HP 15-r020nd Review

marianne.xxxNewbie 26 juni 2014, laatste update op 26 juni 2014, 733 views

HP 15-r020nd

Super laptop en fijn in gebruik. Lange batterijduur en super fijn toetsenbord. Jammer dat scherm lastig open gaat maar het lichtgewicht en de leuke prijs maken dat goed.

Pluspunten

• Lange batterijduur (4 uur met intensief gebruik)
  • Lichtgewicht
  • Fijn toetsenbord om mee te typen
  • Leuke prijs

Minpunten

• Geen knopje naast het toetsenbord om muis uit te schakelen
  • Laptopscherm omhoog doen gaat lastig

Deze laptop is super handig in gebruik. Tot nu toe niks op aan te merken, behalve dat je de toets (om ergens op te klikken) onder het touchpad hard moet indrukken. Moet nog even wennen aan Windows 8, maar dat komt vanzelf. Laptop reageert snel en meerdere programma's tegelijk open hebben werkt prima. Wel lastig dat je rechts 'instellingen' krijgt als je je muis op het touchpad van rechts naar links verschuift. Overkomt mij regelmatig en moet daar nog rekening mee houden, maar dit hoort bij Windows 8.

Laptop is niet extreem stevig, maar daar is de prijs ook naar. Als je je beeldscherm heen en weer verschuift zie je onderaan je scherm af en toe haperingen.
Meerder USB poorten, dus super handig vind ik.
Webcam werkt prima en is voor mij normale kwaliteit.

Deze laptop is denk waar voor zijn geld!

Heb jij ook een HP 15-r020nd?

Meer advertenties