Telefoonwereld.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Telefoonwereld.nl

Review toevoegen

Algemeen

Betaling snel kunnen doen bij telefoonwereld, maar als er een optie achteraf betalen is dan raad ik deze iedereen aan, want nu 3 weken nog steeds niets binnen.

Verzending

Na 3 weken nog steeds niets binnen en het lijkt een betrouwbare site, maar zowel bij trustpilot als hier komen eerst de positieve recepties en kun je wanneer je inlogt via een ander account je eigen slechte review niet eens zien.
Ben benieuwd als is straks inlog. Lijkt redelijk gemanipuleerd allemaal...
Consumentenvertrouwen wordt zo behoorlijk beschaamd.

Klantenservice

Veel beloftes, maar geen uiteindelijke actie en na ruim 3 weken en veelvuldig contact nog steeds geen producten binnen. Bedrijf doet er alles aan in hun communicatie om negatieve reviews tegen te gaan en er voor te zorgen dat wanneer deze er zijn met waarschijnlijk eigen accounts positieve reviews te plaatsen.

Algemeen

Waardeloze webshop, met gemanipuleerde trustpilot om geen wantrouwen te veroorzaken, zodat klanten denken dat ze een uitstekende service krijgen en überhaupt producten. Best daar niet!! Let op!! Lees eerst alle reviews!

Verzending

Online de goedkoopste, maar niet leveren. Lijkt gewoon een scam.

Klantenservice

Komt niets van terecht wat men zegt. Nu moeten de goederen eerst retour van post NL voor we ons geld retour krijgen, maar er komt al weken niets aan daar, dus ook geen geld terug. Ruikt naar oplichting dit.

Algemeen

Beloven gouden bergen, maar de AirPods van mijn vriendin zijn zogenaamd al ruim 2,5 week ‘onderweg’.

Verzending

16 april goedkoopste AirPods besteld die online te vinden waren en nu op 2 Mei nog niet binnen. Steeds beloven dat het snel komt en ondertussen mooi met ons geld aan de haal gaan!
Post NL zegt nog steeds niets binnen te hebben gehad.

Klantenservice

Wel snel reageren, maar niet oplossen. Belachelijk na ruim 2,5 week.
Bij bol.com bestel je en heb je zeker binnen 48 uur je spullen binnen.

Algemeen

ik heb duidelijke, snelle en veilige leveringen als ik bestel van telefonwereld.nl. daarom ben ik zeer tevreden met hun service

Klantenservice

toen ik een vraag had over mijn bestelling kreeg ik snel en duidelijk antwoord.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Vóór m'n bestelling even snel reviews gelezen. Leek veelal goed.
Na de bestelling nog verder gekeken. Had er n.l. een beetje een vreemd onderbuikgevoel bij.
Zag dat de positieve recensies héél vaak naar aanleiding waren van een winactie. (Alhier)
De recensies die wél uit eigen initiatief kwamen waren vooral héél erg negatief.
De schrik sloeg me om t hart.
Ik had zondag besteld, besloten om maandag te bellen.
Tegen alle verwachtingen in kreeg ik nagenoeg direct een zeer vriendelijke dame aan de lijn.
Bestelling was ontvangen en levering zou ongeveer 8 werkdagen duren.
Dezelfde avond nog een mailtje met track&trace nummer.
In de postnl-app stond dat de zending nog niet ontvangen was.
Óók daar waren veel klachten over dat die situatie weken blijft staan.
De volgende dag echter stond er een bezorgtijd én dat t pakketje bij postnl was ontvangen.
En ja hoor: netjes op de aangegeven tijd werd de telefoon bezorgd.

Het doosje was netjes. Het doosje daarin, met daarin de telefoon had echter een behoorlijke beschadiging. (Ook daar waren meerdere klachten over)
De telefoon ziet er echter perfect uit.
Wel is het inderdaad een Poolse telefoon maar dat maakt verder niets uit want je kan gewoon Nederlands instellen.

Telefoon is ingesteld en getest en werkt gewoon perfect.

Al met al een véél positievere ervaring dan ook heb gevreesd.

Wel jammer van de T- mobile bloatware, dat gelukkig wel uit kan maar niet kan worden verwijderd.

Het zou ze sieren op de site te vermelden dat het Poolse modellen zijn. En kapotte verpakkingen vind ik echt niet kunnen.

Dat kost ze echt een ⭐.

T.L.D.R: beter dan verwacht. Beschadigde verpakking. Telefoon perfect.

Verzending

Doos van de telefoon was behoorlijk beschadigd. Had geen gevolg voor de staat van de telefoon omdat er nog een andere doos omheen zat. Maar blijft een absolute no-no.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Voor mij was het heel gemakkelijk om een bestelling te kunnen plaatsen. Ook heb ik erg goed kunnen kijken naar wat voor product ik zou willen kop en, omdat telefoonwereld een best breed assortiment heeft.

Algemeen

Goede kwaliteit en snelle levering, goede producten en aardige service
Het product werkt goed !

Hele goede service

Algemeen

Het is een topzaak heb er 2 iPhone 11 Pro Max gehaald en waren netjes binnen 1 dag bezorgd
De klantenservice is ook top en koop er graag mijn telefoon

Snel en betrouwbaar

Klantenservice

Klantenservice is top en goed klant gericht

Algemeen

Website ziet er mooi uit, heb een gister AirPods gekocht, kon zeer makkelijk via iDeal betalen, kreeg meteen via PostNL een berichtje dat het vandaag geleverd zou worden, en ja hoor, ik had ze vandaag al. Prima site met lage prijzen.

P.S. als ik de AirPods Pro win, kan ik deze aan mijn zusje geven 😁

Verzending

Ik werd meteen door PostNL op de hoogte gebracht van de tijd van de bezorging, bezorger kwam prima op tijd.

Algemeen

Ik heb er een hele goeie ervaring mee de pakketjes worden goed bezorgd en je product werkt uitstekend.

Verzending

De levering s goed ook een snelle levering.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice nog niet moeten bellen.

Algemeen

Keuze gemaakt om bij telefoonwereld.nl te bestellen. Telefoonwereld.nl hadden veel producten in de sale, dit was erg aantrekkelijk, en vertrouwde het eigenlijk wel. Heb mijn bestelling gedaan, werd extra gerust gesteld door de goede service en de volgende dag al in huis. Mooi geleverd, veilig, goed ingepakt en klaar voor gebruik. Heeeel relaxed!!!

Verzending

Levering was erg goed. Telefoonwereld.nl en POSTNL hebben mij goed op de hoogte gebracht van de levering van mijn pakje en de tijd kwam overeen met wat er in de mail was gezet, ook top gedaan!

Klantenservice

Ik heb geen gebruik gemaakt van deze service.

Algemeen

Het in een erg goede winkel, het heeft snelle verzending! Het heeft ook een zeer goed Instagram account waar veel wordt uitgelegd over de telefoon. De verzending kwam zonder schade aan en het ging gewoon gemakkelijk! Top dus!

Verzending

De levering was snel, en ook zonder enige schade!

Klantenservice

Ik stelde een vraag over een product en er werdt zorgvuldig gereageerd op het bericht

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

Nare ervaring, toestel als nieuw geretourneerd met complete, onbeschadigde verpakking. Willen ze maar 75% terugbetalen.

Verzending: Score: 4

Tegen beloning

Algemeen

Het was erg fijn op deze website. Ik heb mijn product gevonden, en heb hem goed gekregen.

Verzending

Fijne site, en fijne producten

Klantenservice

Ik heb er niet zoveel hulp van gehad, maar het zal wel goed zijn.

Algemeen

Update: De '100% tevredenheidsgarantie' van telefoonwereld is één grote grap, samengevat mijn ervaring tot zover; Telefoonwereld levert niet (zeker niet op tijd) en zijn onbereikbaar (geen reactie op mijn mail en telefoon wordt niet opgenomen)

Verzending

Helemaal niets ontvangen géén enkel bericht over vertraging of niet kunnen leveren etc.

Klantenservice

Onbereikbaar en communiceren helaas niets over status, voortgang etc. Een vertraging kan maar informeer je klanten dan op zijn minst.

Algemeen

Makelijk besteld, volgende dag in huis, geen poespas, doen vette giveaway's op instagram! @telefoon wereld

Algemeen

Telefoonwereld is echt top...ik heb al een paar keer iets bij hun besteld en ik volg ze nu al een tijdje op Instagram en ze doen ook ook echt vette giveaway's...ze zijn gewoon TOP!!!!

Verzending

Je besteld het en het komt goed op tijd aan....niks op aan te merken

Klantenservice

Nog nooit moeten gebruiken maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat het ook TOP is

Algemeen

Bestelling was goed en het product snel ontvangen en vragen werden vlug beantwoord via e-mail

Snelle verzending

Klantenservice

Vragen werden snel beantwoord via e-mail

Algemeen

Bestelde product helaas wel betaald maar niet ontvangen, 6 keer gebeld en na lang in de wacht gestaan te hebben wordt de verbinding gewoon verbroken omdat ze 'telefonisch niet bereikbaar' zijn hahaha. Eerlijk is eerlijk een eerdere bestelling verliep geheel zonder problemen.

Verzending

Verzendbelofte wordt niet nagekomen zonder enige toelichting van de leverancier, PostNL heeft pakket nog niet ontvangen van Telefoonwereld

Klantenservice

Onbereikbaar bij vragen voor klanten, geen informatievoorziening over voortgang order etc.

Algemeen

Wel de laagste prijs.(Voor de product die ik wou)
Maar de product nooit binnen gekregen

Verzending

Heb een telefoon besteld op een donderdag middag. Vrijdag... niet binnen. Zaterdag......niet binnen.
Ik mailen.... winkel start een onderzoek van 72 uur.
Dinsdag te horen gekregen, na dat ik weer een mailtje stuurde over de status, dat ze het product uiterlijk donderdag wel bezorgd zouden hebben.
Ik wachten tot donderdag.... Niks binnen.
Winkel weer een onderzoek starten , maar nu bij POSTNL.

Heb de bestelling maar geannuleerd.
Geld pas na 5 tot 10 dagen weer terug -_-'''''
Moet dus nu nog langer wachten tot dat ik het product bij een ander winkel kan bestellen, omdat telefoonwereld nu weer lang over doet om mijn geld weer terug te storen!!!!

Klantenservice

BELLEN HEEFT GEEEN ZIN!!!! Alleen maar wachten en uiteindelijk wordt er dan gezegd dat ze niet kunnen opnemen.....

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Telefoonwereld.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie