Computer Connections

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Winactie

Algemeen

ze praten niet veel maar uitstekende service Binnen 2 dagen was de bestelling binnen . En de prijzen zijn goed

Verzending

Binnen 2 dagen was de bestelling binnen

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik was op zoek naar een beveiligingscamera welke bij Computer Connections als een van de eerste beschikbaar kwam en daar tevens het goedkoopste was. Afhandeling van de bestelling verliep vlot en ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van het verwerkingsproces.

Verzending

Verzending was snel en gratis.

Klantenservice

Helaas heb ik het product moeten retourneren. Daar dit online niet lukte een e-mail verstuurd aan de klantenservice die mij direct het verzendlabel voor een gratis retour aanbood.
In totaal twee e-mails verstuurd en beide binnen een uur beantwoord, zelfs in de avond.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Uit eigen beweging

Algemeen

Op zoek naar een nieuwe laptop, toevallig is deze shop op 6km afstand van mijn huis - mailtje gedaan, laptop gereserveerd en zonet gaan ophalen. Prima service, en goed geprijsd.

Klantenservice

Snel contact via email - ook vriendelijk in de winkel.

Scorekaart voor Computer Connections

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie