LG Nexus 5 16GB Rood

Specificaties 4,95" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5 16GB Rood Review

jan_111 25 juni 2014, laatste update op 25 juni 2014, 339 views

LG Nexus 5 16GB Rood

Prima telefoon, inmiddels 2 stuks hier in huis. Tip: kies de 32GB ivm ontbreken van uitbreiding slot van het geheugen,

Pluspunten

• Android zonder poespas er bovenop
  • Snelle updates
  • Mijn vriendin roept al dagen: ik ben zo blij met deze telefoon.
  • Verteld me hoe laat ik van huis moet voor m'n afspraak
  • Zeer scherp scherm

Minpunten

• Weinig cases voor te krijgen.
  • Accuduur

Na een van m'n baas gekregen (zwart) te hebben als werk telefoon wilde m'n vriendin er ook een (rood). Dat is een groot compliment aan de makers van deze telefoon;)
Opmerking: De rode is eigenlijk meer oranje dan rood!
Weinig cases voor te krijgen dan de iets gangbare modellen. De standaard case (LG QuickCover) die we we er bij hebben besteld is prima maar duur.
De witte case wordt overigens snel vies.
De accuduur is niet zo lang, maar dat vind ik van alle smartphones dit ik tot nu gebruikt heb

Heb jij ook een LG Nexus 5 16GB Rood?