Evolve Gaming

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Gisteren een moederbord besteld en vandaag al toegekomen. Ze hebben ook een mooi aanbod en een leuke website. Hier koop ik zeker terug

Verzending

Supersnel in huis, de volgende werkdag al

Klantenservice

Had voor dat ik mijn bestelling plaatste een vraag, en ook meteen antwoord gekregen via hun chat op de website. Prima op orde dus!

Scorekaart voor Evolve Gaming

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie