Telefoonwereld.nl

Gebruikers over webshop Telefoonwereld.nl

Review toevoegen

Verzending: Score: 0

Algemeen

Defect product (telefoon) geleverd en na maanden nog steeds geen restitutie van het aankoopbedrag ondanks retourneren van de telefoon. Daarnaast slechte communicatie mogelijk met deze winkel. Ben nu genoodzaakt via een gerechtelijke procedure hopelijk alsnog het aankoopbedrag terug te krijgen.

Mijn advies aan de toekomstige koper: bestel niets bij dit malafide bedrijf en geef iets meer geld uit om bij een vertrouwd bedrijf te bestellen. Dat bespaart u een hoop moeite.

Klantenservice

Van de tientallen keren dat ik gebeld heb werd er maar een aantal maal opgenomen. Als er wordt opgenomen zijn ze uiterst vriendelijk en doen ze beloften die niet waargemaakt worden. Op die manier proberen ze je zoet te houden terwijl ze helemaal niets doen om het probleem op een acceptabele manier op te lossen. Zo gaat het nu al maanden.

Algemeen

Koop gaat snel, dat is geen probleem. Aan de voorkant is meestal alles wel vlot geregeld..........maarrr!!!

Verzending

Levering verliep ook vlot. Ook dit is meestal bij postorder bedrijven wel goed geregeld....................maarrr!

Klantenservice

Ik geef hier een laag cijfer hoewel de medewerkers wel o.k. zijn. De Samsung S9 van 848 euro laadt echter na 6 maanden niet meer op. Is natuurlijk garantie, maar ik als benadeelde moet wel voor kosten van verzending opdraaien en hij is 2 weken weg. Dat vind ik heel erg fout: ik krijg een ondeugdelijk product maar moet kosten maken om het hersteld te maken. En PostNL vergoed maar tot 500 euro. Wat als hij kwijtraakt? Dan ga ik dus voor 348 de boot in. Is toch heel erg krom????

Algemeen

Telefoonwinkel beantwoordde snel mijn vraag of de Iphone SE nieuw is of refurbished. Toen bleek dat de telefoon gewoon nieuw was heb ik de telefoon besteld. Volgende dag op tijd aangekomen.

Met aftersales heb ik nog niet te maken gehad, maar ik heb er vertrouwen in dat alles netjes zou worden afgehandeld gezien hun snelle reactie op vragen.

Verzending

Goed verpakt in een klein maar genoegzaam doosje.

Snelle reacties op mail.

Algemeen

De geleverde Iphone was helemaal prima alleen waren de bijbehorende papieren in het Russisch of iets dergelijks. Niet heel erg maar doet toch een beetje afbreuk aan de totaalbelevenis van het bestellen van een gloednieuwe, dure telefoon. Meld het dan in ieder geval op de website.

Verzending

De verzending was netjes de volgende dag zoals gezegd, alleen de track en trace code werd ook pas om een uurtje of 12 de volgende dag toegestuurd. Dus was eerst bang dat hij toch niet op tijd verzonden was.

Klantenservice

Bij het enig gepleegde telefoontje waren ze vriendelijk en behulpzaam

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Het zag er een beetje fishy uit maar blijkt toch een prima website te zijn. Laagste prijs voor een Galaxy s9. Product volledig goed aangekomen, geen schade, alles compleet. Super

Waarom is mijn rating dan alleen "voldoende"?
Omdat ze mijn zelfgekozen wachtwoord in plain tekst naar mij emailen. Als een software engineer is dat echt het slechtste wat een website maar kan doen. VERTROUW ZE NIET MET JE WACHTWOORD. Gebruik een wachtwoord dat je NERGENS anders gebruikt. Het zou kunnen dat ze geen hashing gebruiken waardoor je wachtwoord in plain tekst in hun database staat. Dat is NIET zoals het hoort. Neem geen risico's en gebruik een wachtwoord dat je absoluut nergens anders gebruikt.

Verzending

Enorme vertraging van PostNL. Hier kan TelefoonWereld natuurlijk niks aan doen, maar toch.

Algemeen

Een prima en overzichtelijke website, verder is de verzending snel ‘s avonds besteld en de telefoon was de volgende dag al binnen. Als ze in een keer de goede telefoon (kleur) hadden gestuurd zou het algemene oordeel uitstekend zijn geweest. De afhandeling van deze fout was wel formidabel.

Verzending

De verzending van de eerste telefoon was een dag vertraagd door PostNL. Dit was zichtbaar op de track en trace link die ik meteen na verzending door Telefoonwinkels.nl kreeg opgestuurd. De vertraging zat op het sorteerstation van PostNL.

Klantenservice

Bij ontvangst bleek de verkeerde kleur telefoon te zijn geleverd. Meteen met Telefoonwereld.nl gebeld. Kreeg direct verschillende keer excuses voor het ongemak. Ik kreeg een mailtje met retour label en de juiste uitvoering van de telefoon werd nog diezelfde avond op de post gedaan! Die had ik de volgende dag binnen, met een attentie voor het ongemak, echt super!

Algemeen

Had eigenlijk m'n twijfels na het plaatsen van m'n bestelling, nieuwe shop, reviews waren gemixt, alleen nieuw geregistreerde accounts die positief waren en ze hadden op dat moment de laagste prijs op de pricewatch.(iPhone SE).

Maar tegen alle verwachtingen in redelijk op tijd geleverd en ook nog eens een normaal Nederlands (of Europees) toestel gekregen. (zie het verschil nooit, tekst op de doos was in ieder geval Nederlands).
Serienummer, binnenkant, buitenkant en toestel waren gewoon spiksplinternieuw dus helemaal top.

Verzending

Om 11 uur 's avonds een order geplaatst, kreeg wel binnen een uur een melding in mijn postnl-account dat er een zending onderweg was, maar het is blijkbaar net niet gelukt om deze tijdig bij PostNL te krijgen: donderdag besteld, zaterdag geleverd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke website met nette prijzen.
Enige minpuntje is dat je niet kunt betalen met credit card (of althans ik heb het niet kunnen vinden), wat ik toch wel prettig vind bij grotere bedragen.

Verzending

Bestelde artikel was op tijd verzonden, echter is PostNL het pakketje een tijdje kwijt geweest, waardoor het een paar dagen te laat werd bezorgd.
Kan de webshop uiteraard niets aan doen. Klantenservice reageerde snel en startte direct een onderzoek bij PostNL.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Dames en heren koop aub niets bij Telefoonwereld.nl. Mijn telefoon werd incompleet geleverd er miste een hoesje. Aangegeven dat ik wil afzien van de koop, nu weigert Telefoonwereld mijn aankoopbedrag terug te storten. Op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd. Na twee weken nog steeds geen reactie. Mijn advies aan consumenten koop hier niets! Ga opzoek naar een betrouwbare aanbieder die goed omgaat met retourneren, garanties en levering. Al betaal je hier extra voor, Telefoonwereld kan hier namelijk niet aan voldoen en zullen niet meer naar je omkijken wanneer je gebruik wil maken van je retourrechten en garantie. De recencies liegen er niet om!

Verzending

Telefoon werd incompleet geleverd. Dus zeker niet tevreden over de levering van Telefoonwereld.

Klantenservice

Klantenservice reageert niet op emails. Daarnaast zijn zij zeer slecht bereikbaar, dus zeker geen betrouwbare aanbieder!

Algemeen

-goed overzichtelijke en werkende website.
-goede service
-op tijd bezorgd
-goede prijs
-duidelijke uitleg en specificaties bij verschillende modellen

-op tijd bezorgd
-netjes verpakt

- goede keuze hulp
-duidelijke toelichting bij verschillende modellen
-vriendelijk

Algemeen

De website heeft grote assortiment. Ziet er verder netjes uit. Duidelijk aan gegeven waar je contact kan op nemen.

Verzending

voor 21 uur besteld volgende dag had ik hem al in huis.

Klantenservice

Ik belde naar de klanteservers en kreeg daar super lieve mevrouw aan de lijn. Belde met een probleem en mevrouw heeft alles voor gedaan om mijn probleem op telossen!.

Klantevers is echt top!!
Ben mevrouw echt dankbaar voor al haar inzet.

Ik zal zo weer een bestelling doen.

Algemeen

Overzichtelijke website met de juiste en voldoende informatie. Ik bestel vaker hier en dit bedrijf is zeer betrouwbaar en de prijs is altijd de beste.

Verzending

Ik heb een tablet en telefoon besteld en deze kwamen de volgende dag binnen in een nette doos en niet zichtbaar dat deze van een groot bedrijf, zoals de blauwe dozen van Coolblue kwam.

Klantenservice

Ik heb gebeld om te \vragen wat de levertijd was en de dame die ik gesproken heb was zeer ervaren en vol belangstelling. Expertise was zeer aanwezig.

Algemeen

Deze leverancier gaat echt heel ver om zijn klanten te bedienen. Wij bestellen best veel en er was een keer dat Post NL niet geleverd had, toen is Telefoonwereld zelf de bestelling komen brengen! Top Service!
Contact en expertise is ook heel fijn.
Wij doen nu een jaar zaken met hen en raden hen overal aan!

Verzending

Telefoons worden altijd en in goede staat afgeleverd. Verpakking is zeer in orde!

Klantenservice

Wij worden altijd zeer netjes te woord gestaan

Algemeen

Ik had heel snel een nieuwe autolader nodig. Makkelijk besteld en snelle levering! Zeer tevreden met het product!

Verzending

Volgende dag al in huis. Top!

Daar is geen reden toe.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Het probleem werd verholpen voor toekomstige bestellingen.

De website laat toe bedrijfsnaam in te voeren, maar ze kunnen geen correcte factuur afleveren na de aankoop.

Klantenservice

De klantenservice heeft contact met me opgenomen en voorgesteld de btw te retourneren. Hiermee wordt het onderstaande probleem grotendeels verholpen.

Telefoonwereld kan niet aan bedrijven leveren buiten nederland, omdat ze geen juiste factuur kunnen afleveren. De helpdesk geraakt niet verder dan te blijven vermelden dat ze niets kunnen doen omdat hun systeem automatisch werkt. Retourneren op eigen kost mag wel, zelfs geen voorstel om die kost op hun te nemen. En dan claimen ze nog dat dit op voorhand zou gecommuniceerd zijn, terwijl ik hen pas gebeld heb NA ontvangst van de foute factuur. Met andere woorden: vooringenomen, geen klantenfocus en foutieve informatie verspreiden.

Algemeen

Gister 3 telefoons besteld. Aangegeven dat het voor een zakenreis was en zeer urgent. Telefoonwereld heeft dezelfde dag thuis de mobiele afgeleverd!

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestelling geplaatst bij telefoonwereld. Na aankomst bleek mijn bestelling incompleet. Ik miste een carkit en de (aanbieding) bij de telefoon een auto oplader past niet op de bijbehorende telefoon. Samsung S8.
Nu probeer ik al 2 weken in contact te komen. Ze nemen niet op, reageren niet op voicemail en antwoorden niet de gestuurde e-mail.

Verzending

Was incompleet dus waardeloos. Als je product niet arriveert of incompleet.

Klantenservice

Krijg geen contact met ze. Dus kan hier niks anders over zeggen...

Algemeen

Na lang wikken en wegen een telefoon besteld bij Telefoonwereld.nl, deze bleek de goedkoopste aanbieder te zijn van het toestel en beloofde de telefoon de volgende dag nog te bezorgen. Ik bestelde de telefoon zondagavond en hield er rekening mee dat deze dan dinsdag bezorgd zou worden aangezien het zondag was. Ik kreeg alleen een e-mailtje dat mijn bestelling was geplaatst en daarna niets. Ook die maandag niet, ik begon mij al af te vragen wanneer mijn order zou worden verwerkt en wanneer ik daar bericht van zou krijgen. Thuis aangekomen lag hij al op de mat. No nonsense op zondag besteld volgende dag op de mat.
ps. dit is mijn eerste ervaring met volgende-dag-in-huis-service.

Edit: track & trace code en bevestiging waren in mijn spamfolder beland

Verzending

No nonsense op zondag besteld volgende dag op de mat. Geleverd in een klein doosje, geen extra verpakkingsmateriaal geen belachelijk grote doos. Is deze keer goed gegaan, zonder extra materiaal kan er wellicht iets fout gaan, maar geen te grote doos met lucht of ander materiaal.

Edit: track & trace code en bevestiging waren in mijn spamfolder beland

Algemeen

Heb een Huawei Mate 10 Pro (zwart) om 23:00 gekocht en een half uur later was de telefoon al aangemeld bij PostNL. Volgende dag had ik het toestel al binnen.

Snel & goed verzonden.
Kreeg alleen geen verzendbevestiging via de email, de PostNL app gaf wel een melding.

Algemeen

Ik had snel een toestel nodig omdat mijn toestel defect was. Contact gehad met de klantenservice en goed geadviseerd over een nieuw toestel tegen een goed prijs. Gelijk besteld, en een super snelle levering:de volgende dag in huis.

Topservice!!!

Verzending

Product was snel geleverd.

Klantenservice

Klantenservice was top en dacht vooral met je mee.

Scorekaart voor Telefoonwereld.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie