nooit meegemaakt in mijn leven.

Verzending

Ik had een klein foutje gemaakt met het adres, maar had dat gelijk gemeld aan Redux gaming.

Achteraf had ik geen geduld om te wachten op het pakket en had toen een 2e bestelling gedaan voor hetzelfde product.

Klantenservice

Als ik moet blijven bellen voor een status update, dan heb ik er niks goeds meer over te zeggen.

Algemeen

Bestellen verliep lekker soepel. Wat ik bijna nooit heb meegemaakt is dat je om 10 uur s'morgens besteld en het de zelfde avond binnen krijgt. Ook was het bestelde product goed verpakt.

Verzending

De verzending was echt super snel, maak het eigenlijk bijna nooit mee. Vanochtend besteld, de zelfde avond bezorgd. Zoals eerder aangegeven, was goed verpakt. Dik tevreden.

Algemeen

Op de 29ste een pc besteld met het idee dat je binnen een week je pc ontvangt (Aangezien er 3 tot 5 werkdagen bij staat) maar door black friday hebben ze schijnbaar teveel pc's verkocht en daardoor hebben ze een dikke achterstand. (enige manier om hier achter te komen is door hun discord).

Op hun website staat nog steeds altijd (3 tot 5 werkdagen) bij prebuilds wat dus gewoon een dikke leugen is aangezien ze dit niet kunnen waarmaken.

Verder heb ik nooit bericht gekregen over het feit dat hun zo ver achterliggen. Ik heb na 7 werkdagen gebeld en toen is mij verteld dat ALLES op voorraad is. (Aan de telefoon vertelde ze niet dat ze zo ver achterlagen daar moest ik achter komen op discord) Nou kreeg ik gister het bericht dat de videokaart die er bij zit word vervangen met een andere videokaart aangezien deze NIET op voorraad is. Dat de videokaart word vervangen zal mij een worst wezen maar het feit dat hij niet op voorraad is terwijl er werd verteld dat dat WEL het geval was.

Nou lijk ik heel erg op een zeikerd, maar als ze mij netjes hadden verteld waarom het zo lang zou duren zou ik er respect voor hebben gehad maar aangezien er nul komma nul communicatie is van hun kant, en je het zelf maar moet uitvinden op hun discord ben ik er wel een beetje klaar mee. Voor iets wat zo duur is mag je wel een stuk klantenservice verwachten!

Nou wacht ik geduldig verder op me pc. Zal me benieuwen of ik hem voor kerst binnen heb. Verder zal ik dit bedrijf nooit aanraden of iets bij bestellen.

Klantenservice

Ze laten klanten in het donker zitten door slechte communicatie omtrent je bestelling.

Algemeen

Was nog niet bekend met deze shop maar de aandbieding kon ik niet weerstaan (RN200P behuizing)

Snelle levering en goed verpakt. Aanrader.

nieuw record voor mij.

10 uur besteld en dezelfde dag rond 19.00 uur geleverd.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik heb een pc besteld in onderdelen.
De order was snel klaar voor verzenden.
Ik wilde achteraf nog iets veranderen dat was geen probleem.
Order werd veranderd en netjes opgestuurd.
Bij aankomst bleek de doos beschadigd te zijn, en open aan de overkant.
.Gelijk foto's genomen en contact gehad met redux.
Want na het openen bleek er een onderdeel te missen.
Redux zou het uitzoeken en heeft gelijk de volgende dag en nieuwe hdd gestuurd.

Serieus goede service.
Ik blijf zeker klant daar.

Verzending

Jammer genoeg was de doos open gemaakt/geraakt en
Miste en een onderdeel.
Misschien beter hufterproof verpakken.

Klantenservice

Na melding van het voorval met mij verzocht om foto's op te sturen.
Heb ik gelijk gedaan de volgende dag werd er een nieuwe harde schijf naar mij gestuurd.
Super service.

Algemeen

Deze week mijn nieuwe videokaart bij Redux Gaming besteld. Vlak voor 23:59 besteld, en zoals beloofd netjes de volgende dag in huis. Het product was goed beschermd verpakt. De enige kleinigheid die mij opviel is dat Redux aanbiedt om met creditcard te betalen, maar met drie verschillende creditcards (zowel Visa als Mastercard) is dat mij niet gelukt. Telkens kreeg ik een foutmelding. Met iDeal was de betaling vervolgens alsnog zo gepiept.

Algemeen

Tot vorige week nog nooit van ReduxGaming gehoord.
Maar kwamen als goedkoopste naar boven toen ik een videokaart zocht.
Dus de goedkoopste en niet heel veel reviews dan ben je altijd wat sceptisch.
Kans gewaagd hier te bestellen.
Voor 23u59 besteld volgende dag geleverd werdt er beloofd en de dag erop stond DHL voor mijn deur met een doos van ReduxGaming.

Dus waargemaakt wat er beloofd is.

Aangename site met tools om zelf een PC samen te stellen.

Verzending

Voor 23u59 besteld en iets na 21u geleverd. Volgende dag is volgende dag.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2

Algemeen

##IK HEB DE TEKST VAN REDUX NOGMAALS TOT MIJ GENOMEN EN VIND ACHTERAF DAT IK TE NEGATIEF BEN GEWEEST, IK HEB DE BEOORDELING DAAROM NAAR BOVEN BIJGESTELD##
Normaal kan het me niet veel schelen als het een dagje later komt, maar ik heb in dit geval specifiek bij Redux (via Bol) besteld omdat ik een laptop moest herinstalleren en 1 dag later ontvangen, 3 dagen later afleveren zou betekenen: vóor xx uur besteld, volgende dag in huis. Niet dus.

Verzending

De verzending beoordeel ik als slecht omdat de NVME PCIe SSD kwam in een doos die het volume had van een grote schoenendoos. Niet dat andere webshops het veel beter doen overigens (Amazon is de positieve uitzondering), maar ik vind dat dat geen excuus mag zijn. De SSD had ook in een enveloppe verstuurd kunnen worden. Wat een verspilling van materiaal....

Klantenservice

Na plaatsing review, keurige mail ontvangen, met de melding dat zij - blijkbaar - de bestelling pas een dag later van Bol hadden ontvangen. Daar kan ik niet zoveel mee, want besteld via Bol. Dan moeten ze bij Bol zijn.
Ook reactie op dozen verhaal. Karton-tekort. Zal best, maar had gewoon in enveloppe gekund cf Amazon.
Helaas dus ook het aanbod tot creditering van 10 euro als ik de review zou aanpassen.

Beste knokki / Wieger Fransen,

Nog eens bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat we net als ieder eerlijk en betrokken bedrijf klachten serieus nemen en klanten graag tevreden stellen hebben we je een email gestuurd toen je deze review plaatste. Onze klanttevredenheid is in honderden beoordelingen erg hoog en dat houden we graag zo.

In die email hebben we geprobeerd uit te leggen wat er mis is gegaan met de levertijd en wat de reden was voor de keuze van de verzenddoos. Wat overigens nog niet in die mail erbij stond, maar zeker essentieel is, is dat het gebruik van verzenddozen en pakketten in plaats van enveloppen het transportrisico verlaagt.

Het is algemeen bekend onder webwinkeliers dat enveloppen vaker schade tijdens transport oplopen, vaker kwijtraken en vaker (te) laat geleverd worden. We zullen daarom altijd opteren voor een pakketverzending boven een envelopzending, zelfs als er niet een perfect passende verzenddoos voorhanden is. Dit geeft voor klanten de grootste zekerheid dat wat er is besteld, ook op tijd en intact aankomt. Dat andere bedrijven er wel voor kiezen om enveloppen te gebruiken betekent meestal of uberhaupt niet dat ze begaan zijn met het milieu, vaker en eerder dat ze kosten willen drukken en een hoger transportrisico en late levering daarbij voor lief nemen. In geval van de shopreviews van Amazon ziet u dat ook terug: het regent van de slechte beoordelingen. Een schril contrast met onze uitstekende beoordelingen en hoog gemiddelde op diverse reviewsites.

Verder, wellicht heeft u in het nieuws meegekregen dat er grote overstromingen zijn in o.a. Limburg. Dit heeft ook effect op onze operationele zaken gezien wij gevestigd zijn in Susteren. Verschillende van onze medewerkers zijn hierin ook getroffen. Dit maakt het voor ons de afgelopen weken af en toe een puzzel om de normale gang van zaken aan te houden.

Wat wij ernstig betreuren is dat u aangeeft dat wij alleen u een compensatie wilden geven als u deze review zou aanpassen of verwijderen. Dat is niet correct want de letterlijke bewoording uit onze email is:

---------
We vinden het vervelend dat de ervaring niet naar verwachting is geweest en willen je graag voor het ongemak €10 crediteren.

En we zouden het heel erg op prijs stellen, als je het review dan ook zou willen aanpassen.
---------

Dit menen we uiteraard nog steeds. We zouden het inderdaad erg op prijs stellen als je de review zou willen aanpassen met het complete en correcte verhaal zodat andere kopers die zich informeren over ons bedrijf een goede mening kunnen vormen over wat ze kunnen verwachten. Kunnen we je daartoe dwingen? Nee, uiteraard niet. Gaan we dat toch proberen? Nee, dat al helemaal niet.

Op geen enkel moment, ook in vervolgmails niet, hebben we een 10 euro creditering aangeboden op voorwaarde dat u de review aanpast of verwijdert zoals u dat nu voorstelt. We hebben nooit, gaan nooit en zullen nooit overgaan tot compensatie in ruil voor het verwijderen van slechte reviews. Dit is een intens verkeerde prikkel en een fout signaal dat we nooit zullen afgeven.

Precies zoals het er staat hopen wij dat klanten die wij hebben geprobeerd uitleg te geven en met terugwerkende kracht tevreden te stellen, dit ook in hun review willen zetten. De bedoeling van reviews is immers om ervaringen te delen en andere kopers te informeren over wat zij kunnen verwachten. Correct informeren kan uiteraard alleen als de ervaring volledig is en niet een half of onjuist verhaal.

Wij kunnen u uiteraard niet verplichten om de volledige voorstelling van zaken te geven, noch zullen wij dit doen, maar wij zien dat gewoonweg als netjes met elkaar omgaan en in alle redelijkheid zaken oplossen. Wij blijven van mening dat we dat hebben gedaan en we zullen dat in de toekomst altijd blijven doen.

Bedankt voor het lezen en graag tot ziens bij Redux Gaming

DLSS Karma 4,13K

Algemeen

Ik was op zoek naar een Geforce RTX 3080 (een zeer duur product ten tijde van dit schrijven) en kwam uit bij Redux, een voor mij compleet onbekende webwinkel.

Nadat ik wat technische vragen had gesteld over het specifieke product aan de klantenservice (die direct beschikbaar was en kundig en vriendelijk over kwam) besloten de gok te wagen en 1329 euro over te maken.

Mijn vertrouwen werd snel beloond met een snelle levering. Het product was zeer goed ingepakt, en zoals beloofd, compleet nieuw en gesealed. (Niet dat dat een groot probleem is, maar dat heb ik wel eens anders gezien bij de grotere webshops)

Klantenservice

De klantenservice is vriendelijk en kundig. Men was niet te beroerd om naar het magazijn te lopen en het een en ander na te gaan voor me.

14 dagen bedenktijd (of beter gezegd herroepingsrecht) is een recht is dat voortvloeit uit een Europese richtlijn die verankerd is in de Nederlandse wet zijn er veel webshops die hier moeilijk over doen. Je mag het product bijvoorbeeld uitpakken en maar niet gebruiken (testen).

Gelukkig was dat niet het geval bij Redux. Men deed hier niet moeilijk over en er werd me verteld dat het geen probleem was om de videokaart uit te pakken en daadwerkelijk uit te proberen binnen de 14 dagen bedenktijd.

Helemaal top!

Na mijn bestelling ben ik er overigens achter gekomen dat redux een eigen youtube kanaal heeft. Ze komen zeer sympathiek en betrouwbaar over. Ik ben van plan in de toekomst vaker bij ze te gaan bestellen.

Algemeen

ze leveren goede kwaliteit en hebben zeer goede service. raad ze zeker aan!!
goed bezig redux

het was snel binnen

Klantenservice

er was iets fout maar door de goede service was het snel geregeld

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Op zoek naar een mechanisch keyboard dat matched bij de Gear Lix muis die ik al had. Na even zoeken bij Redux uitgekomen, niet de goedkoopste maar ook niet de duurste, prima!

Verzending

Bij elke stap genoeg communicatie over de status. enige nadeel was dat DHL eenzelfde mails ging sturen net na die van Redux. Maar goed, liever dubbelop als helemaal geen mails.

Scorekaart voor Redux Gaming

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie