Cedel Webshop

20 producten en 20 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Cedel Webshop

Review toevoegen

Algemeen

Een CEMM Basic gekocht met wat sensoren. Ik ben voor de aankoop goed, snel en persoonlijk geholpen door telkens hetzelfde contactpersoon. Dat verliep erg prettig.

Verzending

Betaald met Paypal en supersnel in huis. Product was keurig verpakt.

Klantenservice

Ik had veel vragen over de hardware en wat ik precies nodig had voor mijn meterkast. Ik ben telkens snel, goed en persoonlijk geholpen door Maarten per email.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Omdat ik geen mogelijkheid heb om mijn NAS -die ik gebruik voor oa Domoticz- in de meterkast te plaatsen, ging ik op zoek naar oplossingen om de circa 5 meter tussen energiemeter en NAS te overbruggen. Ik vond een oplossing daarvoor op de website van Cedel. Toen ik vroeg of het product daarvoor geschikt was, opperde de klantenservice dat het ook eenvoudiger en vooral ook goedkoper kon.
Er werd uiteindelijk een maatwerk oplossing geboden waarbij ik zelfs garantie kreeg dat het product zou werken en ik het kosteloos terug kon sturen als het niet zou voldoen, ondanks het maatwerk.
Hoewel de keuze niet reuze is in de webshop is het wel een bedrijf dat zich zeker weet te onderscheiden in service en het bieden van maatwerk, waar we als Tweakers vaak naar op zoek zijn.
Echt een aanrader dus!

Verzending

Snelle verzending tegen goede tarieven.

Zie algemene beoordeling.

Algemeen

Simpele en overzichtelijke website. Ze verkopen slechts een aantal specifieke produkten, maar het is duidelijk welk produkt waarvoor ingezet kan worden.

Verzending

Verzending was heel snel. Dezelfde dag nog was alles verzonden en dankzij de "medewerking" van PostNL had ik alles de volgende dag nog in huis.
Prima verpakt en zonder beschadigingen aangekomen.

Klantenservice

Voor de aankoop had ik wat vragen en ik ben uitstekend voorzien van het juiste aankoopadvies, zodat ik niet alleen voor nu, maar ook voor de toekomst klaar ben.
Ook na de aankoop waren er enkele kleine puntjes op de "i" te zetten, en daar ben ik naar volle tevredenheid mee geholpen.
Echt een service niveau waar CEDEL trots op kan zijn, en ook de produkten zijn van meer dan uitstekende kwaliteit!

Algemeen

Meerdere keren besteld bij de firma Cedel, en tot nu toe altijd uitstekend bevallen. Vlotte levertijd (1 dag) en uitstekend bereikbare en hulpvaardige helpdesk

Prima, degelijke verpakt

Klantenservice

Vlot antwoord op eventuele vragen, komen afspraken na.

Scorekaart voor Cedel Webshop

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Beveiliging en antivirus