Dell UltraSharp 2407WFP-HC Zilver, Zwart Review
Wat een ding.
Alles wat er over deze monitor en dr familie valt te zeggen is al meerdere malen verteld, betwist en besprok en in reviews door prive personen, door review sites die hun centjes verdienen met positieve verhaaltjes, enzovoorts..
Voordat ik hem kocht kon de indruk dat al deze mensen deze monitor het neusje van de zalm vinden zich niet aan mij onttrekken..
Ik sluit me volledig bij deze positieve beoordelaars aan en kan zonder meer zeggen dat er twee dingen aan de hand kunnen zijn, namelijk:
1. We zijn met zn allen jaren lang genaaid, hebben ons laten naaien en laten ons wellicht nogsteeds naaien en nemen genoegen met halfabakken produkten, om het bij monitors te houden; nemen genoegen met een slechte kwaliteit worden slecht voorgelicht en dingen worden vals voorgespiegeld in reclamecampagnes.
2. Dell doet met deze monitor wat je van elk fabrikaat van elke fabrikant mag verwachten. Het is simpelweg kwaliteit, in beeld, bouw, features. The whole package.
Voor beide geldt denk ik dat ze juist zijn.
Dell heeft met deze monitor de nieuwe standaard gezet; terug naar degelijkheid en kwaliteit voor je geld. joepie.
Voor al mijn positieve commentaar, lees de groot groter grootst review hier op tweakers.
De...
Pluspunten
Vergelijking met andere tft: Beeldkwaliteit Gelijkmatigheid helderheid, mooi glad zegmaar Toch ook het formaat Fijn zwaar, valt niet om bij de eerste scheet, is ook niet onhandelbaar bij verplaatsing calibreren vond ik altijd k*t, das nu niet verleden tijd maar wel minder.
Minpunten
Jammer dat het een Dell is. Ben geen fan van Dell... laptops, dit mag geen criterium zijn voor de aankoop van een monitor maar het zet je toch aan het denken... ben overgehaald door alle positieve verhalen en ben nu ineens wel fan van de monitor... van Dell.. Lekker negatief dus... Al vraag ik me af hoe hij het zou doen na een val van drie verdiepingen.
Eindoordeel
Alles wat er over deze monitor en dr familie valt te zeggen is al meerdere malen verteld, betwist en besprok en in reviews door prive personen, door review sites die hun centjes verdienen met positieve verhaaltjes, enzovoorts..
Voordat ik hem kocht kon de indruk dat al deze mensen deze monitor het neusje van de zalm vinden zich niet aan mij onttrekken..
Ik sluit me volledig bij deze positieve beoordelaars aan en kan zonder meer zeggen dat er twee dingen aan de hand kunnen zijn, namelijk:
1. We zijn met zn allen jaren lang genaaid, hebben ons laten naaien en laten ons wellicht nogsteeds naaien en nemen genoegen met halfabakken produkten, om het bij monitors te houden; nemen genoegen met een slechte kwaliteit worden slecht voorgelicht en dingen worden vals voorgespiegeld in reclamecampagnes.
2. Dell doet met deze monitor wat je van elk fabrikaat van elke fabrikant mag verwachten. Het is simpelweg kwaliteit, in beeld, bouw, features. The whole package.
Voor beide geldt denk ik dat ze juist zijn.
Dell heeft met deze monitor de nieuwe standaard gezet; terug naar degelijkheid en kwaliteit voor je geld. joepie.
Voor al mijn positieve commentaar, lees de groot groter grootst review hier op tweakers.
De Apple doet het vast net zo goed maar als je zoveel duurder bent mag je van mij best mooi zijn, maar de hand blijft op de knip. Tijdens mijn werk ga ik echt niet de rand van mijn monitor zitten bestuderen.
Overigens wel een beetje jammer dat ik niet de moeite nam om nog naar de Dell site te gaan om de monitor daar NOG een keer te bekijken. Dat had ik immers al duizend keer gedaan, kan dat lijstje wel dromen.
Vanuit de pricewatch hier op tweakers heb ik direct voor de goedkoopste site gekozen, 4 lauch, en kwam er, nadat dat ik de monitor had besteld daar, er via dezelfde tweakers.net GOT, achter dat de prijs inmiddels geruime tijd tussen de 70 en 100 euri lager was op de Dell site.. Jammer, domme vout van me maar geeft wel aan dat het centen scheelt allert te blijven en dat als je van plan bent de monitor / enige andere (pc) aankoop te doen, het prijs-technisch absoluut zin rond te kijken en er niet van uit kan gaan dat prijzen die hier of ergens anders worden vermeld juist zijn.
Dit vind ik belangrijk erbij te vermelden omdat ik tweakers al eerder heb gewezen op het out-of-date zijn van verschillende prijzen of vermeldingen.
Zelfs nadat ik ditl een keer eerder had gemeld werden deze nog niet gecorrigeerd en nu blijkt dat ik de boot ben ingegaan door te vertrouwen op wat mijn alledaagse stuurman op het net qua hardware is; tweakers.net
Maar de monitor is VET!
Heb jij ook een Dell UltraSharp 2407WFP-HC Zilver, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (11)
Wat zou het nog wel doen na zo'n valAl vraag ik me af hoe hij het zou doen na een val van drie verdiepingen.
Wat verwacht je eigenlijk van zo'n beroordeling!? (helemaal als er al zat revieuws zijn)
Wat mij betreft is de survey goed geslaagd omdat ik het nu jammer vind dat ik geen vette Dell voor mijn neus heb staan.
Composiet en component waardeloos, dan zou ik maar eens aanspraak maken op mijn garantie als ik jou was, of worden jou schoenen altijd voor je gepoetst?
Wankelen van de monitor!?
Weet niet hoe je familie in elkaar zit / wat ze gewend zijn te doen in de buurt van breedbeeld tft's maar het lijkt me een ernstige vorm van obesitas hier...
Wat betreft de rest van jou perfecte survey, amen, niets aan toe e voegen, aangezien jij wel van alle gemakken tot 2020 voorzien bent geweest.
Wat betreft mijn survey basseer ik me op mijn eigen ervaring. Alles wat was is kote, alles wat Dell 2407WFP is is OKE tot en met 07092006 qua tft breedbeeld monitors.
Welke VETTE te supertoffe nog beter dan 2407WFP monitor had je dan liever gehad? Aangezien je zo ingelezen en ervaringsdeskundig bent?
Wat mijn eigen survey betreft:
Kijk aan, niets dan lof voor deze monitor, het is de beste TFT die ik tot nu toe onder handen heb gehad en kan me zonder meer aansluiten bij alle reviews die ik hier en elders heb gelezen.
Crt was ik altijd een huge fan van, zeker na mijn eerste ervaring met tft monitors. Maar deze monitor is echt goed, ook in vergelijking met CRT. Niets meer en niets minder.
Kan hier zoals de meeste reviewers wel geleerd over willen komen met flitsende termen en zo goed mogelijk andere reviewers napraten, doe ik wellicht ook als ik woorden zoek om bijdehand over te komen.
Heb ik niet nodig, monitor is perfect imo, wil je weten hoe goed, lees alle reviews online en voel de vibe, keep the soul alive etc etc
*edit typo
Wat verder leuk is aan 'afvragen' is dat je jezelf verder ontwikkelt, vooral je brein.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn