Telefoonwereld.nl

45 producten en 128 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Telefoonwereld.nl

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke website met de juiste en voldoende informatie. Ik bestel vaker hier en dit bedrijf is zeer betrouwbaar en de prijs is altijd de beste.

Verzending

Ik heb een tablet en telefoon besteld en deze kwamen de volgende dag binnen in een nette doos en niet zichtbaar dat deze van een groot bedrijf, zoals de blauwe dozen van Coolblue kwam.

Klantenservice

Ik heb gebeld om te \vragen wat de levertijd was en de dame die ik gesproken heb was zeer ervaren en vol belangstelling. Expertise was zeer aanwezig.

Algemeen

Deze leverancier gaat echt heel ver om zijn klanten te bedienen. Wij bestellen best veel en er was een keer dat Post NL niet geleverd had, toen is Telefoonwereld zelf de bestelling komen brengen! Top Service!
Contact en expertise is ook heel fijn.
Wij doen nu een jaar zaken met hen en raden hen overal aan!

Verzending

Telefoons worden altijd en in goede staat afgeleverd. Verpakking is zeer in orde!

Klantenservice

Wij worden altijd zeer netjes te woord gestaan

Algemeen

Ik had heel snel een nieuwe autolader nodig. Makkelijk besteld en snelle levering! Zeer tevreden met het product!

Verzending

Volgende dag al in huis. Top!

Daar is geen reden toe.

Algemeen

Het probleem werd verholpen voor toekomstige bestellingen.

De website laat toe bedrijfsnaam in te voeren, maar ze kunnen geen correcte factuur afleveren na de aankoop.

Klantenservice

De klantenservice heeft contact met me opgenomen en voorgesteld de btw te retourneren. Hiermee wordt het onderstaande probleem grotendeels verholpen.

Telefoonwereld kan niet aan bedrijven leveren buiten nederland, omdat ze geen juiste factuur kunnen afleveren. De helpdesk geraakt niet verder dan te blijven vermelden dat ze niets kunnen doen omdat hun systeem automatisch werkt. Retourneren op eigen kost mag wel, zelfs geen voorstel om die kost op hun te nemen. En dan claimen ze nog dat dit op voorhand zou gecommuniceerd zijn, terwijl ik hen pas gebeld heb NA ontvangst van de foute factuur. Met andere woorden: vooringenomen, geen klantenfocus en foutieve informatie verspreiden.

Algemeen

Gister 3 telefoons besteld. Aangegeven dat het voor een zakenreis was en zeer urgent. Telefoonwereld heeft dezelfde dag thuis de mobiele afgeleverd!

Algemeen

Bestelling geplaatst bij telefoonwereld. Na aankomst bleek mijn bestelling incompleet. Ik miste een carkit en de (aanbieding) bij de telefoon een auto oplader past niet op de bijbehorende telefoon. Samsung S8.
Nu probeer ik al 2 weken in contact te komen. Ze nemen niet op, reageren niet op voicemail en antwoorden niet de gestuurde e-mail.

Verzending

Was incompleet dus waardeloos. Als je product niet arriveert of incompleet.

Klantenservice

Krijg geen contact met ze. Dus kan hier niks anders over zeggen...

Algemeen

Na lang wikken en wegen een telefoon besteld bij Telefoonwereld.nl, deze bleek de goedkoopste aanbieder te zijn van het toestel en beloofde de telefoon de volgende dag nog te bezorgen. Ik bestelde de telefoon zondagavond en hield er rekening mee dat deze dan dinsdag bezorgd zou worden aangezien het zondag was. Ik kreeg alleen een e-mailtje dat mijn bestelling was geplaatst en daarna niets. Ook die maandag niet, ik begon mij al af te vragen wanneer mijn order zou worden verwerkt en wanneer ik daar bericht van zou krijgen. Thuis aangekomen lag hij al op de mat. No nonsense op zondag besteld volgende dag op de mat.
ps. dit is mijn eerste ervaring met volgende-dag-in-huis-service.

Edit: track & trace code en bevestiging waren in mijn spamfolder beland

Verzending

No nonsense op zondag besteld volgende dag op de mat. Geleverd in een klein doosje, geen extra verpakkingsmateriaal geen belachelijk grote doos. Is deze keer goed gegaan, zonder extra materiaal kan er wellicht iets fout gaan, maar geen te grote doos met lucht of ander materiaal.

Edit: track & trace code en bevestiging waren in mijn spamfolder beland

Algemeen

Heb een Huawei Mate 10 Pro (zwart) om 23:00 gekocht en een half uur later was de telefoon al aangemeld bij PostNL. Volgende dag had ik het toestel al binnen.

Snel & goed verzonden.
Kreeg alleen geen verzendbevestiging via de email, de PostNL app gaf wel een melding.

Algemeen

Ik had snel een toestel nodig omdat mijn toestel defect was. Contact gehad met de klantenservice en goed geadviseerd over een nieuw toestel tegen een goed prijs. Gelijk besteld, en een super snelle levering:de volgende dag in huis.

Topservice!!!

Verzending

Product was snel geleverd.

Klantenservice

Klantenservice was top en dacht vooral met je mee.

Algemeen

Alhoewel de bestelde telefoon snel in huis was, werd bij een defect na 2 weken geen enkele service verleend. En zelfs tot 3x toe voorgelogen over het toesturen van een vervangend onderdeel.

Bestelling snel in huis.

Klantenservice

In december een Samsung A5 besteld, welke snel en goed geleverd werd. Na 2 weken bleek de oplaadkabel al defect, dus gemaild. Hier kwam geen reactie op. Dus telefonisch contact opgenomen, er werd meteen toegezegd om een vervangende kabel op te sturen, diezelfde dag nog. Die kwam echter niet. Nogmaals gemaild, waarop alweer geen reactie. Vervolgens gebeld, en wr werd toegezegd die dag een kabel toe te sturen. Helaas was die er na 4 dagen nog niet. Voor de derde maal herhaalde het verhaal zich: mailen waarop geen antwoord kwam. Telefoontje waarin 'ja echt mevrouw, ik maak nu de order aan' (getik op een computer hoorbaar) beloofd werd dezelfde dag een kabel toe te sturen. We zijn alweer bijna een week verder en niets ontvangen. Je wordt dus glashard voorgelogen aan de telefoon. Er wordt geen enkele service verleend.

Algemeen

Tweede kerstdag besteld en volgende dag in huis super. Prijs was goed en super service. Ga zo door.

Verzending

Levering was op tijd en werd op de hoogte gehouden dmv van emais en track&trace.

Algemeen

Goede website en levering, alleen leveren ze EU-modellen die toch niet helemaal hetzelfde zijn als de Nederlandse. Klantenservice laat ook te wensen over.

Klantenservice

Telefoonwereld.nl verkoopt o.a. telefoons van EU-modellen. Ze claimen dat het gelijk is aan de Nederlandse toestellen maar er zit toch wel een verschil in. Ik kan bijvoorbeeld geen NL-Alert ontvangen en de optie is hiervoor ook niet beschikbaar in de instellingen. Na contact met de Samsung helpdesk hebben ze mij verteld dat het kan omdat Telefoonwereld.nl geen benelux-modellen verkoopt. Vervolgens heb ik contact met Telefoonwereld.nl opgenomen, alleen tot vandaag heb ik daar nog reactie van terug.

Algemeen

Samsung S8 besteld op zondag avond (was het goedkoopst bij Telefoonwereld.nl). Maandag voormiddag reeds geleverd, dus blijkbaar nog zondag avond verwerkt (ook al was het geen werkdag zoals aangegeven op de site). Het was een Duits model, maar dat was gemeld. Was een beetje kritisch want er was nog maar 1 review van Telefoonwereld.nl. Bij deze bevestiging !

Verzending

Zondag avond besteld, maandag voormiddag geleverd

Algemeen

Ik heb via telefoonwereld een smartphone besteld. De telefoon werd snel geleverd tegen een superprijs. Ik had nog een aantal vragen, die zijn snel en accuraat via de telefoon beantwoordt. Vriendelijke mensen en goede hulp! Zo wil ik wel vaker wat bestellen via het internet.

Verzending

Binnen 24 uur werd de telefoon geleverd en ik kon er direct mee aan de slag.

Klantenservice

Klantenservice is super. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en je wordt vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Scorekaart voor Telefoonwereld.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk