KijkBijMij

Review toevoegen

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Product was in de aanbieding bij de winkel en door het feit dat ik een nieuwe klant was en met de app betaalde kreeg ik 5 euro en nog eens 10% korting, daardoor was het product helemaal goedkoop.

De app werkt echter niet helemaal lekker. De zoekfunctie werkt niet altijd even goed en er is geen mogelijkheid tot het bekijken van je eigen orders.

De website is al beter, daar is het wel mogelijk om je orders te bekijken (echter niet op een mobiele telefoon, want dan is de 'Bestellingen' knop niet zichtbaar. Maar de orderstatus klopt niet. Sinds aankoop staat de bestelling op 'in behandeling', maar ik heb het pakket gisteren ontvangen.

Als laatste hebben we de status e-mails. Ook daar klopt het een en ander niet aan. Ik kreeg een e-mail waarin een T&T link zou moeten zitten, die link ontbrak echter. Daarnaast zou ik een e-mail krijgen met mijn factuur erin, maar ook die heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Al met al, voor de prijs hoef je het niet te laten. Maar anno 2018 mogen ze hun zaakjes iets beter op orde brengen.

Verzending

Product was voldoende en degelijk verpakt. Echter door het feit dat ik geen T&T code had ontvangen had ik geen idee wanneer het product zou worden bezorgd. Na vraag bij de klantenservice bleek het pakket al drie dagen bij mijn buren te liggen, de bezorger had geen briefje achter gelaten in mijn brievenbus om mij daarvan op de hoogte te stellen.

Deze webshop maakt ook gebruik van het relatief onbekende 'Red je pakketje'. (althans ik had er nog nooit van gehoord)

Klantenservice

Ik had contact gezocht met de klantenservice over het feit dat mijn T&T code ontbrak en ik kreeg binnen één werkdag antwoord op mijn vraag. Dat is dan wel weer erg netjes.

Algemeen

Bestelling geplaatst via de nieuwe App met 10% korting. Fris uiterlijk en werkte erg soepel.

Verzending

Netjes verpakt in stevige doos

Klantenservice

Netjes te woord gestaan aangezien ik de factuur niet ontving. Daarna keurig ontvangen.

Algemeen

Hoverboard en Andersson stofzuiger besteld. De prijs was de motivatie, en die was ver beneden de prijs tov concurrenten voor de hoverboard. De Andersson stofzuiger was in app net 30 euro. Geen bekend merk, maar lijkt zeer degelijk.

Verzending

Het is voor mij een nieuw bedrijf, dus het was toch een klein beetje spannend. Via GLS de volgende werkdag keurig afgeleverd, dus eigenlijk helemaal prima.

Algemeen

Bestellen en betalen was zoals je het wenst en alles na 1 dag binnen! Ook bevestigingen per email waren goed

Zoals het hoort!

Algemeen

Donderdag 19 april beamer besteld en vrijdag 20e geleverd. Daarnaast 10% extra korting door bestellen via de app. Chapeau!

Algemeen

Aantrekkelijker prijzen en via de app krijg je 10% extra korting. Was een beetje sceptisch, maar omdat het er allemaal betrouwbaar uitziet (en telefonisch fijn te woord gestaan) de bestelling geplaatst.

Verzending

Iets voor 23:00 besteld en de volgende dag in huis. Prima verpakt, verder niks aan op te merken.

Klantenservice

Voordat ik de bestelling plaatste heb ik gebeld met de telefonische helpdesk. Daar werd ik prima te woord gestaan. Besloten om te bestellen en dat is allemaal goed verlopen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

10% korting via de app, leuke lokker, maar de app werkt tot het moment van betalen. Ik dacht afterpay, eerst zien dan geloven, maar helaas, zien is er dus niet bij. Mede door de andere review vertrouw ik het niet.

Even googlen en dan zie je dat KijkBijMij een doorstart is van de recentelijk omgevallen kijkshop.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Gisteren hier een 2TB hardeschijf gekocht via de app, omdat je dan meer korting kreeg. Vandaag een mail gekregen van Mycom, ja echt de winkel Mycom, dus zal wel weer een externe verkoper zijn of zo van Kijkbijmij of dezelfde eigenaar. Er stond in dat ze het artikel niet hebben en ook niet meer krijgen, dus de bestelling is geannuleerd. Een reden van niks, want toen ik bestelde stond het artikel op de website en op voorraad. Ook helemaal geen alternatief geboden. Eerste keer en nooit weer hier!

Klantenservice

Je krijgt een mail met annulering van een andere winkel (Mycom). Er wordt geen alternatief geboden. Het artikel is er niet op een mysterieuze wijze, terwijl het wel te koop stond op de website.

Scorekaart voor KijkBijMij

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie