Linksys E1200 Review

Rogor 27 juni 2014, 455 views

Linksys E1200

Goede werking router en wireless. Makkelijke installatie en optie gasten inlog is ideaal.

Pluspunten

• Lekker lage budgetprijs voor toch een A-merk product.

Minpunten

• Eigenlijk geen.
  • Misschien "voelt" de router licht en goedkoop aan. Maarja dat is ie dus ook (goedkoop).

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Mijn internet aansluiting bevindt zich op de begane grond. Met veel moeite weet mijn "dure" wireless router de tweede verdieping te bereiken, maar het dakterras is te veel gevraagd. Op de tweede verdieping heb ik een switch (naar 3 computers en 1 TV) vervangen door de Linksys E1200. Door de wireless optie heb ik zowel op de tweede als het dakterras nu uitstekend ontvangst. Installatie was zeer eenvoudig en de optie voor gasten inlog (zonder netwerk) is ideaal.

Heb jij ook een Linksys E1200?