TI-84shop.nl

6 producten en 6 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TI-84shop.nl

Review toevoegen

Algemeen

Misverstand direct netjes opgellst door medewerker. Uitmuntende service! Iphone alsnog besteld en hopelijk snel binnen!

Algemeen

Prima shop goede en heldere communicatie

Zeer tevreden over deze webshop Klantenservice is zeer behulpzaam en reageerd heel erg snel kortom een Top webshop

Verzending was prima product was binnen 4 werkdagen in huis

Klantenservice

Klantenservice was oke ze reageren heel erg snel

Algemeen

Tweede iPhone 8 Plus voor bodemprijs in een paar dagen. Tsja, eigenlijk geen enkel commentaar mogelijk. Volgens het boekje dus. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Verzending

Prima verpakt, snelle levering, track & trace.

Verzending

Prima verpakt, snelle levering, track & trace.

Algemeen

Heb inmiddels drie keer besteld en drie keer helemaal prima geleverd. Ze zijn voor de Philips Hue lampen het scherpst geprijsd en leveren prima.

Verzending

Komt netjes aan, T&T komt voor verzending per e-mail en je kunt het gewoon volgen.

Algemeen

Betaald via IDEAL. Geleverd en momenteel in gebruik. Was de goedkoopste in de Tweakers pricewatch.

Algemeen

Voor een tientje goedkoper hier 2 Hue ambiance white&color lampen gekocht, helaas leveren ze niet op zondag zoals op de website staat maar dat was niet heel erg. Ondanks dat het een webshop is met niet heel veel producten (wisselend denk) en weinig reviews toch de gok gemaakt en ben overal zeer tevreden.

Verzending

Verzending kwam netjes aan in doos, alleen niet op zondag, maar op dinsdag. Niet heel erg maar kan begrijpen dat sommige mensen dit niet heel erg leuk kunnen vinden. Daarom vind ik alsnog dat de levering wel op tijd is, aangezien bij andere winkels de lampen 10 euro duurder zijn.

Klantenservice

Omdat ik nog geen T&T had gekregen maandag even snel een ticket aangemaakt via de website, kreeg waarschijnlijk een klein uurtje later automatisch een T&T, dus ticket was eigenlijk overbodig. Maar werd op dinsdag ruim na de levering ook nog netjes opgebeld door ze omdat ze zagen dat het pakketje bij de buren was afgeleverd, wat overigens voor mij geen probleem was.

Algemeen

Ik had eerst een verkeerde SSD besteld. In eerste instantie zou die gewoon retour - uiteindelijk werd dat een ruiling voor een andere die wel aan mijn wensen voldeed en waar TI-84shop wederom de scherpste prijs had.

In alle stadia was de communicatie vanuit de shop zeer correct en snel. Dag na de ruiling zelfs nog vanuit TI-84shop zelf de vraag of 't pakket goed was aangekomen.

De winkel verzendt snel.

Enige dat er eigenlijk bij de 2e zending fout ging, lag bij TNT Post, die de tracking niet op orde had. Voor de shop zelf een dikke tien! Ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Klantenservice

Zeer snelle en goede communicatie.

Algemeen

Hier getracht 2 SSD's te bestellen, volgens de Pricewatch de goedkoopste.

Na bestelling werd een dag later het bedrag via PayPal terugbetaald. Nog een dag later werd ik keurig gebeld dat het een marge-artikel betrof en er dus geen BTW bij in zat om terug te vorderen (ik wil het zakelijk aanschaffen). Op zich netjes en men noemde dit zelf een zorgplicht.

De beschrijving op de website heeft men inmiddels aangepast.

Klantenservice

Feit dat de order vroegtijdig werd geannuleerd en ik op de hoogte ben gebracht alvorens men eventueel zou overgaan tot levering heb ik als positief ervaren.

Algemeen

Zojuist een iPhone X hier besteld en betaling gedaan. Letterlijk binnen een minuut werd ik door TI-84shop.nl gebeld met de vraag of ik de bestelling privé of zakelijk gedaan had. Nadat ik aangegeven had dat het een zakelijke bestelling betrof, werd mij verteld dat dit marge-telefoons zijn en het zodoende niet mogelijk is de BTW terug te vorderen. Er werd mij geadviseerd de telefoon elders te kopen, omdat hij dan (na terugvordering BTW) goedkoper zou zijn. Vervolgens is de bestelling netjes geannuleerd.

Ik vind het erg netjes dat er zo adequaat gehandeld wordt! Echt top dat er op deze manier met klanten omgegaan wordt! Een dikke pluim!

Ondanks dat ik nu dus niets hier gekocht heb, wilde ik deze positieve ervaring wel graag delen. In de toekomst zal ik zeker vaker kijken naar deze webshop!

Edit: een dag later is het geld alweer teruggestort. Helemaal top dus!

Algemeen

Ik ben toch altijd een beetje voorzichtig met voor mij onbekende shops. Toch de knoop doorgehakt door de positieve reviews en lage prijs, en een iPhone gekocht. Ze hebben vrij veel betaalmogelijkheden waaronder ook creditcard en PayPal dus dat wekt ook vertrouwen. Keurig pakketje, met een geseald EU-model voor een zeer gunstige prijs. TI-84 shop heeft er een tevreden klant bij.

Verzending

Binnen 10 minuten!! na betalen al een bericht in de PostNL app dat de iPhone de volgende middag zou worden bezorgd, en dat in de week van de kerst. Goed verpakt en op tijd afgeleverd.

Algemeen

Bestel procedure liep zoals de meeste webshops. Wilde per creditcard betalen alleen hiervoor heb je bij de rabobank je reader nodig(was op mijn werk). Had ze dus al wel besteld maar niet betaald, kreeg binnen 2 uur antwoord dat ik via een link in de mail 's avonds kon betalen.

Verzending

HDD's werden in een grote doos met genoeg verpakkings peanuts verzonden zodat ze nergens tegen aan konden stoten.

Klantenservice

Heb de HDD's bij seagate geregistreerd maar de website gaf aan dat er geen garantie op zat. Dit gemaild en binnen een uur werd ik gebeld dat ik de garantie die normaal via seagate loopt ook gewoon via de webshop krijg. Dit is dezelfde avond ook nog via de mail bevestigd.

Algemeen

Bestel proces ging snel en veel betaal mogelijkheden, o.a. iDeal, Paypal of creditcard. Nette prijzen, vaak flink onder de rest van de Pricewatch. Dit wekt bij sommige mensen argwaan op, maar met bovengenoemde betalingsmogelijkheden is er vrijwel geen risico.

Verzending

Besteld op donderdag avond 18:52 en gekozen voor volgende dag afhalen. Een uur later kreeg ik een telefoontje van de eigenaar met de vraag of hij het af mocht geven omdat hij langs mijn huis kwam op weg naar huis.
Dit scheelde mij weer een ritje Rotterdam én had de telefoon eerder in huis dan verwacht.

Algemeen

Ik heb een SSD gekocht. De prijs is prima, de site is overzichtelijk, de verkoper is vriendelijk en het product werd binnen een dag bezorgd.

Verzending

In de avond op de dag van mijn bestelling kreeg ik een mailtje met de Track & Trace code, en de volgende dag ontving ik van PostNL een doos met daarin mijn bestelling.

Klantenservice

Bij de bestelling was er ruimte om een opmerking achter te laten. Hiervan heb ik gebruik gemaakt, en binnen een uur kreeg ik een telefoontje van Brian, de beheerder van de winkel.

Algemeen

Vlotte en goede communicatie met webshop en snelle verzending.
Het artikel was stukken goedkoper bij deze webshop

Algemeen

Ga binnenkort mijn PC upgraden en zag dat 16GB Corsair Vengeance hier tientallen euro's goedkoper werd aangeboden dan bij de andere Pricewatch shops.

Webshop ziet er 'bijzonder' uit, hoofdmoot lijkt rekenmachnes met wat bijproducten maar op basis van deze prijs en de positieve reviews de gok gewaagd.

Direct na het bestellen een bevestiging met de factuur en kort daarna al de track&trace code van PostNL.

Verzending

"Vóór 15:00u besteld is volgende dag in huis" werd waargemaakt, geheugen was netjes verpakt. Al met al een zeer positieve ervaring.

Algemeen

Hier een Surface Pro gekocht. Het assortiment is vreemd, maar veruit de goedkoopste. Van te voren belde ik of ik kon afhalen (met vooraf betaling). Geen probleem en erg vriendelijk geholpen.
Ondanks het beperkte assortiment zou ik ik hier vaker kopen.

Klantenservice

Snel en vriendelijk te woord gestaan.

Algemeen

bij het aankopen van de Nest v3 was dit met uitstek de goedkoopste winkel.
het betrof een aanbieding. maar door onzekerheid van de compatibiliteit kreeg ik tijd van de verkoper om dit te controleren. toen dit duidelijk was is de nest besteld en de volgende dag al geleverd.

Verzending

Order is dag na bestelling geleverd. sneller als verwacht!

Klantenservice

ik wist niet zeker of mijn ketel in de aangekochte woning ondersteuning had voor opentherm protocol. na overleg met TI-84shop heb ik (na het verstrijken van de aanbieding) de nest toch voor de afgesproken prijs gekocht. Duidelijk en snelle reacties hebben mij er toe bewogen om 5 sterren te geven.

Algemeen

Op zich OK. Alleen 'Besteld voor15:00, morgen in huis' geldt niet op zaterdag... Dan krijg je het pas dinsdag. Beetje ouderwets. En dat staat niet aangegeven dus schepte bij mij verkeerde verwachtingen.

Verzending

'Besteld voor15:00, morgen in huis' geldt blijkbaar niet op zaterdag, dat werd niet aangegeven.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuw moederbord. Toen zag ik dat het bord bij TI-84Shop het goedkoopst was, zelfs met een verschil van ruim 30 euro vergeleken met de 2de goedkoopste.

Dus had ik zo mijn twijfels, waarom zo goedkoop? Dus uiteindelijk besteld. En ja hoor direct al een Track and Trace nummer. Vervolgens contact gehad met de shop, en ja hoor binnen 2 minuten een net antwoord.

Volgens mij dus een redelijk nieuwe shop als ik zo de shop inhoud zie. Echter dient deze shop zeker weten een kans te krijgen. Mij hebben ze als vaste klant erbij.

Hopelijk breiden ze wel uit met meer artikelen.

Voor nu een dikke vette plus!

Verzending

Direct na het bestellen de informatie gekregen.

Klantenservice

Mail gestuurd en binnen 2 minuten antwoord op mijn vraag.

Scorekaart voor TI-84shop.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops