Reviews over HP DeskJet uit 2008
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 review
|
|
Productreview - +2HP DeskJet F380 review door Who Am I? 03-'08 - Ik heb deze printer nu twee weken in bezit en ben er erg tevreden over. Heb dit model gekocht omdat ze bij mijn vriendin thuis het kleine broertje, de F370, hadden. Het enige verschil… |