Enjoy2day

25 producten en 38 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Enjoy2day

Review toevoegen

Algemeen

Was op zoek naar een W10 licentie en kwam bij Enjoy2Day terecht. Bestelling ging prima en verzending was ook dik in orde. Had de versie met USB stick gekozen, puur uit luiheid. Helaas werkte het meegeleverde USB stick niet waardoor ik alsnog zelf een stick kon maken. Dit heb ik overigens niet gemeld (vergeten) dus dat heeft men ook niet kunnen oplossen.

Verzending

Helaas kwam de licentie na de overige HW die ik elders besteld had binnen maar daar kan Enjoy2Day niets aan doen als de posterijen pas een dag later komen dan ze eerst zeggen. Dus helemaal goed.

Klantenservice

Tijdens de bestelling ging er iets mis met de SMS verificatie. Na contact opgenomen te hebben via de chat werd ik hier direct en perfect mee geholpen door een toppertje van de klantenservice.

Klantenservice: Score: 4

Winactie

Algemeen

Bestelling wordt super snel geleverd en als er iets mis gaat krijg je via de char binnen 5 minuten antwoord en wordt je heel goed geholpen.

Algemeen

Ik ben van nature nogal achterdochtig en ik kende ze nog niet. Bestelproces verliep goed en vragen via de chat vooraf werden prompt en correct beantwoord.

Verzending

Bestelde was een licentiesleutel. Deze was er niet binnen 5 minuten, maar opnieuw was de chat snel en behulpzaam. 10 minuten later was hij er wel.

Klantenservice

Door een niet helemaal handige installatie mijnerzijds waren er wat problemen met de licentiekey. Ondersteuning vanuit Enjoy2day was er tot alles werkte.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Goedkoopste in pricewatch voor licentie, en na iDeal betaling direct code in mail gekregen. Doet wat ze beloven.

Verzending

Binnen een minuut na iDeal betaling de code in de mail.

Algemeen

De betaling via ideal , super makkelijk een aanrader voor overige kopers. Ik zal zeker nog vaker hier kopen.

Verzending

Binnen 2 minuten had ik de licentiecode binnen, super snel.

Klantenservice

Ik zocht outlook via het internet, kwam bij Enjoy2day uit. Kreeg een licentiecode. Deze was niet compleet. De helpdesk heeft net zo lang met mij gechat tot alles geinstallerd was. SUPER TOP

Algemeen

OP zoek naar Windows 10 om te installeren op nieuwe PC kwam ik terecht op deze website, eerste twijfelde ik wat , maar riskeerde me toch. En geen enkel moment beklaagd. Windows kwam wat later aan dan gepland maar door de schuld van PostNl, en kreeg daardoor upgrade naar Windows 10Pro, en tevens zeer goeie begeleiging gekregen tijdens het installatieproces

Verzending

Mc afee werd heel vlot afgeleverd via digitale sleutel, die ik een maand later opvroeg en 5 minuten daarna was alles afgehandeld. Windows 10 kwam wat later aan dan gepland alhoewel het dezelfde dag verzonden werd. Maar enkele haperingen bij Postnl beslisten daar anders over. Maar de service van Enjoy2day was ondertussen wel heel goed.

Klantenservice

Wat problemen bij de installatie daar het de eerste maal was dat ik dit zelf deed, maar kreeg alle steun van de medewerkster om alles tot een goed einde te brengen. Een absolute aanrader op dit vlak en alles gebeurde zeer vlot en met veel geduld.

Algemeen

Windows 10 Home licentie aangeschaft voor mijn nieuwe PC. Alles ging goed zoals je dat zou verwachten. Website duidelijk, bestelproces helder en het product werd snel geleverd. Ik kreeg er alleen niet direct een factuur bij. Omdat ik de licentie zakelijk heb aangeschaft is dit natuurlijk wel belangrijk. Dit is uiteindelijk door de klantenservice (via de chat op de website) snel opgelost.

Verzending

Vlot en zonder problemen.

Klantenservice

Ik had een paar maanden later nog een vraag over mijn factuur ivm de omzetbelasting. Hier werd snel op gereageerd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Duidelijk op de website, goede prijs en snelle levering, prima klantenservice die snelle reacties geeft.

Klantenservice

Na wat onduidelijkheid mbt codes voor Java Edition vs Windows is het uiteindelijk snel en netjes opgelost door de klantenservice chat.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Eenvoudig en snelle aankoop, Had een probleem bij de bestelling maar via de helpdesk was ik snel en vriendelijk geholpen binnen de 10min.

Probleem met bestelling. Binnen de 10min. was mijn probleem opgelost
snel, vriendelijk en professioneel klantenservice

Algemeen

Vriendelijke helpdesk medewerker en direct mijn voucher ontvangen. ik ben zeer tevreden blije knant !!

Verzending

goed snel duidelijk en optijd geleverd

Scorekaart voor Enjoy2day

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie