Amac | voor studenten

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5

Algemeen

Een iPad besteld omdat hij hier met studenten korting het goedkoopst was. Na het opsturen van bewijs dat ik student ben duurde het wel even voordat deze was goedgekeurd. Maar dit had te maken met het feit dat het zaterdagavond/zondag was.

Verzending

Op zaterdag besteld en maandag toen de klantenservice open was is gelijk mijn bewijs dat is student ben goedgekeurd. Diezelfde maandag verstuurd en de volgende dag was deze in huis. Was prima verpakt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 5

Algemeen

Zoals andere reviews is het niet super duidelijk dat de getoonde prijzen alleen voor studenten gelden als je via Tweakers op de site komt. Verder is het prima.

Verzending

Product op aangegeven leverdatum geleverd.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestelling gedaan op Maandag, vervolgens krijg je op Vrijdag ( niet dezelfde week maar 1,5 week later bericht dat de bestelling is meegegeven met post.NL, normaal krijg ik gelijk bericht van PostNL als er iets onderweg is maar niet dus. Vele mails verstuurd maar komt nergens antwoord op, op Woensdag ( weer ruim een week later ) krijg ik bericht van post.NL dat er een bestelling onderweg is. Vervolgens blijft ook deze bestelling lang onderweg. In totaal heeft het meer dan 3 weken geduurd voordat de bestelling binnen was, nooit een antwoord gekregen, bestel er nooit meer iets, echt waardeloos!

Verzending

Bestelling heeft ruim 3 weken geduurd voordat ik het binnen had, nooit een antwoord op al mijn mails gekregen, bellen kon maar ook daar duurde het eeuwig omdat ik blijkbaar niet de enige was.

Klantenservice

Nooit een antwoord gehad op de vele mails, echt slecht!

Algemeen

Ik probeer hier een item te bestellen die er het "goedkoopst" zou zijn volgens de pricewatch. Op de site van Amac blijkt deze prijs alleen te gelden wanneer je kan aantonen dat je student bent of werkt bij een onderwijsinstelling. Je komt ook niet verder in het bestelproces als je niets invult. Ik snap nu wel die ene ster hier. Je maakt je op deze manier niet bepaald populair bij tweakers.

enesg Karma 2,03K

Algemeen

Ik kwam Amac tegen bij Tweakers Pricewatch en op het moment dat ik het product wil afrekenen wordt er om een studentenbewijs gevraagd. Blijkt dus dat de link bij Tweakers Pricewatch voor studenten is bedoeld. Achteraf zag ik namelijk dat er bij de link "Voor studenten" staat. Dit ben ik niet gewend van Tweakers en vind het dan ook misleidend en dus waardeloos.

De prijzen die onder pricewatch staan moeten zonder extra voorwaarden zijn, anders krijg je ook dat allerlei winkels extra voorwaarden gaan verzinnen om daarmee als goedkoopste uit te zijn en dan krijg je verschillende prijs linkjes (voor studenten.. moeders, vaders, tantes.. politieagenten.. noem maar op). Heel onhandig dit!

Algemeen

Amac Delft, ik heb een voeding gekocht, afgesproken dat ik mijn gegevens gaat sturen voor factuur. Later bleek dat dat niet meer mogelijk is. Ik zie dat dit nit alleen Eindhoven is, maar ook Delft. Zo veel mogelijk vermijden, totdat zij gaan leren dat klant de koning is.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Gevraagd of laptop gemaakt kon worden (daar gekocht) met waterschade, rekenen ze 1400 euro waarna ze letterlijk zeiden, we kunnen niet garanderen dat het nu wel werkt, maar ondertussen wel cashen.

3 tot 5 werkdagen werden 3 tot 5 weken, 1 woord, waardeloos

Klantenservice

Zeer onvriendelijk personeel en lange wachttijden (breda), alleen bij aankoop wordt er vriendelijk gehandeld, maar zodra je kaart door het apparaat is gegaan is het klaar met alles

Algemeen

Met een defect product naar de Amac geweest. Een "technisch expert" heeft naar het product gekeken, en conclusies getrokken die totaal geen hout sneden. Vervolgens werd ik uiteraard niet geholpen. Nee, ik had simpelweg "pech gehad" dat mijn jaar oude MacBook het plost begaf.

Klantenservice

De mensen zijn onprofessioneel, weten niet waar ze het over heben, en zijn totaal niet bereid je te helpen. Ik raad het sterk af om met Amac in zee te gaan. Verkopen kunnen ze wel, maar als zich problemen voordoen kun je het vergeten.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Amac computer WAT EEN KLANT ONVRIENDELIJKE WINKE als consument heb je toch internet aankoop bescherming, nou niet bij AMAC je rekenen gewoon 10% boete als je een splinternieuw artikel routouneerd na een halve dag

Verzending

Geleverd veel later dan toegezegd maar goed betaald met creditkaart dus niet in paniek geraakt enkel teleurstellend

Klantenservice

Amac Eindhoven langs MCDonald Apple pencil teruggebracht (overbodig en nieuw in seal) toch 10% verlies moeten accepteren na 1 dag in bezit te hebben gehad een hele goeie klant koopt nu NOOIT meer bij AMAC jammer

Scorekaart voor Amac | voor studenten

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie