×

Help Tweakers weer winnen!

TI-84shop.nl

39 producten en 42 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TI-84shop.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ga binnenkort mijn PC upgraden en zag dat 16GB Corsair Vengeance hier tientallen euro's goedkoper werd aangeboden dan bij de andere Pricewatch shops.

Webshop ziet er 'bijzonder' uit, hoofdmoot lijkt rekenmachnes met wat bijproducten maar op basis van deze prijs en de positieve reviews de gok gewaagd.

Direct na het bestellen een bevestiging met de factuur en kort daarna al de track&trace code van PostNL.

Verzending

"Vr 15:00u besteld is volgende dag in huis" werd waargemaakt, geheugen was netjes verpakt. Al met al een zeer positieve ervaring.

Algemeen

Hier een Surface Pro gekocht. Het assortiment is vreemd, maar veruit de goedkoopste. Van te voren belde ik of ik kon afhalen (met vooraf betaling). Geen probleem en erg vriendelijk geholpen.
Ondanks het beperkte assortiment zou ik ik hier vaker kopen.

Klantenservice

Snel en vriendelijk te woord gestaan.

Algemeen

bij het aankopen van de Nest v3 was dit met uitstek de goedkoopste winkel.
het betrof een aanbieding. maar door onzekerheid van de compatibiliteit kreeg ik tijd van de verkoper om dit te controleren. toen dit duidelijk was is de nest besteld en de volgende dag al geleverd.

Verzending

Order is dag na bestelling geleverd. sneller als verwacht!

Klantenservice

ik wist niet zeker of mijn ketel in de aangekochte woning ondersteuning had voor opentherm protocol. na overleg met TI-84shop heb ik (na het verstrijken van de aanbieding) de nest toch voor de afgesproken prijs gekocht. Duidelijk en snelle reacties hebben mij er toe bewogen om 5 sterren te geven.

Algemeen

Op zich OK. Alleen 'Besteld voor15:00, morgen in huis' geldt niet op zaterdag... Dan krijg je het pas dinsdag. Beetje ouderwets. En dat staat niet aangegeven dus schepte bij mij verkeerde verwachtingen.

Verzending

'Besteld voor15:00, morgen in huis' geldt blijkbaar niet op zaterdag, dat werd niet aangegeven.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuw moederbord. Toen zag ik dat het bord bij TI-84Shop het goedkoopst was, zelfs met een verschil van ruim 30 euro vergeleken met de 2de goedkoopste.

Dus had ik zo mijn twijfels, waarom zo goedkoop? Dus uiteindelijk besteld. En ja hoor direct al een Track and Trace nummer. Vervolgens contact gehad met de shop, en ja hoor binnen 2 minuten een net antwoord.

Volgens mij dus een redelijk nieuwe shop als ik zo de shop inhoud zie. Echter dient deze shop zeker weten een kans te krijgen. Mij hebben ze als vaste klant erbij.

Hopelijk breiden ze wel uit met meer artikelen.

Voor nu een dikke vette plus!

Verzending

Direct na het bestellen de informatie gekregen.

Klantenservice

Mail gestuurd en binnen 2 minuten antwoord op mijn vraag.

Algemeen

Een Philips Hue bridge besteld, betaald makkelijk met ideal en volgende dag netjes verpakt geleverd (in een iets te grote doos dat wel ) .

Verzending

Hue bridge in een te grote doos geleverd en niet opgevuld, maar produkt was verder heel dus verde wel tevreden.

Algemeen

Pas een SSD schijfje besteld voor een klant van ons , op een of andere vage manier zou Post NL deze afgeleverd hebben in de brievenbus. Echter niets binnen. Na enig contact met support van TI84-Shop toch een.passende oplossing geboden door TI84-Shop.

Bedank voor de goede service.

Retro Computer Museum

Algemeen

Prima webwinkel om bij te bestellen met goede klantenservice, foto's op de website mogen wat mij betreft professioneler maar verder ziet het er goed uit.

Klantenservice

Mijn bestelling op dinsdag gedaan gedaan en op de website stond dat ik hem binnen 2 dagen binnen zou krijgen, 6 dagen later nog steeds geen pakketje binnen gekregen dus er maar een email achter aan gestuurd. kreeg bijna meteen een reactie terug dat ze het gingen uitzoeken en binnen 24 uur zouden reageren. de volgende dag kreeg ik een bericht dat hij vermist was geraakt in de post en dat ze meteen een nieuwe zouden opsturen, die was de volgende dag al in huis. top klanten service

Algemeen

Zondag de i7700K (tray) besteld, voor 315 euro (de laagste prijs)
Bestelling dinsdag toegekomen, mooi op tijd dus!
het pakketje was licht gedeukt, waarschijnlijk door de postbezorger, maar er zat binnenin nog bubbelwrap en het product zelf was in goede staat.
ik heb wel een email verstuurd om dit te melden, en heb direct antwoord gekregen. ik heb daarna ook laten weten dat alles in orde was.
zeer tevreden.

Algemeen

Heb hier een Philips Hue starterset besteld. Ik had hem zien staan voor ruim 20 euro goedkoper dan de andere winkels. De volgende dag dat ik 'm wou bestellen was hij uitverkocht dus meteen een mail gestuurd. Binnen een paar uur antwoord en hij had er toevallig nog 1 liggen. De volgende dag in huis met gratis verzending en track en trace.

Goede klantenservice.

Algemeen

Samsung EVO 500GB SSD besteld. Ivm weinig shopreviews even gebeld, werd erg vriendelijk te woord gestaan. Gaf aan dat voorraad op was, maar verwachting was dat er nog een aantal gingen binnenkomen. Een dag later werd ik teruggebeld dat er voorraad was.

Verzending

Verzending was top; omdat hij die avond toch in de buurt moest zijn is deze persoonlijk langsgebracht, beter wordt het niet.

Klantenservice

Alles boven verwachting. Zo mag het altijd gaan.

Algemeen

Hier met enige aarzeling besteld maar niks dan lof. Keurig op de hoogte gehouden van de verzending en snel ontvangen.

Verzending

Kan natuurlijk niet zo snel als bij bijvoorbeeld Coolblue maar het was er met twee dagen, dus gewoon goed.

Algemeen

Moduire kamerthermostaat gekocht. Bestelling was gemakkelijk geplaatst en ook snel bevestiging gekregen. Stond niet op de website, maar was B kwaliteit, vergelijkbaar als Amazon warehousedeals. Product zelf doet het, dus daar is niks mis mee. Ze hadden het wel kunnen vermelden bij de productpagina.

Verzending

Vlot track trace gekregen. Ik zou wel aanbevelen om vulmateriaal te gebruiken. Electronica is nogal kwetsbaar ook al zit het in zijn eigen retail doos.

Klantenservice

Webshop heeft contact opgenomen en een en ander uitgelegd.

Algemeen

Product netjes verpakt, zondag besteld dinsdag in huis zoals verwacht.
En ook nog zeer scherp geprijsd in Philips hue verlichting

Scorekaart voor TI-84shop.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops