Elektronica Voor Jou

69 producten en 70 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Elektronica Voor Jou

Review toevoegen

Algemeen

Zeer goede service en een mooie prijs. Ik had wat vragen en keuze mogelijkheden daar hielpen ze me vriendelijk en snel mee. Top service!

Verzending

Snelle verzending en ik heb het gekregen wanneer ze beloven te leveren.

Klantenservice

Met uitzoeken had ik wat opties en daar ben ik goed mee geholpen. Wat problemen gehad van mijn kant met een product en daar ben ik na die tijd goed mee geholpen.

Algemeen

Uitstekend bedrijf, goede service en ontzettend veel goede producten. Vriendelijk personeel en goed bereikbaar(zowel telefonisch als via chat enz.). Makkelijk te zoeken op de gebruiksvriendelijke website.

Verzending

Sneller dan verwacht mijn pakket binnen gekregen. Zeer goed in doos en met wokkels om te zorgen dat het geen schade oploopt.

Klantenservice

Ik wist niet precies wat ik moest kiezen, dus hier over gechat. Alles werd goed uitgelegd, wat een uitstekende kennis van jullie producten! Ik verbaasde me erover dat ze zelfs na kantooruren bereikbaar zijn op de chat.

Algemeen

Raspbery PI400 kit besteld, had ik nodig voor een te volgen cursus.
kreeg alleen na enkele dagen het bericht dat de cursus geen doorgang zou gaan vinden.
De Raspberry maar retour sturen, geen probleem, kreeg netjes een retourlabel gemaild, het geheel retour gestuurd, en na de ontvangstbevestiging na een dag het aankoopbedrag retour.
En zo hoort het, snel handelen "NO NONSENSE"'

Verzending

Snel verzonden, en uitstekend verpakt. (Kunnen andere firma's wat van leren)

Klantenservice

Mijn probleem uiteengelegd, geen probleem, stuur de zending maar onbeschadigd retour, maar dat is logisch.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Maandag een Raspberry Pi Zero 2 W besteld bij Elektronica Voor Jou. Deze was hier op voorraad en na mijn waardeloze ervaring met Kiwi Electronics koos ik voor een bedrijf in de buurt. En dat is prima bevallen! Duidelijke mails, goed verpakt, mooi informatie kaartje erbij. Dit zal niet mijn laatste bestelling zijn bij EVJ.

Verzending

De verzending door EVJ ging prima. Hij verscheen dezelfde dag al in de PostNL App. PostNL verzaakte verder, dus in plaats van dinsdag lag hij pas op donderdag op de mat. Maar dat kan ik EVJ verder niet aanrekenen.
De Pi zat in een stevige kartonnen brievenbusdoosje (kan Kiwi nog een voorbeeld aan nemen) en opgevuld met wokkels. Een leuk kaartje met een link naar interessante projectjes voor je Pi zat er ook nog bij. Al met al uitstekende verzending dus.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Op basis van eerdere positieve reviews op T.net bij deze winkel 2 raspberry pi's gekocht.

Verzending

Volgende dag in huis met duidelijke tracking!

Algemeen

Uitstekend bedrijf, goeie service en kwaliteit producten. Aardige mensen en goed bereikbaar. Goeie gebruiksvriendelijke website en makkelijk te navigeren.

Verzending

Snelle levering, ook goed op te halen.

Klantenservice

Hele aardige en behulpzame klantenservice. Genoeg technische kennis voor (bijna) alle vragen die je hebt.

Algemeen

Raspberry Pi 4 4GB gekocht incl. heatsinkbehuizing met fans en adapter. Bestelling en betaling ging eenvoudig via de site.

Verzending

Pakket was goed verpakt in een goed passende doos. Levertijd ook prima, zoals aangegeven op de site.

Klantenservice

Na ontvangst aangesloten en werkte perfect. Na een paar dagen begonnen de fans te loeien, na contact via de chat op de website een nieuw setje fans mogen ontvangen. Helaas hadden deze hetzelfde probleem en was er een fan defect (tijdens de pos gebeurd misschien?).
Wederom contact en weer een nieuw setje ondewerweg, top service!

Algemeen

Bestelling was zo geplaatst en gaf een mooie prijs voor de Raspberry pi 4 8gb ram. Niet alleen was de prijs gunstig, de verzendkosten waren inbegrepen en retourneren is kosteloos. Deze argumenten maken een product automatisch niet duurder dan de aanbevolen prijs, wat voor mij ervoor zorgde dat ik deze kocht.
Ik moest testen of mijn applicatie simpelweg te zwaar was voor de raspberry pi 4, 4gb en aangezien je niet in een winkel kan testen heb ik deze "moeten" bestellen om er achter te komen of dat het extra geheugen zou zorgen voor optimalisatie. Dit bleek helaas niet zo te zijn.

Verzending

Verzending was snel geregeld, kwam goed verpakt, als brievenbuspakje binnen! uitstekend dus!

Klantenservice

Helaas moest het product ook weer retour, niet omdat het stuk was, maar omdat het niet de oplossing bood die ik hoopte. Dat gezegd hebbende, heb ik de winkel gebeld en waren ze meewerkend in het zoeken naar een oplossing. (wellicht een Nvidia Jetson zodra die uitkomt of een LathePanda). Erg fijn dus!

Algemeen

Ruim assortiment en eenvoudig te bestellen via de site. Via de chat nog wat vragen gesteld en direct antwoord gekregen.

Verzending

Via de site besteld en op lokatie afgehaald.

Klantenservice

Via de chat snel antwoord gekregen op de gestelde vragen

Algemeen

Makkelijk bestellen, snel bezorgd en via de chat wordt er goed meegedacht en krijg je het advies wat best bij de klant past. De voorbeeld projecten geven je een idee van hoe je moet werken met de componenten.

Verzending

Werd dezelfde avond nog bezorgd, omdat we relatief dichtbij wonen. Dus zelfde avond al bezorgd.

Klantenservice

Heeft goed mee gedacht. En geadviseerd wat ik nodig had. De klant staat echt bovenaan.

Algemeen

Via de pricewatch op deze website uitgekomen. Een Raspberry Pi met diverse toebehoren besteld. Goede prijs voor de totale bestelling vergeleken met andere aanbieders en goede uitgebreide informatie op de website.
Na levering bleek een onderdeel van de case een fabricagefout te hebben. Er werd direct op mijn email gereageerd en nog dezelfde dag een nieuw onderdeel opgestuurd en die ik de volgende dag heb ontvangen. Top service!

Verzending

Vrijdag avond laat besteld, dinsdag geleverd.

Klantenservice

Zie hierboven. Snelle en adequate service toen bleek dat een onderdeel een fabricagefout bevatte.

Algemeen

Ik had een raspberry pi 3B+ kit besteld als kerstcadeau voor iemand.
Deze kon helaas niet meer geleverd worden dus kreeg ik dezelfde dag nog een mailtje en telefoontje van "Elektronika voor Jou" met hun excuses en de vraag of ik liever meteen mijn geld terug zou willen of een leuk tegenaanbod wou accepteren. Het tegenaanbod was een raspberry pi 4 kit voor dezelfde prijs en uiteraard ook de volgende dag geleverd. Zo geschiede en alles kwam netjes en op tijd aan! Dat noem ik nou een zeer vriendelijke en top klantenservice!

Verzending

Het pakje werd zoals beloofd de dag na aankoop geleverd. Verpakking was robuust en had beschermende materiaal erin niet beschadigt kan geraken.

Klantenservice

Klantenservice nam zelf contact op, was zeer vriendelijk en heeft zeer goed geholpen. Echt een dikke pluim!

Algemeen

Raspberry pi 4b 4gb besteld. Makkelijk gevonden op de website voor een goede prijs. Ik heb op advies van elektronica voor jou ook nog een case met heatsink mee besteld.

Verzending

Netjes verpakt. Volgende dag in huis. Niets aan te merken.

Klantenservice

In de chat vragen gesteld over de raspberry pi 4, daarop werd direct gereageerd. De webshop adviseerde een case met fan en heatsink. Dat was goed advies. De raspberry pi 4 is nogal een heethoofd.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestellen en verzenden was prima, maar de aftersales waren niet goed.
Probleem met een behuizing werd niet opgepakt volgens afspraak. Vervolgens was het meedenken wel in orde maar doordat het bedrijf weinig op voorraad had kon er niet direct een gedegen oplossing geboden worden.

Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met het bedrijf voor het retourneren van producten, iets dat de eerste 14 dagen gratis zou zijn. Helaas krijg ik niets meer te horen. Ik heb in de afgelopen 14 dagen zeker 5x gebeld maar ik heb nooit iemand te pakken gekregen. Ook op het ingesproken bericht neemt men niet op. Ook op mijn emails waarin ik verzoek de retourprocedure te starten wordt niet gereageerd. Laatste contact was 9 dagen geleden op de chat, en dat was dan meteen ook het laatst.

Verzending

Verzonden zoals afgesproken, maar je moet dan wel voor 17.00u bestellen en geld alleen op werkdagen. Iets wat je in het weekend besteld heb je dus op een dinsdag. Op zich prima zoals verwacht en beloofd.

Klantenservice

Men komt beloftes niet na (reageren op email), pas na weer zelf contact opnemen wordt het opgeakt. Vervolgens totaal geen reactie meer op emails, telefoon, ingesproken bericht en zelfs chat sinds mijn verzoek voor het retourneren van producten. Ik heb echt echt alles geprobeerd om met dit bedrijf in contact te komen, maar heb al 9 dagen niets meer vernomen en/of ze niet te pakken gekregen.

Zie algemene toelichting voor details.

Algemeen

Ik was opzoek naar een Raspberry PI 4B. Ik kende de website nog niet, maar ze reageerde snel op mijn vragen en hebben mij goed geholpen.

Verzending

Verzending was gewoon de volgende dag zoals afgesproken. Netjes in een doosje verpakt met schuimpjes er tussen.

Klantenservice

Ik ben goed geholpen met mijn vragen die ik had over de Raspberry PI. De chat op de site werkte goed.

Algemeen

De website ziet er verzorgd uit en het was makkelijk om een bestelling te plaatsen!

Verzending

Snel en netjes verpakt binnen gekregen zoals beloofd

Klantenservice

Erg professioneel geholpen op een leuke manier

Scorekaart voor Elektronica Voor Jou

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie